mutta Israel tekee väkeviä tekoja

4 Ms 24:18

Ja Edomista tulee alusmaa, Seir joutuu vihollistensa omaksi; mutta Israel tekee väkeviä tekoja

Jesaja: 43 Mutta nyt, näin sanoo Herra, joka loi sinut, Jaakob, joka valmisti sinut, Israel: Älä pelkää, sillä minä olen lunastanut sinut, minä olen sinut nimeltä kutsunut; sinä olet minun. 

Jos vetten läpi kuljet, olen minä sinun kanssasi, jos virtojen läpi, eivät ne sinua upota; jos tulen läpi käyt, et sinä kärvenny, eikä liekki sinua polta. 

Sillä minä olen Herra, sinun Jumalasi, Israelin Pyhä, sinun vapahtajasi: minä annan sinun lunnaiksesi Egyptin, sinun sijastasi Etiopian ja Seban. Koska sinä olet minun silmissäni kallis ja suuriarvoinen ja koska minä sinua rakastan, annan minä ihmisiä sinun sijastasi ja kansakuntia sinun hengestäsi.

Älä pelkää, sillä minä olen sinun kanssasi; minä tuon sinun siemenesi päivänkoiton ääriltä, päivän laskemilta minä sinut kokoan. Minä sanon pohjoiselle: Anna tänne! ja etelälle: Älä pidätä! Tuo minun poikani kaukaa ja minun tyttäreni hamasta maan äärestä - kaikki, jotka ovat otetut minun nimiini ja jotka minä olen kunniakseni luonut, jotka minä olen valmistanut ja tehnyt. Tuo esiin sokea kansa, jolla kuitenkin on silmät, ja kuurot, joilla kuitenkin on korvat. Kaikki kansat ovat kokoontuneet yhteen ja kansakunnat tulleet kokoon. Kuka heistä voi ilmoittaa tämänkaltaista? Tai antakoot meidän kuulla entisiä; asettakoot todistajansa ja näyttäkööt, että ovat oikeassa: sittenpä kuullaan ja sanotaan: "Se on totta." Te olette minun todistajani, sanoo Herra, minun palvelijani, jonka minä olen valinnut, jotta te tuntisitte minut ja uskoisitte minuun ja ymmärtäisitte, että minä se olen. Ennen minua ei ole luotu yhtäkään jumalaa, eikä minun jälkeeni toista tule. Minä, minä olen Herra, eikä ole muuta pelastajaa, kuin minä. Minä olen ilmoittanut, olen pelastanut ja julistanut, eikä ollut vierasta jumalaa teidän keskuudessanne. Te olette minun todistajani, sanoo Herra, ja minä olen Jumala.
2Kor. 1:20
”Sillä niin monta kuin Jumalan lupausta on, kaikki ne ovat hänessä "on"; sentähden tulee hänen kauttaan myös niiden "amen", Jumalalle kunniaksi meidän kauttamme.”

124

848

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KTS (Ei kirj.)

      Jeesuksen ajan juutalaisten suurin synti oli yltiöisänmaallisuus ja rotuylpeys, joiden seurauksena monet luulivat olevansa parempia kuin muut kansat ja samarialaiset.

      Jeesus ampui tämän harhaluulon alas useaan kertaan:

      Matteuksen evankeliumi:
      3:9 älkääkä luulko saattavanne sanoa mielessänne: 'Onhan meillä isänä Aabraham'; sillä minä sanon teille, että Jumala voi näistä kivistä herättää lapsia Aabrahamille.

      Matteuksen evankeliumi:
      21:43 Sentähden minä sanon teille: Jumalan valtakunta otetaan teiltä pois ja annetaan kansalle, joka tekee sen hedelmiä.

      Ja myös apostolit nopeasti hiffasivat Jeesuksen sanoman, hylkäsivät shovinismin ja ymmärsivät yskän:

      Ap.teot.
      10:34 Niin Pietari avasi suunsa ja sanoi: "Nyt minä totisesti käsitän, ettei Jumala katso henkilöön,
      10:35 vaan että jokaisessa kansassa se, joka häntä pelkää ja tekee vanhurskautta, on hänelle otollinen.

