Olen 36-vuotias
ylipainoinen bmi 27, tosin olen käynyt ikäni salilla ja harrastanut nuorempana urheilua, liikunta kuuluu päivittäiseen elämääni
lapseton
168cm
E kuppi
tiimalasivartalo
lantio-vyötärösuhde 0,7
neitsyt
kotihiiri
Lähestymisiä saan
ulkomaalaisilta(ikävä kyllä, näytän oitis ettei kiinnosta!)
narkkareilta tai muilta ongelmaisilta (ei kiinnosta)
normimiehet eivät lähesty minua kuin kauheassa humalassa, eikä se innosta koska en juo usein enkä juodessanikaan juo itseäni känniin(enkä tupakoi), joten tahtoisin miehen jolla terveet elämäntavat. Enkä todellakaan harrasta yhden yön juttuja ja miehet usein seksin perässä, joten käteen on jäänyt pelkkä luu aina.
Olen deittaillut useiden miesten kanssa (insinöörejä, nörttejä,sekä rock ja heavy metal- tapahtumissa tapaamiani pitkätukka-rokkareita)mutta suhteeksi(&seksiksi)asti ei ole koskaan mikään kehittynyt.
Itse arvioisin itseni alemman tason naiseksi.
Ja aina sanotaan että nainen ei tunnusta tasoaan, höpö höpö.
Näillä mennään kun muutakaan en voi.
Miehet! Arvioikaa tasoni!
79
327
Vastaukset
- näin ajattelen
Jos on aina yksin vastentahtoisesti on atn. Ei narkit, juopot ja ulkomaan mokeltajat ole mitään oikeita aloitteita.
- ätmi
Nunnaluostari kutsuu, olet HC-ATN!
- sellaista se on
Ei kai sitä nyt nunnaluostariin tarvitse lähteä kun voi muuten vaan olla yksin. Tekee elämälleen jotain muuta. Matkustelee ja nauttii rauhasta. Käyttää rahat itseensä hyvällä omalla tunnolla kun ei lapsiakaan ole.
- sellaista se on
Joskus täytyy osata myös luovuttaa. Jos ei natsaa ei vaan natsaa. Miksi kiusata itseään haaveilla. Täytyy osata luopua pariutumishaaveista ja tehdä elämällään jotain muuta. Jos ei vastakkaiselle sukupuolelle kelpaa, ei auta.
- 1212+1212
Ei nainen voi olla atm, koska seksittömyys on valinta.
- 1212+1212
Siis atn tietysti
- 14+19
Ihan pantavan oloinen.
- HUORA OLET!
Siis vittuako täällä kerjäät mitään kehuja ja pisteitä? Vitun ääliö oot varmaan ja vitun itserakas paskiainen! HUORA!!!
- ap.
???
Odottelin lähinnä haukkuryöppyä tai kriittistä analyysiä, en minkäänlaisia kehuja.
Kestän haukut kyllä, onhan noita tähän ikään jo monasti kuultu. - kummitus
Jaa nykyään on neitsytkin jo palstapoikien mukaan huora..? Huonosti näemmä menee. :D
- ap.
kummitus kirjoitti:
Jaa nykyään on neitsytkin jo palstapoikien mukaan huora..? Huonosti näemmä menee. :D
No samaa ihmettelin, mutta olen huoritteluita kuullut tuntemattomilta miehiltä ihan nuoresta pitäen livessäkin (pukeutumisesta ja käytöksestä riippumatta) joten eipä yllätä.
- Joku vaan
ap. kirjoitti:
No samaa ihmettelin, mutta olen huoritteluita kuullut tuntemattomilta miehiltä ihan nuoresta pitäen livessäkin (pukeutumisesta ja käytöksestä riippumatta) joten eipä yllätä.
Kaikkea sellaista mitä ei voi saada mutta haluaisi saada niin se on miesten mielestä huora ja olen siis mies itsekkin.
- amis onnen tuo
taitaa olla kt aloitus taas muta neuvon silti kun mainitsit narkkarit alkkikset insinöörit maisterit ulkomaalaiset ja kunnon miestä et ole löytänyt mutta kerron salaisuuden etsi ammattikoulun käyneen miehen niin tiedät mitä on rakkaus ja kunnon seksi ja tiedät senkin pian mitä on olla onnellinen vaimo ja äiti ja vuosien päästä onnellinen mummola pappoineen ja lapsen lapsineen sellainen mies on amis mies
- siis tä?
Kohtuualkottaja ei-narkki tavis amismiehiä vapaana? Ei ainakaan päälle kolmenkympin, kaikki varattuja koska ovat kumppaneina halutuimmasta päästä.
- 3egshgg4et5gergg
Jos tuo olisi totta niin itse kyllä näillä tiedoilla huolisin.
- Ikisinkku M
Se rock/heavymetal -henkinen pukeutuminen ja yleinen yyli taitaa karkottaa miehet. Laita BMI -kohdilleen ja naisellistu niin alkaa natsamaan.
- ap.
Minkäs sitä musiikkimaulleen mahtaa. Sitä paitsi selvin päin konserteissa ja festivaaleilla käynti on vuosia kestänyt harrastus. Ei sen miehen olisi sinne pakko lähteä jos ei halua. Voitais tehdä yhdessä jotakin muuta.
Jos fiftarityyli kukkalaitteineen ja korsetti sun muu hepene korkokenkineen ei ole naisellista, en sitten tiedä mikä on.
Pukeutuminen on osa persoonaa, en voi enkä halua pukeutua muodin mukaan. Muoti on yleisesti ottaen aivan hirveää. Kaikki naiset samanlaisissa pillihousuissa ja saappaissa tai tennareissa isoine laukkuineen ja isot kaulahuivit rullalle käärittynä. *puistatus* - 34+34
Höpöhöpö itse ainakin annan sopivasta punk-, gootti-, heavy- tai rocktyylistä plussaa.
- Ikisinkku M
ap. kirjoitti:
Minkäs sitä musiikkimaulleen mahtaa. Sitä paitsi selvin päin konserteissa ja festivaaleilla käynti on vuosia kestänyt harrastus. Ei sen miehen olisi sinne pakko lähteä jos ei halua. Voitais tehdä yhdessä jotakin muuta.
