?? Luit kuitenkin =) Hahaa olet liian utelias ja päädyit uhrikseni=) Saa nähä kuinka monta uhria saan=) Pikkusenko olit typerä kun uskoit mua vaikka kielsin! Mieti jos tämä olisi ollut linkki virussivuille ja koneesi olisi täyttynyt kaikesta skeidasta?
Opetus: Nyt pääsit vähällä, eli ota oppia äläkä ole liian utelias.
HEIKKOHERMOISET, ÄLKÄÄ LUKEKO
7
554
Vastaukset 7
- onC
"HEIKKOHERMOISET, ÄLKÄÄ LUKEKO
TÄTÄ" en ole heikkohermoinen ja luin. vähä hölmö otsikko. muute hyvä. - laruzki
oliskohan kannattanut valita aiheeks vaikka: ÄLKÄÄ LUKEKO TÄTÄ! Typerys...
Ehkei heikkohermoiset luekkaan mutta kun en ole heikkohermoinen niin päätin lukasta.
"Mieti jos tämä olisi ollut linkki virussivuille"
No kylhän sen osotteen näkee pässi. Ja skeidaa vastaan on hyvät ohjelmat.- NeitiX
En olekkaan heikkohermoinen,ähäkutti.. ;)
- tarkoitus
olikin että se, että se näyttää siltä että sen takana piilee joku karmea juttu=)=) SEN TAKIA "HEIKKOHERMOISET"-LISÄYS!!
- Rymy
jännittititi lukastatattata tämä. Koneeni on jo täynnä skeidaa. Ei mahdu lisää.
- yks typy
Viruksia. Olipa harmi kun en niitä nyt saanutkaan :=))) Olin varma saannista ennen avasin tämän. Sen kin petturi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1711870
- 861347
- 114973
- 96871
Olen osastolla
Henkisesti olen aivan rikki siitä mitä olen tehnyt. Lisäksi olen vakavasti sairas. Verikokeet kertoo sen.66726Oletkohan tajunnut mitä olen päättänyt
En tule koskaan, ikinä, sanomaan sinulle mitään, ei tervehtimistä, ei aloitetta, ei katsetta, ei mitään, koska et ole si41639- 59627
- 29562
Sinulle nainen
Koitan vihdoin jättäytyä täältä pois. Taas koko illan tänne tullut vain jotain pilkkaus viestejä, ei jaksa tuollaista. M75555- 42544