Räjähdyksiä metsässä?

Nimimerccy

Näin eräässä Mt. Chiliadilla olevassa metsässä outoja räjähdyksiä.. Siellä missä on se puusta rakennettu korotettu polku tai joku vastaava. Räjähdyksiä tuli muutama peräkkäin tasasin väliajoin eikä ne ollu kovinkaan isoja tai muutenkaan kummallisen näkösiä.

Onko kukaa muu nähny tota hommaa? Onkohan kyseessä joku nerokas yliluonnollinen ilmiö vai pelkkä bugi? Veikaan kyllä tota jälkimmäistä...

7

936

Vastaukset 7

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ERNESTIPASKA

Räjähdykset yleensä johtuvat lentokoneista, jotka vahingossa osuvat vuorille.

• jokke

Rähjähdykset tulivat luultavasti pudonneesta lentokoneesta, niitä tippuu mount shiliadille jatkuvasti, varsinkin siihen "puisen polun" viereen.

Monta kertaa kun olen käynnyt siellä niin kuuluu rähäjädyksiä ja kun menen katsomaan niin lentokone se on taas kerran pudonnut. (eks ne osaa lentää perkele?)

• joona654

Se puinen polku jonka olet nähny, samanlaisilla radoilla ajelee oikeassa elämässä krossaajat.
        Eli se on krossitie jota on kiva ajaa FHT 900:sella. Sen puisen polun lopussa on iso hyppyri josta tulee isot hypyt.
        Kannattaa käydä kattomassa se paikka!
        Löysin sen kun tipuin vahingossa alas sieltä vuorelta.

• jokke
        joona654 kirjoitti:

Se puinen polku jonka olet nähny, samanlaisilla radoilla ajelee oikeassa elämässä krossaajat.
        Eli se on krossitie jota on kiva ajaa FHT 900:sella. Sen puisen polun lopussa on iso hyppyri josta tulee isot hypyt.
        Kannattaa käydä kattomassa se paikka!
        Löysin sen kun tipuin vahingossa alas sieltä vuorelta.

Se "puinen rata" on siinnä pelissä siksi, että se kuuluu kolmanteen chiliadchalenseen eli cobra raceen.

Siinnä racessa ajetaan mountainbikellä sitä vitun "puista rataa pitkin".

• Nimimerccy

No sehän selittää kaiken. Tilanne vain näytti kummalliselta kun en kuullu lentokoneen ääniä enkä löytäny niiden "raatoja" sieltä.

• putoilee

Niitä lentokoneita törmäilee ja putoilee muutenkin. Esim. Los Santosissa taloja päin törmäileviä koneitä näkee tämän tästä

• Ihmettelinkin kun kone rysähti keskelle katuu ihan mun viereen :D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 176
      1892
    2. Onko kaivattusi seksipommi?

Minun kaivattuni on😅😍
      Ikävä
      86
      1357
    3. Hyvää yötä kivalle miehelle!

Samasta kylästä! 😊
      Ikävä
      114
      983
    4. Realistisesti

Miten toivoisit, että asiat etenisivät hänen kanssaan? Kuka tekisi mitä?
      Ikävä
      96
      871
    5. Olen osastolla

Henkisesti olen aivan rikki siitä mitä olen tehnyt. Lisäksi olen vakavasti sairas. Verikokeet kertoo sen.
      Ikävä
      66
      726
    6. Oletkohan tajunnut mitä olen päättänyt

En tule koskaan, ikinä, sanomaan sinulle mitään, ei tervehtimistä, ei aloitetta, ei katsetta, ei mitään, koska et ole si
      Ikävä
      41
      649
    7. Minkälaista ajattelisit elämänne olevan

jos olisit kaivattusi kanssa yhdessä?
      Ikävä
      59
      627
    8. millaiset hiukset

kaivatullasi on? :)
      Ikävä
      29
      572
    9. Sinulle nainen

Koitan vihdoin jättäytyä täältä pois. Taas koko illan tänne tullut vain jotain pilkkaus viestejä, ei jaksa tuollaista. M
      Ikävä
      75
      555
    10. Miksi et edistä asiaa...

Kaivattusi suhteen??
      Ikävä
      42
      544
    Aihe