Yli 480 000 eronnut

Pian puoli miljoonaa

12

146

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • :---DDDD

      "Puoli miljoonaa paukkuu viimeistään tänä syksynä."

      Päivi on eri mieltä.

      • montajalkaakeppasee

        Syksyyn menee ilman kohuja. Olematon, tai jos se on olemassa, voimaton, jumala ei pysty auttamaan tässä(kään). Päivi voi. Se voi taas tapahtua ihan yllättäen ja pyytämättä.

        Vaikka mehän joskus lähes maanitellaan Päiviä taas lohkaisemaan jotain mikä saa kirkon saluunanovet läpättämään.


      • Voipi olla

        Jos joku "ylimääräinen" eromylläkkä tulee, niin se tulee varmaan keväällä eduskuntavaalien ja hallitusneuvottelujen homoliittokeskusteluissa. Muita kirkkoon liittyviä uutispommeja en ainakaan itse näe keväällä horisontissa, ellei sitten jumalanpilkkalakia koskeva kansalaisaloite yllätä. Normaalivauhdilla 20 000 eron täyttymiseen menee puolisen vuotta.


      • mhn684
        Voipi olla kirjoitti:

        Jos joku "ylimääräinen" eromylläkkä tulee, niin se tulee varmaan keväällä eduskuntavaalien ja hallitusneuvottelujen homoliittokeskusteluissa. Muita kirkkoon liittyviä uutispommeja en ainakaan itse näe keväällä horisontissa, ellei sitten jumalanpilkkalakia koskeva kansalaisaloite yllätä. Normaalivauhdilla 20 000 eron täyttymiseen menee puolisen vuotta.

        Tässä 1.2 alkavan jumalanpilkkalain kumoamiseksi tehdyn aloiteen sivu.

        https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/1066


      • kiitosylikaiken

        Laittakaa vaan heti kansalaisaloite kansanedustajille, kun tarvittava nimimäärä on kasassa, sillä täällä pitää olla oikeus arvostella Jumalaa, aivan varmasti silloin ainakin, kun He ovat itse tehneet niin pahaa. Kiitos teille, oikein hyvää jatkoa teille!


      • Ennätyshiljaista
        Voipi olla kirjoitti:

        Jos joku "ylimääräinen" eromylläkkä tulee, niin se tulee varmaan keväällä eduskuntavaalien ja hallitusneuvottelujen homoliittokeskusteluissa. Muita kirkkoon liittyviä uutispommeja en ainakaan itse näe keväällä horisontissa, ellei sitten jumalanpilkkalakia koskeva kansalaisaloite yllätä. Normaalivauhdilla 20 000 eron täyttymiseen menee puolisen vuotta.

        Nyt eroaminen on ollut ennätyksellisen vaisua. Pajatso tuntui tyhjenevän viimevuoden lopussa. Voi mennä aika pitkälle syksyyn, jopa julukuulle, ennen kuin se puuttuva 20 tuhatta on kasassa.


    • jhkjh

      Syksy olis hyvä ajankohta tuon rajapyykin rikkomiseen. Kesällä se ei saa huomiota, eikä siten aiheuta suurtakaan eropiikiä.

      Voi kun ei liian moni eroais ennen syksyä. Saako noin edes leikillään sanoa?

      • Juuri noin

        Olen itse ajatellut asian juuri samoin. Parempi jäädä syksyyn, kun ihmiset seuraavat enemmän uutisia eikä lehdistössä ole pelkkiä kesäduunareita töissä. Toki en vastusta sitäkään, että 20 000 eroa tulee tosi nopeasti täyteen.


    • 9+3

      Milloin kirkon jäsenmäärä alittaa 4 miljoonaa? Wikipedian mukaan 1.1.2015 määrä oli 4 041 000. Neljän miljoonan rajan alittaminen ylittää uutiskynnyksen.

      • 8695

        1.1.2015 lukukin tulee vielä laskemaan tuhansilla, kun viralliset luvut saadaan. Sitten on hyvä tarkemmin analysoida 4 millin rajan alitusta. Näillä näkymin menee syksyyn ellei sitten eduskuntavaalien vaaliväittelyt tasa-arvoisesta avioliittolaista tuo vetoapua.


    • ttkkl

      Maaliskuussa oli kirkkoon liittynyt enemmän kuin oli eronneita.
      Ilmeisesti, jotka ovat halunneet erota, ovat jo eronnneet!

      • Lapsetmukaan

        Sun "liittyneissä" oli lapsia joukossa.

        Mitä tehdä? Eronneet voisivat alkaa enemmän erottamaan lapsiaan kirkosta.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      4915
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3106
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1807
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1760
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1611
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1481
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1237
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1223
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1197
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1187
    Aihe