      Galatalaiskirje:
      3:28 Ei ole tässä juutalaista eikä kreikkalaista, ei ole orjaa eikä vapaata, ei ole miestä eikä naista; sillä kaikki te olette yhtä Kristuksessa Jeesuksessa

      Efesolaiskirje:
      2:14 Sillä hän on meidän rauhamme, hän, joka teki molemmat yhdeksi ja purki erottavan väliseinän, nimittäin vihollisuuden,

      Ei langeta takaisin vanhaan. Ollaan Jeesuksen aitoja seuraajia ylikansallisella veljeyden tiellä.

      Ei eksytä!

      HYVÄ!

      • Ylistys Jumalalle!

        Rm.11Minä siis sanon: eivät kaiketi he ole sitä varten kompastuneet, että lankeaisivat? Pois se! Vaan heidän lankeemuksensa kautta tuli pelastus pakanoille, että he itse syttyisivät kiivauteen. Mutta jos heidän lankeemuksensa on maailmalle rikkaudeksi ja heidän vajautensa pakanoille rikkaudeksi, kuinka paljoa enemmän heidän täyteytensä! 

        Teille, pakanoille, minä sanon: Koska olen pakanain apostoli, pidän minä virkaani kunniassa, sytyttääkseni, jos mahdollista, kiivauteen niitä, jotka ovat minun heimolaisiani, ja pelastaakseni edes muutamia heistä. Sillä jos heidän hylkäämisensä on maailmalle sovitukseksi, mitä heidän armoihin-ottamisensa on muuta kuin elämä kuolleista? Mutta jos uutisleipä on pyhä, niin on myös koko taikina, ja jos juuri on pyhä, niin ovat myös oksat. 

        Mutta jos muutamat oksista ovat taitetut pois ja sinä, joka olet metsäöljypuu, olet oksastettu oikeiden oksien joukkoon ja olet päässyt niiden kanssa osalliseksi öljypuun mehevästä juuresta,  niin älä ylpeile oksien rinnalla; mutta jos ylpeilet, niin et sinä kuitenkaan kannata juurta, vaan juuri kannattaa sinua. 

        Sinä kaiketi sanonet: "Ne oksat taitettiin pois, että minut oksastettaisiin." 

        Oikein; epäuskonsa tähden ne taitettiin pois, mutta sinä pysyt uskosi kautta.

        Älä ole ylpeä, vaan pelkää. Sillä jos Jumala ei ole säästänyt luonnollisia oksia, ei hän ole säästävä sinuakaan. Katso siis Jumalan hyvyyttä ja ankaruutta: Jumalan ankaruutta langenneita kohtaan, mutta hänen hyvyyttänsä sinua kohtaan, jos hänen hyvyydessänsä pysyt; muutoin sinutkin hakataan pois.


      • Ylistys Jumalalle! kirjoitti:

        Rm.11Minä siis sanon: eivät kaiketi he ole sitä varten kompastuneet, että lankeaisivat? Pois se! Vaan heidän lankeemuksensa kautta tuli pelastus pakanoille, että he itse syttyisivät kiivauteen. Mutta jos heidän lankeemuksensa on maailmalle rikkaudeksi ja heidän vajautensa pakanoille rikkaudeksi, kuinka paljoa enemmän heidän täyteytensä! 

        Teille, pakanoille, minä sanon: Koska olen pakanain apostoli, pidän minä virkaani kunniassa, sytyttääkseni, jos mahdollista, kiivauteen niitä, jotka ovat minun heimolaisiani, ja pelastaakseni edes muutamia heistä. Sillä jos heidän hylkäämisensä on maailmalle sovitukseksi, mitä heidän armoihin-ottamisensa on muuta kuin elämä kuolleista? Mutta jos uutisleipä on pyhä, niin on myös koko taikina, ja jos juuri on pyhä, niin ovat myös oksat. 

        Mutta jos muutamat oksista ovat taitetut pois ja sinä, joka olet metsäöljypuu, olet oksastettu oikeiden oksien joukkoon ja olet päässyt niiden kanssa osalliseksi öljypuun mehevästä juuresta,  niin älä ylpeile oksien rinnalla; mutta jos ylpeilet, niin et sinä kuitenkaan kannata juurta, vaan juuri kannattaa sinua. 

        Sinä kaiketi sanonet: "Ne oksat taitettiin pois, että minut oksastettaisiin." 