Jos fiftarityyli kukkalaitteineen ja korsetti sun muu hepene korkokenkineen ei ole naisellista, en sitten tiedä mikä on.
Pukeutuminen on osa persoonaa, en voi enkä halua pukeutua muodin mukaan. Muoti on yleisesti ottaen aivan hirveää. Kaikki naiset samanlaisissa pillihousuissa ja saappaissa tai tennareissa isoine laukkuineen ja isot kaulahuivit rullalle käärittynä. *puistatus*No juu, tokihan nuo ovat naisellisia mutta helposti vaan jos eroaa kovin paljon muusta porukasta saattaa se parinhaussa, varsinikin vakavammassa vaikeuttaa hommaa. Miehet on kuitenkin aika konsevatiivisia loppujen lopuksi siinä vaiheessa jos vakavissaan vaimoa hakevat.
- ap.
Ikisinkku M kirjoitti:
No juu, tokihan nuo ovat naisellisia mutta helposti vaan jos eroaa kovin paljon muusta porukasta saattaa se parinhaussa, varsinikin vakavammassa vaikeuttaa hommaa. Miehet on kuitenkin aika konsevatiivisia loppujen lopuksi siinä vaiheessa jos vakavissaan vaimoa hakevat.
Ok.
Koen oman pukeutumiseni naiselliseksi. Toki tilanteen mukaan mennään. Salille salikuteet, lenkille lenkkikuteet, ulkoiluvaatteet erikseen, juhlahepenet jne.
- 12+12
"Olen deittaillut useiden miesten kanssa (insinöörejä, nörttejä,sekä rock ja heavy metal- tapahtumissa tapaamiani pitkätukka-rokkareita)mutta suhteeksi(&seksiksi)asti ei ole koskaan mikään kehittynyt."
Et siis saa lähestymisiä, mutta olet kuitenkin deittaillut...?- ap.
Joskus nettideiteissä tuli tapailtua miehiä. Rokkikonsertissa olen joskus ajautunut jutulle ja itse pyytänyt treffeille miehiä jotka ovat minulta yöseuraa sun muuta läheisyyttä vonganneet. Ajattelin että jos selvin päin olisivat eri maata kun näkevät että en ole mikään hetken huvi ja haluaisivat enemmän. Tyhmää, sen tiedän nyt.
Ei minua lähestytä kaupassa, kadulla, töissä, harrasteissa ja harvemmin tulee käytyä yöelämässä eikä sielläkään aina lähestytä. Kun täällä sanotaan että kaunottaria lähestytään joka paikassa niin ei minua lähestytä. Kyllä minä sen totuuden kestän että olen atn. Se on minulle ihan ok. - laalaalaa
Nainenkin voi tehdä halutessaan aloitteen! Mitä ihmettä!?
- Unohda tasot
ap. kirjoitti:
Joskus nettideiteissä tuli tapailtua miehiä. Rokkikonsertissa olen joskus ajautunut jutulle ja itse pyytänyt treffeille miehiä jotka ovat minulta yöseuraa sun muuta läheisyyttä vonganneet. Ajattelin että jos selvin päin olisivat eri maata kun näkevät että en ole mikään hetken huvi ja haluaisivat enemmän. Tyhmää, sen tiedän nyt.
Ei minua lähestytä kaupassa, kadulla, töissä, harrasteissa ja harvemmin tulee käytyä yöelämässä eikä sielläkään aina lähestytä. Kun täällä sanotaan että kaunottaria lähestytään joka paikassa niin ei minua lähestytä. Kyllä minä sen totuuden kestän että olen atn. Se on minulle ihan ok."Rokkikonsertissa olen joskus ajautunut jutulle ja itse pyytänyt treffeille miehiä jotka ovat minulta yöseuraa sun muuta läheisyyttä vonganneet. Ajattelin että jos selvin päin olisivat eri maata kun näkevät että en ole mikään hetken huvi ja haluaisivat enemmän. Tyhmää, sen tiedän nyt."
Ei se ole tyhmää.
Ihan samaa olen kokenut miehenäkin. Pyydän naista treffeille baarissa ja hän vaikuttaisi olevan kiinnostunut enemmän hauskanpidosta. Usko tai älä!
"Ei minua lähestytä kaupassa, kadulla, töissä, harrasteissa ja harvemmin tulee käytyä yöelämässä eikä sielläkään aina lähestytä."
Suomessa on hyvin vaikea lähestyä. Tietysti kannattaa miettiä miten itse ottaa kontaktia ihmisiin että voiko sillä auttaa lähestymistä tai ehkäpä tehdä aloitteita itse?
"Kun täällä sanotaan että kaunottaria lähestytään joka paikassa niin ei minua lähestytä. Kyllä minä sen totuuden kestän että olen atn. Se on minulle ihan ok. "
Miellätkö itsesi kaunottareksi? - ap.
Unohda tasot kirjoitti:
"Rokkikonsertissa olen joskus ajautunut jutulle ja itse pyytänyt treffeille miehiä jotka ovat minulta yöseuraa sun muuta läheisyyttä vonganneet. Ajattelin että jos selvin päin olisivat eri maata kun näkevät että en ole mikään hetken huvi ja haluaisivat enemmän. Tyhmää, sen tiedän nyt."
Ei se ole tyhmää.
Ihan samaa olen kokenut miehenäkin. Pyydän naista treffeille baarissa ja hän vaikuttaisi olevan kiinnostunut enemmän hauskanpidosta. Usko tai älä!
"Ei minua lähestytä kaupassa, kadulla, töissä, harrasteissa ja harvemmin tulee käytyä yöelämässä eikä sielläkään aina lähestytä."
Suomessa on hyvin vaikea lähestyä. Tietysti kannattaa miettiä miten itse ottaa kontaktia ihmisiin että voiko sillä auttaa lähestymistä tai ehkäpä tehdä aloitteita itse?
"Kun täällä sanotaan että kaunottaria lähestytään joka paikassa niin ei minua lähestytä. Kyllä minä sen totuuden kestän että olen atn. Se on minulle ihan ok. "
Miellätkö itsesi kaunottareksi?En tietenkään ole kaunotar! Mikä ihmeen kysymys tuo nyt on?
