Vaikka onkin klisee niin kiltteily ei kannata

90+90+90

Tai sanotaanko että elämä on varmastikin helpompaa jos on sellainen joka ei välitä mistään, paitsi itsestään tietty.

Olen meinaan itsekin alkanut sortua negatiivisiin yleistyksiin, johtuen exemännästä. Vaikka onkin vain niin pienestä asiasta kyse kuin yhteydenpidon lopettamisesta, siis itseeni päin mutta entiselle jännämiehelle joka pieksi ja varasti rahatkin kommunikaatio kyllä pelaa.

16

185

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aisuriatm

      SIIS KÄSITINÖ OIKEIN ET SE PITÄÄ SUA EDELTÄNEESEEN JÄNNÄÄN YHTEYTTÄ? KAI SE SIT PITI SUN KANS YHDES OLLESKI?? :O

      • 90+90+90

        Juuri noin. Silloin tällöin piti eikä se mitenkään häirinnyt kun etäisyyttäkin entiseen jännämieheen oli rutkasti.


    • multitool

      Eli liitätkö välinpitämättömyyden ja negatiivisuuden, tai negatiivisen yleistämisen toisiinsa?

      • 90+90+90

        No lähinnä se ajatus että pidetään huonompana kuin huonosti kohdellutta jännämiestä, että rangaistus ei ole suhteessa rikokseen.


      • multitool
        90+90+90 kirjoitti:

        No lähinnä se ajatus että pidetään huonompana kuin huonosti kohdellutta jännämiestä, että rangaistus ei ole suhteessa rikokseen.

        Saanko kysyä, että mitenkä näet itsesi suhteessa siihen jännämieheen? Onko hän sinun silmissäsi...niin mitä? Jos kuvitellaan, että sinä ja hän olette vaikka kahvilla. Istutte siinä toisianne vastapäätä. Mitä näet? Näetkö miehen, jota arvostat? Vai näetkö jotakin, mitä voit realistisesti halveksia?
        Tarkoitan, että jos hän on naisenhakkaaja ja varas, mitä sinä et ilmeisesti ole? Niin annatko hänen olemassaololleen silloin mitään arvoa? Tarvitseeko sinun piitata hänestä millään muotoa? Ja unohdetaan vielä tässä vaiheessa nainen teidän välistä.


      • 90+90+90
        multitool kirjoitti:

        Saanko kysyä, että mitenkä näet itsesi suhteessa siihen jännämieheen? Onko hän sinun silmissäsi...niin mitä? Jos kuvitellaan, että sinä ja hän olette vaikka kahvilla. Istutte siinä toisianne vastapäätä. Mitä näet? Näetkö miehen, jota arvostat? Vai näetkö jotakin, mitä voit realistisesti halveksia?
        Tarkoitan, että jos hän on naisenhakkaaja ja varas, mitä sinä et ilmeisesti ole? Niin annatko hänen olemassaololleen silloin mitään arvoa? Tarvitseeko sinun piitata hänestä millään muotoa? Ja unohdetaan vielä tässä vaiheessa nainen teidän välistä.

        Ei minulla ole minkäänlaista henkilökohtaista mielipidettä suuntaan tai toiseen, kun en ole ihmistä ikinä edes nähnyt. Mutta koska tiedän historian niin itseni tuntien aika negatiiviseksi tilanne menisi, koska riippumatta tuon exemännän käytöksestä minua kohtaan en hyväksy sellaista käytöstä mieheltä.


      • multitool
        90+90+90 kirjoitti:

        Ei minulla ole minkäänlaista henkilökohtaista mielipidettä suuntaan tai toiseen, kun en ole ihmistä ikinä edes nähnyt. Mutta koska tiedän historian niin itseni tuntien aika negatiiviseksi tilanne menisi, koska riippumatta tuon exemännän käytöksestä minua kohtaan en hyväksy sellaista käytöstä mieheltä.

        Siinä olisi loputon työsarka, jos täällä lähtisi ottamaan vastuuta toisen käytöksestä, olkoonkin tässä tapauksessa kohteena exä. Ja vaikuttaa, että exäsi on jokatapauksessa valintansa tehnyt, niin eikö sen myötä yhteiselon vastuu tai "vastuu" katkea siihen? Voi käydä niin, että et osaa irrottautua hänestä, vaikka se voisi olla fiksuinta? Se, ettet ole tavannut kuvailemaasi miestä, on vain viisasta. Muutoin saattaisitte jossakin vaiheessa päätyä molemmat kuulustelupöydän äärelle.
        Ja, jos kerran exäsi viihtyy/on takertunut häneen, ja kyse on kuitenkin "jännämiehestä", niin mitä se kertoo-anteeksi vain-exäsi tasosta?
        Vaikuttaisiko siltä, että olit hänelle liian hyvä?


      • 90+90+90
        multitool kirjoitti:

        Siinä olisi loputon työsarka, jos täällä lähtisi ottamaan vastuuta toisen käytöksestä, olkoonkin tässä tapauksessa kohteena exä. Ja vaikuttaa, että exäsi on jokatapauksessa valintansa tehnyt, niin eikö sen myötä yhteiselon vastuu tai "vastuu" katkea siihen? Voi käydä niin, että et osaa irrottautua hänestä, vaikka se voisi olla fiksuinta? Se, ettet ole tavannut kuvailemaasi miestä, on vain viisasta. Muutoin saattaisitte jossakin vaiheessa päätyä molemmat kuulustelupöydän äärelle.
        Ja, jos kerran exäsi viihtyy/on takertunut häneen, ja kyse on kuitenkin "jännämiehestä", niin mitä se kertoo-anteeksi vain-exäsi tasosta?
        Vaikuttaisiko siltä, että olit hänelle liian hyvä?