        Oikein; epäuskonsa tähden ne taitettiin pois, mutta sinä pysyt uskosi kautta.

        Älä ole ylpeä, vaan pelkää. Sillä jos Jumala ei ole säästänyt luonnollisia oksia, ei hän ole säästävä sinuakaan. Katso siis Jumalan hyvyyttä ja ankaruutta: Jumalan ankaruutta langenneita kohtaan, mutta hänen hyvyyttänsä sinua kohtaan, jos hänen hyvyydessänsä pysyt; muutoin sinutkin hakataan pois.

        Mitäs tuossa siis sanotaan? Sitä että oksa kuin oksa lentää tarvittaessa kuin leppäkeihäs eikämitään suosikkeja ole.

        HYVÄ!


      • IsraelTodistVäkeväs
        KTS kirjoitti:

        Mitäs tuossa siis sanotaan? Sitä että oksa kuin oksa lentää tarvittaessa kuin leppäkeihäs eikämitään suosikkeja ole.

        HYVÄ!

        Sillä minä olen Herra, sinun Jumalasi, Israelin Pyhä, sinun vapahtajasi: minä annan sinun lunnaiksesi Egyptin, sinun sijastasi Etiopian ja Seban. Koska sinä olet minun silmissäni kallis ja suuriarvoinen ja koska minä sinua rakastan, annan minä ihmisiä sinun sijastasi ja kansakuntia sinun hengestäsi.

        Älä pelkää, sillä minä olen sinun kanssasi; minä tuon sinun siemenesi päivänkoiton ääriltä, päivän laskemilta minä sinut kokoan. Minä sanon pohjoiselle: Anna tänne! ja etelälle: Älä pidätä! Tuo minun poikani kaukaa ja minun tyttäreni hamasta maan äärestä - kaikki, jotka ovat otetut minun nimiini ja jotka minä olen kunniakseni luonut, jotka minä olen valmistanut ja tehnyt. Tuo esiin sokea kansa, jolla kuitenkin on silmät, ja kuurot, joilla kuitenkin on korvat. Kaikki kansat ovat kokoontuneet yhteen ja kansakunnat tulleet kokoon. Kuka heistä voi ilmoittaa tämänkaltaista? Tai antakoot meidän kuulla entisiä; asettakoot todistajansa ja näyttäkööt, että ovat oikeassa: sittenpä kuullaan ja sanotaan: "Se on totta." 

        Te olette minun todistajani, sanoo Herra, minun palvelijani, jonka minä olen valinnut, jotta te tuntisitte minut ja uskoisitte minuun ja ymmärtäisitte, että minä se olen. Ennen minua ei ole luotu yhtäkään jumalaa, eikä minun jälkeeni toista tule. Minä, minä olen Herra, eikä ole muuta pelastajaa, kuin minä. Minä olen ilmoittanut, olen pelastanut ja julistanut, eikä ollut vierasta jumalaa teidän keskuudessanne. Te olette minun todistajani, sanoo Herra, ja minä olen Jumala.


      • joosua treblinka
        IsraelTodistVäkeväs kirjoitti:

        Sillä minä olen Herra, sinun Jumalasi, Israelin Pyhä, sinun vapahtajasi: minä annan sinun lunnaiksesi Egyptin, sinun sijastasi Etiopian ja Seban. Koska sinä olet minun silmissäni kallis ja suuriarvoinen ja koska minä sinua rakastan, annan minä ihmisiä sinun sijastasi ja kansakuntia sinun hengestäsi.

        Älä pelkää, sillä minä olen sinun kanssasi; minä tuon sinun siemenesi päivänkoiton ääriltä, päivän laskemilta minä sinut kokoan. Minä sanon pohjoiselle: Anna tänne! ja etelälle: Älä pidätä! Tuo minun poikani kaukaa ja minun tyttäreni hamasta maan äärestä - kaikki, jotka ovat otetut minun nimiini ja jotka minä olen kunniakseni luonut, jotka minä olen valmistanut ja tehnyt. Tuo esiin sokea kansa, jolla kuitenkin on silmät, ja kuurot, joilla kuitenkin on korvat. Kaikki kansat ovat kokoontuneet yhteen ja kansakunnat tulleet kokoon. Kuka heistä voi ilmoittaa tämänkaltaista? Tai antakoot meidän kuulla entisiä; asettakoot todistajansa ja näyttäkööt, että ovat oikeassa: sittenpä kuullaan ja sanotaan: "Se on totta." 

