Kansallismuseo järjestää ystävänpäivänä 14.2 Match made in Museum -sinkkutapahtuman. (lisätietoja kansallismuseon omilta sivuilta: http://www.nba.fi/fi/kansallismuseo/tapahtumat#sinkkuilta). Täällä kun valitetaan että baarista ei löydä mitään kestävää, nettideiteissä ei normimiehet pärjää eikä ystävien / harrastusten kauttakaa onnista niin miltä mieltä olette tälläisestä?
Itse olin ihan innoissani kun tuosta kuulin. Kulttuuria ja sokkotreffejä samassa ja vieläpä kohtuu hintaan? Kyllä kiitos! Ikävä kyllä olen jo luvannut olla muualla tuolloin enkä taida päästä osallistumaan. :(
Match made in Museum
43
191
Vastaukset
Aika mielenkiintoisen oloinen tapahtuma. Melkeinpä voisin itse osallistuakin, jos ei olisi tuota matkaa niin paljon. Jos nimittäin ei löydykään sitä elämänkumppania ihan saman iltana, niin sitä joutuu junamatkojen lisäksi maksamaan vielä suolaisen hinnan hotelliyöstä…
- (nössö) ihailijasi
Kerrot jyystärikarjulle, että nyt olis hotellihuone tässä lähellä, niin saletisti natsaa.
- Lempi leiskumaan
(nössö) ihailijasi kirjoitti:
Kerrot jyystärikarjulle, että nyt olis hotellihuone tässä lähellä, niin saletisti natsaa.
Hauska idea. Täytyypä vihjaista muutamalle opiskelijakaverille, tytöt kun ovat sellaisia nättejä lukutoukkia.
- Kanamullisose
Aattele Stellukka, ainutlaatuinen tilaisuus elämässäsi ja sitten annat sen valua ohitsesi.
- ätmi
Kanamullisose kirjoitti:
Aattele Stellukka, ainutlaatuinen tilaisuus elämässäsi ja sitten annat sen valua ohitsesi.
Siksihän se sinkku onkin: antaa kaikkien tilaisuuksien valua reisille.
- noloa seurattavaa
Voin jo kuvitella, kuinka porukka menee sinne täysin ylipukeutuneena, etenkin naiset täydessä tällingissä. Suomessa nämä tällaiset otetaan aina liian vakavasti.
- kiima-aika
Kyllä eläintarha tai eläinpuisto olisi parempi paikka. Parittelevien eläinten katselu johdattaisi estoisten sinkkujen keskustelun kuin luonnostaan oikeille raiteille.
Loistava homma! Hitto!
- Ikisinkku M
Voisi olla ihan hauska mutta ihan niin kuin monesti muulloinkin asiat on siellä niin syrjässä järjestetty ettei sinne viitsi lähteä vasiten.
- sinkkukimppa
Ota stellun kanssa huone
- Ikisinkku M
sinkkukimppa kirjoitti:
Ota stellun kanssa huone
Eipä taitaisi stellu kammariinsa laskea epämääräisiä palstalaisia vaikkakin hartiahieronta olisi kyllä kiva saada :)
- ätmi
Olenkin yrittänyt saada palstalta treffiseuraa Kansallismuseoon täysin olemattomin tuloksin. PItää varmaan mennä tuonne.
- Bi-nainen
Onnea iltaan!
- ätmi
Bi-nainen kirjoitti:
Onnea iltaan!
Haista vittu!
Mielenkiintoinen idea, mutta tiedättehän: yliopiston taidekerhon puheenjohtaja kuitenkin viettelee kaikki naiset enkä osaa maalatakaan kuin Picasso.
Sinänsä olisi mielenkiintoista mennä sinne kärpäseksi kattoon ja katsomaan, millaista väkeä sinne saapuu. Ovatko sinkkumiehet yliedustettuina, vai onko siellä valtava naisenemmistö? Vai onko paikalla pelkkiä pariskuntia, koska miehet ovat arvelleet ettei heillä kuitenkaan ole mahkuja, ja naisethan eivät minnekään yksin mene?
Alun itseparodiasta huolimatta on todettava, että niin paljoa en luullakseni taiteen päälle ymmärrä, että voisin uskottavasti tutustua siellä keneenkään, jos nyt lähestymiskynnyksestä edes pääsisi yli. Siltikin museokin on luultavasti todennäköisempi paikka löytää uusia kavereita tai tyttöystävä kuin joku yökerho.- ätmi
Voisit kuitenkin edes sen verran ymmärtää, että Kansallismuseon kokoelma on esineistöä Suomen historiasta, eikä mikään taidenäyttely. Siellä on kivikirveitä, miekkoja, tauluja merkkihenkilöistä, vaatteita, huonekaluja jne.
ätmi kirjoitti:
Voisit kuitenkin edes sen verran ymmärtää, että Kansallismuseon kokoelma on esineistöä Suomen historiasta, eikä mikään taidenäyttely. Siellä on kivikirveitä, miekkoja, tauluja merkkihenkilöistä, vaatteita, huonekaluja jne.