        Ei minua kiinnosta ihmisten tekemiset exien ym. kanssa, koska tuo on jo muutenkin mennyttä.
        Mutta koska ei välien katkomiseen ole mitään syytä niin otan sen henkilökohtaisena loukkauksena, koska olen "huonompi" kuin vaikkapa satunnainen vastaantulija. Ja se vaikuttaa negatiivisesti.


      • naisen näkemys
        90+90+90 kirjoitti:

        Ei minua kiinnosta ihmisten tekemiset exien ym. kanssa, koska tuo on jo muutenkin mennyttä.
        Mutta koska ei välien katkomiseen ole mitään syytä niin otan sen henkilökohtaisena loukkauksena, koska olen "huonompi" kuin vaikkapa satunnainen vastaantulija. Ja se vaikuttaa negatiivisesti.

        No onhan siinä jo ihan tarpeeksi syytä välien katkomiseen että EROSITTE. Eron jälkeen jatketaan elämää ilman toista. Niistä jotka jää "ystäviksi" on usein enemmän haittaa kuin hyötyä. Ei pääse elämässä eteenpäin jollei lopeta yhteydenpitoa exään.


    • Onko ko. henkilö suoraan sanonut ettei halua olla enää yhteydessä, vai onko yhteydenpito vaan lakannut? Ja miten olet itse asiaan reagoinut: huhuillut perään vai odotellut viestiä kaikessa hiljaisuudessa?

      Aloittajan tilanteesta mitään tietämättömänä yleisesti yhteydenpidosta sen verran, että joskus se vain jää. Ja kun on pitkään ollut hiljaista niin ei enää "kehtaa" aloittaa uutta keskustelua, etenkin jos ei muuten arjessa tule törmäiltyä.

      Teetä ja sympatiaa sinne suuntaan. Varmaan kyllä katkeroittaa, mutta leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.

      • 90+90+90

        No en ole mikään tyrkky tai roikkuja, mutta muutaman normaalin viestin olen lähettänyt mukaanlukien synttärionnittelut tms.. En siis mitään ruikutusta entisistä ajoista tms., vaan ihan poitiivisia asioita.


    • naisen näkemys

      En vaan tajua miksi ex naisesi pitäisi pitää yhteyttä sinuun kun hän on ex?
      Jännäexään hän haluaa varmasti siksi pitää yhteyttä että välittää tästä, hän on hyvää seuraa ja heillä on kenties sielujen sympatiaa/tulevat juttuun.
      Mutta ei sinun pitäisi tavata enää exääsi kun hän on kerran ex. Eikä sinulla ole enää mitään valtaa hänen tekemisiin. Olettehan jo eronneet.

      • 90+90+90

        Itse koen asian näin, että jos joku ihminen vaikkapa tervehtii niin normasli reaktio on vastata ja vastaamattomuuteen pitää olla tosi vahva syy. Vaikka toinen olisi millainen urvelo tahansa niin itse en mitään mykkäkoulua ymmärrä, sellaista eläissäni ole ikinä edes miettinyt.


      • naisen käsitys
        90+90+90 kirjoitti:

        Itse koen asian näin, että jos joku ihminen vaikkapa tervehtii niin normasli reaktio on vastata ja vastaamattomuuteen pitää olla tosi vahva syy. Vaikka toinen olisi millainen urvelo tahansa niin itse en mitään mykkäkoulua ymmärrä, sellaista eläissäni ole ikinä edes miettinyt.

        Jos exemäntäsi ei tervehdi kadulla vastaan tullessa niin...noh, pitäisin häntä omalaatuisena.
        Alussa kirjoitit:

        " Vaikka onkin vain niin pienestä asiasta kyse kuin yhteydenpidon lopettamisesta, siis itseeni päin mutta entiselle "

        Ymmärsin tästä että yhteydenpito olisi muutakin kommunikointia kuin kadulla tervehtimistä.


      • 90+90+90
        naisen käsitys kirjoitti:

        Jos exemäntäsi ei tervehdi kadulla vastaan tullessa niin...noh, pitäisin häntä omalaatuisena.
        Alussa kirjoitit:

        " Vaikka onkin vain niin pienestä asiasta kyse kuin yhteydenpidon lopettamisesta, siis itseeni päin mutta entiselle "

        Ymmärsin tästä että yhteydenpito olisi muutakin kommunikointia kuin kadulla tervehtimistä.

        No en ole eron jälkeen nähnyt kuin kerran uuden ukkonsa kanssa ja se meni ihan hyvin, ilman mitään negatiivisuuksia. Tuonkin jälkeen vielä nettikommunikaatio pelasi ja jeesailinkin joissain jutuissa, rahallisestikin. Tietysti, niinkuin aina, joitain erimielisyyksiäkin oli muttei mitään ihmeellistä. Mutta myöhemmin fb:ssä blokkaus ym. kommunikaation katkaisu, eikä tuo johdu uudesta ukosta tai ongelmista.


    • luglug

      Itse olen viime aikoina huomannut sen että vaikka stripparit yleensä suuttuu tai on suuttuvinaan jos niiltä kysyy seksipalveluista niin jos on päättäväinen niin niistä lähes jokainen antaa kyllä panna. Tämä on opettanut minua olemaan rohkeampi ehdotusten kanssa ja olla välittämättä tunteista.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      170
      1449
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      331
      1059
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      885
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      162
      746
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      39
      739
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      49
      690
    7. 52
      571
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      29
      567
    9. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      116
      558
    10. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      521
    Aihe