Onko seksilelujen käyttäminen syntiä?

nautinto on

Ne on siistejä. Jos on kuivempi kausi, niin silloin vaan ottaa kaverin laatikosta. Joskus taas on kiva leikitellä leluilla yhdessä.

11

319

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sin!

Sorry ne on syntiä, jouduin itsekin luopmaan niistä joten sorry!!!!

• J. Uggernaut

No, jos rippi-isä ei heristä sormea, et ole ollut paha. Muun voi unohtaa.

• katoliset säännöt

Vain avioliitossa.
      Vain lisääntymistarkoituksessa.
      Vain pimeässä.
      Vain velvollisuudentunnosta. Tilanteesta ei siis saa nauttia.

Ja seuraavana päivänä tietenkin ripittäytyminen...

• toyboys

Jotkut on sallittuja, jos niitä käytetään avioseksissä. Kaikki muu kuin avioseksi onkin sitten kielletty - leluilla tai ilman, yksin tai yhdessä muun kuin aviopuolison kanssa. Pointti on siinä, että kaikki seksi avioliiton ulkopuolella on SYNTIÄ, ei ne lelut. Jos nyt oikein tulkitsen, edes avioliitossa ei saa käyttää yhdyntää korvaavia leluja, auttavia kyllä. Hommassa pitäisi aina olla ainakin teoreettinen raskaaksitulemisen mahdollisuus, mitä esim. puhallettavan Barbaran kanssa ei kait ole.

http://catholicsexy.blogspot.com.tr/2013/07/lunchtime-chat-can-catholics-use-sex.html

http://forums.catholic.com/showthread.php?t=117607

• Mielitekeeleikkiä

Seksilelut on ihan kivoja, ja eniten niistä saa irti, kun niistä voi nauttia hyvässä seurassa, esim. parhaitten kavereitten kanssa. Mä ainakin tykkään, kun jotkut kaverit hoitelee mua lelulla, ja itse ei tarvi tehdä muta kuin nauttia. Ja sitten mitä synteihin tulee, niin silloin kun kaverit auttaa lelujen käytössä, niin mä en ole syyllistynyt itsysaastutukseen eli onaniaan, että olisin oma-aloitteisesti heittänyt lastit hukkaan, mutta en ole myöskään maannut kenenkään uskonveljen kanssa sillei, eli siis en syyllistynyt haureuteen. Seksilelujen käyttöä voisikin kutsua sellaiseksi paastoseksiksi.

• puhdasluonto

YÄK! Ällöä!

• KURNAUSKISKISSA

EI OLE SYNTIÄ. IHANAA. NAMSKIS. HANKI OMASI JA NAUTI.

• Tuosta juuri tuli mieleen ne gaziljoonat potentiaaliset lapset, joita olen maahan nautinnollisesti valuttanut. Mutta mitenkäs se, kun naiset ovuloivat, eivät tule syystä tai toisesta raskaaksi ja menstruoivat tämän seurauksena. Onkos menstruointi, eli epäonnistuminen raskaaksintulemisessa syntiä?

• törkeää

"Jos on kuivempi kausi, niin silloin vaan ottaa kaverin laatikosta. Joskus taas on kiva leikitellä leluilla yhdessä."

Käytä nyt edes omaa seksileluasi äläkä kaverin omaa (vaikka pesisitkin lelun käytön jälkeen, ennen kuin palautat sen kaverisi laatikkoon). Seksileluja ei tule jakaa, vaan jokainen hankkikoon henkilökohtaisen lelun itselleen hygieniasyistä, jos kokee itsetyydyttämisen välttämättömäksi.

• KURNAUSKISKISSA

Hitaimmille lähimmäisillemme tarjoamme käännöksen.
        kaveri=oma seksilelu

Hanki sinäkin "törkeää" oma lelusi vaikka netistä ja NAUTI ELÄMÄSTÄ.

• JääkaappiTarakalla

Itse asiassa mulle koko Raamattu sanoo, että vessassa käyminen on syntiä :D
      Yksi syy, miksi Raamattu on sekava on sen kaksi osaa: Vanha Testamentti ja Uusi Testamentti. Vanhassa sanotaan, että homous ja lesbous on väärin, sillä välin kun Uudessa sanotaan, että ihminen on vapaa rakastamaan ketä haluaa. Vanhassa (tai Uudessa) taidettiin mainita, että keskeytetty yhdyntä on synti (eli ehkäisyn käyttö myös?). Minulle koko Raamattu kieltää elämisen. XD Ja myöhemmin minusta tuli ateisti. :/ joten ¥OLO :D tee mitä halua! Jos kuuntelee koko ajan Raamattua, ei elä täysillä, jos kuuntelee jonkin verran, on vuoristoradan kovuus 110 km/h m!! XDD

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten reagoisit

Jos ikäväsi kohde ottaisi yhteyttä?
      Ikävä
      78
      3200
    2. Olisiko kaivattusi

Sinulle uskollinen? Olisitko itse hänelle?
      Ikävä
      49
      2410
    3. Ihana nainen

Suukotellaanko illalla?☺️ 🧔🏻🫶
      Ikävä
      32
      2127
    4. Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen

Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa
      Sinkut
      481
      2112
    5. Ootko koskaan miettinyt että

miksi kaivatullasi ei ole puolisoa?
      Ikävä
      137
      1879
    6. Ryöstö hyrynsalmella!

Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313
      Hyrynsalmi
      31
      1772
    7. Huomenta ihana

Mussu ❤️.
      Ikävä
      31
      1745
    8. Sukuvikaako ?

Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne
      Iisalmi
      10
      1579
    9. Joskus mietin

miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi
      Ikävä
      5
      1320
    10. Hyvää yötä

Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani
      Tunteet
      6
      1264
    Aihe