Ymmärrättekö naiset, että leffaseuraksi pyyntö on oletuksena treffikutsu, vai pitääkö asia vääntää rautalangasta. Hän ei ole mikään pitkäaikainen tuttavuus, että en ole muninut asian kanssa viikkoja. Toisaalta erästä naista pyysin taannoin kahville ja hän ei ollut siltikään tajunnut, että olisin kiinnostunut olemaan muutakin kuin kaveri. On kuulemma niin paljon miespuolisia kavereita.
Tämä ei ole mikään syyllistävä tilitys, vaan oikeastaan luulen, että kyseinen nainen on vain hieman vaatimaton, eikä tiedä kuinka viehättävä oikein on. Toisaalta en halua tuputtaakaan itseäni, jos nainen onkin tajunnut viestin, mutta haluaa vain antaa pakit pehmeästi. Hän on siis nyt 2x vedonnut kiireisiin, kun olen ehdottanut yhteistä tekemistä. Kiireet ei ole keksittyjä, mutta luulisi kiinnostuneen naisen ehdottavan toista päivää tilalle. Ei hän täysin passiivinen kuitenkaan ole ollut, vaan pyytänyt mukaan esim. lenkkiseuraksi, joten vähän ristiriitaisia viestejä. No tälläisiä nämä ihmissuhteet kai on. Lenkkiseurakin on ihan fine, mutta minusta meissä olisi potentiaalia muuhunkin.
No, ei kai se auta kuin lyödä kortit pöytään seuraavalla kerralla ja siirtyä sitten seuraavaan. Toisaalta tekisi mieli itse heittäytyä passiiviseksi ja odottaa yhteydenottoa, mutta silloin en varmaan koskaan saisi asiaan varmuutta. En haluaisi, että hän minun takiani pitäisi itseään huonona, kun en tee aloitetta, vaikka minusta leffakutsu sellainen on.
Ymmärrättekö naiset?
46
174
Vastaukset
- 3+5
Lenkkiseura lienee leffaseuraa intiimimpää. Lenkillä joutuu puhumaankin, ellei nyt sit koko ajan juosta....
Miks et suostu eka lenkille. Mietitte sitä leffaa vasta onnistuneen lenkin jälkeen?Nojaa... Et sä lenkillä ota jossain vaiheessa vaivihkaa toista kädestä kiinni tai levittele käsiään haukotellessaan laittaakseen kätes toisen ympärille, vai mitä? :D
- 3+5
Genio.Mente kirjoitti:
Nojaa... Et sä lenkillä ota jossain vaiheessa vaivihkaa toista kädestä kiinni tai levittele käsiään haukotellessaan laittaakseen kätes toisen ympärille, vai mitä? :D
Kyllä mua on otettu vaivihkaa kädestä kiinni lenkillä... :)
Ja lenkillä selviää haluaako sinne pimeeseen istumaan vierekkäin, kun on "vaarana" just tuo... 3+5 kirjoitti:
Ja lenkillä selviää haluaako sinne pimeeseen istumaan vierekkäin, kun on "vaarana" just tuo...Mä taas voisin pyytää lenkille ketä tahansa, mutta leffaan en taas lähde kenen kanssa tahansa.
Toisaalta lenkkeilen aina mieluiten yksin. Ei tarvi minun mukautua toisen tahtiin eikä toisen minun.- Steve-
Genio.Mente kirjoitti:
Nojaa... Et sä lenkillä ota jossain vaiheessa vaivihkaa toista kädestä kiinni tai levittele käsiään haukotellessaan laittaakseen kätes toisen ympärille, vai mitä? :D
Kyllä minä näin olen tehnyt ja jopa onnistunutkin siinä. Tämä katsos vaatii pelisilmää. ;) Mmm... vieläkin mielessä kun kävelimme käsi kädessä kohti kukkulan huippua ja katselimme sieltä upeaa auringolaskua.
- jjfjf f ffjkf ffjf
3+5 kirjoitti:
Ja lenkillä selviää haluaako sinne pimeeseen istumaan vierekkäin, kun on "vaarana" just tuo...Ei kai kukaan tee ensilähentely-yritystä leffassa? Korkeintaan sen jälkeen kahvilla tmv. voi.