- Unohda tasot
ap. kirjoitti:
En tietenkään ole kaunotar! Mikä ihmeen kysymys tuo nyt on?
No koska sanoit että kaunottaria lähestytään joka paikassa niin sinua ei lähestytä joten totuuden kestät että olet atn.
Kuulosti oudolta eli että jos et ole kaunotar jota lähestytään kaikkialla niin olet susiruma jota kukaan ei halua. - ap.
Unohda tasot kirjoitti:
No koska sanoit että kaunottaria lähestytään joka paikassa niin sinua ei lähestytä joten totuuden kestät että olet atn.
Kuulosti oudolta eli että jos et ole kaunotar jota lähestytään kaikkialla niin olet susiruma jota kukaan ei halua.No en kai minä nyt ihan susirumakaan ole mutta kai minä nyt atn olen jos en kerran miestä suhteeseen ole koskaan saanut. Patjaksi olisin vain kelvannut.
- Unohda tasot
ap. kirjoitti:
No en kai minä nyt ihan susirumakaan ole mutta kai minä nyt atn olen jos en kerran miestä suhteeseen ole koskaan saanut. Patjaksi olisin vain kelvannut.
Syy miksi olen tasoteoriaa vastaan on se että vaikka joku ei ole saanut miestä/naista suhteeseen niin ne syyt voivat olla sen kaltaiset jotka estävät samanlaiset mahdollisuudet kuin toisilla on.
Esimerkiksi olen saanut sen käsityksen että tapaat miehiä tilanteissa joissa on usein lähinnä alkoholia läsnä sekä mahdollisesti helppoa seksiä joten se selittäisi miksei suhde kiinnosta, mutta patjan täyttäminen kyllä. - 12+12
ap. kirjoitti:
Ei minua lähestytä kaupassa, kadulla, töissä, harrasteissa ja harvemmin tulee käytyä yöelämässä eikä sielläkään aina lähestytä. Kun täällä sanotaan että kaunottaria lähestytään joka paikassa niin ei minua lähestytä. Kyllä minä sen totuuden kestän että olen atn. Se on minulle ihan ok."Ei minua lähestytä kaupassa, kadulla, töissä, harrasteissa ja harvemmin tulee käytyä yöelämässä eikä sielläkään aina lähestytä. Kun täällä sanotaan että kaunottaria lähestytään joka paikassa niin ei minua lähestytä. Kyllä minä sen totuuden kestän että olen atn. Se on minulle ihan ok."
Eli sinua ei lähestytä kaupassa, töissä, harrasteissa, jne. Ei niitä muitakaan lähestytä, ei kuulu suomalaiseen kulttuuriin.
Ja yöelämässä siis ei aina lähestytä. Eli usein miten lähestytään?
Tämän perusteella KTN. - ap.
12+12 kirjoitti:
"Ei minua lähestytä kaupassa, kadulla, töissä, harrasteissa ja harvemmin tulee käytyä yöelämässä eikä sielläkään aina lähestytä. Kun täällä sanotaan että kaunottaria lähestytään joka paikassa niin ei minua lähestytä. Kyllä minä sen totuuden kestän että olen atn. Se on minulle ihan ok."
Eli sinua ei lähestytä kaupassa, töissä, harrasteissa, jne. Ei niitä muitakaan lähestytä, ei kuulu suomalaiseen kulttuuriin.
Ja yöelämässä siis ei aina lähestytä. Eli usein miten lähestytään?
Tämän perusteella KTN.Olen ymmärtänyt että miehet tekevät paljon aloitteita. Luulisinkin että kaikki aloitteet menevät niille samoille (eli halutuimmille=kauneimmille) naisille.
Käyn harvoin yökerhoissa tai baareissa. Ei läheskään joka kerta tule aloitetta.
Tulipa vaan mieleeni että kai sitä muutaman sanan voi vaihtaa vaikka missä tilanteessa vastakkaisen sukupuolen kanssa, eihän se aina ole mikään aloite?
- Unohda tasot
TASOT OVAT VALHETTA.
Ei ole olemassa mitään varsinaisia "tasoja". Se on se totuus.
Kuitenkin tietyt seikat vaikuttavat hyvin vahvasti siihen miten TODENNÄKÖISTÄ on että miten helposti kyseinen henkilö pariutuu ja millaisten ihmisten kanssa sekä mikä on se valinnanvara.
Suurin syy siihen miksei TASOJA OLE on yksinkertaisesti sisäiset markkinat jotka vaikuttavat voimakkaasti kehen tutustutaan ja kehen ei. Toinen merkittävä tekijä on yksinkertaisesti se että TASOTEORIA suosii AT/YT jakoa vaikka sen tulisi todellisuudessa painottaa KTää koska suurin osa ihmisistä on tuossa normaalissa luokituksessa.
Tunnen erään kaltaisesi naisen jolla kuitenkaan ei ole ylipainoa koskaan ollut vaikka varmaan siinä rajamaastossa on liikuttu. Kasvoiltaan hän on niin nätti että jokainen oletti että hänellä oli poikaystävä. NIin hävellä välillä olikin, mutta sitten hän oli välillä pitkään sinkkuna koska oli kotiihiri.
Toisin sanottuna ongelmasi on todennäköisesti aloittaja se että olet kotihiiri eikä riittäviä lähestymisiä synny. Tietysti koska ikää kertyy ja painoakin on niin se karsii niitä jotka ehkä voisivat tehdä aloitteen.
Luonnetta tietämättä ja tapaasi olla sosiaalisissa tilanteissa on mahdoton sanoa miten ne vaikuttavat todennäköisyyteesi löytää suhde.- ap.
En ole ainakaan ekstrovertii mutten kovin introverttikaan. Varmaan siitä välimaastosta. En tyrkytä seuraani mutta juttelen kohteliaasti (jos vastapuoli on kohtelias ja asiallinen) jos sosiaaliseen tilanteeseen ajaudutaan. En osaa ajatella itseäni millään tavalla haluttuna(koska aina yksin ja seksuaalinen itsetunto olematon) tai potentiaalisena kumppanina(koska aina yksin) en flirttaile enkä tuo itseäni tykö, siinä varmaankin yksi syy miksi olen näkymätön miehille. Minä uskon ettei kaltaiselleni naiselle ole enää markkinoita olemassa, ei ollut nuorempanakaan.
