Kauhajoen parturi-kampaamot

Parturintarpeessa

Mikä parturi-kampaamo olis Kauhajoen paras? Tarttis löytää joku hyvä parturi, jonka käsittelyyn vois antaa hiuksensa. :D Voisitteko suositella jotain ja kertoa hiukan hinta-laatusuhteesta? :)

18

5962

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Taas on

jollain puutetta asiakkaista ja alkaa sitten kehumaan tällä palstalla itteensä?

• kiharatukka

Zilette höylä on paras ja halvin

• kalju4

Saako kaikista kuitin pyytämättä? Kortilla maksu nykyään helpompi,voiko tuiskulla maksaa nykyään?

• Tukka hyvin

Minä käyn Teuvan Äystönkylällä parturis. Hinnat kohorilla eikä oo tarvinnu pettyä tulokseen.

• tarttuu elintavikkei

Ihan itse leikkaamme hiukset kotiparturissamme. Ensin mies ajelee pään kaljuksi ja sen jälkeen kaikki ihokarvat, paikoista joista ei itse saa taarpeeksi hyvin poistettua autan häntä.
      Sitten on minun vuoroni leikata ja myös pääni ajan kaljuksi.

EiPÄ OLE MEILLÄ OLLUT IHOMATOJA SAATIKAAN MUITA KIRPPUJA, TÄITÄ YM YM.
      NAAPUREILLLA JA MONILLA MUILLAKIN HENKILÖILLÄ ON KAIKENMOISIA MATOJA KAUPASSA NÄITÄ NÄKEE LIIAN MONELLA.
      EI OLE HYGIEENISTÄ TUOLLAINEN

• Korvamatojaki

Miten ihomadot ja elintarvikkeet liityynee parturi-kampaamoihin?! Nyt tarkkuutta lukemiseen rouva hyvä! Hyvät naurut kyllä sain : )

• karmeaa

Lukukertoja yli kaksisataa, mutta kommentteja ei parturintarpeessaolevalle ole herunut oikeastaan ollenkaan! Hyvin tyypillistä ja huvittavaakin. Oma arvioni parturi-kampaamoista on karua totuutta: Ei ole löytynyt sopivaa. Hinta-laatusuhde ei kohtaa, joten etsintä jatkuu Kurikkaan ja Teuvalle. Seinäjoella sikakalliit hinnat!

• vakiasiakas

Aronkylässä on hyvä parturi-kampaamo Pia. Suosittelen.

• uiutree

Tulipalon vuoksi Pia on muuttanut keskustaan.
        Aronkylä tarvitsee nyt uuden parturin samoihin tiloihin kunhan yilat saadaan korjattua

• K-joellaasioiva

"etsintä jatkuu Kurikkaan ja Teuvalle..Seinäjoella sikakalliit hinnat."
        Etsiminenkö ei sitten maksa mitään?

• Parturintarpeessa

Kiitos niille, jotka todella ovat vastanneet asiallisesti! :) Lisää saisi laittaa! :)

• Huhhuhhuuuu

Kävin tänään pitkästä aikaa paikallisessa kampaamossa ja pelkkä naisten lyhyiden hiusten leikkaus/siistiminen maksoi 30€.

• eläkeläinen65

filippukyläs hyvä parturi, kivat likat.

• eläkeläinen65

vai niin

• kissss

Outin hius ja kentauri on hyviä kampaamoja.

• Tinksuvauva

Anne ja riitta

• Naapurin Eila käy leikkauttamassa kutrini, niin paan kotitalousvähennyksiin työn osuuren.
      Kaarihoville kun oon menos kemuuhin, niin Outin Hius saattaa föönäta mulle Bon Jovi tukkalaitteen.

• kaljupitkä

Hyviä partureita k.joella, Jos kuitin sais työstä..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      129
      2083
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      105
      1906
    3. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      84
      1679
    4. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      66
      1559
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      33
      1212
    6. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1202
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      56
      1152
    8. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1103
    9. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      1076
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      1023
    Aihe