Mikä sinusta tulee isona?

Sami 15

9

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sami 15

      O´Hearn taustalla kohdassa 2:05, mut se nyt on maitonaama.

    • isopen

      Minäkin haluan että sisuskaluni ovat entiset ennen kuin täytän 30. Ja että näytän 60 vuotiaalta ennen kuin täytän 30. Toivon myös että kullini ei toimi.

    • Piänä

      Pianan mukaan 5% ihmisistä pystyy tavoittelemaan saavutuksia "what ever it takes" -asenteella.
      Itse uskon, että ei ole edes noin suuri määrä. Luulen, että niin tyhmiä ihmisiä että ottaa tuollaisia lääkemääriä on vain n. 0,2-0,5‰. Ja luulen oman arvionikin olevan pahasti yläkantissa. Toki 5% kuulostaa mediaseksikkäämmältä ja varmasti edullisempaa lisäravinnemyynnin kannalta.

      • enemmän tyhmiä

        Itse uskon että tyhmiä ihmisiä on enemmän.


      • Piänä
        enemmän tyhmiä kirjoitti:

        Itse uskon että tyhmiä ihmisiä on enemmän.

        Varmasti onkin, mikäli tarkoitat niitä jotka käyttävät steroideja. Murto-osa ihmisistä ylipäätään käy salilla ja tästä joukosta vielä murto-osa käyttää steroideja. Eli varmasti alle 1% kokonaisotannasta. Vuonna -93 varusmiesten keskuudessa tehdyn tutkimuksen mukaan 0,9% vastanneista oli joskus kokeillut steroideja. Joten 1% varmasti tähän tarkoitukseen riittävän tarkka määritelmä. Jo tämän perusteella tuo 5% on täysin pieleen mennyt arvio.

        Pianan kohdalla kuitenkin puhutaan aivan toisen luokan lääkemääristä. Piana itse on käyttänyt vuosikymmeniä steroideja, insua, kasvua ja lisäksi syntholia. Ja määrät ovat todellakin jättimäisiä. Joten tuo tarkoittaisi sitä, että roinaajistakin löytyy vain sadasta 2-5 henkilöä, jotka ovat valmiita ottamaan niin suuria määriä roinaa, kuin Piana. Piana nyt vaan sattuu olemaan yksi näitä, noh miten sen sanoisi, "valittuja". Ei esim. Suomessa ole varmasti kovin montaa roinaajaa, jotka ottavat samanlaisia määriä kuin Piana. Itselle ei tule mieleen kuin yksi.


      • Persehuorahuoralutka

        Et näköjään tunne asiaa. Moni ottaa vaikka mitä aineita, mutta ilman hyviä geenejä ei tule ikinä pro bodariksi.


      • Matematiikka Timo
        Piänä kirjoitti:

        Varmasti onkin, mikäli tarkoitat niitä jotka käyttävät steroideja. Murto-osa ihmisistä ylipäätään käy salilla ja tästä joukosta vielä murto-osa käyttää steroideja. Eli varmasti alle 1% kokonaisotannasta. Vuonna -93 varusmiesten keskuudessa tehdyn tutkimuksen mukaan 0,9% vastanneista oli joskus kokeillut steroideja. Joten 1% varmasti tähän tarkoitukseen riittävän tarkka määritelmä. Jo tämän perusteella tuo 5% on täysin pieleen mennyt arvio.

        Pianan kohdalla kuitenkin puhutaan aivan toisen luokan lääkemääristä. Piana itse on käyttänyt vuosikymmeniä steroideja, insua, kasvua ja lisäksi syntholia. Ja määrät ovat todellakin jättimäisiä. Joten tuo tarkoittaisi sitä, että roinaajistakin löytyy vain sadasta 2-5 henkilöä, jotka ovat valmiita ottamaan niin suuria määriä roinaa, kuin Piana. Piana nyt vaan sattuu olemaan yksi näitä, noh miten sen sanoisi, "valittuja". Ei esim. Suomessa ole varmasti kovin montaa roinaajaa, jotka ottavat samanlaisia määriä kuin Piana. Itselle ei tule mieleen kuin yksi.

        Tiedätkö että 99.9/100 on myös murto-osa =)


      • Piänä
        Matematiikka Timo kirjoitti:

        Tiedätkö että 99.9/100 on myös murto-osa =)

        Tiedän.

        Mutta en käyttänyt sitä matemaattisessa merkityksessä, vaan yleiskieleen vakiintuneena ilmaisuna, joka kielitoimiston sanakirjan määritelmän mukaan tarkoittaa (hyvin) pientä osaa jostakin.

        Selventikö asiaa?


      • Piänä
        Persehuorahuoralutka kirjoitti:

        Et näköjään tunne asiaa. Moni ottaa vaikka mitä aineita, mutta ilman hyviä geenejä ei tule ikinä pro bodariksi.

        Tunnen erittäin hyvinkin. Monella se stoppi vaan tulee vastaan jossain kohtaa, kun ei olla enää valmiita ottamaan enempää. Viimeistään siinä, kun pitäisi syntholia alkaa pistämään itseensä. Piana ainakin käyttää syntholia (tai jotain vastaavaa lihasten täytettä). Ihan itse youtube videollaan tämän myöntää.

        Missä pro-kisoissa Piana on ollut, kun puhut pro-bodarista? Käsittääkseni Piana ei ole myöskään pro-bodari, vaan tuikitavallinen hirmu määrät roinaa vetävä poskisolisti.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1756
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1663
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      14
      1448
    4. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      5
      1131
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1128
    6. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1120
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1096
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1081
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      5
      1062
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1050
    Aihe