Vaunun vuokraajat hoi?

Vuokraaja123

Montako viikkoa olette saaneet menemään vaunua vuosittain?

20

68

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Joksu fani

      Odota , Joksu Kuopiosta vastaa sinulle pian

    • Joksu vastaa

      Riippuu siitä, onko vaunu rumatikillä vai onko oikein lämmityslaite vaunussa
      Rumatikki on kesä käyttöön halpisvekotin

    • on tainnu

      joksu lämmittää päänsä trumatikillä kun noin pahasti keittää.

      • Joksu Kuopiosta

        Rumatikillä on hyvä keittää perunoita


    • Pidättyväiset

      Me emme muijankanssa vuokraa enää vaunuamme,sitä ei koskaan tiedä onko harrastettu sukupuoliyhdyntää tai muuta meille vierasta vaunussamme.

      • Joksu kysyy

        Saako vaunussasi homostella? Reinoni tuikkaisi minua vähän


      • Kankimiäs
        Joksu kysyy kirjoitti:

        Saako vaunussasi homostella? Reinoni tuikkaisi minua vähän

        Kyä tommoset hommat jos niitä ny yleensä,pitäis nii kotonurkisa, Jutella mieluummin siitä Joksun Reinosta ja Rumatikistä.


    • löpöttäjä

      Jo hienosti sai alkuperäinen kyselijä vastauksia. Ylpeä pitää olla påalstan tasosta.

    • Joksu vastaa

      Jos vaunussa on rumatikki, niin vaunua voi käyttää viikko molemmin puolin Juhannusta, Sitä haluaa silloin reissata itse. Ei oikein jää vapaata viikkoa vaunun vuoraamiseen silloin.

      • eioma

        Vuokraan tutulta joka kesä pariksi viikoksi parilla satkulla. Eipä kannata omaa ostaa ja omistaa. Hyvin on homma pelittänyt.


    • Rumatikki?

      Onko tutunvaunussa supersuosittu Rumatikki ja Portapotta kunnossa?

      • Tyäeläkeläinen

        Meillä on Hymmerimopiili Rumatikillä,ei vuokrata,käytiin kesällä itse reissussa Kylmäkoskella.


      • eioma

        Tuttu on karavaanarin vaihtokierteessä. Uusii kaluston jotain kolmen vuoden välein. Näin pysyy suosittuna ja ympäristön hyväksymänä. Nätisti maksattaa mulla ja muutamalla muulla kaluston pääomakuluja. Kumpikin hyötyy. Mukava vuokrata uudelta tuoksahtavaa vaunua. Eihän se ole kuin kulutustavara.


      • Joksu vastaa
        eioma kirjoitti:

        Tuttu on karavaanarin vaihtokierteessä. Uusii kaluston jotain kolmen vuoden välein. Näin pysyy suosittuna ja ympäristön hyväksymänä. Nätisti maksattaa mulla ja muutamalla muulla kaluston pääomakuluja. Kumpikin hyötyy. Mukava vuokrata uudelta tuoksahtavaa vaunua. Eihän se ole kuin kulutustavara.

        Ei köyhänä ole kivaa, minä tiedän sen


      • On tiedossa
        Joksu vastaa kirjoitti:

        Ei köyhänä ole kivaa, minä tiedän sen

        Olethan Reino kertonut köyhyydestäsi jo ennenkin!

        26.1.2012 19:24
        Ei omisteta . Fiattimme on rahoitusyhtiön ja vielä hajalla pihassa . Kyllä kuule ******** huolella. Kun sillä saatanan romulla ei pääse mihinkään,ja on pakko maksaa osamaksuja turhaan


      • Joksu fani
        On tiedossa kirjoitti:

        Olethan Reino kertonut köyhyydestäsi jo ennenkin!

        26.1.2012 19:24
        Ei omisteta . Fiattimme on rahoitusyhtiön ja vielä hajalla pihassa . Kyllä kuule ******** huolella. Kun sillä saatanan romulla ei pääse mihinkään,ja on pakko maksaa osamaksuja turhaan

        Ei sinulla Joksu ole häävisti asiat. miksi tuppaat omaa olotilaasi toisille??
        Kaikki sen tietävät , että sinun rahapussi käy ainoastaan kärpäslätkäksi., Jos edes siihenkään..

        Ota Joksu viielä pari piiriä lisää lehdenjakoosi, niin voit selvitä Sandarderin veloistasi, ilman ettei sinun tarvitse kuitata velkasi sillä, että rakas karavaanarimme hyppää ns. kaulakiikkuun


      • Joksu fani

        Kyllä minuakin vi,tuttaisi. Ei se köyhyys ole ilo , vaikka se naurattaakin.


      • ODOTAMME VASTAUSTASI
        Joksu fani kirjoitti:

        Kyllä minuakin vi,tuttaisi. Ei se köyhyys ole ilo , vaikka se naurattaakin.

        Miten Joksu, se pimpero pelittää ??


    • Reinon oireet

      Jokisen Reinolla on havaittavissa monia tyypillisiä frontaalisten dementioiden aiheuttamia käytösoireita, kuten esimerkiksi:

      - epäsopivat seksuaaliset kirjoitukset ja puheet
      - omien sukupuolielinten koskettelu julkisesti
      - itsensä paljastelu, käytöksen tahdittomuus
      - heikentynyt arvostelu- ja päättelykyky

      Näitä seksuaalisia käytösoireita esiintyy vain noin 20%:lla kaikista
      dementoituneista. Ympäristön kannalta Jokisen Reinon kaltaiset dementoituneet henkilöt ovat usein varsin kiusallisia ja hankalia.

      • Joksu fani 1000xxx

        Kyllä Reinohöpttäjä Joksu kopioikin klo 01.00 todella hyvän jutun.

        Taas saadaan nauraa kippurassa


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      54
      4306
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2199
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1714
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1468
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      23
      1390
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1268
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      8
      1194
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1126
    9. 22
      1076
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      994
    Aihe