Miksi ateistievolutionistin kannattaisi luke Raamattunsa?

Usplussa

Entisenä ateistina ja tulipunaisena kommunistina jollaisia ei enää edes ole koko maapallolla koska niin siinä kävi että vaikka aate oli hyvä niin valta turmeli keulamiehet yhden toisensa jälkeen ja osoitti näin sen että ihmisestä ei ole itsensä hallitsijaksi.

Kun aloin pettyä bolsevismiin niin eräänä kauniina päivänä kun loikoilin turhaantuneena kalteri-ikkunoin varustetussa pienessä huoneessa otin käteeni Raamatun kun ajattelin että sivistänpä vähän itseäni.

Luin noin 40 sivua päivässä ja parin kuukauden kuluttua olinkin jo täysin vakuttunut että tämä pitää paikkansa:

5 Älä kumarra äläkä palvele niitä, sillä minä, Herra, sinun Jumalasi, olen kiivas Jumala. Aina kolmanteen ja neljänteen polveen minä panen lapset vastaamaan isiensä pahoista teoista, vaadin tilille ne, jotka vihaavat minua. [2. Moos. 34:7; 4. Moos. 14:18; 5. Moos. 5:9,10; Jer. 32:18 : 2. Moos. 34:14; 5. Moos. 4:24; Joos. 24:19; Nah. 1:2]
6 Mutta polvesta polveen minä osoitan armoni niille tuhansille, jotka rakastavat minua ja noudattavat minun käskyjäni. [5. Moos. 7:9; Ps. 103:17,18]

Suosittelen kaikille saman tien kulkemista.

19

107

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • herää

• Hido

Olen ihan samaa mieltä, oikeasti!

• De Göthe

Nyt ne tiamiinit, kaveri. Alat jo unohtaa keskustelleesi aiheesta itsesi kanssa.

• Uskonmies

Puolimutkan olisi hyvä lukea tämä avaus huolellisesti ajatellen sikäli kun pössyttely ei ole ihan jokaista aivosolua ehtinyt vioittaa.

• Kyllä tämä jyrbäseni on sinulta taas saman vanhan toistoa.

Eipä ole toistaiseksi vielä kukaan halunnut muuttua kaltaiseksesi. Ensimmäistä tapausta yhä odotellaan, joten kopiokone vain laulamaan ja vanhat jutut kiertoon (haukotus).

• puolimutkateisti

"Puolimutkan olisi hyvä lukea tämä avaus huolellisesti ajatellen sikäli kun pössyttely ei ole ihan jokaista aivosolua ehtinyt vioittaa."

Luin kyllä huolellisesti ja tulin siihen johtopäätökseen tämän avauksesi ja kaiken muun kirjottamasi mytomaanisen ja trollaavan skeidan pohjalta, että mielenterveysongelmista kärsivä häirikkö. Joten suosittelen ottamaan yhteyttä mielenterveyden ammattilaisiin.

Olet siis pössytellytkin viinan länträämisen ohella?

• Jyrbä on tällä järjettömällä spammaamisellaan varmentanut muutaman asian:

1) Hän on ihan aidosti mielisairas ihminen.

2) Jyrbä on se toisten kirjoittajien nikkejä mukaileva/varastava mielisairas häirikkö joka ottaa jonkun kirjoittajan kohteekseen ja häiriköi tätä maanisella sontavyörytyksellä viikkojen ajan.

Paras ratkaisu Jyrbän kaltaisille valehteleville attention sluteille olisi palstaluotsi, joka siivoaisi sontapostit bittiavaruuteen. Toinen vaihtoehto olisi saattaa Jyrbä avohoidosta laitoshoitoon mielenterveystyön resursseja lisäämällä, mutta aivan liian pitkässä kuusessa on tuo ratkaisu.

• lentävä lehmä

Pakko on olla samaa mieltä.

Taidat itse olla liian kiireinen ryhtyäksesi luotsiksi? Tosin jos oikein muistan, naapurin.kissan ja salmiakkisalukin hakemuksia ei hyväksytty, ja sinulla olisi biologian ammattilaisena varmasti heitäkin huonommat mahdollisuudet.

• wehyf

Sinä et osaa luotsata edes itseäsi ja olet sen takia tiukasti karilla ja huutelet sieltä epätoivoisesti valheitasi.

Olet trolli.

• Olen kanssasi samaa mieltä.

