Vahur Grunthal

pottis1

Olen menossa ko plastiikkakirurgille vatsanalueen kiristysleikkaukseen. Onko joku lukija käynyt hänellä? Kertoisitko kokemuksestasi?

6

3264

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tuntematon3

Virolainen??? Venäläinen??

• pottis1

Virolainen, jolla Virossa yksityisvastaanotto, mutta myös Suomessa.
        Hän on ollut työssä jo vuosia myös ihan Suomen sairaaloissa, mm HUS:lla ja tälläkin hetkellä on. Olen menossa hänelle julkiselle puolelle.

• Anonyymi

Todella taitava ja huomioi sinutkin eikä pelkästään operoitavaa kohtaa. Olet hyvissä käsissä.

• Vahur Grynthal ja Juha Nykänen pelastivat henkeni 9.5.2008 Savonlinnan keskussairaalassa vatsahaavan puhjettua.
      Reiästä maha nesteet sapen värjääminä vuosivat vatsaontelooni josta parivaljakko ne huuhteli keittosuolaliuoksella jonka jälkeen paikkasivat laukun..

Kiitos Heille ja Sosterin henkilökunnalle kuuluu joka päivä Luojan lisäksi!

• Anonyymi

Vahur hoiti mun v.2010 privaatissa urheiluortopedin leikkaaman akillesjänne tendinosis korjauksen joka komplisoitui ja meinasi jalka lähteä.
      Hoiti ensin julkisessa ja isossa aukileessa oli mm. toukat rouskuttamassa bakteerimassaa.
      Kolme ihonsiirtoa ja vaikka mitä.
      Osa tehty privaatissa mun henkivakuutuksen sairaskuluosiolla ja edellen käyn haavahoitajalla kun Sakari Orava laittoi jänteeseen synteettistä matskua joka mahdollisti infektion runteleman jänteen kiristymisen.
      Toinen keskussairaalan plastiikkakirurgi oli taas aivan mulkero ja vinkui vaan että `Pitikö sitä mennä ropeloimaan``?
      Vahur on rehti sälli johon voi luottaa!

• Anonyymi

toi on mun faija❤️❤️ tosi osavaa ja ammatti taitoinen

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 499
      7404
    2. Mitä sanoisit kolmella sanalla

kaivatullesi ja tunteidesi kohteelle? 🙎💝💝
      Ikävä
      227
      2588
    3. Kun katsoin häntä

Niin ajattelin että hän on niin rakas ❤️
      Ikävä
      26
      2561
    4. Miksi Pekkaa ei hyväksytä maailmalla julkisiin virkoihin?

On mennyt jo monta hommaa ohitse.
      80 plus
      159
      1879
    5. Haluisin niin

Selvittää sun kanssa asiat. Kumpa uskaltaisin. Haluatko sinä?
      Ikävä
      114
      1748
    6. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      3
      1469
    7. Kansallismieliset järjestöt muistelivat Tammisunnuntaita eri puolilla maata

Ugissa muisteltu kunnolla. 🔥 https://www.kansalainen.fi/kansallismieliset-jarjestot-muistelivat-tammisunnuntaita-eri-p
      Uusikaupunki
      0
      1357
    8. Nyt mielipiteitä kehiin?

Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu
      Kuhmo
      62
      1148
    9. IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."

Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka
      Tv-sarjat
      4
      1145
    10. Minkälainen koti

kaivatullasi on?
      Ikävä
      74
      1143
    Aihe