Leffan idea on, että siellä ei tarvitse puhua, mutta sen jälkeen ei tarvitse olla kiusallisesti hiljaa, kun on edes yksi aihe (leffa), mistä puhua. jjfjf f ffjkf ffjf kirjoitti:
Ei kai kukaan tee ensilähentely-yritystä leffassa? Korkeintaan sen jälkeen kahvilla tmv. voi.
Leffan idea on, että siellä ei tarvitse puhua, mutta sen jälkeen ei tarvitse olla kiusallisesti hiljaa, kun on edes yksi aihe (leffa), mistä puhua.Heh, sehän riippuu myös leffastakin. Mutta jos ei riitä munaa ujuttaa kättään sen verran, että ottaa naisen kädestä kiinni kesken leffan, niin ehkä siinä vaiheessa voi jättää leffan ja kaiken muunkin kesken.
Siinähän muuten huomaa sen toisen kiinnostuksenkin. Jos käsi vedetään alta pois, on peli selvä. Jos taas ei, voi katsoa pitemmällekin... :)- kkdkdk ddjdkd dkdkd
Genio.Mente kirjoitti:
Heh, sehän riippuu myös leffastakin. Mutta jos ei riitä munaa ujuttaa kättään sen verran, että ottaa naisen kädestä kiinni kesken leffan, niin ehkä siinä vaiheessa voi jättää leffan ja kaiken muunkin kesken.
Siinähän muuten huomaa sen toisen kiinnostuksenkin. Jos käsi vedetään alta pois, on peli selvä. Jos taas ei, voi katsoa pitemmällekin... :)Mutta jos ensitreffit ja miehen kanssa ei ole päässyt puhumaan, ei voi vielä yhtään tietää (muuta kuin ulkonäkötasolla), kiinnostaako mies?
kkdkdk ddjdkd dkdkd kirjoitti:
Mutta jos ensitreffit ja miehen kanssa ei ole päässyt puhumaan, ei voi vielä yhtään tietää (muuta kuin ulkonäkötasolla), kiinnostaako mies?
No kai sä nyt muutaman sanan vaihdat ennen leffaan menoa? Siinä on jo enemmän kuin riittävästi. Ilmeet, eleet. ääni, äänensävyt...
- jddjdd djdjdj ddjdjj
Genio.Mente kirjoitti:
No kai sä nyt muutaman sanan vaihdat ennen leffaan menoa? Siinä on jo enemmän kuin riittävästi. Ilmeet, eleet. ääni, äänensävyt...
Ok. Ulkonäkötasolla ja seksuaalisen vetovoiman tasolla tietää jotain. Mutta ei riittävästi lähempään kontaktiin.
jddjdd djdjdj ddjdjj kirjoitti:
Ok. Ulkonäkötasolla ja seksuaalisen vetovoiman tasolla tietää jotain. Mutta ei riittävästi lähempään kontaktiin.
Heh.. Sä et ole tainnut käydä mun kans leffassa... :D
- ätmi
Genio.Mente kirjoitti:
Heh.. Sä et ole tainnut käydä mun kans leffassa... :D
Lurpsis lurpsis lipiti lipiti.
- älä munaa itseäsi
eikö hän sen jo kertonut on paljon miespuolisia kavereita ei hän halua seukata hän haluaa paneskella ilman sitoumuksia ja yritti varoittaa jos jatkat niin kaikki näkee kun yrität iskeä iloluonteisen naisen ei hän sinun ystävyyttäsi kaipaa mutta silloin kukaan pano ei vaan soittanut tapaamiseen ja sinulle jäi hetki aikaa
- nnnnnnnnnnui
Ei ymmärretä. Me luullaan, että te haluutte katsoa leffaa.
- 8+8
Sen takia miehet varmaan ehdotteleekin niin paljon vaan seksiä.
- nnnnnnnnui
8+8 kirjoitti:
Sen takia miehet varmaan ehdotteleekin niin paljon vaan seksiä.
Ehdotteleeko? Eikä. Yleensä ne pyytää leffaan, kahville tai lenkille.