Ei kukaan mielenterveydeltään tasapainoinen ihminen harrastaisi tuollaista sairasta häiriköintiä, ei vaikka olisi kreationistikin.

• lentävä lehmä kirjoitti:

Pakko on olla samaa mieltä.

Taidat itse olla liian kiireinen ryhtyäksesi luotsiksi? Tosin jos oikein muistan, naapurin.kissan ja salmiakkisalukin hakemuksia ei hyväksytty, ja sinulla olisi biologian ammattilaisena varmasti heitäkin huonommat mahdollisuudet.

"Taidat itse olla liian kiireinen ryhtyäksesi luotsiksi? Tosin jos oikein muistan, naapurin.kissan ja salmiakkisalukin hakemuksia ei hyväksytty, ja sinulla olisi biologian ammattilaisena varmasti heitäkin huonommat mahdollisuudet."

Kiitos luottamuksesta. Voisin olla kiinnotustunut hommasta, mutta ei siihen taida olla ei-kreationistilla asiaa. Eikä minulla ole oikein aikaakaan, kun ei tänne ehdi usein käymään kuin puolen yön tienoolla.

• wehyf kirjoitti:

Sinä et osaa luotsata edes itseäsi ja olet sen takia tiukasti karilla ja huutelet sieltä epätoivoisesti valheitasi.

Olet trolli.

"Sinä et osaa luotsata edes itseäsi ja olet sen takia tiukasti karilla ja huutelet sieltä epätoivoisesti valheitasi."

No niin, sitten vain lainauksen kera osoittamaan milloin ja mistä asiasta olen valehdellut. Tokihan sen voit osoittaa helposti kun noin varman oloisesti väitteen esität. Vai mitä, puskista huuteleva multinikki?

• eruhi
        bg-ope kirjoitti:

"Sinä et osaa luotsata edes itseäsi ja olet sen takia tiukasti karilla ja huutelet sieltä epätoivoisesti valheitasi."

No niin, sitten vain lainauksen kera osoittamaan milloin ja mistä asiasta olen valehdellut. Tokihan sen voit osoittaa helposti kun noin varman oloisesti väitteen esität. Vai mitä, puskista huuteleva multinikki?

Tällä kertaa sinulla ei sitten ollut mitään sanottavaa joten olet trolli.

• Möttöskä 1
        bg-ope kirjoitti:

"Taidat itse olla liian kiireinen ryhtyäksesi luotsiksi? Tosin jos oikein muistan, naapurin.kissan ja salmiakkisalukin hakemuksia ei hyväksytty, ja sinulla olisi biologian ammattilaisena varmasti heitäkin huonommat mahdollisuudet."

Kiitos luottamuksesta. Voisin olla kiinnotustunut hommasta, mutta ei siihen taida olla ei-kreationistilla asiaa. Eikä minulla ole oikein aikaakaan, kun ei tänne ehdi usein käymään kuin puolen yön tienoolla.

"Kiitos luottamuksesta. Voisin olla kiinnotustunut hommasta,"

Älä hel'vetissä ala. Tämähän on taikauskoisten huuhaa-palsta.
        Taikauskosta ei todisteita ole tullut tähän päivään mennessä eikä niitä ole tulossa jatkossakaan

• Darwinin Morsian

"Entisenä ateistina ja tulipunaisena kommunistina"

Järjenkäyttö ei siis nuoruudessasikaan ollut kovin hääppöistä

• pissismuikku

Äärimmäisyydestä toiseen. Pääasia että stalinistinen tai jehovantodistajalainen uskonlahko on ajatellut jyrtsille asiat valmiiksi.

• Taavetti talipalli
        pissismuikku kirjoitti:

Äärimmäisyydestä toiseen. Pääasia että stalinistinen tai jehovantodistajalainen uskonlahko on ajatellut jyrtsille asiat valmiiksi.

Jyrpäleen tulisi hiukan varoa jutustelujaan noista entisistä ajoista. Esim. tuo tulipunaineksi bolshevikiksi tunnustautuminen ei aja evoluution asiaa kovin uskottavasti. Joku Jaakoppi ei ehkä käännykkään ateiksi tuollaisen kuultuaan.

• "Entisenä ateistina ja tulipunaisena kommunistina ..."

Ja nyt oot sitten jyrbä mytomaaninen Jehovan todistaja ja sekopäinen trollaaja. Karu kohtalo.

