Olen useamman kerran törmännyt siihen, että nainen ei halua treffeille (tai haluaa harvakseltaan esim. parin viikon välein), koska ei tunne minua riittävän hyvin, muttei kuitenkaan anna suoraan pakkeja. Eikö treffien tarkoituksena ole nimenomaan tutustuminen? Ja jos ei lähde treffeille, niin miten muka aikoo tutusta kylliksi päättääkseen, että voi lopulta lähteä? Toisaalta jos tietää jo, ettei ole mitään mielenkiintoa tutustumiseen tai suhteeseen, niin eikö sekin olisi parempi sanoa suoraan eikä vetkutella? Mainitsemissani tapauksissa ollaan nähty jo livenä, eli kyse ei ole siitä, että nainen pelkäisi minun olevan joku epämääräinen tuntematon psykopaattimurhaajahyypiö, josta ei oikeasti tiedä mitään.
Naisten paradoksaalinen syy treffeistä kieltäytymiselle
44
268
Vastaukset
- treffien tarkoitus
on nostattaa naisen itsetuntoa ja lisäksi nainen saa ilmaiset juomat ja ruuan.
- 12+18
Jos noin on niin eikö silloin kannattaisi nimenomaan lähteä treffeille? Miten tuo liittyy aloitukseen?
- treffien tarkoitus
12+18 kirjoitti:
Jos noin on niin eikö silloin kannattaisi nimenomaan lähteä treffeille? Miten tuo liittyy aloitukseen?
Et ole treffiseurana sellainen mies, että nostaisit naisen itsetuntoa.
- 6+15
Miten suloista, nuoriso on palannut 50-luvulle, pojat tarjoavat tytöille
- ja palkkioksi
6+15 kirjoitti:
Miten suloista, nuoriso on palannut 50-luvulle, pojat tarjoavat tytöille
tytöt antavat pojille
- 11+20
treffien tarkoitus kirjoitti:
Et ole treffiseurana sellainen mies, että nostaisit naisen itsetuntoa.
Eikö sitten kannattaisi antaa kunnon pakit?
- ätmi
11+20 kirjoitti:
Eikö sitten kannattaisi antaa kunnon pakit?
Se vaatisi selkärankaa, mitä naisilla ei ole.
- 14+18
Se tarkoittaa vain sitä, että tytöllä on treffit kiinnostavamman kanssa, muttei halua katkaista välejään sinuun varmuuden vuoksi.
- Totuus2015
Toisin sanoen: Nainen kuuluu panorinkiin ja pitää aloittajan kaltaista pulleaa kamupoika varalla jos rinkiä pyörittävä ytm ottaa ja häipyy.
- ht ...
Ainakin nettideiteissä toi on kyllä totta.
Jos nainen ei halua antaa pakkeja ja katkaista välejä, mutta ei selvästi ole kiinnostunut lähiaikoina tapaamaan. On niitä kiireitä, yms.... Niin oikeastihan se tarkoittaa siis sitä, että naisella on vielä "kiinnostavampia" miehiä kiikarissa joiden kanssa haluaa ensin deittailla ja katsoa onnistuuko ne.
Jos haluaa varasijalla olla, niin ainakin kannattaa henkisesti lähteä siitä liikkeelle että nainen päätyy sen jonkun muun matkaan, tai vaikkei päätyisi, niin mahdollinen suhde tuskin on kovin kestävä jos on alunperinkin ollut naiselle vain joku kakkos- tai kolmosvaihtoehto.
- lady gaga
Mua alkaa ahdistamaan suunnattomasti jos saa liian ison tietopläjäyksen tuntemattomasta ihmisestä. Pohdistelen ja sulatan tietoa pari viikkoa mielelläni. Ei ihmisiin tutustuta yhteenmenoon kertarysäyksellä vaan tutustuminen tapahtuu vähitellen ja luottamus syntyy vähitellen.
Kirjoitan tämän vain siksi koska on runsaasti kokemusta treffikumppaneista jotka ovat avautuneet elämänsä suurista asioista 1pvä-1 kk lukuttua tutustumisesta. Varsinkaan mitään negatiivista ihmisesta haluaisi tuona aikana kuulla, oli ne tiedot kuinka faktaa tahansa.
Se on toki myös mahdollista että nainen on epävarma siitä, tahtooko hän ylipäätään jatkaa tutustumista sinuun.- 15+1
Eli miehen pitää odottaa kuukausi ennen kuin saa sanoa tärkeät asiat, jotka voivat ratkaista tutustumisen tai suhteen kohtalon? Mitä järkeä? Siinä ajassa molemmat kyllästyvät jo varmasti toisiinsa, kun tutustuminen on kiellettyä eli toisesta ei näe myöskään hyviä puolia.