- ölölölölölöööööööööö
Naiset haluu aina seksii, ko ne pyytää kahville niittentyköön.
- semmoyyiiii
sana lenkki on myös vihjaus makkaraste eli mulkusta.
- suoli
semmoyyiiii kirjoitti:
ilman seksiä jääneet miehet taas jakavat näitä "totuuksiaan" suuresta tuntemattomasta. "Ja on varmasti totta kanssa. Isommat pojat kertoi"
- ei me ätmit
suoli kirjoitti:
ilman seksiä jääneet miehet taas jakavat näitä "totuuksiaan" suuresta tuntemattomasta. "Ja on varmasti totta kanssa. Isommat pojat kertoi"
ei kun puutteessa olevat kurpat!
- 5+3
En taida pyytää enää miehiä mun luo kahville...
- pelastuin ma.
5+3 kirjoitti:
En taida pyytää enää miehiä mun luo kahville...
Ompas hyvä kun en kysynyt putkimieheltä, haluaako kahvia!
- kurkkua ja kurpitsaa
semmoyyiiii kirjoitti:
- PalstaTrolli
pelastuin ma. kirjoitti:
Ompas hyvä kun en kysynyt putkimieheltä, haluaako kahvia!
Nyt jäi röörit rassaamatta!
- 7+3
Teinit menevät leffaan kutemaan, kun eivät saa/kehtaa/uskalla mennä kotiinsa. Aikuisilla luulisi olevan oma tupa, oma lupa, joten elokuviin mennään katsomaan elokuvaa. Noin nyt luulisi loogisesti, mutta odota nyt loogista ajattelua täällä...
- nainen opastaa
No joskus suoraan sanominen on kyllä ihan fiksu vaihtoehto. Mulla oli kans viime syksynä vähän epäselvä tilanne, kun mies pyysi mut luokseen glögille (josta päättelin hänen olevan kiinnostunut ja glögiä edelsi aktiivista viestittelyä).
No hänen luonaan sitten puhuttiin vaan hänen asioistaan (hän puhui työstään ja harrastuksistaan koko ajan, en oikein saanut edes puheenvuoroa itse).
Lisäksi hän sanoi kutsuneensa minut glögille, koska on "kiva tutustua uusiin ihmisiin niin kun kaverina". Oli sitten vähän ristiriitainen olo, kun hän yritti suudella ja vastasin suudelmaan vain pikaisesti. Ilta loppuikin sitten aika pian.
Eli selkeitä viestejä (pätee molempiin sukupuoliin!)Siis mikä tuossa nyt oikein oli olevinaan ristiriitaista?
Kyllä tuo minusta ainakin on aikamoisen selkeää kiinnostuksen osoitusta jos kerta suudellakin yritti. Ei ainakaan tuota yhtä ainoata ”kaveri”-sanaa minusta voi tulkita ristiriidaksi kaiken muun kanssa, sillä kaverihan se on tyttökaverikin.
Jotenkin minusta vaikuttaa enempikin siltä että oma kiinnostuksesi miestä kohtaan lopahti (joko tuon itsekeskeisen monologin takia tai muista, ehkä alitajuisistakin syistä), jolloin yrität nähdä ristiriitaista käytöstä siellä missä sitä ei olekaan. Voin toki olla väärässäkin, mutta tämmöistä nyt vain tuli mieleen.- ristiriitaa on
stellaria81 kirjoitti:
Siis mikä tuossa nyt oikein oli olevinaan ristiriitaista?
Kyllä tuo minusta ainakin on aikamoisen selkeää kiinnostuksen osoitusta jos kerta suudellakin yritti. Ei ainakaan tuota yhtä ainoata ”kaveri”-sanaa minusta voi tulkita ristiriidaksi kaiken muun kanssa, sillä kaverihan se on tyttökaverikin.
