Kauhajoen parturi-kampaamot

Parturintarpeessa

Mikä parturi-kampaamo olis Kauhajoen paras? Tarttis löytää joku hyvä parturi, jonka käsittelyyn vois antaa hiuksensa. :D Voisitteko suositella jotain ja kertoa hiukan hinta-laatusuhteesta? :)

18

6051

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Taas on

jollain puutetta asiakkaista ja alkaa sitten kehumaan tällä palstalla itteensä?

• kiharatukka

Zilette höylä on paras ja halvin

• kalju4

Saako kaikista kuitin pyytämättä? Kortilla maksu nykyään helpompi,voiko tuiskulla maksaa nykyään?

• Tukka hyvin

Minä käyn Teuvan Äystönkylällä parturis. Hinnat kohorilla eikä oo tarvinnu pettyä tulokseen.

• tarttuu elintavikkei

Ihan itse leikkaamme hiukset kotiparturissamme. Ensin mies ajelee pään kaljuksi ja sen jälkeen kaikki ihokarvat, paikoista joista ei itse saa taarpeeksi hyvin poistettua autan häntä.
      Sitten on minun vuoroni leikata ja myös pääni ajan kaljuksi.

EiPÄ OLE MEILLÄ OLLUT IHOMATOJA SAATIKAAN MUITA KIRPPUJA, TÄITÄ YM YM.
      NAAPUREILLLA JA MONILLA MUILLAKIN HENKILÖILLÄ ON KAIKENMOISIA MATOJA KAUPASSA NÄITÄ NÄKEE LIIAN MONELLA.
      EI OLE HYGIEENISTÄ TUOLLAINEN

• Korvamatojaki

Miten ihomadot ja elintarvikkeet liityynee parturi-kampaamoihin?! Nyt tarkkuutta lukemiseen rouva hyvä! Hyvät naurut kyllä sain : )

• karmeaa

Lukukertoja yli kaksisataa, mutta kommentteja ei parturintarpeessaolevalle ole herunut oikeastaan ollenkaan! Hyvin tyypillistä ja huvittavaakin. Oma arvioni parturi-kampaamoista on karua totuutta: Ei ole löytynyt sopivaa. Hinta-laatusuhde ei kohtaa, joten etsintä jatkuu Kurikkaan ja Teuvalle. Seinäjoella sikakalliit hinnat!

• vakiasiakas

Aronkylässä on hyvä parturi-kampaamo Pia. Suosittelen.

• uiutree

Tulipalon vuoksi Pia on muuttanut keskustaan.
        Aronkylä tarvitsee nyt uuden parturin samoihin tiloihin kunhan yilat saadaan korjattua

• K-joellaasioiva

"etsintä jatkuu Kurikkaan ja Teuvalle..Seinäjoella sikakalliit hinnat."
        Etsiminenkö ei sitten maksa mitään?

• Parturintarpeessa

Kiitos niille, jotka todella ovat vastanneet asiallisesti! :) Lisää saisi laittaa! :)

• Huhhuhhuuuu

Kävin tänään pitkästä aikaa paikallisessa kampaamossa ja pelkkä naisten lyhyiden hiusten leikkaus/siistiminen maksoi 30€.

• eläkeläinen65

filippukyläs hyvä parturi, kivat likat.

• eläkeläinen65

vai niin

• kissss

Outin hius ja kentauri on hyviä kampaamoja.

• Tinksuvauva

Anne ja riitta

• Naapurin Eila käy leikkauttamassa kutrini, niin paan kotitalousvähennyksiin työn osuuren.
      Kaarihoville kun oon menos kemuuhin, niin Outin Hius saattaa föönäta mulle Bon Jovi tukkalaitteen.

• kaljupitkä

Hyviä partureita k.joella, Jos kuitin sais työstä..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ootko nainen noin mustis musta

Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t
      Ikävä
      56
      3857
    2. Sen kerran kun siellä käyn

Voisit olla paikalla💚💛☘️
      Ikävä
      33
      2261
    3. Kumpa tietäisin. Miehelle.

Vieläkö toivot jotain viestiä, vai suutuitko taas...kun...🤔
      Ikävä
      40
      2144
    4. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      17
      1731
    5. Kauan säkin jaksoit

Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐
      Ikävä
      40
      1562
    6. Miksi kaipaat

Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?
      Ikävä
      25
      1492
    7. Sä olet nainen kuuluisa..

..etkä mitenkään hyvällä tavalla.
      Suhteet
      80
      1457
    8. Joel Harkimo ja Janni Hussi eroavat

Tämä on ilon päivä 😊
      Kotimaiset julkkisjuorut
      141
      1186
    9. Mietin tässä T....

Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..
      Suhteet
      22
      1153
    10. Miehelle...

Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät
      Ikävä
      90
      1125
    Aihe