- joka toinen viikko
Se on kyllä ahdistavaa, jos mies haluaa jatkuvasti tavata, kun vasta ollaan tavattu. Tulee vaikutelma läheisriippuvaisesta miehestä. Uuden ihmisen kanssa on vaikea löytää aikaakaan kovin tiheälle tapailulle.
- lady gaga
15+1 kirjoitti:
Eli miehen pitää odottaa kuukausi ennen kuin saa sanoa tärkeät asiat, jotka voivat ratkaista tutustumisen tai suhteen kohtalon? Mitä järkeä? Siinä ajassa molemmat kyllästyvät jo varmasti toisiinsa, kun tutustuminen on kiellettyä eli toisesta ei näe myöskään hyviä puolia.
Ei vaan on hyvin vaikea/epätodennäköistä saada suhde jollei alkuun kerro vain pinnallisia ja ennenkaikkea positiivisia asioita itsestään. Olen ensitreffeillä kuullut mm seuraavaa eri miehiltä:
-olen työtön
-olen atm (kyllä, eräs fiksu ja komeakin sanoi niin!!!)
-käytän alkoholin vieroitukseen lääkettä (en nyt muista sen lääkkeen nimeä)
- olen 35 ja opiskelen lukiossa
-käytän huumeita
-en saa naisia helposti jne.jne.
Ja sitten nämä samat miehet vielä ihmettelevät kun en halua toisille treffeille.
He olisivat voineet kertoa vaikkapa olevansa hyväsydämisiä ja lempeitä, harrastavansa nettipelejä, tykkäävänsä lemmikeistä, auttavansa isää puiden hakkuussa jne positiivisia asioita niin taatusti olisin sopinut toiset treffit! Mutta kun ihminen kertoo heti alkuunsa olevansa negatiivisesti ajatteleva katkera p.aska niin kuka semmosta haluaa enää nähdä.
Ja jos todella haluaa toisille treffeille niin kannattaa kehua naista. Itsekin kehun miestä jos haluan suhteen. Ne kehut on sillon kyllä turhia jos jo valmiiksi mokaa kaiken kertomalla heti alkuunsa kaiken. - BEM
lady gaga kirjoitti:
Ei vaan on hyvin vaikea/epätodennäköistä saada suhde jollei alkuun kerro vain pinnallisia ja ennenkaikkea positiivisia asioita itsestään. Olen ensitreffeillä kuullut mm seuraavaa eri miehiltä:
-olen työtön
-käytän huumeita
Ja sitten nämä samat miehet vielä ihmettelevät kun en halua toisille treffeille.
He olisivat voineet kertoa vaikkapa olevansa hyväsydämisiä ja lempeitä, harrastavansa nettipelejä, tykkäävänsä lemmikeistä, auttavansa isää puiden hakkuussa jne positiivisia asioita niin taatusti olisin sopinut toiset treffit! Mutta kun ihminen kertoo heti alkuunsa olevansa negatiivisesti ajatteleva katkera p.aska niin kuka semmosta haluaa enää nähdä.
Ja jos todella haluaa toisille treffeille niin kannattaa kehua naista. Itsekin kehun miestä jos haluan suhteen. Ne kehut on sillon kyllä turhia jos jo valmiiksi mokaa kaiken kertomalla heti alkuunsa kaiken.Mikä siinä, että sanoo, ettei saa naisia helposti on paha?
lady gaga kirjoitti:
-olen työtön
-käytän huumeita
Ja jos todella haluaa toisille treffeille niin kannattaa kehua naista. Itsekin kehun miestä jos haluan suhteen. Ne kehut on sillon kyllä turhia jos jo valmiiksi mokaa kaiken kertomalla heti alkuunsa kaiken."
olen 35 ja opiskelen lukiossa
"
Kamalaa! Kaiken muun, kuten huumeiden käytön vielä ymmärtää, mutta tämä... Aikuislukiot, ne ovat rappion pesiä.- lady gaga
BEM kirjoitti:
Mikä siinä, että sanoo, ettei saa naisia helposti on paha?
Jos ei saa naisia niin on jotain vikaa (sosiaalisuus, ulkonäkö, älykkäät puhetaidot tms). Eli jos ei muitakaan naisia saa niin miksi minun pitäisi olla se helppo jonka hän saa? Säälistäkö?