Jotenkin minusta vaikuttaa enempikin siltä että oma kiinnostuksesi miestä kohtaan lopahti (joko tuon itsekeskeisen monologin takia tai muista, ehkä alitajuisistakin syistä), jolloin yrität nähdä ristiriitaista käytöstä siellä missä sitä ei olekaan. Voin toki olla väärässäkin, mutta tämmöistä nyt vain tuli mieleen.Minusta yksi pahimmista virheistä on se, että puhuu vain itsestään. Jos on kiinnostunut toisesta, niin eikö pitäisi yrittää tutustua häneen ja kysyä hänestä jotakin? Niitä kysymyksiä kun voi vaikka kotona miettiä jo etukäteen.
Minäkin olen käynyt pari kertaa treffeillä, joissa olen meinannut kuolla tylsyyteen, koska mies on vain puhunut häntä kiinnostavista harrastuksista. En välttämättä halua puhua jostain auton moottoreista paria tuntia... Jos on täysin tylsistynyt, niin ei todellakaan ole sellaisessa mielentilassa, että haluaisi sen jälkeen heittäytyä innokkaan suutelun pauloihin, koska kiinnostus miestä kohtaan ei ole kasvanut, vaan vähentynyt. - InhaKyynikko
ristiriitaa on kirjoitti:
Minusta yksi pahimmista virheistä on se, että puhuu vain itsestään. Jos on kiinnostunut toisesta, niin eikö pitäisi yrittää tutustua häneen ja kysyä hänestä jotakin? Niitä kysymyksiä kun voi vaikka kotona miettiä jo etukäteen.
Minäkin olen käynyt pari kertaa treffeillä, joissa olen meinannut kuolla tylsyyteen, koska mies on vain puhunut häntä kiinnostavista harrastuksista. En välttämättä halua puhua jostain auton moottoreista paria tuntia... Jos on täysin tylsistynyt, niin ei todellakaan ole sellaisessa mielentilassa, että haluaisi sen jälkeen heittäytyä innokkaan suutelun pauloihin, koska kiinnostus miestä kohtaan ei ole kasvanut, vaan vähentynyt.Naisten kiinnostuksen aiheet ovat aina niin tavattoman kiinnostavia miehistä.
- viiksekäs
Kunhan jyystämään pääsisi niin treffit on onnistuneet.
- ölölölölölölöööööööö
Kyllä nuorempan ko naisii tapaili, ja he pyysivät kahveel, iha yhenilantututki ni äkkii oli käsi tai jalka mun sepaluksessa.
- erkki-rouva
Taisit olla aika pantavan näköinen nuori mies?
Rautalangasta on hyvä vääntää. Itseltä menee ainakin herkästi ihan ohi muuten. Olen ollut muutaman kerran treffeillä ilman, että itse olen ollut asiasta tietoinen.
- ölölölölölöööööööööö
Taisivat olla vain puutteessa. En kyl niin komeena itteeni pidä.
- blondi ei tajua
Joo en ymmärrä. Jos mies pyytää leffaan ni käsitän sen niin että hän haluaa mennä katsomaan leffaa ja onhan se nyt vaan mukavampi mennä kaksin kuin yksin niin on joku jonka kanssa vaihtaa mielipiteitä sitten jälkeenpäin. Jos mies pyytää kahville niin käsitän sen niin että haluaa lähteä kahville, kavereina. Jos mies pyytää lenkille niin käsitän sen niin että mies haluaa lenkkiseuraa. Vääntäkää ihmeessä rautalankasta mutta kyllä se on niin että tämä nainen ei mitään hienoa vihjailua helpolla tajua. Jos pyydettään reilusti treffeille tai ulos niin sen minäkin vasta ymmärrän.
Ja sitten ne sanoo miehiä putkliaivoiklsi. Näköjään naisetkin(olettaen, että et ole joku yksi palstaätmeistä) taitaa sen putkiaivoisuuden... :D
- ötmi
Genio.Mente kirjoitti:
Ja sitten ne sanoo miehiä putkliaivoiklsi. Näköjään naisetkin(olettaen, että et ole joku yksi palstaätmeistä) taitaa sen putkiaivoisuuden... :D
Olen palstaätmi. Naidaanko heti vai kahvin jälkeen?
ötmi kirjoitti:
Olen palstaätmi. Naidaanko heti vai kahvin jälkeen?
