Hesarissa - S-market aloittaa kovan hintasodan

Huomenna alkaa

S-ryhmä aloittaa kovan hintasodan ruokakaupoissa. Suosittuihin tuotteisiin tulee jopa 37 prosentin alennuksia, kertoo SOK:n pääjohtaja Taavi Heikkilä.

Prismoissa 400 elintarvikkeen ja S-marketeissa noin 100 tuotteen hintoja alennetaan huomisesta maanantaista lähtien.

Esimerkiksi ketjun oman Kotimaista-merkin rasvattoman maitolitran hinta laskee 79 sentistä 65 senttiin, Oltermanni-juuston kilohinta 5,85 eurosta 4,95 euroon ja pienen Reissumies-leipäpussin hinta 49 sentistä 39 senttiin.

13

152

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aamulla taas

      Lidl on muuttanut alennusprosentin -30 %. Hyvä juttu.

      Sinne mennään.

      • Pakko on duopolin

        jotain yrittää, kun asiakkaiden lompsa puhuu totta.

        Jos tasan sama tuote maksaa vihreän kortin kaupassa yli 20 % enemmän kuin kortittomassa Lidlissä (esim. Oululaisen jälkiuunipalat/ 8 kpl), vain tyhmä maksaa kalliimman hinnan!


      • Masa.

        En mene takaisinveto kauppaan.


    • Ajatella pitää

      En rupia maksamaan S-marketin asiakkaiden alennuksia, äläkää pettykö, vain Prismassa hinnat laskoo. En lähäre Prismaan, meen saksalaiseen ja ostan suomalaista.

    • aatsipop

      En oo noin helposti leppyvä. Oon kääntäny takkini jo aikaa sitte, ja valinnu saksansiwan kaupakseni. S-kauppaan en mene ja sillä sipuli, olkoot vaikka kuinka halpaa. Sille monopoliyhtiölle en rahojani anna, EN IKINÄ ENÄÄ. Viha on pitkää, elämän pituinen viha, s-ryhmää kohtaan. Älkää kuvitelkokaan että asiat tästä muuttuu. Yhä enemmän väki käy lidlissä, kun sieltä saa helkutti vieköön TUOREEN patonginkin 79-centillä. Saakeli s-kaupas pitää kuivahtaneesta patongin hirvityksestä maksaa perkkele melkein 2 euroa. Vihaan kepuja ja kokkareita, niiden aikaansaannoksia nämä kauppamonopolit onkin. En tue niitä pätkääkään. Haen ruokani saksalaisesta.

      • Masa.

        Tee niin


      • joopa joo

        Ne tuotteet mitä kehtaa perheellensä syöttää on aina ollu halvempia ässäs. Meillä luotetaan kotimaiseen puhtaaseen ja edulliseen ruokaan eikä mihinkään epämääräisiin einesmössöihin jota natsisiwa myy halvalla.


      • itteoot natsi
        joopa joo kirjoitti:

        Ne tuotteet mitä kehtaa perheellensä syöttää on aina ollu halvempia ässäs. Meillä luotetaan kotimaiseen puhtaaseen ja edulliseen ruokaan eikä mihinkään epämääräisiin einesmössöihin jota natsisiwa myy halvalla.

        Justhin samoja tuatteeta on Lidll ssä kun sun osuuskaupas mutta halavemalla mee joskus käymähän niin tiärä mistä kiriootat


    • Siltä näyttää

      Lidl laskee kaikkien hintoja, Lidlin osuus nousee kohisten. Nyt se uskalletaan sanoa.

    • Järkevä ostos

      Ostin Atrian ja muidenkin, kotimaisten toimittajien tuotteita halvalla tänään Lidlissä.

      Suomalaisten meijereiden pakkaamaa maitoa, piimää, ruisleipää. Lapulainen
      kassavirkailija otti rahani. Lidll Lapualla on hyvä asia.

    • TANKASÖD

      Kuluttajahinnat laskoo kiitos LIDLLIN

    • mä vaan

      Kai jokainen nyt osaa itse valita itselleen sopivimman kaupan...nämä Lidl omakehut alkaa jo käydä niin yksitoikkooseksi lukemiseksi...

    • 100+100

      S-markettien alennukset yhtä tyhjän kanssa, kun saa vielä halvemmalla samat tavarat muualta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      114
      8534
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2585
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      124
      2313
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1966
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1704
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1519
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1472
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1409
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1282
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      13
      1203
    Aihe