Näinhän täällä naiset (ja jotkut miehetkin) jaksavat väittää että kyllä ATM saa pillua jos tekisi aloitteita, ulkonäöstä viis.
Itse en kyllä usko että tämän näköinen ATM voisi saada muulta kuin maksulliselta vaikka miten lähestyisi naisia:
https://irc-galleria.net/user/samms931/album/?image_id=130421797
Uskotteko että tämä ATM saisi pillua jos tekisi aloitteita?
36
268
Vastaukset
- 19+4
Toi on todennäköisesti hardcore ätmi eli pildeä ei irtoa ilmaiseksi
- epärepaa
Heii, älä ny... :(
- vantaan elsa
Ei toi mikään atm oo. ON Vielä poika..mutta tulevaisuudessa hän on kaikkea muuta kuin atm
-pitkä
-tumma tukka (!!!!!)
-miellyttävät kasvonpiirteet
-todella rohkea (pistää tollasia kuvia nettiin)....olipa rohkea tai "hullu" niin molemmat naisten makuun.- Naisasialooseri1
Tuo pärstä ei kyllä todellakaan ole miellyttvän näköinen ja kädet ovat miehellä kuin jäätyneet pulkannarut, noista ei lihaksikkaita saa treenaamallakaan
- nihhhhhhhhhhh
Naisasialooseri1 kirjoitti:
Tuo pärstä ei kyllä todellakaan ole miellyttvän näköinen ja kädet ovat miehellä kuin jäätyneet pulkannarut, noista ei lihaksikkaita saa treenaamallakaan
Uskotko että tuo mies on joskus saanut pillua?
- Muistahantämä
Tuhatkertaa sinut voittaa kuitenkin mennen tullen älyssä ja ulkonäössä.
- tuoonhomonpuhetta
Oletko homo kun tuollaisia toisesta miehestä kirjoittelet
- 11+9
En usko, koska irc-galleria.
- sincyan
Jos tekee aloitteita niin varmasti. Ihan hauskannäköinen poika, vaikkakin tarvitsee lisää ruokaa.
- 6+6
Kyllä varmaan saisi, ei ole edes ylipainoa. Eikä varmaan mitään fyysisiä sairauksiakaan, terve nuori mies.
- onkohan sama
Onks tää se sama heppu, jonka alastonkuvia joku linkitti tänne? Sillä oli munissa jotain joulupalloja ja tonttulakki päässä. Samanlainen narukäsi ja muutenkin samanlaiset piirteet vähän.
Mut joo, tarvii ruokaa ja treeniä ja tuunausta.- Nnaiinenn
Joo on sama. En tajuu miks sitä kiusataan. Ei jää ulkonäöstä kiinni etteikö pildee tippus.
Nuori toki on ja miesten lihakset kasvaa 30v asti. Kundi voi 5v päästä jo näyttää paljon isommalta.
- hoocee on
Kannattaako linkata tänne random ihmisiä irc-galleriasta? Tuskin tuntuu mukavalta, jos sattumoisin lukee tätä palstaa.
- kaverilla on ihan
ok muna kuvista päätellen.
- oe voe
jos se onkin aloittaja itse ja kysyy mielipiteitänne mitä mieltä olette hän on itse siinä kuvissa
- BEM
Saa. Ja kun pääsee tuonne 30-50 ikävuosiin ja panostaa hieman itseensä on YTM ja joutuu innokkaimpia potkimaan pois ovelta.
- Naisasialooseri.
Mistä tiedät, että on ATM? Tunnetko hänet henkilökohtaisesti?
No ne nettiin laitetut pippelikuvat kyllä kertoo kyseisestä hepusta jotain vähän enemmänkin kuin nuo siveellisemmät versiot…
Mutta jos nyt oikein kovasti yritän unohtaa ne aiemmin näkemäni kuvat, niin ei tuon kaverin ulkonäössä minusta mitään hc-ätmiin viittaavaa ole. Itse suosittelisin kaverille kyllä salilla käyntiä, mutta onhan olemassa semmoisiakin naisia jotka pitävät nimenomaan tuollaisesta hyvin hoikasta. lihaksettomasta vartalotyypistä.