Uskon että jos joku kunnollinen olisi halunnut minut jo, olisin suhteessa. Aivan sama kuinka paljon aloitteita teen, en usko että niillä mitään hyötyä suhteeseen pääsyn kannalta. Patjaksi varmasti pääsisin, mutten halua.
Eipä minulla kauhesti kysyntää ollut nuorenakaan joten olenkin ajatellut että tämä taisi olla nyt tässä. Ja mitä enemmän ikää tulee sen vaikeampaa on kokemattomana aloitella minkäänlaista suhdetta. Kenelläpä on kärsivällisyyttä yli-ikäisen ikäneidon kumppaniksi.
Olen aika realistinen ja todennäköisesti tulen olemaan yksin aina. - Unohda tasot
ap. kirjoitti:
En ole ainakaan ekstrovertii mutten kovin introverttikaan. Varmaan siitä välimaastosta. En tyrkytä seuraani mutta juttelen kohteliaasti (jos vastapuoli on kohtelias ja asiallinen) jos sosiaaliseen tilanteeseen ajaudutaan. En osaa ajatella itseäni millään tavalla haluttuna(koska aina yksin ja seksuaalinen itsetunto olematon) tai potentiaalisena kumppanina(koska aina yksin) en flirttaile enkä tuo itseäni tykö, siinä varmaankin yksi syy miksi olen näkymätön miehille. Minä uskon ettei kaltaiselleni naiselle ole enää markkinoita olemassa, ei ollut nuorempanakaan.
Uskon että jos joku kunnollinen olisi halunnut minut jo, olisin suhteessa. Aivan sama kuinka paljon aloitteita teen, en usko että niillä mitään hyötyä suhteeseen pääsyn kannalta. Patjaksi varmasti pääsisin, mutten halua.
Eipä minulla kauhesti kysyntää ollut nuorenakaan joten olenkin ajatellut että tämä taisi olla nyt tässä. Ja mitä enemmän ikää tulee sen vaikeampaa on kokemattomana aloitella minkäänlaista suhdetta. Kenelläpä on kärsivällisyyttä yli-ikäisen ikäneidon kumppaniksi.
Olen aika realistinen ja todennäköisesti tulen olemaan yksin aina.Et viitsisi aloittaa tuota "tulen olemaan yksin aina."
Se on aina niin sydäntäsärkevää kuulla. Joitakin miehiä ja naisia joita tunsin ovat ottaneet hengen itseltään varmaankin osittain tuon takia vaikka varmaan mahdollisuuksia olisi ollut.
Toisaalta itsekkin ajattelen noin että on todennäköistä etten varmaan tule löytämään seuraa miehenä koska se tarkoittaisi omaa aktiivisuutta ja sitä ei välttämättä enää jaksa kaikkien osumien jälkeen......meinaan että miestä ei kukaan lähesty takuuvarmasti koskaan.
Varmaan joku kiinnostunut voisi löytyäkkin, mutta ei jaksa enää noita pettymyksiä kovin paljoa. On niin turhaa touhua tuo suhteilu.
Miksi uskot että kaltaisellesi naiselle ei ole enää markkinoita olemassa ja mitkä ovat niitä ominaisuuksia jotka tekisivät sinusta sellaisen naisen? - Af Tötterström
ap. kirjoitti:
Olen aika realistinen ja todennäköisesti tulen olemaan yksin aina.Vähän samaa mieltä kuin aiemmat kirjoittajat - ota asentaja! Ikäsi ei ole vielä liikaa, mutta sinuna pitäisin kiirettä.
- 12451661616
ap. kirjoitti:
Olen aika realistinen ja todennäköisesti tulen olemaan yksin aina.Onhan niitä kunnollisia ottajia tod.näk.ollut ja tulevaisuudessakin varmasti. Mutta jollei osaa ottaa silloin kun on tyrkyllä niin eihän sille minkään voi.
- ap.
Unohda tasot kirjoitti:
Et viitsisi aloittaa tuota "tulen olemaan yksin aina."
Se on aina niin sydäntäsärkevää kuulla. Joitakin miehiä ja naisia joita tunsin ovat ottaneet hengen itseltään varmaankin osittain tuon takia vaikka varmaan mahdollisuuksia olisi ollut.
Toisaalta itsekkin ajattelen noin että on todennäköistä etten varmaan tule löytämään seuraa miehenä koska se tarkoittaisi omaa aktiivisuutta ja sitä ei välttämättä enää jaksa kaikkien osumien jälkeen......meinaan että miestä ei kukaan lähesty takuuvarmasti koskaan.
Varmaan joku kiinnostunut voisi löytyäkkin, mutta ei jaksa enää noita pettymyksiä kovin paljoa. On niin turhaa touhua tuo suhteilu.
Miksi uskot että kaltaisellesi naiselle ei ole enää markkinoita olemassa ja mitkä ovat niitä ominaisuuksia jotka tekisivät sinusta sellaisen naisen?Tämä aika on niin kovin pinnallinen ja hyvin seksikeskeinen. Minulla on liikaa periaatteita eli en hyppää sänkyyn heppoisin perustein eli olen ns. siveä. nykyisin olen automaattisesti pois markkinoilta kun jään seksuaalisesti vapaampien ja auliimpien naisten varjoon.
Olisin ollut ihan oikeasti valmis tasa-arvoiseen, uskolliseen, lojaaliin, kunnioittavaan loppuelämän kestävään suhteeseen mutta kello lyö pian armottomasti minut pois pelistä.
Olen herkkä ja tunteellinen eikä sellainen pärjää näin kovassa menossa. Rääväsuisimmat, räväkimmät ja härskeimmät naiset pärjäävät miehille niin sanallisesti että lihallisissa riennoissa paremmin.
Synnyin varmaan väärään aikaan. Ei kai sillekään mitään voi. Kyllä minä näiden pettymysteni kanssa pärjään. En ole riistämässä henkeäni parisuhteettomuuden vuoksi vaikka se aika ajoin masentaakin. Yksinäisyyteen olen vuosien varrella jo niin tottunut ettei sitä aina edes huomaa. Minulla on kuitenkin muuta elämässäni vaikka yksin olisinkin loppuelämäni. Ja jos yhtäkkiä elämä tuntuu tyhjältä, hommaan siihen lisää täytettä, jossain muodossa. - ap.