        Te olette minun todistajani, sanoo Herra, minun palvelijani, jonka minä olen valinnut, jotta te tuntisitte minut ja uskoisitte minuun ja ymmärtäisitte, että minä se olen. Ennen minua ei ole luotu yhtäkään jumalaa, eikä minun jälkeeni toista tule. Minä, minä olen Herra, eikä ole muuta pelastajaa, kuin minä. Minä olen ilmoittanut, olen pelastanut ja julistanut, eikä ollut vierasta jumalaa teidän keskuudessanne. Te olette minun todistajani, sanoo Herra, ja minä olen Jumala.

        ja ei mitään väliä tai tekemistä itsenäisen vation kanssa.


    • Ylistys!

      Israelin valtio todistaa toditaa sen että Heidän Jumalansa on tosi Jumala.
      Ja kaiken lisäksi vielä Ainut Jumala.

      "Te olette minun todistajani, sanoo Herra, minun palvelijani, jonka minä olen valinnut, jotta te tuntisitte minut ja uskoisitte minuun ja ymmärtäisitte, että minä se olen. Ennen minua ei ole luotu yhtäkään jumalaa, eikä minun jälkeeni toista tule. Minä, minä olen Herra, eikä ole muuta pelastajaa, kuin minä. Minä olen ilmoittanut, olen pelastanut ja julistanut, eikä ollut vierasta jumalaa teidän keskuudessanne. Te olette minun todistajani, sanoo Herra, ja minä olen Jumala."

      • KTS (Ei kirj.)

        Eivät mitkään valtiot todista kristillistä uskoa vaan YKSILÖT!


      • Siunattu Israel
        KTS (Ei kirj.) kirjoitti:

        Eivät mitkään valtiot todista kristillistä uskoa vaan YKSILÖT!

        Israelin valtio todistaa, että Heidän Jumalansa on luotettava, että mitä Hän sanoo se toteutuu.


      • Anonyymi
        Siunattu Israel kirjoitti:

        Israelin valtio todistaa, että Heidän Jumalansa on luotettava, että mitä Hän sanoo se toteutuu.

        Onko tuo v:ttuilua? En saa selvää. Israelin valtiolla ei ole mitään tekemistä Tooran kanssa.
        Israelin politiikka on SIONISMIA ja se ei perustu pyhiin kirjoituksiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko tuo v:ttuilua? En saa selvää. Israelin valtiolla ei ole mitään tekemistä Tooran kanssa.
        Israelin politiikka on SIONISMIA ja se ei perustu pyhiin kirjoituksiin.

        Kuinka määrittelet sionismin? Mitä osa-aluetta politiikasta tarkoitat? Ovatko pyhät kirjoitukset sinulle juutalaisen pyhät kirjoitukset vai jotkin muut?


    • Todistus vahvistuu

      Ja profeetta Sakarja jatkaa:


      Sinä päivänä minä teen Juudan sukuruhtinaat ikäänkuin tulipannuksi puitten sekaan ja ikäänkuin tulisoihduksi lyhteitten sekaan, ja he kuluttavat oikealta ja vasemmalta, kuluttavat kaikki kansat yltympäri. Ja Jerusalem saa yhäti asua paikoillansa - Jerusalemissa. 
      Ja Herra on ensiksi vapauttava Juudan majat, ettei Daavidin suvun kunnia ja Jerusalemin asukasten kunnia ylvästelisi Juudaa vastaan. Sinä päivänä on Herra suojaava Jerusalemin asukkaita; ja kompastuvainen heidän seassansa on sinä päivänä oleva niinkuin Daavid, ja Daavidin suku on oleva niinkuin jumal'olento, niinkuin Herran enkeli heidän edessänsä. Mutta sinä päivänä minä tahdon hävittää kaikki pakanakansat, jotka hyökkäävät Jerusalemia vastaan.

      Tehkää siis rauha Israelin kanssa ilman ehtoja niin teidänkin käy hyvin.

      • KTS (Ei kirj.)

        Me emme tietenkään toki tietenkään alistu Israelin orjiksi joidenkin Raamattua mielensä mukaan vääntelevien kekkuleiden mieliksi.