Jos miehet ootte fiksuja niin älkää mainitko kuinka vaikea on löytää ketään naista. Ei sellasta kukaan halua jolle kelpaa kuka tahansa nainen jonka vaan kiinni saa. - lady gaga
outsider1 kirjoitti:
"
olen 35 ja opiskelen lukiossa
"
Kamalaa! Kaiken muun, kuten huumeiden käytön vielä ymmärtää, mutta tämä... Aikuislukiot, ne ovat rappion pesiä.No okei, hän ei ollut se penaalin terävin kynä koska kertoi vielä opintojenkin olevan vaikeaa. :-D Kyllä lukion jokainen normaali suorittaa 2-3 vuodessa ongelmitta. Ja nuorena mielellään.
Pidän itse asiassa enemmän duunareista jotka ei ole käyneet lukiota mutta tietävät mitä tekevät ja pärjäävät. - 0000000
lady gaga kirjoitti:
-olen työtön
-käytän huumeita
Ja jos todella haluaa toisille treffeille niin kannattaa kehua naista. Itsekin kehun miestä jos haluan suhteen. Ne kehut on sillon kyllä turhia jos jo valmiiksi mokaa kaiken kertomalla heti alkuunsa kaiken.Voi hyvänen aika!!! Toivottavasti olet trolli.
Tapailin kerran erästä miestä, johon olin valtavan ihastunut. Minulla oli eräs negatiivinen juttu itsestäni kerrottavana, mutta arastelin sen kertomista. Parin kuukauden päästä kerroin, koska en halunnut pantata (enkä olisi pystynytkään, sen verran avoin ihminen olen) asiaa enää pidempään.
Tulos oli se, että olin miehen silmissä yhtäkkiä ihan toinen nainen kuin olin ollut siihen asti ja juttumme loppui siihen. Olin yllättynyt, koska omasta mielestäni asia ei edes ollut niin iso ja dramaattinen. Jos tilanne olisi ollut toisinpäin, sillä ei olisi ollut minulle mitään merkitystä, paitsi että olisin halunnut tukea miestä kaikin tavoin.
Tajusin tietysti heti, että mies ei ollut minua varten, koska olimme perimmältämme ja arvoiltamme liian erilaiset. Sydämeni murskaantui silti. Tämän kokemuksen jälkeen olen kertonut negatiiviset asiat ihmisille hyvin nopeasti (heti jos näyttää siltä, että kiinnostusta löytyy molemmin puolin). Se paitsi helpottaa omaa oloa, on myös hyvä keino karsia jyvät akanoista. :) Jos miehellä on kovin pieni sydän ja sielu, niin tiedän että minun ei kannata tunteitani häneen tuhlata.
Sinä et ainakaan rehellisyyttä miehessä taida arvostaa? - vastaan vastaan
0000000 kirjoitti:
Voi hyvänen aika!!! Toivottavasti olet trolli.
Tapailin kerran erästä miestä, johon olin valtavan ihastunut. Minulla oli eräs negatiivinen juttu itsestäni kerrottavana, mutta arastelin sen kertomista. Parin kuukauden päästä kerroin, koska en halunnut pantata (enkä olisi pystynytkään, sen verran avoin ihminen olen) asiaa enää pidempään.
Tulos oli se, että olin miehen silmissä yhtäkkiä ihan toinen nainen kuin olin ollut siihen asti ja juttumme loppui siihen. Olin yllättynyt, koska omasta mielestäni asia ei edes ollut niin iso ja dramaattinen. Jos tilanne olisi ollut toisinpäin, sillä ei olisi ollut minulle mitään merkitystä, paitsi että olisin halunnut tukea miestä kaikin tavoin.
Tajusin tietysti heti, että mies ei ollut minua varten, koska olimme perimmältämme ja arvoiltamme liian erilaiset. Sydämeni murskaantui silti. Tämän kokemuksen jälkeen olen kertonut negatiiviset asiat ihmisille hyvin nopeasti (heti jos näyttää siltä, että kiinnostusta löytyy molemmin puolin). Se paitsi helpottaa omaa oloa, on myös hyvä keino karsia jyvät akanoista. :) Jos miehellä on kovin pieni sydän ja sielu, niin tiedän että minun ei kannata tunteitani häneen tuhlata.
Sinä et ainakaan rehellisyyttä miehessä taida arvostaa?Kuinka helppoa luulet olevan ihastua ihmiseen joka kertoo ensi tapaamisella kymmenen karmaisevaa faktaa itsestään? Nykyinen mieheni kerto negatiiviset puolensa elämästään (joita en olisi halunnut tietää) vasta kuukauden päästä tapaamisestamme. Olen ehtinyt jo alkaa rakastamaan häntä, joten sulatan virheetkin ja rakastan häntä kahta enemmän. Jos hän olisi ensi treffeillä kertonut huijaavansa sossusta rahaa ym mukavaa, en taatusti olisi halunnut toista kertaa nähdä. Nyt suhtaudun asenteella "ehkäpä yhdessä voimme ratkaista ongelmat".