Af Tötterström kirjoitti:
Vähän samaa mieltä kuin aiemmat kirjoittajat - ota asentaja! Ikäsi ei ole vielä liikaa, mutta sinuna pitäisin kiirettä.
Kiirehtiminen on turhaa jos mitään ei tapahdu kuitenkaan.
Miehet haistaa epätoivon jo kauaksi ja luontevana pysyminen on vaikeaa jos rakkaudettomuus ja toisen kaipaus näkyy kilometrien päähän. Hävettävä tilanne. En haluaisi joutua hyväksikäytetyksikään, on tämä vaikeaa.
Mikä hemmetin asentaja? - ap.
12451661616 kirjoitti:
Onhan niitä kunnollisia ottajia tod.näk.ollut ja tulevaisuudessakin varmasti. Mutta jollei osaa ottaa silloin kun on tyrkyllä niin eihän sille minkään voi.
En usko että kukaan tapailemistani oli erityisen kunnollinen. Yhdellä oli huumeongelma. Alko maistui muutamalle liikaa ja monella vonkaus oli mahdotonta. Yhdellä oli ollut yhden yön juttuja enemmän kuin pää kestää. Yhden kanssa olisi koko ajan pitänyt harrastaa leikkimielistä kisailua ja jotain ihme valtapeliä, ei minua moinen kiinnosta. Yhdelle läpänheitto oli suoranainen ongelma, minun mielestäni mukahauskat jutut on kamalia ja jos toisen itsetunto on toisen naurunpyrähdysten varassa homma on huonolla mallilla.
Normaali, tavallinen, rauhallinen, harkitseva, lämmin, rehellinen, uskollinen, kunnioittava, mukava, hyvä keskustelija ja kuuntelija, sellainen olisi hyvä. - 12451661616
ap. kirjoitti:
En usko että kukaan tapailemistani oli erityisen kunnollinen. Yhdellä oli huumeongelma. Alko maistui muutamalle liikaa ja monella vonkaus oli mahdotonta. Yhdellä oli ollut yhden yön juttuja enemmän kuin pää kestää. Yhden kanssa olisi koko ajan pitänyt harrastaa leikkimielistä kisailua ja jotain ihme valtapeliä, ei minua moinen kiinnosta. Yhdelle läpänheitto oli suoranainen ongelma, minun mielestäni mukahauskat jutut on kamalia ja jos toisen itsetunto on toisen naurunpyrähdysten varassa homma on huonolla mallilla.
Normaali, tavallinen, rauhallinen, harkitseva, lämmin, rehellinen, uskollinen, kunnioittava, mukava, hyvä keskustelija ja kuuntelija, sellainen olisi hyvä.No mikä näihin kunnottomiin miehiin on vetänyt, koska kyllä festareilla yms. käy kunnollisiakin miehiä? No eiväthän ne kunnolliset, niin miehet kuin naisetkaan, välttämättä kiinnitä huomiota kun ns. rentut taas ovar aktiivisia. Itsekin olen monella tapaa kunnollinen, kuten rehellinen, rauhallinen ja raitis, mutten viitsi alkaa naista piirittämään vaan mieluummin hyppäisin koko treffailun ylitse.
- ap.
12451661616 kirjoitti:
No mikä näihin kunnottomiin miehiin on vetänyt, koska kyllä festareilla yms. käy kunnollisiakin miehiä? No eiväthän ne kunnolliset, niin miehet kuin naisetkaan, välttämättä kiinnitä huomiota kun ns. rentut taas ovar aktiivisia. Itsekin olen monella tapaa kunnollinen, kuten rehellinen, rauhallinen ja raitis, mutten viitsi alkaa naista piirittämään vaan mieluummin hyppäisin koko treffailun ylitse.
Olivat sinkkuina. Festarit ja konsertit ovat täynnä pareja ja isoja kaveriporukoita.
Treffailu ei todellakaan ole mitään mukavinta hommaa. Tasainen arki olisi minunkin juttuni.
Nyt lopetan. Huomenna työpäivä. Palaan katsomaan ketjua huomenna illemmalla. - 12451661616
ap. kirjoitti:
Olivat sinkkuina. Festarit ja konsertit ovat täynnä pareja ja isoja kaveriporukoita.
Treffailu ei todellakaan ole mitään mukavinta hommaa. Tasainen arki olisi minunkin juttuni.
Nyt lopetan. Huomenna työpäivä. Palaan katsomaan ketjua huomenna illemmalla.No itse tarkoitin suhteen aloittamista nopeasti, ilman turhaa miettimistä ja treffisäätöä. Exän otin luokseni asumaan ekalla tapaamisella, tosin netitse olimme jutskailleet pari kuukautta aktiivisesti.
- Af Tötterström
ap. kirjoitti:
Kiirehtiminen on turhaa jos mitään ei tapahdu kuitenkaan.
Miehet haistaa epätoivon jo kauaksi ja luontevana pysyminen on vaikeaa jos rakkaudettomuus ja toisen kaipaus näkyy kilometrien päähän. Hävettävä tilanne. En haluaisi joutua hyväksikäytetyksikään, on tämä vaikeaa.
Mikä hemmetin asentaja?Autoasentaja, sähköasentaja, putkiasentaja..
- ätmi
Hevinaisissa on vähän semmoinen tuntu, että ne haluaisivat nimenomaan hevimiehen rinnalleen. Jos miehen oma letti on ollut pisimmillään mallia Che Guevara ja sekin kymmenen vuotta sitten, sitä jättää herkästi hevinaiset omaan arvoonsa.
- siinä sun taso
Hc-atn.
- ap.
Ok. Voi pitää hyvinkin paikkansa.
- 5+17
ap. kirjoitti:
Ok. Voi pitää hyvinkin paikkansa.
Kyllä sä saisit miehen jos vaan haluat.
- 8+9
Ei näistä viesteistä ainakaan käy ilmi mitään huonoja ominaisuuksia.
- nainen saa aina
miehen jos vaan haluaa. Voit tehdä myös itse aloitteita.
