Näin eräässä Mt. Chiliadilla olevassa metsässä outoja räjähdyksiä.. Siellä missä on se puusta rakennettu korotettu polku tai joku vastaava. Räjähdyksiä tuli muutama peräkkäin tasasin väliajoin eikä ne ollu kovinkaan isoja tai muutenkaan kummallisen näkösiä.
Onko kukaa muu nähny tota hommaa? Onkohan kyseessä joku nerokas yliluonnollinen ilmiö vai pelkkä bugi? Veikaan kyllä tota jälkimmäistä...
Räjähdyksiä metsässä?
7
936
Vastaukset 7
- ERNESTIPASKA
Räjähdykset yleensä johtuvat lentokoneista, jotka vahingossa osuvat vuorille.
- jokke
Rähjähdykset tulivat luultavasti pudonneesta lentokoneesta, niitä tippuu mount shiliadille jatkuvasti, varsinkin siihen "puisen polun" viereen.
Monta kertaa kun olen käynnyt siellä niin kuuluu rähäjädyksiä ja kun menen katsomaan niin lentokone se on taas kerran pudonnut. (eks ne osaa lentää perkele?)- joona654
Se puinen polku jonka olet nähny, samanlaisilla radoilla ajelee oikeassa elämässä krossaajat.
Eli se on krossitie jota on kiva ajaa FHT 900:sella. Sen puisen polun lopussa on iso hyppyri josta tulee isot hypyt.
Kannattaa käydä kattomassa se paikka!
Löysin sen kun tipuin vahingossa alas sieltä vuorelta. - jokke
joona654 kirjoitti:
Se puinen polku jonka olet nähny, samanlaisilla radoilla ajelee oikeassa elämässä krossaajat.
Eli se on krossitie jota on kiva ajaa FHT 900:sella. Sen puisen polun lopussa on iso hyppyri josta tulee isot hypyt.
Kannattaa käydä kattomassa se paikka!
Löysin sen kun tipuin vahingossa alas sieltä vuorelta.Se "puinen rata" on siinnä pelissä siksi, että se kuuluu kolmanteen chiliadchalenseen eli cobra raceen.
Siinnä racessa ajetaan mountainbikellä sitä vitun "puista rataa pitkin". - Nimimerccy
No sehän selittää kaiken. Tilanne vain näytti kummalliselta kun en kuullu lentokoneen ääniä enkä löytäny niiden "raatoja" sieltä.
- putoilee
Niitä lentokoneita törmäilee ja putoilee muutenkin. Esim. Los Santosissa taloja päin törmäileviä koneitä näkee tämän tästä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761892
- 861357
- 114983
- 96871
Olen osastolla
Henkisesti olen aivan rikki siitä mitä olen tehnyt. Lisäksi olen vakavasti sairas. Verikokeet kertoo sen.66726Oletkohan tajunnut mitä olen päättänyt
En tule koskaan, ikinä, sanomaan sinulle mitään, ei tervehtimistä, ei aloitetta, ei katsetta, ei mitään, koska et ole si41649- 59627
- 29572
Sinulle nainen
Koitan vihdoin jättäytyä täältä pois. Taas koko illan tänne tullut vain jotain pilkkaus viestejä, ei jaksa tuollaista. M75555- 42544