Vaikka onkin klisee niin kiltteily ei kannata

90+90+90

Tai sanotaanko että elämä on varmastikin helpompaa jos on sellainen joka ei välitä mistään, paitsi itsestään tietty.

Olen meinaan itsekin alkanut sortua negatiivisiin yleistyksiin, johtuen exemännästä. Vaikka onkin vain niin pienestä asiasta kyse kuin yhteydenpidon lopettamisesta, siis itseeni päin mutta entiselle jännämiehelle joka pieksi ja varasti rahatkin kommunikaatio kyllä pelaa.

16

141

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aisuriatm

SIIS KÄSITINÖ OIKEIN ET SE PITÄÄ SUA EDELTÄNEESEEN JÄNNÄÄN YHTEYTTÄ? KAI SE SIT PITI SUN KANS YHDES OLLESKI?? :O

• 90+90+90

Juuri noin. Silloin tällöin piti eikä se mitenkään häirinnyt kun etäisyyttäkin entiseen jännämieheen oli rutkasti.

• multitool

Eli liitätkö välinpitämättömyyden ja negatiivisuuden, tai negatiivisen yleistämisen toisiinsa?

• 90+90+90

No lähinnä se ajatus että pidetään huonompana kuin huonosti kohdellutta jännämiestä, että rangaistus ei ole suhteessa rikokseen.

• multitool
        90+90+90 kirjoitti:

No lähinnä se ajatus että pidetään huonompana kuin huonosti kohdellutta jännämiestä, että rangaistus ei ole suhteessa rikokseen.

Saanko kysyä, että mitenkä näet itsesi suhteessa siihen jännämieheen? Onko hän sinun silmissäsi...niin mitä? Jos kuvitellaan, että sinä ja hän olette vaikka kahvilla. Istutte siinä toisianne vastapäätä. Mitä näet? Näetkö miehen, jota arvostat? Vai näetkö jotakin, mitä voit realistisesti halveksia?
        Tarkoitan, että jos hän on naisenhakkaaja ja varas, mitä sinä et ilmeisesti ole? Niin annatko hänen olemassaololleen silloin mitään arvoa? Tarvitseeko sinun piitata hänestä millään muotoa? Ja unohdetaan vielä tässä vaiheessa nainen teidän välistä.

• 90+90+90
        multitool kirjoitti:

Saanko kysyä, että mitenkä näet itsesi suhteessa siihen jännämieheen? Onko hän sinun silmissäsi...niin mitä? Jos kuvitellaan, että sinä ja hän olette vaikka kahvilla. Istutte siinä toisianne vastapäätä. Mitä näet? Näetkö miehen, jota arvostat? Vai näetkö jotakin, mitä voit realistisesti halveksia?
        Tarkoitan, että jos hän on naisenhakkaaja ja varas, mitä sinä et ilmeisesti ole? Niin annatko hänen olemassaololleen silloin mitään arvoa? Tarvitseeko sinun piitata hänestä millään muotoa? Ja unohdetaan vielä tässä vaiheessa nainen teidän välistä.

Ei minulla ole minkäänlaista henkilökohtaista mielipidettä suuntaan tai toiseen, kun en ole ihmistä ikinä edes nähnyt. Mutta koska tiedän historian niin itseni tuntien aika negatiiviseksi tilanne menisi, koska riippumatta tuon exemännän käytöksestä minua kohtaan en hyväksy sellaista käytöstä mieheltä.

• multitool
        90+90+90 kirjoitti:

Ei minulla ole minkäänlaista henkilökohtaista mielipidettä suuntaan tai toiseen, kun en ole ihmistä ikinä edes nähnyt. Mutta koska tiedän historian niin itseni tuntien aika negatiiviseksi tilanne menisi, koska riippumatta tuon exemännän käytöksestä minua kohtaan en hyväksy sellaista käytöstä mieheltä.

Siinä olisi loputon työsarka, jos täällä lähtisi ottamaan vastuuta toisen käytöksestä, olkoonkin tässä tapauksessa kohteena exä. Ja vaikuttaa, että exäsi on jokatapauksessa valintansa tehnyt, niin eikö sen myötä yhteiselon vastuu tai "vastuu" katkea siihen? Voi käydä niin, että et osaa irrottautua hänestä, vaikka se voisi olla fiksuinta? Se, ettet ole tavannut kuvailemaasi miestä, on vain viisasta. Muutoin saattaisitte jossakin vaiheessa päätyä molemmat kuulustelupöydän äärelle.
        Ja, jos kerran exäsi viihtyy/on takertunut häneen, ja kyse on kuitenkin "jännämiehestä", niin mitä se kertoo-anteeksi vain-exäsi tasosta?
        Vaikuttaisiko siltä, että olit hänelle liian hyvä?

• 90+90+90
        multitool kirjoitti:

Siinä olisi loputon työsarka, jos täällä lähtisi ottamaan vastuuta toisen käytöksestä, olkoonkin tässä tapauksessa kohteena exä. Ja vaikuttaa, että exäsi on jokatapauksessa valintansa tehnyt, niin eikö sen myötä yhteiselon vastuu tai "vastuu" katkea siihen? Voi käydä niin, että et osaa irrottautua hänestä, vaikka se voisi olla fiksuinta? Se, ettet ole tavannut kuvailemaasi miestä, on vain viisasta. Muutoin saattaisitte jossakin vaiheessa päätyä molemmat kuulustelupöydän äärelle.
        Ja, jos kerran exäsi viihtyy/on takertunut häneen, ja kyse on kuitenkin "jännämiehestä", niin mitä se kertoo-anteeksi vain-exäsi tasosta?
        Vaikuttaisiko siltä, että olit hänelle liian hyvä?