Juuri näin! Se on tosi mielenkiintoinen paikka ja minäkin nyt vakavasti mietin, että pitäiskös sitä... viime kerrasta kun on kulunut varmaan muutama vuosi.
- Ikisinkku M
ätmi kirjoitti:
Heh, palstan porvarit jäi kiinni, loordi luulee museota taidenäyttelyksi ja ratikka tahtoo lätkämatsiin, ne taitaa ollakin oikeasti persuja.
ätmi kirjoitti:
Jotenkin sekoitin Ateneumiin tapahtumapaikan. Siitä ei tosin ole vuottakaan, kun kävin Kansallismuseossa parin palstalaisen kanssa. Muistan ne muinaisesineet, vuosikymmennäyttelyn ja yhden vaihtuvan näyttelyn puolen vuosisadan takaisesta Helsingistä.
(Sen sijaan Ateneum-käynnistä on aikaa jo varmaan viisi vuotta. Kävin siellä yhden tytön kanssa, johon olin joskus vähän ihastunutkin).Ikisinkku M kirjoitti:
Heh, palstan porvarit jäi kiinni, loordi luulee museota taidenäyttelyksi ja ratikka tahtoo lätkämatsiin, ne taitaa ollakin oikeasti persuja.
sun on ihan turha tehdä musta mitään olettamuksia kun koko ajan ne olettamukset menevät väärin! että tiedä sä se!
- Bi-nainen
pimppaloora kirjoitti:
Juuri näin! Se on tosi mielenkiintoinen paikka ja minäkin nyt vakavasti mietin, että pitäiskös sitä... viime kerrasta kun on kulunut varmaan muutama vuosi.
Pitäisi. :)
Aivan kuin siinä reality-tv-sarjassa Parittomat, jossa ne keski-ikäiset ikisinkkunaiset treffailivat miehiä kultturelleissa ympyröissä, mutta kipinää ei vain löytynyt. No ei löytynyt, kun paikalle hiipi verettemiä ituhippejä. Olisivat menneet pubiin tai lätkämatsiin, jos olisivat halunneet tavata miehiä.
Kyllä sitä sitten suhteen synnyttyä ehtii juosta naisen perässä museoissa ja konserteissa. ;-)- Ikisinkku M
"Baari avoinna klo 18-21."
Jos siellä baarissa olisi museohenkiesti vaikka pontikkaa tarjolla nii eihän sitä tiedä miten villiksi meno yltyisi ja sieltä sitten jatkoille jonnekin.
Mikään muu ei kelpaa kuin Match Made in Heaven. Mutta aika on aina meitä vastaan...
Toisaalta aika on kuitenkin niiiiiiiiin laaja ja avara käsite meidän rajoittuneille mielillemme ja egoillemme, että kykenemmekö aina tunnistamaan meidän omat Match Made in Heavenimme...?
Joo... aika on loputon ja ääretön, mutta meidän oma henkilökohtainen aikamme täällä on rajallinen. Kukaan meistä tiedä milloin se meiltä loppuu...Elä jokaista päivää niin kuin se olisi viimeinen tai ensimmäinen. Äläkä jätä jälkeensä selvittämättömiä tärkeitä asioita. Katso kaikki loppuun asti. Jos et pysty siihen, älä edes aloita...
https://www.youtube.com/watch?v=Do0alzwJBeA- Von Lausevits
Ai hitsi, mutta Stellaria hyväksyy vain aatelisia/porvareita/aateveljiä.
Olisihan se kiva käydä joskus jossain museoissa, mutta eipä sitä yksin ole mitään mieltä edes mihinkään museoihin koskaan lähteä.
DarkFear kirjoitti:
Olisihan se kiva käydä joskus jossain museoissa, mutta eipä sitä yksin ole mitään mieltä edes mihinkään museoihin koskaan lähteä.
:D
Yksin sä niistä museoista parhaan irti saat. Baariin sit jonkun daamin seurassa. Tai sitten yksin baariin hakeen sitä daamiseuraa... :DDarkFear kirjoitti:
Sanos muuta. Treffeillekin on parempi ottaa pari kaveria mukaan. Nainenhan saattaisi ajatella negatiivisesti yksin paikalle saapuvasta miehestä.
- 10 + 17
DarkFear kirjoitti:
Haluan ajatella, että Darkkis osaa jo parodioida itseään :D Onhan tämä sitä, onhan?
- ätmi
Sinkkutapahtumiin mennään yleensä yksin.
- Yksi toinen haamu
Laitoin päivämäärän kalenteriin ylös. Olen menossa tuonne. Olin joskusmuinoin eräs tämän palstan rekisteröitynyt vakkarikirjoittaja, joten kaikki kivat naiset voivat treffata nyt tuolta ;)
- sweet valentine
Ystävänpäivää ei muista ilman kalenteria?
