Millä keinoin saatte 100% varmuudella auton kangasmaton kuivaksi, onko muuta kuin sunnuntain hesari kumimaton alle?
Miten lämpöpuhallin, uskaltaako? Tarkoitan näitä tehokkaita käsipuhaltimia?
Lattia kuivaksi
17
5164
Vastaukset
- sanomalehteä, no huh
Auto lämpimään ja tuuletettuun halliin, ovet auki ja suuri lämpöpuhallin puhaltamaan autoon noin viikoksi, niin pitäisi kuivua 100%:sti.
Vinkkinä, kopistele lumet kengistä auton ulkopuolelle.- .....HS.....
Sanomalehti on vanha kikka, imee tehokkaasti kosteutta.
- djh
.....HS..... kirjoitti:
Sanomalehti on vanha kikka, imee tehokkaasti kosteutta.
Ja lattiat ruostuu jos on dementti.
"Vinkkinä, kopistele lumet kengistä auton ulkopuolelle. "
Et saa kaikkia pois aina tulee lunta sisään jos on lunta satanut- sataa sisään?
autoilija kirjoitti:
Et saa kaikkia pois aina tulee lunta sisään jos on lunta satanutJos hyvin kopistelee, niin ei sitä tule kuin hyvin vähän ja se kyllä kuivuu.
Koita joskus olla fiksu ja huomaat eron. - onhan tosi ääliö
autoilija kirjoitti:
Et saa kaikkia pois aina tulee lunta sisään jos on lunta satanutVoi taivas miten pöljä taas hörisee, jos on satanut lunta, ei helevatti mikä ääliö.
sataa sisään? kirjoitti:
Jos hyvin kopistelee, niin ei sitä tule kuin hyvin vähän ja se kyllä kuivuu.
Koita joskus olla fiksu ja huomaat eron.Jokun verran aina tulee sisään sille ei voi mitään, mutta sinä väitit että kaikki lumi pois se ei onnistu millään
- mikä pässi?
autoilija kirjoitti:
Jokun verran aina tulee sisään sille ei voi mitään, mutta sinä väitit että kaikki lumi pois se ei onnistu millään
palstapelle saivartelee, hienoa!
Kyllä sekin onnistuu jos sen tekee hyvin ja huolella.
- 65432
Moi
Ota kumimatot pois ja auto tyhjäkäynnille pariksi tunniksi, auto vie korkeintaan puolilitraa tunnissa tyhjäkäynnillä. Ja lämmöt täysille ja puhallin täysillä puhaltamaan alas.
Noin aina kuivatan auton sisältä, kun olen höyrypesurilla pesyt auton penkit.
Autosta tulee kuin uusi sisältä:)
Joskus jätän farkusta takaluukun hieman raolleen. - 3+8
Absorptio kuivain 12V liitännällä ja poistoletku takaosan tuuletusaukosta ulos. Maksaa about 100€. Osta ensikerralla auto jossa on ilmastointi niin se ajaa saman asian.
- niksipirkkala
Suola imee hyvin kosteutta.
Levitä kilo suolaa jokaisen lattiamaton alle niin kesään mennessä kosteus on poistunut.- säilöntäaine
Juuri noin, kuivuu juhannukseksi jos ei pahasti sada.
- .......
On myös lattia poistunut :)
- kumimatot
Tyhmähän sinä olet, hommaa kunnon kumimatot talveksi silloin ei kastu kangasmatot.
- piste
Kangas kerää aina kosteutta myös sen kumimaton alle, AINA.
Jollain teollisuus imurilla ja tuulettimilla sen kuvaksi saa.
- paras.
Lämmin autotalli, on aina auto kuiva ja lämmin kun lähtee ajamaan.
- kissanhiekkaa
http://www.viihdeposti.fi/2014/12/07/talla-superkatevalla-niksilla-estat-auton-ikkunoiden-huurtumisen/
Onhan niitä ihan autoihin tarkoitettujakin kosteudenpoistajia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1908637
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264808- 504268
- 623837
- 513236
- 503020
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262696- 432501
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.452419Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382233