- 1-1
Suurin ongelma on että alat olla jo vähän vanha jos miehellä on mielessä lasten tekeminen. Olisit herännyt etsimään elämänkumppania jo 5 vuotta sitten sillä nyt alkaa olla kiire. Netissä on paljon lapsia haluavia 35 naisia jotka ovat pahasti myöhässä miehen etsinnän suhteeen. Olisiko kannattanut viimeistään 30 vuotta täytettyä matkailun ja biletyksen sijaan tunnustaa vanhenevansa ja että aika löytää kumppani ja perustaa perhe on nyt.
No kyllä minä ainakin ap:n viesteistä tulkitsen, että on sitä yritystä ollut jo nuorempakin. En ymmärrä miksi miehille on niin vaikeata käsittää ettei sitä sopivaa miestä vain välttämättä löydy vaikka kuinka yrittäisi.
- nainen saa aina
stellaria81 kirjoitti:
No kyllä minä ainakin ap:n viesteistä tulkitsen, että on sitä yritystä ollut jo nuorempakin. En ymmärrä miksi miehille on niin vaikeata käsittää ettei sitä sopivaa miestä vain välttämättä löydy vaikka kuinka yrittäisi.
Jos ei saa ytmiä, niin ompa mahdollisuus kuitenkin liittyä rinkiin.
nainen saa aina kirjoitti:
Jos ei saa ytmiä, niin ompa mahdollisuus kuitenkin liittyä rinkiin.
Juu, rinkiin kyllä pääsisi helpostikin, mutta ketmin tai ätmin saaminen parisuhteeseen onkin sitten huomattavasti vaikeampaa.
- mnbbnmmnb
Ei ole mitenkään liian vanha, vielä vuosia hyvää aikaa.
- nainen saa aina
stellaria81 kirjoitti:
Juu, rinkiin kyllä pääsisi helpostikin, mutta ketmin tai ätmin saaminen parisuhteeseen onkin sitten huomattavasti vaikeampaa.
Suomi täynnä tavismiehiä, helposti löytyy mies naiselle. Mutta kun naiset haikailevat ytmeistä ja MA-teoriakin on jäänyt lukaisematta. Ja siksi naiset usein jäävätkin rinkiin odottelemaan ytmin saamista.
- 7+12
stellaria81 kirjoitti:
No onhan se vaikeaa, kun asut toisella puolella suomea, tule tänne savoon niin eiköhän riitä menekkiä.
- 12+12
stellaria81 kirjoitti:
"Juu, rinkiin kyllä pääsisi helpostikin, mutta ketmin tai ätmin saaminen parisuhteeseen onkin sitten huomattavasti vaikeampaa."
Ei se vaikeaa ole. Mutta jos miehen pitää olla hyväkuntoinen, fiksu, koulutettu, jne niin kyllähän tuollaiset KTM tasoiset viedään äkkiä. - ap.
Alle kolmekymppisestä olen etsinyt sopivaa kumppania ja usein tehnyt aloitteita. Miehet ovat myös usein paljastuneet varatuiksi joten homma on loppunut siihen.
En ole biletellyt koskaan (sen mitä ymmärrän bilettely-sanasta ei kuvaa omaa juhlimistani joka tapahtuu harvakseltaan eikä ole koskaan mitään kännäystä. tanssimassa käynti on mukavaa mutta usein juon vettä tai lasin-pari punkkua) mutta matkustellut kylläkin. Kai sitä elämälleen sopii kehittää mielekästä tekemistä sen sijaan että odottelisi ihmettä?
Ei kai mitään perhettä tuosta noin vain päätetä perustaa. Lapset ovat lahja, jota kaikki nuoremmatkaan eivät aina pysty saamaan.
Olen aina etsinyt elämänkumppania, en siittäjää lapsilleni.
Toivoisin tulevalta mieheltäni myös sen että hän ei etsisi lapsentekokonetta, vaan loppuelämän kumppania jonka kanssa jakaa ilot ja surut.
- tietoja puuttuu
-Koulutus ja työhistoria?
-Asuinmuoto (vuokra vai oma)? Jos oma, velaton?- ja onko naisella
minkäkokoinen osakesalkku?
- Tarkennusssss
Ei noilla tiedoilla (koulutus, asunto) ole mitään, siis korostetaan vielä, yhtään mitään mitään tekemistä naisen tason kanssa. Vain naisen, ulkonäkö, ikä ja seksuaalinen käyttöhistoria merkitsevät.
- Af Tötterström
Tarkennusssss kirjoitti:
Ei noilla tiedoilla (koulutus, asunto) ole mitään, siis korostetaan vielä, yhtään mitään mitään tekemistä naisen tason kanssa. Vain naisen, ulkonäkö, ikä ja seksuaalinen käyttöhistoria merkitsevät.
Vähän niinkö vertaisit autoon? Onko huoltokirjaa?
- Kyllää
Af Tötterström kirjoitti:
Vähän niinkö vertaisit autoon? Onko huoltokirjaa?
Pitkälti sama asia. Monellako omistajalla ollut jne.
- laatua arvostava
Tarkennusssss kirjoitti:
Ihan varmasti on.
-Osa-aikainen siwan kassaneiti peruskoulupohjalta vs vakituisessa työsuhteessa oleva korkeakoulutettu lääkäri.
-Kunnan vuokrakämppä Mellunmäessä vs oma velaton Eirassa. - ätmi
laatua arvostava kirjoitti:
Ihan varmasti on.
-Osa-aikainen siwan kassaneiti peruskoulupohjalta vs vakituisessa työsuhteessa oleva korkeakoulutettu lääkäri.
-Kunnan vuokrakämppä Mellunmäessä vs oma velaton Eirassa.Taidat olla joku kurppa, koska miehelle ei ole tuollaisilla asioilla mitään merkitystä.
- ap.
Ammatteja löytyy muutama ja vuokralla asun. Töissä käyn.
- ap.
laatua arvostava kirjoitti:
Ihan varmasti on.
-Kunnan vuokrakämppä Mellunmäessä vs oma velaton Eirassa.Ymmärrän kyllä että noilla asioilla on merkitystä. En minä mitään pankkiiria tai muuta rahakasta ole hakemassa vaan ihan tavallista duunaria mielellään. Itse naisvaltaisella matalapalkka-alalla joten taso on tiedossa.
