On kadonnut totaalisesti kauppojen hyllyiltä... Sitä oli sellasessa keltasessa paketissa, ja ne purkka "matot" oli kääritty hopeiseen paperiin:) Oottekos nähny missään myytävän?
Mistä Juicy Fruit purukumia??
11
3035
Vastaukset
- hsrasfg
ettei vaan se olis siirtyny pelkästään laivojen taxfree-kauppoihin?
- XylitoliiHaisee
Ootko nähny jossakin laivassa myytävän sitä? Tässähän pitää kohta ruveta varaan ihan matkaa...
- ikävyys
tämä ei liity kyseiseen purkkaan,mutta myös olen jäänyt ikävöimään naminami vanukasta..sellainen mansikkasuklaa..punainen purkki jossa oli pupun kuva..sitä ei enään ole..
ja toinen oli pirkan aniskarkit..olivat vaaleanpunaisessa pussissa...
*huokaus*- mims
Tääkään ei liity purkkaan, tosin oon itsekkin ihmetellyt mihin se juicy fruit on kadonnu. Missä on Black pete, se musta, kova lakritsilevy???
- ikävä
Ei oo valmistusta ainakaan lopetettu, ku näyttää ihan hyvin menevän tuolla USA:ssa... Pakkaus on näköjään vähä erinäkönen nykyään:)
http://www.juicyfruit.com/ - bubble bobble
Se vedettiin pois markkinoilta, koska se ei ole hyväksi hampaille... eikä elimistölle.
- missioN
Muistaakseni siinä oli liikaa käärepapereita tms, joten sekin oli syy markkinoilta poisvetoon. *hatara pää muistelee *
- ikävä
mistään ei löydy enään vakevä salmiakkia, keltainen rasia. Apuva
- minnihiiri
Lontoossa kesällä käydessäni pisti silmään hyllystä ja pakko oli ostaa - tuli aivan lapsuus mieleen :) no eipä se enää NIIN hyvälle maistunut kun on tottunut näihin terveellisempiin xylitol-purkkamerkkeihin!
- ikävä
Sitä mäki vähä pelkään, että ku sitä sitten sais taas pitkästä aikaa maistaa niin pettymys olis suuri, ku ei se niin hääppöstä ookkaan:( Mut silti tekis niin perhanasti mieli sitä!! Ei sitä osannu arvostaa sillon niin paljoa ku sitä vielä sai...
- matkaaja
ikävä kirjoitti:
Sitä mäki vähä pelkään, että ku sitä sitten sais taas pitkästä aikaa maistaa niin pettymys olis suuri, ku ei se niin hääppöstä ookkaan:( Mut silti tekis niin perhanasti mieli sitä!! Ei sitä osannu arvostaa sillon niin paljoa ku sitä vielä sai...
Käväisin tuossa juuri Thaimaassa ja sieltä löytyi
kyseistä purkkaa ja vielä useampia versioita...oli pakko ostaa kokeeksi ja kieltämättä-pettymys oli suuri.ei kaikki sit niin hyvää ennen ollutkaan... =(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup324521Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene152528Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko252395Ihana on nähdä edes ohimennen
Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su532248- 321747
Saattaisimme olla yhdessä
Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla321571Se meidän sydänyhteys
Oli ihanaa. Oltiin samankaltaisia sieluja ja tunnettiin voimakasta vetovoimaa ja yhteenkuuluvuutta. Voisiko se löytyä vi731486- 661284
- 821241
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?401144