Miksi naiset eivät anna ätmeille?

KatkeraHCATM

Siis mä olen ihan tyypillinen HC-ATM: ruma, akneihoinen, riuku vartalo, lyhyt ja rillipäinen luuseri, mutta...

Mä kohtelisin naista 100% varmuudella paremmin kuin keskiverto YTM, mä tekisin ihan mitä tahansa naisen vuoksi jos joku nainen vain antaisi minulle mahdollisuuden. En pettäisi, en ikinä koskaan käyttäisi väkivaltaa, en painostaisi seksiin, en tulisi kotiin kännissä, en haukkuisi/loukkaisi, kuuntelisin ja arvostaisin naisen mielipidettä, kantaisin oman vastuuni taloudellisesta tilanteesta jne jne

Miksi nainen kuin nainen valitsee mielummin pettävän, lyövän ja haukkuvan YTMn? Olen 36v eikä kukaan nainen ole antanut minulle edes mahdollisuutta osoittaa mitä voisin tehdä hänen hyväkseen, ei kertaakaan. Monet YTMt kohtelevat naisia kuin karjaa ja heillä riittää silti joka viikonlopuksi uusi nainen, minulle ei kertaakaan koko elämäni aikana.

En ymmärrä, en kertakaikkiaan ymmärrä...

38

238

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 17+10

Pääsyitä on kaksi

1) Et ole tarpeeksi puoleensavetävä naisen mielestä, hän ei myöskään kiihotu sinusta

2) Naiset ovat ikuisia maailmanparantajia, he haluat uskoa että alhainen renttukin voi parantua sen 1000kin kännilyönnin jälkeen

Tästä syystä nainen valitsee mielummin huonosti käyttäytyvän ytmn kuin ätmin

• kristitty nainen

Allekirjoitan tuon aika pitkälle, 17 10.

Olen nainen ja kiihotun miehistä, jotka ovat lyhyesti sanottuna miehekkäitä, sekä ulkoisesti että psykologisesti ja sosiaalisesti. Minulle tulee pitkistä, raamikkaista, komeista ja itsevarmoista miehistä turvallinen tunne.

Tunnen pari ns. atm-miestä, ja vaikka he ovat yleensä kunnollisia ja hiljaisia, heidän seurassaan minulle ei tule turvallisuudentunnetta. Joskus kun olen ollut kaupungilla atm-kaverini kanssa, ja joku juoppo on tullut pummimaan rahaa tms. ja alkanut ärhennellä, atm-kaverini on mennyt toimintakyvyttömäksi. Ns. ytm-miehet, tai selkeämmin sanottuna miehekkäät miehet ajavat ärhentelijät pois.

Nykyään feminismin aikana osa naisista ei enää kehtaa tai suostu myöntämään tätä, mutta nainen tarvitsee miestä turvakseen, paitsi fyysisesti myös psyykkisesti.

• 18+5
        kristitty nainen kirjoitti:

Olen nainen ja kiihotun miehistä, jotka ovat lyhyesti sanottuna miehekkäitä, sekä ulkoisesti että psykologisesti ja sosiaalisesti. Minulle tulee pitkistä, raamikkaista, komeista ja itsevarmoista miehistä turvallinen tunne.

Tunnen pari ns. atm-miestä, ja vaikka he ovat yleensä kunnollisia ja hiljaisia, heidän seurassaan minulle ei tule turvallisuudentunnetta. Joskus kun olen ollut kaupungilla atm-kaverini kanssa, ja joku juoppo on tullut pummimaan rahaa tms. ja alkanut ärhennellä, atm-kaverini on mennyt toimintakyvyttömäksi. Ns. ytm-miehet, tai selkeämmin sanottuna miehekkäät miehet ajavat ärhentelijät pois.

Nykyään feminismin aikana osa naisista ei enää kehtaa tai suostu myöntämään tätä, mutta nainen tarvitsee miestä turvakseen, paitsi fyysisesti myös psyykkisesti.

Länsimaassa ei naisia tarvi suojella. Olet jollekin kivikaudelle jääny haaska. Tuo on vaan paskapuhetta ja selittelyjä sille että vain ulkonäöllisesti komeat ytmiehet kelpaavat vaikka he joka viikko lätkisivät sua turpiin kännipäissään.

• Naisasialooseri.
        18+5 kirjoitti:

Länsimaassa ei naisia tarvi suojella. Olet jollekin kivikaudelle jääny haaska. Tuo on vaan paskapuhetta ja selittelyjä sille että vain ulkonäöllisesti komeat ytmiehet kelpaavat vaikka he joka viikko lätkisivät sua turpiin kännipäissään.

Totta. Ottaako YTM kiinni luodin jos joku haluaa naisen ampua? Ja jos oikeasti suojeliaa haluaa niin 178cm Mike Tyson sopii siihen hommaan paljon paremmin kuin joku hujoppi, jonka Tyson pudottaisi yhdellä iskulla.

