Olen miettinyt rintatreeninä pelkkää pec deckiä taikka rintakonetta.
Syynä olkapää joka ei tällähetkellä kestä penkkiä eikä vinopenkki. Eikä dippiä.
Olkapäätreenit sen sijaan kestää.
Nomutta asiaan.
Ajattelin hartioiden jälkeen ja vaikka toisenakin päivänä rinnalle pumppireenit tyyliin pec deck ja ehkä varovasti taljassa. Varovasti olkapään takia siis.
Mietteitä, tarviiko raskaita punnerruksia?
Mielestäni ei.
Kerrottakoon vielä että Arnold kertoi parhaan kehityksensä rinnalle saaneen vipunostoista, eli eristävä liike.
Rintatreeni
2
177
Vastaukset
- raw
Käy lekurilla ja selvitä mikä siinä olkapäässä on? Sitten hoidat sen kuntoon ja jatkat treeniä. Jos jatkat noin, se kipeytyy lisää ERITTÄIN todennäköisesti. Jos siellä on tulehdus ja et anna sen parantua, siitä voi tulla krooninen ja se tulee vaivaamaan jatkuvasti ja pahimmillaan se joudutaan leikkaamaan...
- bodysculpt
Itsellä myös molemmat olkapäät sökönä. Toisessa ac-nivel osittain irti ja toisessa yksi lihassäie poikki. Kiertäjäkalvosimet ottanu osumaa myös. Pikkuhiljaa, kahden vuoden aikana on saanu treenattua niin, että kestää tehä jollain tavalla penkkiä, flyereita ja kp vinopenkkiä. Oon vahvistanu paljon taka- ja sivuolkapäitä, epäkkäitä ja yläselkää, sekä ojentajia. Niillä saa hyvin tukea olkanivelelle, jolloin nivelen kuormitus vähenee ja pääsee keskittymään rintalihasten treenaamiseen.
Kannattaa kattoa juutuubista 'Supermassa ja Ari Uusitalo - oikeaoppisen treenaamisen perusteet'. Taisi olla ykkösjaksossa (jos oikein muistan) nimenomaan rintatreeniin liittyvää juttua. Niillä periaatteilla olen itse päässyt eroon 'olkanivel-syndroomasta'. Sekä tietysti hyvän urheiluhieroja/-fysioterapeutin lihashuolto-ohjeilla ja hoidoilla.
Lääkärit (yleispuoskarit) eivät ymmärtäneet asian päälle mitään, vaikka oli jo selvät liike- ja voimarajoitteet. Kannattaa siis mennä yksityiselle urheilulääkärille, ortopedille tai fysiatrille, eikä hukata aikaa ja perusterveydenhuollon resursseja vaivaan, joka ei siellä tod.näk. selviä.
Tsemppiä, älä anna periksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
6 kW saunan lämmityksestä kohta 10 euron lisämaksu / kerta
Kokoomuslainen sähköyhtiöiden hallitsema Energiavirasto ehdottaa 5 kW:n rajaa, jonka ylittämisestä tulee lisämaksu. Tark3098551Duunarit hylkäsivät vasemmistoliiton, siitä tuli feministinaisten puolue
Pääluottamusmies Jari Myllykoski liittyi vasemmistoliittoon, koska se oli duunarien puolue. Sitä samaa puoluetta ei enää1994676Olen väsynyt tähän
En osaa lopettaa ja koen huonoa omaatuntoa tästä. Kaikki on muutenkin turhaa ja tekemisesi sattuvat. Tunteita on vain hy313170Oppiiko vasemmistolaiset valehtelun jo kotonaan?
Sillä vasemmistolaiset/äärivasemmistolaiset valehtelee ja keksii asioita omasta päästään todella paljon. Esim. joku vas1952634Seuraava hallituspohja - Kokoomus, kepu, persut + KD
Kokoomus saa ainakin 20% kannatuksen ensi vaaleissa, keskusta sanoisin noin 15%, persut todennäköisesti enemmän, ehkä 171182213Maailman laiskin eläin: persu
Persu ei ole eläessään laittanut rikkaa ristiin itsensä elättämiseen. Luonnossa tuollainen ei olisi mahdollista, mutta s1011769- 511766
- 581678
Minneapolisin tapauksesta hyvä video
Runoilijan auto oli poikittain tiellä ja kun poliisit lähestyivät sitä, runotyttö painoi reippaadti kaasua. Auto syöksäh3501368- 1701354