Entinen hollywoodin seksipommi

Naisasialooseri.

33

213

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 56788uytghj
      • serpico

        Miltähän Al näyttää ilman noita tekareita?


      • Naisasialooseri.

        Al Pacino on karismaattinen ja komea mies, oli kyllä jo nuorena miehennäköinen eikä mikään neitipoika kuten nämä nykyiset nuoret näyttelijät.

        Ei ihmekkään, että hänellä on 40 vuotta nuorempi nainen.


    • nainen antaa

      jeesus kristus, mitä on tapahtunut. Ai niin 56 vuotias..

    • Vieläkö haluttaa
    • bnkuuhvvhjjh

      Niin ja suurin osa viisikymppisistä staramiehistä näyttää paremmalta kuin normaali minkään ikäisenä. Mutta kaikki jotka valokuvauksesta mitään tietävät tajuavat kuinka iso vaikutus olosuhteilla on.

    • imbesillin aloitus

      Kyseinen henkilö sai hiljattain vakavan sairaskohtauksen, jonka jälkeen joutui opettelemaan uudelleen niin puhumisen kuin kävelyn. Miettikää, miltä itse näytätte tuollaisen jälkeen ja pitäkää jatkossa turpanne kiinni ennen kuin arvioitte kenenkään ulkonäköä.

      • kiinnostaa lähinnä

        noi vanhat panokohtaukset ja toosan vilauttelut.


      • vanha kurppa

        aloitus oli täyttä asiaa.


      • Naisasialooseri.
        kiinnostaa lähinnä kirjoitti:

        noi vanhat panokohtaukset ja toosan vilauttelut.

        Minäkin tykkäsin katsella Sharonin panokohtauksia jo pikkupoikana. Seksi kiinnosti jo silloin


    • funaswtf

      Onko näiden avausten tarkoitus kertoa jotain naisille vaiko vakuuttaa itseä, että naimisiinmeno on huono diili? Minusta nämä tällaiset kuuluisivat Vanhatpojat-palstalle eikä Sinkut.

      Oma isäni ei ole vaihtanut nuorempaan, vaikka joku kiinnostunut olisi ollut, ja arvostan sitä.

      • Tietoa sinulle

        1) avioliitto ei enää nykyään ole naisen ja miehen välinen liitto
        2) AP:n esimerkki kuvaa naisen markkina-arvon laskua.


      • Ei täällä ole vanhatpojat-palstaa.


      • uyghuikm
        Tietoa sinulle kirjoitti:

        1) avioliitto ei enää nykyään ole naisen ja miehen välinen liitto
        2) AP:n esimerkki kuvaa naisen markkina-arvon laskua.

        Isäsi ei ole vaihtanut nuorempaan koska keskivertomiehellä ei ole ketään mihin vaihtaa. Sama kuin miksi naiset pettävät enemmän kuin miehet. Miehet ehkä haluaisivat käydä vieraissa, mutta kun ketään naista ei kiinnosta, niin ei voi perttääkään. Sama nuorempaan vaihtamisessa.


      • et taida ymmärttää
        uyghuikm kirjoitti:

        Isäsi ei ole vaihtanut nuorempaan koska keskivertomiehellä ei ole ketään mihin vaihtaa. Sama kuin miksi naiset pettävät enemmän kuin miehet. Miehet ehkä haluaisivat käydä vieraissa, mutta kun ketään naista ei kiinnosta, niin ei voi perttääkään. Sama nuorempaan vaihtamisessa.

        että tämän kurpaantunut ex. "vilautan toosaani" stara nuolee nykyään naisia, kun ei kelpaa miehille.


      • i doubt that
        et taida ymmärttää kirjoitti:

        että tämän kurpaantunut ex. "vilautan toosaani" stara nuolee nykyään naisia, kun ei kelpaa miehille.

        Ai että lesboilee vai? Enpä usko.


      • Lesbolee
        i doubt that kirjoitti:

        Ai että lesboilee vai? Enpä usko.

        jopa valkokankaallakin. Kaikista vanhoista kurppaantuneista "pornotähdistä" tulee lopulta lepakoita.


      • 0909090909

        Eihän näillä avauksilla olekaan mitään muuta tarkoitusta kuin provota.


    • ujhuuhhfgt

      Dominan näköinen tapaus.

    • Hienoja ihmisiä tääl

      Haluaisit siis poistaa maailmasta kaikki vanhemmat naiset, niin eivät ärsyttäisi teidän silmiänne niin kovasti?

      • Naisasialooseri.

        En suinkaan halua poistaa heitä. Hehän toimivat loistavana muistutuksena nuorille naisille siitä mikä on heidänkin tulevaisuutensa hyvin nopeasti ja vanhempi nainen saa myös elää ja kärsiä markkina-arvonsa menettämisestä ja muistella nuoruuttaan, joka ei koskaan enää palaa ja katsoa kun nuoremmat vievät miehet.


    • Minkä sille voi

      Ei kukaan niin ole sanonut, aloittaja vain kertoi sen karun tosiasian että naiset rupsahtavat hyvin nopeasti.

      • Säälittävää

        Niin ja mitä sitten..?