• kristitty nainen kirjoitti:

Ööö...ookei. Tämän on pakko olla trollausta...mutta enivei, et siis pysty itse sanomaan, ettei rahaa tipu ja häipyä miehen kanssa pikaisesti paikalta tai ennakoida tilannetta eli vaikka siirtyä yhdessä kauemmas tai kiertää juoppo pummi kauempaa?

Mitä teet kun olet yksin tuossa tilanteessa?

• Ujo atm 25
        Naisasialooseri. kirjoitti:

Totta. Ottaako YTM kiinni luodin jos joku haluaa naisen ampua? Ja jos oikeasti suojeliaa haluaa niin 178cm Mike Tyson sopii siihen hommaan paljon paremmin kuin joku hujoppi, jonka Tyson pudottaisi yhdellä iskulla.

Niin ja kun tietää missä on ihmisen kipupisteet ja käyttää sitä tietoa hyödykseen niin tekemällä yhden iskun sopivaan kohtaan voi vaikka tappaa toisen vaikka ei olisi voimaa käytännössä ollenkaan. Eli turha naisten selitellä etteikö lyhyt ja vähän ruipelompikin mies voisi puolustaa naista vaaratilanteessa jos on taistelutekniikat hallussa.

• miksi luulet

että naisia pitää kohdella hyvin?

• Kannattaisiko sinun vilkuilla HC-ätnejä?

• Lueppa mitä itse

kirjoitit:
      "Monet YTMt kohtelevat naisia kuin karjaa ja heillä riittää silti joka viikonlopuksi uusi nainen, minulle ei kertaakaan koko elämäni aikana."

Tässä lauseessa on vastaus ongelmaasi.

• ätmi

Hänen tulisi siis kohdella naisia kuin karjaa.

• qwe+asd

Oletan että olet luonteeltasi nössö, joten tuon naisen pitäisi olla jonkinlainen sinua maskuliinisempi pirttihirmu jonka tossun alla olisit. Jos tuollaisen naisen haluaisit niin todennäköisesti saisit, tosin senkin eteen pitäusi tehdä jotakin

• Mieti sitä

Lakkaa katselemasta niitä jännäjennoja ja kiinnitä huomiosi niihin kiltteihin ja kunnollisiin hiljaisiin tyttöihin. Sellaisten kanssa sitten hitaasti virittelet suhteen. Varo toistamasta tuota "nainen antaa, mies saa" -läppää tai lähtevät lätkimään.

• Naisasialooseri.

Koska nainen on kiimavittunsa vietävissä oleva elukka ja sen takia he sietävät YT-mieheltä uskomattoman huonoakin kohtelua.

• rrjkyrghjkk

Totta toinen puoli. Kestän mieluummin ytmin huonoja puolia kuin rumaa ätmiä. Niin yksin kertaista se on.

• Naisasialooseri.
        rrjkyrghjkk kirjoitti:

Totta toinen puoli. Kestän mieluummin ytmin huonoja puolia kuin rumaa ätmiä. Niin yksin kertaista se on.

Sinä et ole mikään kenekään ulkonäöstä päättämään.

• ätmihaluuollaätmi

Koska at-miehet ei anna naisille, vaan juoksee heti pakoon tai piiloutuu lutkittelun takse, jos nainen osoittaa kiinnostuta.

Atmeille naiset on kiimavittunsa vietävissä olevia huoria, joista pitääkin pysyä kaukana jotta terveys ja kunnia säilyy.

• näinonnäreet

Naiset haluavat jännistystä elämään, sellaista jota ytm voi mutta atm ei voi antaa.

• 15+7

"Mä kohtelisin naista 100% varmuudella paremmin kuin keskiverto YTM, mä tekisin ihan mitä tahansa naisen vuoksi jos joku nainen vain antaisi minulle mahdollisuuden. En pettäisi, en ikinä koskaan käyttäisi väkivaltaa, en painostaisi seksiin, en tulisi kotiin kännissä, en haukkuisi/loukkaisi, kuuntelisin ja arvostaisin naisen mielipidettä, kantaisin oman vastuuni taloudellisesta tilanteesta jne jne"

Näinhän ne kaikki suunnittelee tekevänsä. Vasta tilaisuus tekee varkaan. Sitäpaitsi, jos sä saisit naisia niin olisit palstan mukaan jännä ja tekisit juuri noita asioita.

• ATMaisteri

Hyvä kohtelu itsessään ei ole naiselle minkään arvoista.

Asian voi tiivistää kaavaan X (miehen taso) x Y (mieheltä saatu huomio). Jos miehen kiinnostavuus on 0 ja mies kohtelee naista kympin arvoisesti, 0 x 10 = 0. Sen sijaan jos YTM ensin haukkuu, pettää, alistaa...mutta sitten antaa huomiota, 1 x 10 = 10.

Ja ei-kiinnostavan miehen taso on aina nolla.

• Kiltti atm

Naiset ei halua että niitä kohdellaan hyvin. Ei kai ne muuten valitsisi niitä väkivaltaisia jännämiehiä , naiset halua saada turpaan eikä me kunnolliset miehet sille voida mitään.

• Olen saanut sellaisen käsityksen, ettei naisen yksinkertaisesti ole mahdollista antaa ätmille, koska jos nainen harrastaa seksiä miehen kanssa niin mies ei voi olla ätmi.