On selvää ettei mies ollut tosissaan/ rakastanut sinua. - 0000000
vastaan vastaan kirjoitti:
Kuinka helppoa luulet olevan ihastua ihmiseen joka kertoo ensi tapaamisella kymmenen karmaisevaa faktaa itsestään? Nykyinen mieheni kerto negatiiviset puolensa elämästään (joita en olisi halunnut tietää) vasta kuukauden päästä tapaamisestamme. Olen ehtinyt jo alkaa rakastamaan häntä, joten sulatan virheetkin ja rakastan häntä kahta enemmän. Jos hän olisi ensi treffeillä kertonut huijaavansa sossusta rahaa ym mukavaa, en taatusti olisi halunnut toista kertaa nähdä. Nyt suhtaudun asenteella "ehkäpä yhdessä voimme ratkaista ongelmat".
On selvää ettei mies ollut tosissaan/ rakastanut sinua.Kuka tässä nyt on puhunut kymmenestä karmaisevasta faktasta? :D
Kielteiset aisathan voivat olla monenlaisia ja monen "tasoisia". Jos joku mies kertoisi ekoilla treffeillä huijaavansa sossusta rahaa, niin ei se automaattisesti tarkoittaisi sitä, että en haluaisi nähdä uudelleen. Paljon riippuisi hänen taustastaan ja syistään toimia niin, kuten tietysti koko ihmisestä muuten.
Mutta jos joku mies kertoisi ekalla tapaamisella vapautuneensa juuri vankilasta ja istuneensa siellä murhasta, niin tuskin kiinnostaisi tavata jatkossa enää. :) - aloittaja aloittaja
0000000 kirjoitti:
Kuka tässä nyt on puhunut kymmenestä karmaisevasta faktasta? :D
Kielteiset aisathan voivat olla monenlaisia ja monen "tasoisia". Jos joku mies kertoisi ekoilla treffeillä huijaavansa sossusta rahaa, niin ei se automaattisesti tarkoittaisi sitä, että en haluaisi nähdä uudelleen. Paljon riippuisi hänen taustastaan ja syistään toimia niin, kuten tietysti koko ihmisestä muuten.
Mutta jos joku mies kertoisi ekalla tapaamisella vapautuneensa juuri vankilasta ja istuneensa siellä murhasta, niin tuskin kiinnostaisi tavata jatkossa enää. :)Haha, mä menisin kyl tokillekin treffeille sen murhaajan kans. Ihan pelosta jollen muusta syystä. :-D
Sossupummeilu taas kertoo ahneudesta. (tekee pimeitä töitä samaan aikaan). Ahneus ei ole kovin mairitteleva piirre.
Ihmiset ei ymmärrä sitä että se on petos nostaa sossusta rahaa vaikka pårjäisi muutenkin. Ihmiset ei myöskään ymmärrä että minä (maksan yli 10 000 € vuodessa veroa) ja minun kaltaiset rahoitamme sen että jotkut voivat hakea sossusta rahaa. Ylipäätään suhtaudun erittäin negatiivisesti omien rahojeni törkeään väärinkäyttöön. (rahat menee biletykseen ja huumeiden käyttöön). Ts. epäsuorasti me kaikki kunnallisveron maksajat rahoitamme poikaystäväni huumeidenkäyttöä! - ht ...
lady gaga kirjoitti:
Jos ei saa naisia niin on jotain vikaa (sosiaalisuus, ulkonäkö, älykkäät puhetaidot tms). Eli jos ei muitakaan naisia saa niin miksi minun pitäisi olla se helppo jonka hän saa? Säälistäkö?
Jos miehet ootte fiksuja niin älkää mainitko kuinka vaikea on löytää ketään naista. Ei sellasta kukaan halua jolle kelpaa kuka tahansa nainen jonka vaan kiinni saa.Tämä on totta.
Miehen (jos ei ole enää mikään teini) ei pidä kertoa mm. kokemattomuuttaan. Ei tietenkään pidä kehuskella millään naisjutuillakaan ja selittää mitään mahdollisista ex-naisista - siis paras pitää vaan turpa kiinni.
Jos jotain pitää deittailusta ja parisuhteista oppia, niin se, että totuus on se ensimmäinen mikä pitää yleensä uhrata. Sitten kun on tosi kova luottamus toiseen, niin voi alkaa kertoa niitä totuuksia menneisyydestäänkin ja toivoa että suhde kestää siitä huolimatta.