Taisit sekoittaa mut Ikikseen. En kyllä tajua miksi... :D
- ötmi
Genio.Mente kirjoitti:
Taisit sekoittaa mut Ikikseen. En kyllä tajua miksi... :D
Kaikki käy, se ei pane joka valkkaa!
ötmi kirjoitti:
Kaikki käy, se ei pane joka valkkaa!
Ok, mut kysy silti Ikikseltä. Se taitaa olla enemmän siihen suuntaan taipuvainen...
- 5urthrhrh
No joillain on kavereita joiden kanssa käy leffassa ja kahvilla.
- Rohkeutta!
Eiköhän kaverit ole vain kavereita, ilman mitään yritystäkään läheisempään kontaktiin.
Saisiko esim oma seurustelukumppani nuolla jonkun muun kanssa, ihan vaan kaverina?
Jonkun viestissä, mies pyysi naisen kotiin vain kaveri ajatuksella. Silti, rikkoi koskemattomuuden.
Itse naisena, en miespuolisia kavereita kohtelisi näin.
Miksi on vaikeaa suoraan ilmoittaa, haluavansa parisuhde mielellä tutustua toiseen.
Mitä vikaa on olla rehellinen? Jos tuleekin pakit, so what ja snif sen aikaa, kun tarvetta. Eteen päin, tämä on elämää.
- not to cinema
Treffeillä leffaan...en koskaan ymmärtänyt. Istuu hiljaa katsomassa leffaa tuntemattoman kanssa, ei kiitos. Treffeillä jutellaan ja tutustutaan ja sen jälkeen ehkä vois leffaan mennä vaikka pitämään toista kädestä.
- höpö höpö
Ei se niin mene, että leffaseuraksi pyytäminen on aina romanttinen treffipyyntö.
Minä esimerkiksi olen pyytänyt elokuviin seuraksi kaveriani monet kerrat, sekä naisia éttä miehiä. Eivät todellakaan ole olleet romanttisia vaan kaverillisia pyynti´öjä. - *********
Ei välttämättä ymmärrä ellet vihjaa flirttailemalla että kyse on muustakin kuin kahden kaveruksen leffareissusta.
- ht ...
"Kiireet ei ole keksittyjä, mutta luulisi kiinnostuneen naisen ehdottavan toista päivää tilalle."
Jep. Noinhan se käytännössä menee. Ehkä yhden kerran joku nainen voi torpata jonkun tapaamisehdotuksen, tms. kiireiden takia ilman että se vielä tarkoittaa välttämättä mitään. Mutta jos se tapahtuu toisenkin kerran, ja nainen ei sen jälkeen heitä mitään omaa vaihtoehtoista ehdotusta ajankohdaksi tai yhteiseksi puuhaksi, niin asiasta kannattaa suosiolla tehdä omat päätelmät.
Nainen vaan haluaa välttää niiden suorien pakkien antamiset.
Tosin sinun tapauksessasihan nainen on kuitenkin pyytänyt lenkkiseuraksi. Eli ilmeisesti kuitenkin jollain tasolla kiinnostunut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa
Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site1836513Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia
SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto935422Miksei Korhonen (pers) vastaa Kokon (sd) esittämiin kysymyksiin?
Hyviin käytöstapoihin kuuluu kysymyksiin vastaaminen, eikä alkaa syyttelemään kysymyksen esittäjää. Mikä vaivaa Korhost173772Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi1233397Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa
sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT2273223Kähmijä puolueen kannatus romahtamassa
Erityisesti naiset ovat suuttuneet SDP:lle kertoo asiantuntijat832381Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla
Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku12108Sinä et halunnut sitoutua
Samalla tavalla kyin minä ja koen vihdoinkin että se on ihan ok. Sitoutuminen merkitsi meille erilaisia asioita, eikä ne191716Persut pettävät ja valehtelevat aina
Petoksistahan jää kiinni kuten olemme persujen kannatusromahduksesta nähneet, mutta siitä huolimatta persut jatkavat val461701Läppärit kahviloissa
Aika omituista nykyään, että mennään ”trendikkäästi” tekemään lämppärillä töitä kahviloihin ja viedään moneksi tunniksi441399