Näillä palstoilla on paljon myös keskustelua siitä kun on paljon kaikenlaisia taloudellisia vastuita ja velkakiierteitä.
Mutta miten sellainen ihminen pärjää jolla on aina piikki täynnä, jos hän saisi vaikka miljoonan? Itse olen yksinoleva ihminen ja elänyt todella sen,että voi joutua kuseen toisten töppäilystä ja toisten töppäilyä ei saa poikki, kun se vaan ei ole mahdollista.
Itse olen tullut tulokseen ettei tarvis edes miljoonaa euroa- Sen verran on downsiftarttu, että raha ei tee onnelliseksi, enkä halua jättää toisille iloa nauttia siitä mitä saisin..... ihmisillä vaan yleisesti on käsitys, että mikään ei riitä. Vasta nyt kun Suomeen tuli se kymmeen osaan mennyt europotti, niin tuli keskustalua, että jo 1,7 miljoonaa euroa on aivan aluyön määrä rahaa.....
Ei silti.... pelaan lottoa tuplauksella ja pelaan eurojackpottia... pelaan vaikka tiedän, että osumisen mahdollisuus on pieni, ja tiedän sen että ne summat on taivaallisia, jos kaiken saa.... Maailma on menossa vaan sellaiseksi, että ihmisen pitää rakentaa itselleen todella paksu lompakko,että saa olla suvereeni, kun kaikki rojahtaa alas.
Miten oikeasti pärjäisit
tommorrownewercomes
0
53
Luetuimmat keskustelut
- 981067
- 50892
- 119883
- 145857
- 70667
En haluaisi sanoa tätä
Mutta olet sokea sille, mitä sinulla jo on! Jos minä olisin sinä, pyrkisin tekemään kaikkeni kohentaakseni nykyistä pari40649Koska Sofia kertoo totuuden, että ovat eroneet miljonääri miehen kanssa?
Eikö olisi hänelle itselleen helpotus, kun voisi kertoa totuuden. Miksi salata asiaa ja pitkittää sitä harmaan tulevaisu184601- 32559
Muistelen lämmöllä
Se oli vaikein päätös, jonka olen joutunut tekemään. En pidä valehtelusta, mutta näin sait päätöksen asioille. Rakasti47548- 80530
- 65526
Vasemmiston aloite
Pyhäjärvellä, ihan hyvä aloite. Toteutus ja puhdistus pitäisi alkaa ihan omasta pesästä. Näkeehän tuon sokeakin mitä ja62524- 39489
Onko suhtautuminen kaivattusi
Fyysiseen vetovoimaan muuttunut? Jos, mihin suuntaan? Tunnetko enemmän vai vähemmän vetoa häneen fyysisesti kuin silloin35484Maajussille morsian: Farmiviikon voittajat ja häviäjät - Itkua ja pettymystä ei salattu
Maajussille morsian -suosikkisarjassa farmiviikolla selviää, onko ilmassa "sitä jotakin". Rakkauden etsintä on täynnä i3464- 45463
Näyttää siltä ettet edes sinä.
Kukaan ei uskalla kohdata aitoa ja syvää sielun rakkautta. Hyvin harvat vain. Ihmisten on turha tavoitella sitä oikeaa31456- 41456
Jos olen aiheuttanut pahaa, pyydän anteeksi
Jos olen omalla kirjoittelullani aiheuttanut täällä jollekin pahaa mieltä tai sotkenut asioita, niin pyydän sitä anteeks61450Hei, alettaisko oleen yhdessä?
Miltä tuntuisi jos joku ihminen josta tykkäät sanoisi haluavansa yhteen asumaan? Ajattelisitko menettäväsi vapauden, pys74446