Itsekin olen huomannut että kyllä nainen heti menee aika mietteliääksi jos vaan erehtyy kertomaan ettei ole kovin kokenut tai ei ole pahemmin kokemusta naisista. Se on heti miehellä jonkinlainen arvonalennus naisen silmissä. Tulee varmaan juuri tuo mielikuva että mies vaan epätoivoisesti hyväksyy naisen kuin naisen.
Toisaalta, ihan vastaavasti täytyy ihmetellä että miksi naiset paljastelevat vähän liikaakin mm. omista seksihurjasteluistaan. Koska sekin on yleensä ollut jonkinlainen arvonalennus naiselle omissa silmissä. Harva mies haluaa tietää naisen seksiseikkailuista muiden miesten kanssa kovin tarkasti.
Paras olisi aina pitää turpa kiinni kaikesta joka voi olla vähänkin negatiivista. Valehtelun jalo taito (tai ainakin asioiden kertomatta jättämisen) olisi se paras taito suhteeseen pääsyssä ja siinä pysymisessä - vielä kun sen joskus oppisi eikä kertoilisi ihan liikaakin menneisyydestään. - 0000000
aloittaja aloittaja kirjoitti:
Haha, mä menisin kyl tokillekin treffeille sen murhaajan kans. Ihan pelosta jollen muusta syystä. :-D
Sossupummeilu taas kertoo ahneudesta. (tekee pimeitä töitä samaan aikaan). Ahneus ei ole kovin mairitteleva piirre.
Ihmiset ei ymmärrä sitä että se on petos nostaa sossusta rahaa vaikka pårjäisi muutenkin. Ihmiset ei myöskään ymmärrä että minä (maksan yli 10 000 € vuodessa veroa) ja minun kaltaiset rahoitamme sen että jotkut voivat hakea sossusta rahaa. Ylipäätään suhtaudun erittäin negatiivisesti omien rahojeni törkeään väärinkäyttöön. (rahat menee biletykseen ja huumeiden käyttöön). Ts. epäsuorasti me kaikki kunnallisveron maksajat rahoitamme poikaystäväni huumeidenkäyttöä!Niin, kyse on paitsi laista myös ennen kaikkea moraalista. Mutta jos moraalista puhutaan, niin siihen olisi hyvä saada useita näkökulmia.
Joku saattaa esimerkiksi työttömäksi jäätyään ja tulotason romahtaessa väliaikaisella pimeällä työllä estää laskujensa menon ulosottoon. Ulosottokierre voi tehdä elämästä aikamoista helvettiä. Ulosottosysteemi on ylipäätään täysin kohtuuton, itse asiassa se on laillistettua koronkiskontaa. Perintätoimistot ovat yksi moraalittomimpia bisneksiä, mitä maa päällään kantaa, ne tekevät rahaa ihmisten hädällä.
Joten jos ihminen yrittää pelastaa oman elämänsä parilla pienellä huijauksella, en pidä sitä hirveän pahana, joskaan en sitä puolustelekaan. Huijaus on aina huijaus ja sinällään väärin. Mutta se voi olla inhimillisestä näkökulmasta katsottuna ymmärrettävää.
Sossusta saatavat rahamäärät ovat niin pieniä, että tuskin voidaan ainakaan yleisesti ottaen puhua mistään ahneudesta. Ahneet ihmiset liikuttelevat ihan toisenlaisia rahasummia.
Ja täytyy olla todella tyhmä, jos ei tajua että sossun rahat maksetaan verovaroista. Mistäs muualta ne tulisivat? Satavat taivaasta? :D - aloittaja aloittaja
0000000 kirjoitti:
Niin, kyse on paitsi laista myös ennen kaikkea moraalista. Mutta jos moraalista puhutaan, niin siihen olisi hyvä saada useita näkökulmia.
Joku saattaa esimerkiksi työttömäksi jäätyään ja tulotason romahtaessa väliaikaisella pimeällä työllä estää laskujensa menon ulosottoon. Ulosottokierre voi tehdä elämästä aikamoista helvettiä. Ulosottosysteemi on ylipäätään täysin kohtuuton, itse asiassa se on laillistettua koronkiskontaa. Perintätoimistot ovat yksi moraalittomimpia bisneksiä, mitä maa päällään kantaa, ne tekevät rahaa ihmisten hädällä.
Joten jos ihminen yrittää pelastaa oman elämänsä parilla pienellä huijauksella, en pidä sitä hirveän pahana, joskaan en sitä puolustelekaan. Huijaus on aina huijaus ja sinällään väärin. Mutta se voi olla inhimillisestä näkökulmasta katsottuna ymmärrettävää.
