Onko tällä ketään kun olisi tullut Kristus

Jeesuksen nimessä...

Jeesus laiseksi, luterilaisuuden sijasta? Eli okeasti Kritillisetsi, sen käytänössä osoittavasti / todistavasti josta kaikki voi tunnistaa Kritsuksen Jeesuksen seuraajaksi, käskunsä kiakilta osin pitäväksi ja täyttäväsi, Lain / laillisuuden täyttymyksen, = Krist. Rakkaus, joka ei ole kenellekään pahaksi mukiasesti ja perustalta, kaikkia kohtaan Oikeuden mukaisesti, ja kaikkiin nähden puoluettomasti, vain kaikille hyväksi tavalla ja tarkotuksella, sekä tavoiteella eläväksi ja toimivaksi / vaikuttavaksi.

"Löytäneekö uskoa" Raamatun UT mukaista, etsivä?

8

71

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Usko todeksi

Ei oikeastaankaan, ei yhdenyhtäkään. Kaikki ovat poikenneet.

• Jeesuksen nimessä...

Siltä viesteistä / kesksuteluista paätelleen näytää, siksi osoittaa / todistaa. Etteivä ole tulleet Oikeasti Kristyksi, vaan vähän jotenkin pettävästi / eksyttävästi vain nimeksi, krist. uskonnollisiski. Jossa "piru" vie, johtaa ja hallitseen siin pattävässä valhekristillisessa (antiristillisessä) hengessä. Ja soloinhan PAHA tulee perimään.

• Jeesuksen nimessä... kirjoitti:

Siltä viesteistä / kesksuteluista paätelleen näytää, siksi osoittaa / todistaa. Etteivä ole tulleet Oikeasti Kristyksi, vaan vähän jotenkin pettävästi / eksyttävästi vain nimeksi, krist. uskonnollisiski. Jossa "piru" vie, johtaa ja hallitseen siin pattävässä valhekristillisessa (antiristillisessä) hengessä. Ja soloinhan PAHA tulee perimään.

Itse en monen kymmenen vuoden aikana seurakunnissa olleena, enkä uskovissa ystävissä, nähnyt mitään sellaista, että he olisivat täydellisiä Jeesuksen seuraajia.

Tämän palstan uskovat ainakin itse ajattelevat olevansa täydellisiä siinä suhteessa; harva myöntää vajavaisuutensa.

• Jeesuksen nimessä...
        helsinkijokkeri kirjoitti:

Itse en monen kymmenen vuoden aikana seurakunnissa olleena, enkä uskovissa ystävissä, nähnyt mitään sellaista, että he olisivat täydellisiä Jeesuksen seuraajia.

Tämän palstan uskovat ainakin itse ajattelevat olevansa täydellisiä siinä suhteessa; harva myöntää vajavaisuutensa.

Niin, Herra Jeesus sanoi että hedelmistään puun tunnistaa. Ihan selvä ja hyvä tunnistin. Joita hedelimiä kunkin sanatkin on, on joko kaikille hyväksi tai pahaksi puolesta puhuvia, ja siihen yhteyteen ja samattomaan yhteistyöhön, niillä kaikille hyväksi ehdoilla kutsuvia ja ohjaavia, sekä siinä yhteydessä jokaista jäsentään myöden YHTÄ olevaan ja kaikessa YHTÄ pitävään, Totuudessa YKSI mielisesti, keksinäisessä rakkaudessa ja huolenpito yhteydessä elävästi ja toimivasti / vaikuttavasti, Kristuksen Jeesuksen apostolista seurakuntaa ja seurakuntiaan rakentaviksi.

Kaikki muu ja muulla tavalla elämä ja touhut on sen vastaisia. ketä ja mitä silloin palvelevia!!

Herätyys!!

• klpo

Rauhanyhdistykseltä niitä löytyy! Googleta: Rauhanyhdistys, niin löytyy yhteytiedot!

• Onko se joku poliisin pitämä rekisteri?

• huono!
        helsinkijokkeri kirjoitti:

Onko se joku poliisin pitämä rekisteri?

Olitko sinä jo täyttänyt 60 vai 6 ?

• Jeesuksen nimessä...

No voisitko viestittää helle että tulisivat tänne, asiallisesti, sitä kaikille hyväksi Kristuksen Jeesuksen kirkkaudeksi ja kunnikasi, maailmalle valkeudeksi ja maalle suolaksi, Hänen apostolista seurakuntaa ja seurakuntiaan / sitä Raamatun UT mukaisuudessa / Hänessä YHTÄ olemisen ja kaikessa yhtäpitämisen mahdollistavaa, vasta Oikeasti Krist. sen käytännössä osoittavasti / todistavasti toimivaksi saattamiseen, rakentavasti.

vähäinen, Totuudessa pysyvä / kaikkia kohtaan Oikeuden mukaisesti, ja kaikkiin nähden puolueettomasti, vain kaikille hyväksi tavalla, tarkoituksella ja tavoitteella elävä ja toimiva palvelijansa ja seuraajansa.

Muita, tähän vasta Oikeasti Krist. yhteyteen ja yhteistyöhön kutsuttuja / armoitettuja etsivä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      86
      6023
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      321
      5155
    3. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      20
      2658
    4. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      51
      2605
    5. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      83
      1842
    6. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      103
      1669
    7. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      17
      1521
    8. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      110
      1511
    9. seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen

Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa
      Kemijärvi
      119
      1412
    10. Olen ihmetellyt yhtä asiaa

Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm
      Ikävä
      133
      1393
    Aihe