- Atm minäkin?
Asuuko aloittaja Helsingissä?
- ap.
Ei.
- Lonewolf*
Mikäli kiinnostaa tutustua täysin kokemattomaan mieheen fucbuddy tyyppisen ratkaisun merkeissä, niin olen hyvin kiinnostunut viestittelyyn ja tapaamiseen.
Itse en ole koskaan edes treffeillä käynyt, mutta tänä vuonna aion saada seksisuhteen tai ehkä jopa parisuhteen aikaiseksi. Mielellään antaisi poikuutensa neitsyelle naiselle ja lähtis totuttelemaan intiimiin yhdessäoloon. Mikäli sinua taikka jotain toista neitsyttä kiinnostaa, niin voidaan ne meili osoitteet vaihtaa. Tästä lienee toteutuessaan meille molemmille hyötyä tulevaisuuteen jokatapauksessa.Jaa, meinaakko että seuraava treffikumppanini olisi aivan haltioissaan, kun ylpeänä esittelisin hänelle parisuhde-cv:täni, jossa komeilisi merkintä fuckbuddy-suhteesta. :D
- Lonewolf*
stellaria81 kirjoitti:
Jaa, meinaakko että seuraava treffikumppanini olisi aivan haltioissaan, kun ylpeänä esittelisin hänelle parisuhde-cv:täni, jossa komeilisi merkintä fuckbuddy-suhteesta. :D
No en tiedä sinusta, mutta minä ainakin tarvitsen nyt sitä kontaktia ja sopeutumista naisen kanssa olemiseen. Tekee jo oikeasti niin pahaa, että tämä homma on tähän pisteeseen tullut päästettyä...Siis oikeasti kun olis voinu elää ja nauttia läheisyydestä ja kasvaa normaaliin ihmisyyteen, mutta ei, me vain elämme yksin. Ehkä sulla on vielä varaa tuollaiseen suhtautumiseen, mutta minulla siihen ei enää huumorikaan riitä.
Ja kuule minä vähän luulen, että sillä sun treffi partnerilla on niitä suhteita ollu jo useampiakin!
Sanon sulle stellu vielä sen, että me on pari sähkistä jo vaihdettukin muistaakseni vuonna 2013. Silloin et ollu kiinnostunu tälläisesta suhteesta ja itse en parisuhdemielellä ollut silloin liikkeellä, joten se homma jäi sillon...Oon käyny tuolloin sun profiilissa ja tiedän sinut ulkonäöltäkin. Jos on mielesi muuttunut, niin voit laittaa postia samaan meiliin mikäli se sulla vielä on. Sanooko (heyjoe101 at gmail com) mitään?
Tuonne voi laittaa kaikki asiasta kiinnostuneet neitseet postia, niin voidaan katsoa, et mihinkä päin tässä lähdetään. Minun elämässä ne on etusijalla, jotka ovat eläneet näiltä osin yhtä typerästi elämänsä kuin minäkin. Minä haluan elämässä eteenpäin. Tällä hetkellä poljen lähinnä paikoillaan. Vittu! Lonewolf* kirjoitti:
No en tiedä sinusta, mutta minä ainakin tarvitsen nyt sitä kontaktia ja sopeutumista naisen kanssa olemiseen. Tekee jo oikeasti niin pahaa, että tämä homma on tähän pisteeseen tullut päästettyä...Siis oikeasti kun olis voinu elää ja nauttia läheisyydestä ja kasvaa normaaliin ihmisyyteen, mutta ei, me vain elämme yksin. Ehkä sulla on vielä varaa tuollaiseen suhtautumiseen, mutta minulla siihen ei enää huumorikaan riitä.
Ja kuule minä vähän luulen, että sillä sun treffi partnerilla on niitä suhteita ollu jo useampiakin!
Sanon sulle stellu vielä sen, että me on pari sähkistä jo vaihdettukin muistaakseni vuonna 2013. Silloin et ollu kiinnostunu tälläisesta suhteesta ja itse en parisuhdemielellä ollut silloin liikkeellä, joten se homma jäi sillon...Oon käyny tuolloin sun profiilissa ja tiedän sinut ulkonäöltäkin. Jos on mielesi muuttunut, niin voit laittaa postia samaan meiliin mikäli se sulla vielä on. Sanooko (heyjoe101 at gmail com) mitään?
Tuonne voi laittaa kaikki asiasta kiinnostuneet neitseet postia, niin voidaan katsoa, et mihinkä päin tässä lähdetään. Minun elämässä ne on etusijalla, jotka ovat eläneet näiltä osin yhtä typerästi elämänsä kuin minäkin. Minä haluan elämässä eteenpäin. Tällä hetkellä poljen lähinnä paikoillaan. Vittu!En kyllä edelleenkään ymmärrä, että jos tavoitteenani on saada aikaiseksi pysyvä parisuhde, niin mitä hemmetin hyötyä minulle olisi ottaa panokamuksi joku osaamaton urvelo joka jo kättelyssä kieltäytyy ehdottomasti mistään kunnollisesta suhteesta. Mielummin melkeinpä sitten vaikka se kokenut pelimies, joka sentään osaa asiansa ja saa minut edes vähäksi aikaa tuntemaan itseni halutuksi ja rakastetuksi.
- 12+12
stellaria81 kirjoitti:
En kyllä edelleenkään ymmärrä, että jos tavoitteenani on saada aikaiseksi pysyvä parisuhde, niin mitä hemmetin hyötyä minulle olisi ottaa panokamuksi joku osaamaton urvelo joka jo kättelyssä kieltäytyy ehdottomasti mistään kunnollisesta suhteesta. Mielummin melkeinpä sitten vaikka se kokenut pelimies, joka sentään osaa asiansa ja saa minut edes vähäksi aikaa tuntemaan itseni halutuksi ja rakastetuksi.
Tuosta syystä naiset valitsee pelimiehen.
Koska pelimies ei rakasta naista eikä mitenkään erityisesti halua naista (koska saa muitakin), hän on rento ja itsevarma -> nainen tuntee itsensä halutuksi ja rakastetuksi.
Kokematon mies haluaa naista kovasti ja saattaa rakastuakin, mistä seuraa jännitys ja epävarmuus -> nainen ei tunne itseään halutuksi ja rakastetuksi.
