Alkoholin- ja huumeiden vaikutuksen alaisena tehtyjen rikosten tuomioita pitäisi koventaa, koska rikollisuus lisääntyy. Ja globaalisti Mafia käyttää riippuvuutta hyväkseen - ansaitakseen jo sillä, sekä rikkaiden käyttäjien nautinnonhalulla. Käyttö ei tee rikollista vaan henkilö ja henkilöä uhkailevat.
- Suuri osa rikoksista tehdään aineiden vaikutteiden alla ja näiden aineiden jatkuva lisääntyvä käyttö saa aikaan varsin tuhoisaa lopputulosta.
- Vaikka alkoholi-politiikka (ja huume-bisnes?) tuovat valtiolle rahaa, tämä ei voi KIELTÄÄ olevansa hölmöläinen, joka leikkaa peittoa toisesta päästä ommellakseen toiseen pysyäkseen lämpimänä, sillä alkoholi-bisnestä palvoessaan, juuri tätä tämä tekee. - Ellei kyseessä ole varsin laajaa lahjusten ottoa - työskentelyä mafialle.
Jonka puolesta tosin todistaakin Mafian peittely keräämällä huomio ja investointi terrorismin puoleen - johon LUONNOLLISESTIKAAN Mafiaa ei pahempana edes lasketa, sekä ihmiskaupan olemattomat tuomiot (raiskauta ja raiskaa tuhannesti - kärsi ITSE vuosi). - Lienevät päättäjät sitten niitä "rikkaita nautiskelijoita itsekin".
Ihmiskaupan tulevaisuus on nähtävissä niissä pahimmissa maissa, joista korruptio-syistä ei haluta edes paljastaa mediassakaan.
Mutta kyllähän siellä on melkoiset buffet-pöydät, joista saa niin poika- kuin tyttö-vauvaa ja vaikka oman isoäitinsä, kun vain rahaa löytyy! Murhanhan jotkut tekevät jo killingistä, miksei tienaisi kunnolla kidutus-bisneksellä??
Alkoholi- ja huumebisnes
SantaMaria
0
50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?921836- 851282
- 1101133
- 761017
- 106931
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57853- 36762
- 47761
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48721- 33683