Jos nyt oikein hifistelemään alkaisi, niin joku tyylikonsultti voisi ehkä neuvoa uudenlaisen hius- ja silmälasityylin, mutta mää en ole semmoisessa yhtään hyvä eikä nyt muutenkaan nuo jutut isommasti häiritse, joten annan olla.- ...............
Jos tuo ei HC-atm niin miksi sitten sadat teinitytöt ovat kiusanneet ja haukkuneet tuota jo monen vuoden ajan?
- Punapaula .
En katsonut näkyykö hänen ikää, mutta on niin nuori sälli, että kyllä tosta vielä miehistyy, nuorina ne usein on just tollasia ruipeloita.
Mutta pojalla on selvästi seksikkäät silmät ja piirteet, en minä näe (naisena) mitään pahaa hänessä.
Vähän kun tosta miehistyy niin tuo tulee olemaan todella seksy mies, jota ujommat tytöt ei uskalla vilkaistakaan, sanokaa mun sanoneen. ............... kirjoitti:
Jos tuo ei HC-atm niin miksi sitten sadat teinitytöt ovat kiusanneet ja haukkuneet tuota jo monen vuoden ajan?
Ai onko jossain todisteita siitä että häntä on oikeasti kiusattu?
Tosin eipä se nyt sinänsä niin yllättäisikään, sillä jos mies on itse ne pippelikuvansa sinne nettiin ladannut, niin silloin todennäköisesti iso pyörä heittää jo sen verran että se on havaittavissa ihan arkielämässä.
Mutta jos tuon näköinen mies olisi oikeasti fiksu, mukava ja minusta kiinnostunut, niin kyllä mulle vain kelpaisi ulkonäkönsä puolesta. Laittaisin sille vain hyvää ruokaa ja pistäisin kantamaan vaelluksella 30-kiloista rinkkaa, niin eiköhän alkaisi kohta saamaan lihaa luiden ympärille.- 6+10
stellaria81 kirjoitti:
Tosin eipä se nyt sinänsä niin yllättäisikään, sillä jos mies on itse ne pippelikuvansa sinne nettiin ladannut, niin silloin todennäköisesti iso pyörä heittää jo sen verran että se on havaittavissa ihan arkielämässä.
Mutta jos tuon näköinen mies olisi oikeasti fiksu, mukava ja minusta kiinnostunut, niin kyllä mulle vain kelpaisi ulkonäkönsä puolesta. Laittaisin sille vain hyvää ruokaa ja pistäisin kantamaan vaelluksella 30-kiloista rinkkaa, niin eiköhän alkaisi kohta saamaan lihaa luiden ympärille.:D "Laittaisin sille vain hyvää ruokaa ja pistäisin kantamaan vaelluksella 30-kiloista rinkkaa, niin eiköhän alkaisi kohta saamaan lihaa luiden ympärille. "
Stellu oot kyllä optimisti ainakin, miten oot onnistunut pysymään vapaana edelleen? - ..............
stellaria81 kirjoitti:
Mutta jos tuon näköinen mies olisi oikeasti fiksu, mukava ja minusta kiinnostunut, niin kyllä mulle vain kelpaisi ulkonäkönsä puolesta. Laittaisin sille vain hyvää ruokaa ja pistäisin kantamaan vaelluksella 30-kiloista rinkkaa, niin eiköhän alkaisi kohta saamaan lihaa luiden ympärille.Mikä sua sitten estää antamasta pillua tai pyytämästä treffeille tuota miestä jos kerran ulkonäkö ei ole ongelma? Aivan, hän olisi hyvä mies jollekin muulle muttei sinulle... Mutta ei taida häntä myöskään yksikään toinenkaan nainen huolia.