"5 Älä kumarra äläkä palvele niitä, sillä minä, Herra, sinun Jumalasi, olen kiivas Jumala. Aina kolmanteen ja neljänteen polveen minä panen lapset vastaamaan isiensä pahoista teoista, vaadin tilille ne, jotka vihaavat minua. [2. Moos. 34:7; 4. Moos. 14:18; 5. Moos. 5:9,10; Jer. 32:18 : 2. Moos. 34:14; 5. Moos. 4:24; Joos. 24:19; Nah. 1:2]
      6 Mutta polvesta polveen minä osoitan armoni niille tuhansille, jotka rakastavat minua ja noudattavat minun käskyjäni. [5. Moos. 7:9; Ps. 103:17,18]"

Halusit siis esitellä meille kuinka persoonallisuushäiriöstä kärsivä Jehovasi kostaa isien pahat teot lapsilleen, aina kolmanteen ja neljänteen polveen saakka.

Osaatkos jyrbä selittää, että miksei viidenteen polveen ja siitä eteenpäin?

"Suosittelen kaikille saman tien kulkemista."

Ei kiitos. En todellakaan halua olla kommunisti enkä varsinkaan kaltaisesi sekopäinen mytomaaninen kreationisti ja jehovan pörisijä.

Pidä tiesi, tyhmä.

• JohnnyBlaze

Onhan tuo tullut useampaankin kertaan luettua. Ja joka kerta siinä on entistä vähemmän järkeä ja loogista sisältöä. Miksi luulet että olen ateisti? Ihan vaan raamatun lukemisen vuoksi. Ei siihen satukirjaan voi uskoa kun ei siinä ole mitään miksi uskoa. Ja sama koskee koraania, talmudia, hindujen tekstejä ja buddhalaisten kuolleiden kirjaa. Kaikista niistä puuttuu samalla tavalla sisäinen logiikka ja yhteneväisyys. Ristiriitoja ja epäloogisuuksia löytyy senkin edestä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. SDP haluaa LISÄÄ veroja bensa-autoille!

Sdp:n vaihtoehtobudjetti esittää polttomoottoriautoille lisää veroja Sdp esittää tuoreessa vaihtoehtobudjetissaan verot
      Maailman menoa
      280
      18468
    2. Riikka se jytkytti BKT:stä nyt 0,3 prosenttia pois

Ja vain kolmessa kuukaudessa! Vuositasollahan tuo tarkoittaa reilun prosentin pudotusta. Pärjäisi varmaan lasketteluss
      Maailman menoa
      101
      10590
    3. Mihin kaikkeen sinä ihastuit hänessä

Mikä oli se asia mikä vei jalat altasi? ❤️ Oliko jotain erityistä tilannetta vai tunne? Kenties monen sattuman summa? Ai
      Ikävä
      87
      7733
    4. Vasemmistoaate on aatteista jaloin

Kaikki saavat ja kukaan ei jää ilman. Kuka tuollaista voisi vastustaa?
      Maailman menoa
      440
      7196
    5. Persut: haluamme lisää veroja!

Lisää lisää veroja huutaa persukuoro. Veroila Suomi nousuun! "Uusi matkailuvero eli matkailijamaksu peritään esimerki
      Maailman menoa
      42
      4688
    6. Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.

https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.
      Maailman menoa
      41
      4301
    7. Brittiläinen vasemmistolehti: Sanna Marin oli vihdoin rehellinen

Nyt tulee pahasti lunta tupaan Seiskan tähtitytölle. Ex-pääministerin kirjaa arvostellaan latteuksista ja itsekehusta.
      Maailman menoa
      85
      3504
    8. "Purra löylytti oppositiota", sanoi naistoimittaja Pöllöraadissa

Kyllä, Purra tekee juuri sitä työtä mitä hänen tuossa asemassa pitää tehdä, hän antaa oppositiolle takaisin samalla mita
      Maailman menoa
      126
      3046
    9. Alexander C. G. riisti demari-Veijolta arvonimen

"Stubb myönsi 66 arvonimeä ja peruutti yhden arvonimen. Presidentti Tarja Halonen myönsi Baltzarille kulttuurineuvoksen
      Maailman menoa
      97
      2595
    10. Jos samassa autossa istuu romani, somali ja venäläinen, kuka ajaa?

Arvioiden mukaan romanit lähtivät noin 1000-luvulla liikkeelle pohjois-Intiasta. Nyt 1000 vuotta myöhemmin he ovat levit
      Maailman menoa
      42
      2508
    Aihe