Sossusta saatavat rahamäärät ovat niin pieniä, että tuskin voidaan ainakaan yleisesti ottaen puhua mistään ahneudesta. Ahneet ihmiset liikuttelevat ihan toisenlaisia rahasummia.
Ja täytyy olla todella tyhmä, jos ei tajua että sossun rahat maksetaan verovaroista. Mistäs muualta ne tulisivat? Satavat taivaasta? :DJoo, pyrin siihen etten ajattele mustavalkoisesti vaan koitan nähdä asioiden taakse.
Kun kysyin ei kai hän sossustakin hae rahaa, vastaus oli "kyllä nyt kaikki ilmanen raha pitää ottaa vastaan". Sellaista kuin ilmainen raha ei ole olemassakaan vaan aina joku on sen rahan työllä hankkinut. Edes lottovoittoja ei olisi jollei ihmiset tekisi töitä. - 8+18
lady gaga kirjoitti:
-olen työtön
-käytän huumeita
Ja jos todella haluaa toisille treffeille niin kannattaa kehua naista. Itsekin kehun miestä jos haluan suhteen. Ne kehut on sillon kyllä turhia jos jo valmiiksi mokaa kaiken kertomalla heti alkuunsa kaiken.Mitä iloa on päästä toisille treffeille, jos ei tule suhdetta kun juttu kaatuu niihin negatiivisiin asioihin siellä kuukauden päästä? Jos ne negatiiviset asiat ovat naiselle kynnyskysymys, eikö ole molempien etu, että nainen antaa pakit heti alkuun eikä tarvitse tuhlata aikaa ja elätellä turhia toiveita?
- 14+8
lady gaga kirjoitti:
Jos miehet ootte fiksuja niin älkää mainitko kuinka vaikea on löytää ketään naista. Ei sellasta kukaan halua jolle kelpaa kuka tahansa nainen jonka vaan kiinni saa.Eli et osaa valita ja arvioida miestä itse omilla kriteereilläsi, vaan seuraat muiden naisten valintaa (tässä tapauksessa valitsematta jättämistä).
- 6+6
ht ... kirjoitti:
Tämä on totta.
Miehen (jos ei ole enää mikään teini) ei pidä kertoa mm. kokemattomuuttaan. Ei tietenkään pidä kehuskella millään naisjutuillakaan ja selittää mitään mahdollisista ex-naisista - siis paras pitää vaan turpa kiinni.
Jos jotain pitää deittailusta ja parisuhteista oppia, niin se, että totuus on se ensimmäinen mikä pitää yleensä uhrata. Sitten kun on tosi kova luottamus toiseen, niin voi alkaa kertoa niitä totuuksia menneisyydestäänkin ja toivoa että suhde kestää siitä huolimatta.
Itsekin olen huomannut että kyllä nainen heti menee aika mietteliääksi jos vaan erehtyy kertomaan ettei ole kovin kokenut tai ei ole pahemmin kokemusta naisista. Se on heti miehellä jonkinlainen arvonalennus naisen silmissä. Tulee varmaan juuri tuo mielikuva että mies vaan epätoivoisesti hyväksyy naisen kuin naisen.
Toisaalta, ihan vastaavasti täytyy ihmetellä että miksi naiset paljastelevat vähän liikaakin mm. omista seksihurjasteluistaan. Koska sekin on yleensä ollut jonkinlainen arvonalennus naiselle omissa silmissä. Harva mies haluaa tietää naisen seksiseikkailuista muiden miesten kanssa kovin tarkasti.
Paras olisi aina pitää turpa kiinni kaikesta joka voi olla vähänkin negatiivista. Valehtelun jalo taito (tai ainakin asioiden kertomatta jättämisen) olisi se paras taito suhteeseen pääsyssä ja siinä pysymisessä - vielä kun sen joskus oppisi eikä kertoilisi ihan liikaakin menneisyydestään.Parempi kaataa tutustuminen heti, jos se kuitenkin on kaatuakseen. Pikemminkin jos ikäviä asioita tulee esiin myöhemmin, niissä tulee kaupanpäällisenä se negatiivinen asia, että niitä on salailtu. Ei herätä luottamusta.
- 5+17
vastaan vastaan kirjoitti:
Kuinka helppoa luulet olevan ihastua ihmiseen joka kertoo ensi tapaamisella kymmenen karmaisevaa faktaa itsestään? Nykyinen mieheni kerto negatiiviset puolensa elämästään (joita en olisi halunnut tietää) vasta kuukauden päästä tapaamisestamme. Olen ehtinyt jo alkaa rakastamaan häntä, joten sulatan virheetkin ja rakastan häntä kahta enemmän. Jos hän olisi ensi treffeillä kertonut huijaavansa sossusta rahaa ym mukavaa, en taatusti olisi halunnut toista kertaa nähdä. Nyt suhtaudun asenteella "ehkäpä yhdessä voimme ratkaista ongelmat".
