niin ilkeitä vastauksi jos jotain asiaa kysyy, voihan olla vastaamattakin.
Vastaukset 9
- Juzukka
Jos viittaat tuohon "Aja" otsikon alla olevaan tekstiin, niin mitäs jos kertoisit vähän tarkemmin mitä olet tekemässä? Ei tosta oikein tolkkua saa.
- tumppu
..kyselyysi, niin vastauksia on kaksi: osa meistä on ilkeitä. Toiseksi: kysymyksestäsi ei käytännössä saa mitään tolkkua. Miten siihen siis voisi vastata? Tiedän kyllä, ei ollenkaan....mutta, jos kertoisit tarkemmin, mistä on kyse, niin asiallisiakin vastauksia voisi tulla.
-T - xyz
Mutta viestisi ei sisältänyt mitään järjellistä kysymystä.Kysy uudelleen niin,että muodostat kysymyksesi selkeistä lauseista.Ei kukaan näe sun pään sisään mitä ajattelet.
Noh, oli kysymys mikä vaan ni sä vastaat aina jotain "Ota silmä käteen ja käsi kiinni että se pysyy siinä"
Että näin.
- ...
...
- Jaa
Jos kysymys on "asiaton/tyhmä", silloin saa mitä tilaa. "Blondi" esimerkki >Mikä hitto tää onMikä hitto tää kuoppa mun mahassa on< tuosta kokeneempi anatomian tuntija jo voi päätellä että, napahan se siellä on.
Siis MIETI EDES VÄHÄN miten kysymyksesi esität. - ohjelmaa?
kerro
- alkuperäinen kysyjä
korjaustiedostosta ja nuo olivat asennusohjeet.
- korjausasennusta?
alkuperäinen kysyjä kirjoitti:
korjaustiedostosta ja nuo olivat asennusohjeet.
kyllä ne korjaukset yleensä menee
automaattisesti sinne minne ne kuuluukin
anna vähän enempi tietoa
mikä käyttis
mikä ongelma
virheilmoitus jne.jne
mahdollisimman paljon tietoja
liikaa niitä ei ole koskaan
täällä on kyllä osaava porukkaa kun heillä vaan
on tietoa mistä aloittaa.
pyydän anteeksi noiden töykeiden vastaajien puolesta heille ei voi mitään
älä lannistu niiden takia niistä ei muuhun ole
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1701835
- 831308
- 114963
- 96851
Olen osastolla
Henkisesti olen aivan rikki siitä mitä olen tehnyt. Lisäksi olen vakavasti sairas. Verikokeet kertoo sen.66696Oletkohan tajunnut mitä olen päättänyt
En tule koskaan, ikinä, sanomaan sinulle mitään, ei tervehtimistä, ei aloitetta, ei katsetta, ei mitään, koska et ole si41639- 59627
Sinulle nainen
Koitan vihdoin jättäytyä täältä pois. Taas koko illan tänne tullut vain jotain pilkkaus viestejä, ei jaksa tuollaista. M75545- 42534
- 29532