Parhaat tavat kehittää luonnettaan?

Sisäinen kauneus

Onko eroja miehillä ja naisilla? Minkä luontoisen tyypin haluatte? Miten olette itse pyrkineet luonnettanne kehittämään?

Entä ulkonäköä? Kumpaa enemmän? Kumpi on tuonut enemmän tulosta?

11

143

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Moni on pystynyt kehittämään esimerkiksi itsehillintäänsä. Onnistuu esimerkiksi urheilun, opiskelun tai jonkun muun pitkäjänteisyyttä vaativan harrastuksen avulla.

      Ulkonäköön auttaa esimerkiksi laihduttaminen ja punttiksella käyminen.

      Uskon, että luonteen kehittäminen tuottaa pitkässä juoksussa enemmän tulosta. Se kun voi tuoda mukanaan statusta.

      • @@@@@####

        Ja onnellisen mielen. Elämänasenne on kaikki kaikessa. Jos se on pielessä, niin kaikki on pielessä. Jollei osaa olla kiitollinen siitä mitä jo nyt on, ei katkeralla, kyynisellä ja epätoivoisella mielellä taatusti hyvää pariutumista ikinä tapahdu!


    • 6+12

      Paras tapa naisella on mennä jännämiehen käytettäväksi, jännämies opettaa tavoille ja miten nainen alistuu tekemään kiltisti kotityöt. Sitten tavoille opittuaan usean jännämiehen jälkeen nainen on kypsä palvelemaan kilttiä kunnollista miestä.

      • vkwnivjw

        Kas ei mulla mitään sanottavaa
        siispä trollaan laa laa laa

        laulan samaa vanhaa laulua
        palstalla ties monettako vuotta

        yritän toisten keskustelut pilata
        kun en osaa itse ajatella
        enkä halua kuulla
        yhtään mitään muuta
        kuin samaa turvallista
        tuutulaulua

        jännämies jännämies
        jokanainenonstatushuorakurppaetnopatjayhpantava
        minä olen kiltti mies
        kun naisia vain pilkkaan palstalla
        ja kuvittelen jotain olevani
        vaikka kaikki mun henkiselle kehityksellen nauraisi


      • Ei helmiä sioille.
        vkwnivjw kirjoitti:

        Kas ei mulla mitään sanottavaa
        siispä trollaan laa laa laa

        laulan samaa vanhaa laulua
        palstalla ties monettako vuotta

        yritän toisten keskustelut pilata
        kun en osaa itse ajatella
        enkä halua kuulla
        yhtään mitään muuta
        kuin samaa turvallista
        tuutulaulua

        jännämies jännämies
        jokanainenonstatushuorakurppaetnopatjayhpantava
        minä olen kiltti mies
        kun naisia vain pilkkaan palstalla
        ja kuvittelen jotain olevani
        vaikka kaikki mun henkiselle kehityksellen nauraisi

        Hyvät ohjeet menevät aina kuuroille korville, joten mitä sitä turhaan vaivautua täällä yrittämäänkään muuta kuin puhua roskaa yleiseen tapaan.


      • valintatalo
        Ei helmiä sioille. kirjoitti:

        Hyvät ohjeet menevät aina kuuroille korville, joten mitä sitä turhaan vaivautua täällä yrittämäänkään muuta kuin puhua roskaa yleiseen tapaan.

        On välillä fiksujakin ketjuja
        aikuiset osaa keskenään jutella
        jokainen valitsee kumpaa haluaa vaalia
        mitä järkeä on vain palstalla trollata
        ellei ole jotain henkisiä ongelmia?


      • sitä saa mitä tilaa
        valintatalo kirjoitti:

        On välillä fiksujakin ketjuja
        aikuiset osaa keskenään jutella
        jokainen valitsee kumpaa haluaa vaalia
        mitä järkeä on vain palstalla trollata
        ellei ole jotain henkisiä ongelmia?

        Ne fiksummat ketjut jäävät ilman vastauksia, ei niistä kukaan kiinnostu. Ne eivät herätä puhetta. Verrattaen kaikki trollaukset ja provot päätyvät etusivuille asti ylälinkkeihin ja niistä kyllä riittää juttua.


    • Sonne

      Hyvä kysymys. Itse kuuntelin omaa sisäistä naistani ja löysin lumoavan puutarha, jossa kulkea.

      Valitettavasti en nyt kuitenkaan ehdi ketjuuntua tässä aiheessa, sillä minulla on aivan jumalaton kiire.

      (naurua)

    • haaa

      Se on niin yksinkertaista että lopettaa pornon kattelun, ei juo liikaa, urheileee

    • Noin syy-seuraus -suhteiden näkökulmasta vaikuttaisi mielekkäämmältä pyrkiä hyvien asioiden tekemiseen kuin hyvänä ihmisenä olemiseen. Luonnettaan voisi siis kehittää vaikka elämällä mahdollisuuksiensa ja voimavarojensa mukaan sellaista elämää, jota itse pitää mallikelpoisena. Aloittaen vaikka vessan siivoamisesta ja päätyen tuntemattomien kohtelemiseen kunnioittavasti.

    • 1232332322432

      Ainoa mitä voi kutsua luonteensa kehittämiseksi on se että tarkoituksella en vertaa itseäni muihin tai syyllistä muita, tyyliin "mutta kun minä, mutta kun sinä". Tosin harvoin koen tuohon tarvetta muutenkaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      170
      1519
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      336
      1146
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      49
      982
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      184
      852
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      39
      769
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      49
      720
    7. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      30
      615
    8. 56
      602
    9. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      117
      595
    10. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      74
      546
    Aihe