Siksi vain YTM/pelimies saa paljon seksiä ilman suhdetta. KTM saa seksiä vain kovalla työllä suhteessa, ATM ei ollenkaan. - Lonewolf*
stellaria81 kirjoitti:
En kyllä edelleenkään ymmärrä, että jos tavoitteenani on saada aikaiseksi pysyvä parisuhde, niin mitä hemmetin hyötyä minulle olisi ottaa panokamuksi joku osaamaton urvelo joka jo kättelyssä kieltäytyy ehdottomasti mistään kunnollisesta suhteesta. Mielummin melkeinpä sitten vaikka se kokenut pelimies, joka sentään osaa asiansa ja saa minut edes vähäksi aikaa tuntemaan itseni halutuksi ja rakastetuksi.
Ei kait tässä kukaan sinusta ole puhunutkaan. Ei kokomailma pyöri sinun ympärilläsi.
Alunperinkin vastasin ketjun aloittajalle, mutta itse tulit siihen flirttailemaan.
Viestistäni käy ilmi kun sanoin, että -minä tarvitsen!
Toisekseen en ole ehdottomasti kieltäytynyt mistään. Tottakait jos sitä tapaa naisen jonka kanssa haluaa enemmän, niin sitten siihen lähdetään. Minusta aika heikko lähtökohta kun väkisin aletaan parisuhdetta vääntämään. Parisuhde tulee omalla painollaan sitten kun kaikki asiat natsaa riitäävän hyvin vastapuolen kanssa.
Mitäs stellaria sinä osaat sängyssä kokemattomana?
Onko niin, että sun ei tartte osata mitään? Mitä antamista sulla on ns.pelimiehille?
Uskotko kelpaavasi ytm:lle?
Toisaalta monellakin mittarilla mitattuna minä olen se todellinen ytm.
Ulkonäkö on naamasta keskinkertainen niinkuin sinullakin, mutta eihän hevetissä ihmistä voi mitata naamanperusteella, vaikka se niitä naisia tuokin jos sitä ulkonäköä ja supliikkia on.
Sinä varmaan uskot olevasi heti ekapanolla kuin kala vedessä. Olet rentona ja orgasmeja tulee sarjana. Aivan varmasti. Me uskomme tämän.
Ketjun aloittajakin sanoi, että mitä enemmän hänelle ikää tulee, niin sen vaikeammaksi käy aloittaa mitään suhdetta kenenkään kanssa. Olen täysin samaa mieltä ja tämä on juuri se asia mitä ajan takaa ja miksi haluan lähteä vakipanolla liikkeelle. Aivan mahtavaa jos siitä tulee jotain enemmänkin, mutta jos ei, niin sekin vie silti eteenpäin ja tekee hyvää ihmisen psyykkeelle.
Minusta on hyvä jos ihmisillä on samat lähtökohdat seksin suhteen, että voi ikäänkuin yhdessä kasvaa siihen hommaan. Pitää olla ystävyyttä ja luottamusta
Friends with benefitsh olisi ihanteellinen suhde tälläiseen.
Asia ymmärretty! Sinä haluat vain haaveilla edelleen ja vuodesta toiseen.
Ketjun aloittaja sen sijaan saisi minusta mahdollisesti seuraa keikoille, konsertteihin ja festareille, sekä myöskin seksin harrastamiseen. Tai ehkäpä hänellekkin lopulta kelpaa vain se ns.pelimies. Noh. jokainen tekee itse omat valintansa. - ap.
Haen parisuhdetta en seksisuhdetta.
Toivottavasti natsaa jonkun muun kanssa. Onnea tulevaan! - ap.
ap. kirjoitti:
Haen parisuhdetta en seksisuhdetta.
Toivottavasti natsaa jonkun muun kanssa. Onnea tulevaan!Vai oliko tuo viesti edes minulle.. pahoittelut asiaan sekaantumisesta jos viesti olikin suunnattu jollekin toiselle. Näin pitkän viestiketjun selaaminen on jokseenkin hankalaa.
Hyvää jatkoa kuitenkin! - Lonewolf*
ap. kirjoitti:
Vai oliko tuo viesti edes minulle.. pahoittelut asiaan sekaantumisesta jos viesti olikin suunnattu jollekin toiselle. Näin pitkän viestiketjun selaaminen on jokseenkin hankalaa.
Hyvää jatkoa kuitenkin!Kyllä se sinulle oli!
Kovasti ihmettelen, että mikä siinä yksinolossa ihmisiä niin kovin kiehtoo, että ystävyyttä ei oteta vastaan vaikka sitä nenän eteen tajoillaan.
Syvästi ihmettelen myöskin sitä, että mikä siinä seksissä niin kovin pelottaa, että sitä ei haluta harrastaa vielä nelikymppisenäkään. Luulisi, että ihminen haluaa naida ennen mummo ikää edes kerran elämässään, vaikka vain kokeilunkin vuoksi. Noh. Ei ole tarkoitus vittuilla kun sentään asiallisesti vastasit. Laita meiliä tulemaan jos mieli muuttuu vaikka myöhemmin.
- qwerxxxx
Ihan mukavalta tuo kuulostaa, vaikka tietty neitsyys tuon ikäisenä on vähän erikoista. Mutta millainen olisi se kunnollinen mies, käykö vaikka työtön, ylipainoinen, köyhä?
- 5 + 7
Minäkään en oikein ymmärrä tuota seksin väistelyä. Jos mies vonkaa, niin eihän se tarkoita etteikö hän mitään muuta haluaisi. Seksi ja elämänkumppanin etsintä eivät sulje toisiaan pois. Haluatko antaa sellaisen kuvan, että seksiä ei olisi parisuhteessa mukana, tai että sitä tulisi vasta sitten kun on 5 vuotta seurusteltu ja naimisiin menty? Ei kuulosta oikein houkuttelevalta normimiehelle. Sitä paitsi, luoja paratkoon, voisit itsekin jopa nauttia seksistä vaikka etsitkin sitä elämänkumppania?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku645230Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti672465- 2682406
Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362359Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä191694Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2191478Taas joku junan alle
Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai511077Harmittaa...Lampsiinjoen sillat
Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v131033- 891016
- 66947