On selvää ettei mies ollut tosissaan/ rakastanut sinua.Kerro, miten ne karmaisevat asiat muuttuvat vähemmän karmeiksi kuukauden odottamisella. Joko ne voi hyväksyä tai sitten ei.
- kyllä tai ei
joka toinen viikko kirjoitti:
Se on kyllä ahdistavaa, jos mies haluaa jatkuvasti tavata, kun vasta ollaan tavattu. Tulee vaikutelma läheisriippuvaisesta miehestä. Uuden ihmisen kanssa on vaikea löytää aikaakaan kovin tiheälle tapailulle.
Jos toinen on kiinnostava, hänet haluaa tavata. Jos ei ole, haluaa vitkastella. Jos ahdistaa, kannattaa antaa pakit, koska suhteessa ahdistaisi vielä enemmän kun ollaan koko ajan yhdessä. Jos ei ole aikaa tavata kuin esim. kerran viikossa, mikä suhde siitä muka edes tulisi?
- nainemmnn
6+6 kirjoitti:
Parempi kaataa tutustuminen heti, jos se kuitenkin on kaatuakseen. Pikemminkin jos ikäviä asioita tulee esiin myöhemmin, niissä tulee kaupanpäällisenä se negatiivinen asia, että niitä on salailtu. Ei herätä luottamusta.
Verrataan asiaa bisneskumppaniin. Lähtisitkö perustamaan yritystä jonkun kanssa joka heti kättelyssä kertoo tehneensä kolme konkurssia? Et taatusti. Sen sijaan jos aluksi tutustuisit ihmiseen, sinulle valkenisi kuinka lahjakas, uuttera ja uskollinen hän on, voisit lähteäkin koska et perustaisi tietojasi pelkästään alussa kerrottuihin negatiivisiin asioihin!
- nainennmmn
5+17 kirjoitti:
Kerro, miten ne karmaisevat asiat muuttuvat vähemmän karmeiksi kuukauden odottamisella. Joko ne voi hyväksyä tai sitten ei.
Kuukaudessa ihastuu ja oppii rakastamaan toista niin että kun hänestä myöhemmin selviää "huonoja puolia", välittää treffikumppanista jo niin paljon että on valmis hyväksymään tämän sellaisena kuin hän on ja jatkamaan suhdetta
- vastaan vastaan
14+8 kirjoitti:
Eli et osaa valita ja arvioida miestä itse omilla kriteereilläsi, vaan seuraat muiden naisten valintaa (tässä tapauksessa valitsematta jättämistä).
En vaan kun mies sanoo että naisia on niin kamalan vaikea saada niin osaan tulkita sen niin että hän on siinä vierelläni vain koska naisia on niin kamalan vaikea saada. Jos naisia olisi helppo saada hän olisi valinnut nuoremman ja kauniimman.
- nnbbjnbb
8+18 kirjoitti:
Mitä iloa on päästä toisille treffeille, jos ei tule suhdetta kun juttu kaatuu niihin negatiivisiin asioihin siellä kuukauden päästä? Jos ne negatiiviset asiat ovat naiselle kynnyskysymys, eikö ole molempien etu, että nainen antaa pakit heti alkuun eikä tarvitse tuhlata aikaa ja elätellä turhia toiveita?
Tuntemasi rakkaan ihmisen mokat sulattaa paremmin kuin tuikituntemattoman deitin mokat ja virheet.
- fjkhggvk
2 syytä.
Et ole tarpeeksi kiinnostava.
TAI
Naisella on jokin oma ongelma tai asia joka estää tapaamisen... - osaa hommansa
sen takia harvakseltaan koska on muitakin miehiä joita täytyy paneskella ei yhteen koko aika voi tutustua koska muuten ei saa kikkeliä ja joku voi jättää hänet kun on vaivoin saanut vakkari panon olet sen verran uusi vaikka jätät niin ei menetä mitään on useita suhteita tai panoja ja lisää on saatava
- osaa hommansa
normaali vakavissaan oleva nainen haluaa tavata ja tutustua ja usein tapaisivatkin sellainen on luonnollista ihastumista ja tutustumista mutta paatunut netti nainen osaa ja yrittää selittää ettei koko ajan nähtäisi ja se on takiaisen miehen juttua mutta älä usko eihän silloin ehdi eikä halua tavata kun aamulla näitte erositte niin parin korttelin päässä sovittuna aikana odottaa toinen mies ja illalla kolmas panee ja soitat kesken lemmen leikkien niin mikä takiainen oletkaan kun neljännen kanssa yöllä pubiin ja sieltä toiseen pubiin 5 des jos odottaakin yö panoja älä häiritse liikaa ei ehdi tavata sinua jatkuvasti mutta sitten jos on kunnon tyttö ja vakavissaan niin aikaa löytyy ja kaipaa sinua jatkuvasti mutta netti tytöt osaa pelata heikolla miehillä ja vetää naruista mutta normaalia miestä ei haluakkaan tavata koska heitä ei voi vetää höplästä
- Nevä hööd?
