"Olen 28-vuotias eroamassa oleva nainen, joka etsii rinnalleen sitä uutta miestä. En siis etsi mitään säätöjä vaan vakavaa ja kunnon suhdetta, mutta aina voi käydä treffeillä ja katsella sitten, että synkkaako pidemmälle."
Tuommoinen löytyi Suomi24:n treffisivultolta. Mitä mieltä olette naisesta joka ei ole vielä eronnut, mutta silti etsii uutta miestä?
Eroamassa oleva nainen?
7
90
Vastaukset
- kplkkjjnh
Tarvitsee koko ajan mieselättäjää.
- loola
Eroaminen ja yksin eläminen taitavat pelottaa häntä. Kannattaisi kuitenkin olla itsekseen ensin jonkin aikaa ja lopetella kunnolla se edellinen suhde ennen uuden aloittamista. Voi myös olla, että eroaminen on latistanut itsetuntoa ja etsii laastarisuhdetta.
- 20+1
Läheisyysriippuvainen nainen. Kuulostaa vähän sekopäiseltä, että ilmoittaa jo treffi-ilmoituksessa olevansa eroamassa...
- Lapsi-alert
Biologinen kello sanoo tik tak tik tak...
- hullun hommaa tuo
Ei ole täysin tyytyväinen suhteeseensa ja siksi etsii parempaa, pelkää kuitenkin erota kunnolla ja olla hetken yksin jos ei ole jo jotain miestä odottamassa. Kuka tietää vaikkei oikeasti olisikaan eroamassa vaan pelkästään etsimässä "parempaa" miestä nykyisensä tilalle.
En koskisi pitkällä tikullakaan. - ei sano suoraan
tai sitten on varattu ja etsii hetken huumaa ja kun tutustutte sanoo ei aio jättää miestään mutta seksiä aina silloin tällöin kyllä sopii
Onhan noita nettideitissä miehiäkin jotka yrittävät löytää uuden jo valmiiksi ennen eroamistaan. Vähän lähesriippuvaisen oloista toimintaahan tuommoinen on, enkä itse olisi kiinnostunut vastaavalla tavalla toimivasta miehestä, mutta ehkäpä tämmöiset ihmiset sopisivat sitten toisilleen ihan hyvin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1202081
- 1561977
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h281926Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue141192- 51987
- 85946
Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."
Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To23875- 114834
Minä tunnen sinut
Ja mitä enemmän sinua opin tuntemaan, niin sitä enemmän sinusta pidän. Aivan kaikessa näen hyvän. Upean, vahvan, täydell50811Mihin olet kadonnut kaivattuni?
Mulla on niin ikävä sua että järki lähtee😔 Pakoilit, pakoilet vieläkin ja nyt susta ei näy merkkiäkään. Tätä päivää oon33789