- 13+17
.............. kirjoitti:
Mikä sua sitten estää antamasta pillua tai pyytämästä treffeille tuota miestä jos kerran ulkonäkö ei ole ongelma? Aivan, hän olisi hyvä mies jollekin muulle muttei sinulle... Mutta ei taida häntä myöskään yksikään toinenkaan nainen huolia.
Stellu on nirso ja haluaa miehen joka ei ole esitellyt kuvia sukuelimestään koko suomelle.
13+17 kirjoitti:
Stellu on nirso ja haluaa miehen joka ei ole esitellyt kuvia sukuelimestään koko suomelle.
Näinpä.
Mutta ettei vain olisi liian kovat vaatimukset, mahtaakohan tuommoista miestä enää nykyään Suomesta löytyäkään? :D- suomessa on paljon
stellaria81 kirjoitti:
Näinpä.
Mutta ettei vain olisi liian kovat vaatimukset, mahtaakohan tuommoista miestä enää nykyään Suomesta löytyäkään? :Dpienimunaisia miehiä, ole huoleti.
- Nnnaaaiinennn
............... kirjoitti:
Sinäkö se linkittäjä olet?
Jos sinulla on yhtään munaa niin et katso sivusta kun ketään kiusataan vaan lopetat sen HETI. Aina kun näet. Hinnalla millä hyvänsä. Niin tekevät rohkeat.
- kkjhhu66666
Jokainen, atm:kin, saa jos on oikea asenne.
- 12+7
Jaa, asuu sitten samalla paikkakunnalla...
- nihhhhhhhhhhh
Hänellä on hyvin pienet mahdollisuudet
- Kilttiatm
Onhan se pitkä mies joten sillä on paremmat mahdollisuudet kuin lyhyillä miehillä.
- Rose_91
Millä palstalaiset oikein perustelevat, että tuo mies ei saisi naista? Hyvännäköinen tyyppi ainakin minun mielestä.
- 12345678901234567890
Varmasti saa, jos valitsee oikeasta kohderyhmästä.
- Nnnnaaaiinenn
Miks te kiusaatte aina samaa poikaa??
Toi saa multa välittömästi pillua kunhan ajaa viikset, vaihtaa siksi aikaa rillit piilolaseihin ja värjää/päivittää tukkaansa nykyaikaan. Saa pillua vaikkei sanois sanaakaan!
Siis kasvot erittäin symmetriset = hyvännäköiset. Kropas ei vikaa...ehkä noi viikset on amisviikset eikä hän ole vielä kasvanut mieheksi mutta ulkonäöllisesti VARSIN HYVÄT kortit saanu. - ikuinenhooceeätmi
Oma ulkonäköni on aika lailla tuolla tasolla, sillä erolla että
- olen lyhyempi mutta en yhtä hoikka (normaalivartaloinen)
- hiukset ja parta ovat siistimmät
- ikää on enemmän (32v), näytän kylläkin aika lailla saman ikäiseltä koska tuo kaveri on ikäistään vanhemman näköinen ja minä olen liian poikamainen ikäisekseni
Tasoni on luonnollisesti HC-ATM.- Nnnainnen
Jos sinulla olisi ryhti ja lihakset niin taatusti riittäisi naista jonoon.
Jollet sitten ole alle 180cm
Jollet avaa suutasi. Moni mies voi menettää mahdollisuutensa puhumalla liikaa. Nainen ei koskaan koska miehet pystyy bylsii tyhmiä naisia mutta naiset ei tyhmiä miehiä. Miehiä on naisille niin paljon tarjolla että naisilla on varaa valita ne nopeaälyisimmät.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1202081
- 1561977
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h281926Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue141192- 51987
- 85946
Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."
Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To23875- 114834
Minä tunnen sinut
Ja mitä enemmän sinua opin tuntemaan, niin sitä enemmän sinusta pidän. Aivan kaikessa näen hyvän. Upean, vahvan, täydell50811Mihin olet kadonnut kaivattuni?
Mulla on niin ikävä sua että järki lähtee😔 Pakoilit, pakoilet vieläkin ja nyt susta ei näy merkkiäkään. Tätä päivää oon33789