Välimerkit, isot alkukirjaimet?
- ahahahajajajaba
Sinulla on niin vilkas mielikuvitus että kannattaisi varmaan kirjoittaa elokuvan käsikirjoitus noihin harhoihisi perustuen. :-)
- naisella on ringissä
parempi meininki kuin treffeillä sinun kanssa.
Ei lähde treffeille -> ei halua tutustua tuntemattomasta syystä
Haluaa treffeille mutta vain harvoin -> Haluaa tutustua, mutta tuntemattomasta syystä hitaaseen tahtiin.
En laittaisi näitä saman katon alle. Mitä varsinaiseen "en tunne sinua riittävän hyvin" asiaan tulee, niin eihän tosiaan kukaan voi toista ilman tutustumista tuntea. Yleensä kuitenkin kai ajatellaan, että syvempään tutustumiseen tulee olla jonkinlainen syy, hyvä ensivaikutelma tai ulkonäkö tai vaikkapa tieto yhteisistä kiinnostuksen kohteista. Mielummin minä kuulisin repliikin että "en tunne sinua riittävän hyvin" kuin että "en ole havainnut sinussa mitään hyvää enkä suoraan sanoen usko että siellä mitään onkaan."
Mitä hitaasti tutustuviin ihmisiin tulee, siellä voi olla niin monenlaisia syitä että on hankala alkaa edes spekuloida. Ehkä he stressaantuvat nopeatempoisesta sosiaalisesta elämästä ja tarvitsevat paljon omaa aikaa. Tai ovat kiikun kaakun sen suhteen kannattaako vai eikö kannata tutustua, mutta kahvittelu on kivaa eikä kerta parissa viikossa ole nyt niin hirveä aikasyöppö.
Mutta kysyttäessa mitä miehet/naiset oikein tarkoittavat milläkin, niin kannattaa aina muistaa myös tämä: http://www.robot-hugs.com/interpretation/- treffimies
Hei, tuohon itsekin törmäsin kun olin sinkku. Näyttää siltä, että meitä ihmisiä on ainakin kahta sorttia tuossa asiassa. Toiset meistä on varovaisia ja haluaa tutustua pikku hiljaa hitaasti ja rauhassa eläen turvallisesti omaa elämää ja pikkuisen seurustella siinä ohessa. Se on ohan ok. Sitten on meitä sellaisia ihmisiä, jotka haluamme suoraan syöksyä suhteeseen ja sitten katsomme toimiiko se. Tajusin silloin, että minun pinnani ei kestä sellaista pikku hiljaa tässä katsellaan toimiiko vai ei. Onneksi tapasin sellaisen naisen joka halusi edetä tällä minun tavallani ja vielä rakastuimme. Siis kumpikin tapa varmasti ihan ok, mutta tärkeää on se, että tuntee itsensä ja asiat sopii itselle. En tiedä oliko tästä apua.
- 10+12
Itseäni ahdistaa hitaasti tutustuminen, koska koen olevani sitoutunut siihen yhteen ihmiseen ja pitää odottaa lopputulosta. Jos tuloksena ei ole suhde, on mennyt hukkaan paljon aikaa, jolloin olisin voinut yrittää tutustua muihin vaihtoehtoihin jos olisin ollut vapaa. En halua treffailla monia samaan aikaan. Odottaminen myös syö jatkuvasti kiinnostustani, eli jos tavataan liian harvoin, tuloksena on todennäköisemmin kyllästyminen kuin ihastuminen. En ymmärrä taukojen pitämistä sikäli, että eihän niiden aikana saa toisesta lisätietoja tai kokemuksia, joiden perusteella voitaisiin edetä mihinkään suuntaan.
En kuitenkaan halua missään nimessä suoraan syöksyä suhteeseen. Haluaisin tapailla ja tutustua nopeasti ja katsoa, edetäänkö suhteeseen vai lopetetaanko kokonaan.
- ölölölölölöööööööööö
Ei naisista ota erkki kään selvää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .623862Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen493020Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631312951Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3722021- 731152
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101151Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2101146Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde27969- 47941
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että109940