Ei minua kiinnosta ihmisten tekemiset exien ym. kanssa, koska tuo on jo muutenkin mennyttä.
        Mutta koska ei välien katkomiseen ole mitään syytä niin otan sen henkilökohtaisena loukkauksena, koska olen "huonompi" kuin vaikkapa satunnainen vastaantulija. Ja se vaikuttaa negatiivisesti.

• naisen näkemys
        90+90+90 kirjoitti:

Ei minua kiinnosta ihmisten tekemiset exien ym. kanssa, koska tuo on jo muutenkin mennyttä.
        Mutta koska ei välien katkomiseen ole mitään syytä niin otan sen henkilökohtaisena loukkauksena, koska olen "huonompi" kuin vaikkapa satunnainen vastaantulija. Ja se vaikuttaa negatiivisesti.

No onhan siinä jo ihan tarpeeksi syytä välien katkomiseen että EROSITTE. Eron jälkeen jatketaan elämää ilman toista. Niistä jotka jää "ystäviksi" on usein enemmän haittaa kuin hyötyä. Ei pääse elämässä eteenpäin jollei lopeta yhteydenpitoa exään.

• Onko ko. henkilö suoraan sanonut ettei halua olla enää yhteydessä, vai onko yhteydenpito vaan lakannut? Ja miten olet itse asiaan reagoinut: huhuillut perään vai odotellut viestiä kaikessa hiljaisuudessa?

Aloittajan tilanteesta mitään tietämättömänä yleisesti yhteydenpidosta sen verran, että joskus se vain jää. Ja kun on pitkään ollut hiljaista niin ei enää "kehtaa" aloittaa uutta keskustelua, etenkin jos ei muuten arjessa tule törmäiltyä.

Teetä ja sympatiaa sinne suuntaan. Varmaan kyllä katkeroittaa, mutta leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.

• 90+90+90

No en ole mikään tyrkky tai roikkuja, mutta muutaman normaalin viestin olen lähettänyt mukaanlukien synttärionnittelut tms.. En siis mitään ruikutusta entisistä ajoista tms., vaan ihan poitiivisia asioita.

• naisen näkemys

En vaan tajua miksi ex naisesi pitäisi pitää yhteyttä sinuun kun hän on ex?
      Jännäexään hän haluaa varmasti siksi pitää yhteyttä että välittää tästä, hän on hyvää seuraa ja heillä on kenties sielujen sympatiaa/tulevat juttuun.
      Mutta ei sinun pitäisi tavata enää exääsi kun hän on kerran ex. Eikä sinulla ole enää mitään valtaa hänen tekemisiin. Olettehan jo eronneet.

• 90+90+90

Itse koen asian näin, että jos joku ihminen vaikkapa tervehtii niin normasli reaktio on vastata ja vastaamattomuuteen pitää olla tosi vahva syy. Vaikka toinen olisi millainen urvelo tahansa niin itse en mitään mykkäkoulua ymmärrä, sellaista eläissäni ole ikinä edes miettinyt.

• naisen käsitys
        90+90+90 kirjoitti:

Itse koen asian näin, että jos joku ihminen vaikkapa tervehtii niin normasli reaktio on vastata ja vastaamattomuuteen pitää olla tosi vahva syy. Vaikka toinen olisi millainen urvelo tahansa niin itse en mitään mykkäkoulua ymmärrä, sellaista eläissäni ole ikinä edes miettinyt.

Jos exemäntäsi ei tervehdi kadulla vastaan tullessa niin...noh, pitäisin häntä omalaatuisena.
        Alussa kirjoitit:

" Vaikka onkin vain niin pienestä asiasta kyse kuin yhteydenpidon lopettamisesta, siis itseeni päin mutta entiselle "

Ymmärsin tästä että yhteydenpito olisi muutakin kommunikointia kuin kadulla tervehtimistä.

• 90+90+90
        naisen käsitys kirjoitti:

Jos exemäntäsi ei tervehdi kadulla vastaan tullessa niin...noh, pitäisin häntä omalaatuisena.
        Alussa kirjoitit:

" Vaikka onkin vain niin pienestä asiasta kyse kuin yhteydenpidon lopettamisesta, siis itseeni päin mutta entiselle "

Ymmärsin tästä että yhteydenpito olisi muutakin kommunikointia kuin kadulla tervehtimistä.

No en ole eron jälkeen nähnyt kuin kerran uuden ukkonsa kanssa ja se meni ihan hyvin, ilman mitään negatiivisuuksia. Tuonkin jälkeen vielä nettikommunikaatio pelasi ja jeesailinkin joissain jutuissa, rahallisestikin. Tietysti, niinkuin aina, joitain erimielisyyksiäkin oli muttei mitään ihmeellistä. Mutta myöhemmin fb:ssä blokkaus ym. kommunikaation katkaisu, eikä tuo johdu uudesta ukosta tai ongelmista.

• luglug

Itse olen viime aikoina huomannut sen että vaikka stripparit yleensä suuttuu tai on suuttuvinaan jos niiltä kysyy seksipalveluista niin jos on päättäväinen niin niistä lähes jokainen antaa kyllä panna. Tämä on opettanut minua olemaan rohkeampi ehdotusten kanssa ja olla välittämättä tunteista.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      62
      3862
    2. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      49
      3020
    3. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      131
      2951
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      372
      2021
    5. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      73
      1152
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      10
      1151
    7. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      210
      1146
    8. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      27
      969
    9. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      47
      941
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      109
      940
    Aihe