- oletko kenties
Lähteekö ht etsimään niitä wt naisia museosta?
- -M-
Tyylillä on todellakin väliä. Kukapa meistä ei olisi liian hieno ja hyvä baareihin tai nettideittiin? Pitää olla kulttuuria, pitää olla luomua, pitää olla alkoholitonta, pitää olla kaikki viimeisen päälle että edes jokin saattaisi tuntua jossain. Eihän tässä ihmisistä ole enää ollut kyse pitkään aikaan vaan elämäntyylistä. Se on niin hienoon kuntoon viimeistelty ja Facebookissa monista kuvakulmista esitelty että treffikumppani eikä ympäristö ei saa nyt pilata sitä.
- Sonne
Hieno idis. Viimeksi mä ihailin siellä boottia, joka oli nostettu jostain alkumerestä ja tuupattu vitriiniin. Oli sillä prkl ikää.
Mä otan lörtsyn mukaan, jos se lähtee.
(naurua) - Sonne
Hieno idis. Viimeksi mä ihailin siellä boottia, joka oli nostettu jostain alkumerestä ja tuupattu vitriiniin. Oli sillä prkl ikää.
(naurua) - Sonne
(naurua)- Sonne
Siis tää on ihan sekoa.
(outo hymiö)
Tämä olisi kyllä aika kiva, siitä ei kyllä ei ole kovin kauan kun olin viimeksi Kansallismuseossa mutta museo oli menossa kiinni niin perusnäyttely piti kiertää nopeasti ja se jäi keskenkin vielä.
Tämän näköisenä kuin nyt en kehtaisi kuitenkaan mennä, pitäisi värjätä tukka ja meikatakin varmaan ja ostaa uudet housut, koska olen lihonnut sen 20 kiloa joten mahdun vain kaksiin housuihini jotka ovat ulkoiluhousuja ja molemmat ovat vielä rikki. Eikä minulla ole varaa satsata uusiin housuihin kun vanhojakin on, en vaan mahdu niihin.
Eikä kukaan kiinnostuisi pullerokurpasta kuitenkaan joten miksi edes mennä ja jos joku sekopäissään kiinnostuisi niin juoksisin kuitenkin karkuun - kuvaannollisesti.
Vielä jos sinne tulee palstalta ihmisiä niin ehei, takaraivossa jyskyttäisi koko ajan kysymys kuka noista on palstalta. Haluaisin tavata palsytalaisia ennalta sovitusti. Ei tuolla kukaan varmana mainostaisi olevansa palstalta mutta silti. Ai niin, sen "postaa kätesi" -ketjun takia pitäisi lisäksi pitää käsineita kädessä koko ajan :-D
Sitten tietysti kaikki muut kulkevat siellä pareittain ja minä tulen muiden perässä yksin. Jossain välissä pitäisi sitten liueta joukosta, koska tuo olisi niin surullista ja tuttua.
En varmana mene tuonne! On se hyvä kun keksii jo etukäteen syitä miksi ei kannata mennä. Olisin vielä varmasti vanhin tuolla ja muut ovat kuitenkin jo seurustelleita ihmisiä ja näkisivät heti, että olen hc-ATN ja osoittelisivat sormella ja nauraisivat ja palstalaiset tunnistaisivat minut käsistä ja alkaisivat huudella nimeäni ja nauraa hohottaa. Jostain ilmestyisi mätiä tomaatteja ja raakoja kananmunia joita heiteltäisiin päälleni ja joutuisin oikeastikin juoksemaan ja ulkona minua alettaisiin ajaa takaa soihtujen ja talikoiden kanssa.
Pysyn sisällä sänkyni alla koko päivän. Stellaria voi tulla minun luokseni yöksi ettei hänen tarvitse varata hotellihuonetta ja voi kertoa minulle teekupposen äärellä millaista tuolla oli sitten palattuaan treffeiltä :-)- ätmi
Jos intoilet noin paljon jo näin etukäteen, pyörryt matkalla museoon.
- ryppis
En mene! Siis kun kai nyt museossa on vaan jotain vanhoja kurppia!
- kiva kiva
Vitriinin toisella puolella on se museotavara. Katsoja voi kyllä olla ihan "tuore".
kyllä minä tuonne voisin mennä yksin jos joku tulee vittuilemaan lyön 500kertaa kirveellä päähän.
Onko ovella muuten turvatarkastusta?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1222150
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h282056- 1582014
Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue171356- 511017
- 86965
Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."
Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To23895- 114874
Minä tunnen sinut
Ja mitä enemmän sinua opin tuntemaan, niin sitä enemmän sinusta pidän. Aivan kaikessa näen hyvän. Upean, vahvan, täydell51840Mihin olet kadonnut kaivattuni?
Mulla on niin ikävä sua että järki lähtee😔 Pakoilit, pakoilet vieläkin ja nyt susta ei näy merkkiäkään. Tätä päivää oon34833