        Ei kukaan pakota katselemaan vanhempia naisia ja heitä haukkumaan. Lapsellista käytöstä aikuisilta miehiltä. Miksi teitä edes hetkauttaa miltä nainen näyttää vanhempana, kun eiväthän ne teitä edes kiinnosta? Voisitte jättää vanhempien naisten jatkuvan haukkumisen, ja keskustella sen sijaan jostain järkevämmästä.

        I don't get it..


      • Tämä avaus oli
        Säälittävää kirjoitti:

        Niin ja mitä sitten..?

        Ei kukaan pakota katselemaan vanhempia naisia ja heitä haukkumaan. Lapsellista käytöstä aikuisilta miehiltä. Miksi teitä edes hetkauttaa miltä nainen näyttää vanhempana, kun eiväthän ne teitä edes kiinnosta? Voisitte jättää vanhempien naisten jatkuvan haukkumisen, ja keskustella sen sijaan jostain järkevämmästä.

        I don't get it..

        lähinnä tiedoiteluontoinen, jossa kerrottiin naisen MA:n laskusta. Tässäkin tapauksessa seksisymbolista ja toosan vilauttelijasta on mummoutunut vanha kurppa.


      • kitisevätmiehetYÖK
        Tämä avaus oli kirjoitti:

        lähinnä tiedoiteluontoinen, jossa kerrottiin naisen MA:n laskusta. Tässäkin tapauksessa seksisymbolista ja toosan vilauttelijasta on mummoutunut vanha kurppa.

        Mitä helvetin informaatioarvoa on sillä, että nainen vanhenee ja menettää nuorekasta viehätysvoimaansa? Onko suomalainen mies se kateellisuuden suomalainen perikuva, joka jauhaa toisista p*skaa pönkittääkseen omaa egoa, eli suntaa energiansa muiden negaamiseen sen sijaan että TEKISI asioille jotakin kehittävää? Kanavoisi energiansa naisten sijaan jonnekin aivan muualle, on niitä nautintoja kuulkaa vanhat pojat muuallakin kuin naisissa tässä maailmassa.


      • Naisasialooseri.
        Säälittävää kirjoitti:

        Niin ja mitä sitten..?

        Ei kukaan pakota katselemaan vanhempia naisia ja heitä haukkumaan. Lapsellista käytöstä aikuisilta miehiltä. Miksi teitä edes hetkauttaa miltä nainen näyttää vanhempana, kun eiväthän ne teitä edes kiinnosta? Voisitte jättää vanhempien naisten jatkuvan haukkumisen, ja keskustella sen sijaan jostain järkevämmästä.

        I don't get it..

        Vahemmat naiset haukkuvat itse myös AT-miehiä, koska johonkin se turhautuminen ja katkeruus pitää purkaa ja he ovat löytäneet vielä itseäänkin alemman tai ainakin alempana pitämän ihmisryhmän. He itse ovat joskus olleet YT-naisia pienen hetken elämästään.


    • 12+12

      Yksikään minkään ikäinen mies tai nainen ei näytä aina hyvältä kuvissa. Etenkään jollei niihin valmistaudu, jos valo on heikko tai väärästä suunnasta yms.

    • 12+15

      Siis ihanko totta sinulle tuli yllätyksenä, että ihmisten ulkonäköön tulee muutoksia ikääntyessä? Olen tyrmistynyt!

      • Naisasialooseri.

        Ei se minulle tullut yllätyksenä, mutta tuolla ulkona on satoja tuhansia nuoria ma-huippunsa huumaa viettäviä nirppanokkaisia naisia, joille se ikääntyminen ja ulkonäön rapistuminen todellakin tulee nimenomaan yllätyksenä.


      • 12+15
        Naisasialooseri. kirjoitti:

        Ei se minulle tullut yllätyksenä, mutta tuolla ulkona on satoja tuhansia nuoria ma-huippunsa huumaa viettäviä nirppanokkaisia naisia, joille se ikääntyminen ja ulkonäön rapistuminen todellakin tulee nimenomaan yllätyksenä.

        Siksi pitääkin nuorena ottaa kaikki mitä saatavilla on, tämä on ikiaikainen viisaus.


      • tulin just baarista
        Naisasialooseri. kirjoitti:

        Ei se minulle tullut yllätyksenä, mutta tuolla ulkona on satoja tuhansia nuoria ma-huippunsa huumaa viettäviä nirppanokkaisia naisia, joille se ikääntyminen ja ulkonäön rapistuminen todellakin tulee nimenomaan yllätyksenä.

        Jessus sentään. Melkoisia naislihakasoja n. 30v ikäluokassa.


      • 12+11
        tulin just baarista kirjoitti:

        Jessus sentään. Melkoisia naislihakasoja n. 30v ikäluokassa.

        Etkö saanut taaskaan naista?


      • tulin just baarista
        12+11 kirjoitti:

        Etkö saanut taaskaan naista?

        Tarjolla olevat naiset olivat liian lihaisia.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      187
      1890
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1033
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      99
      947
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      717
    5. 52
      694
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      588
    7. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      28
      544
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      536
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      199
      473
    Aihe