• DaLoser

totta, ätmit eivät saa pimpsaa. Jos vähän tarkennetaan niin asia koskee hcatm ja atm tasoisia, yatm saattaa saada todella rumalta ja 30-50kg ylipainoiselta pubiruusulta joka etsii elättäjää, mutta tämäkin on tulkinnanvaraista. Ja huom, maksullisen piparin saanti ei ole saamista.

Älä kuitenkaan vie meiltä ätmeiltä toivoa saannista vaikka asia niin tosiasiallisesti olisikin, ole niin kiltti.

• ryppis

Näin on. Ja tässähän taas tosiaan todistetaan, että ätmit ei saa ja naiset ei anna ätmeille => suuri vääryys!

• 15+15

ätmin kannattaa hakea panopuu Thaimaasta, niin minäkin tein

• lollo3

lollolloloollooo

• siirappia siirappia

Mies, joka jatkuvasti valittaa ettei naiset anna pillua, eivät ole juuri kenenkään naisen mieleen.

• 1986

Aloita vaikka parantamalla akne pois, vähän lihottamalla itseäsi ja hommaa piilarit. Kun itse huomaat miten paljon paremmalta näytät niin se nostaa itseluottamusta. Missä olet naisia sitten lähestynyt? Jos baarissa niin siellä lähes kaikki etsii vain panoa. Netistä, harrastusten parista tai kaverin kavereista voi paremmin löytää itselleen puolison.

• obnrtogbitg

90% YTMeistä ei ole pettäviä, lyöviä tai haukkuvia vaan ihan normaaleja miehiä. Miksi nainen valitsisi mieluummin sinut kuin sellaisen miehen ?

• faktaonfakta

ätmit haluaa uskoa että suurin osa ytmeistä on hakkaavia ja haukkuvia kännikaloja. Tällä tavalla ätmit haluaa pitää (käytännössä turhaa) toivoa siitä että joku nainen näkisi valon ja valitsisi mielummin hänet.

• seppuku ätmeille
        faktaonfakta kirjoitti:

ätmit haluaa uskoa että suurin osa ytmeistä on hakkaavia ja haukkuvia kännikaloja. Tällä tavalla ätmit haluaa pitää (käytännössä turhaa) toivoa siitä että joku nainen näkisi valon ja valitsisi mielummin hänet.

Tää on niin tätä ätmien tietotoimisto menoa. Aina löytyy lukuja tosiasioina, milloin mistäkin hihasta. eli joka kymmenes ytm ei ole väkivaltainen. JEE!

• Naisasialooseri.

90% YT-miehistä on ainakin pettäviä, lyöviä ehkä hieman vähemmän.

Suurin osa YT-miehistä kohtelee kuitenkin huonosti naistaan.

• jevgeeni
        Naisasialooseri. kirjoitti:

90% YT-miehistä on ainakin pettäviä, lyöviä ehkä hieman vähemmän.

Suurin osa YT-miehistä kohtelee kuitenkin huonosti naistaan.

saavat kuitenkin pimprua naisiltaan yllin kyllin toisin kuin ätmit

• ratkaisu ongelmaan

Eivät anna nykyään muillekaan, kun on päästy ns. taloon sisälle:

http://www.iltasanomat.fi/hyvaolo/art-1421637938544.html

"On jännä, että siinä vaiheessa, kun lyöttäydytään yhteen, ihmiset kaipaavat läheisyyttä ja hellyyttä, mutta kun päästään parisuhteeseen, aloitetaan vinkuminen, että miten tästä nyt voisi selvitä niin, ettei tarvitsisi harrastaa seksiä"

Tästä syystä kannattaa pitää suhde avona, ei asuta saman katon alla. Jos alkaa vaikuttaa siltä, että seksi ei kiinnosta, suhde on helpompi lopettaa.

• suomi on perseestä

Miksi tähdet tuikkivat taivaalla, miksi painovoima on olemassa, oliko isojalkaa oikeasti olemassa - pohtisit tällaisia asioita, niin saattaisit oikeasti viisastuakin

• MrDabeu

Uskon että Charles Darwin olisi ollut paras henkilö vastaamaan aloittajan kysymykseen.

• 4+17

MIKSI IHMEESSÄ nainen antaisi "ruma, akneihoinen, riuku vartalo, lyhyt ja rillipäinen luuseri"lle???? No tietty ellei itse ole samanlainen, paitsi ei riukuvartalo vaan ylipainoinen.

• se on siinä

Koska jos ÄTM saisi pillua se ei olisi ÄTM. Ja täällähän on todettu moneen kertaan, että tätä pyhää lauseketta älköön yksikään nainen purkako ja se kuuluu näin ÄTM=ÄTM=ÄTM=ÄTM.

• 55×55

Riittääkö itsellesi arka ja ruma nainen?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      62
      3862
    2. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      49
      3020
    3. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      131
      2951
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      372
      2021
    5. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      73
      1152
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      10
      1151
    7. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      210
      1146
    8. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      27
      969
    9. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      47
      941
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      109
      940
    Aihe