      • tehkää sovinto.
        KTS (Ei kirj.) kirjoitti:

        Me emme tietenkään toki tietenkään alistu Israelin orjiksi joidenkin Raamattua mielensä mukaan vääntelevien kekkuleiden mieliksi.

        "Me emme tietenkään toki tietenkään alistu Israelin orjiksi joidenkin Raamattua mielensä mukaan vääntelevien kekkuleiden mieliksi."

        tuo tulee olemaan ainoa vaihtoehto, silloin kun todelliset rauhanehdot tulevat esille.


      • noin se on!
        tehkää sovinto. kirjoitti:

        "Me emme tietenkään toki tietenkään alistu Israelin orjiksi joidenkin Raamattua mielensä mukaan vääntelevien kekkuleiden mieliksi."

        tuo tulee olemaan ainoa vaihtoehto, silloin kun todelliset rauhanehdot tulevat esille.

        Juuri noin, katso mitä Israelin Jumala sanoi profeetta Jeremian kautta Israelin vihollisista.
        "Näin sanoo Herra kaikista minun pahoista naapureistani, jotka koskevat siihen perintöosaan, minkä minä olen antanut kansalleni Israelille: "Katso, minä tempaan heidät pois heidän maastansa, ja Juudan heimon minä tempaan pois heidän keskeltänsä.

        Mutta senjälkeen kuin minä olen temmannut heidät pois, minä jälleen armahdan heitä ja palautan heidät, itsekunkin perintöosaansa ja itsekunkin maahansa.
        Ja jos he oppivat minun kansani tiet, niin että vannovat minun nimeeni: 'Niin totta kuin Herra elää', niinkuin he opettivat minun kansaani vannomaan Baalin kautta, niin heidät rakennetaan minun kansani keskeen. Mutta jos he eivät kuule, niin minä tempaan pois ja hukutan sen kansan, sanoo Herra."


      • Tosi hyvä yhteenveto
        noin se on! kirjoitti:

        Juuri noin, katso mitä Israelin Jumala sanoi profeetta Jeremian kautta Israelin vihollisista.
        "Näin sanoo Herra kaikista minun pahoista naapureistani, jotka koskevat siihen perintöosaan, minkä minä olen antanut kansalleni Israelille: "Katso, minä tempaan heidät pois heidän maastansa, ja Juudan heimon minä tempaan pois heidän keskeltänsä.

        Mutta senjälkeen kuin minä olen temmannut heidät pois, minä jälleen armahdan heitä ja palautan heidät, itsekunkin perintöosaansa ja itsekunkin maahansa.
        Ja jos he oppivat minun kansani tiet, niin että vannovat minun nimeeni: 'Niin totta kuin Herra elää', niinkuin he opettivat minun kansaani vannomaan Baalin kautta, niin heidät rakennetaan minun kansani keskeen. Mutta jos he eivät kuule, niin minä tempaan pois ja hukutan sen kansan, sanoo Herra."

        Kiitos tuosta kirjoitukseta.....näin se tulee menemään! OLipa kuin raikasta vettä olisi siemaillut kun luki tuon kirjoituksesi!Hyvä yhteenveto kaikesta!

        J


      • Anonyymi

        Tekö uskotte tuhoutuvanne, jos vastustatte sionismia? Ok. Entä eikö palestiinalaisten henki ole minkään arvoinen? Menette oma napa edellä vaan, että pääsette itse taivaaseen?

        Tässä näkee taas sen, miten uskollinen ja uhrautuva yhteistyökumppani kristitty on. Kristittyyn et voi luottaa koskaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tekö uskotte tuhoutuvanne, jos vastustatte sionismia? Ok. Entä eikö palestiinalaisten henki ole minkään arvoinen? Menette oma napa edellä vaan, että pääsette itse taivaaseen?

        Tässä näkee taas sen, miten uskollinen ja uhrautuva yhteistyökumppani kristitty on. Kristittyyn et voi luottaa koskaan.

        KirkkoRaamattu 1933/-38, 1Moos. 4:3-11
        Ja jonkun ajan kuluttua tapahtui,
        että Kain toi maan hedelmistä uhrilahjan Herralle;

        ja myöskin Aabel toi uhrilahjan laumansa esikoisista,
        niiden rasvoista.
        Ja Herra katsoi Aabelin ja hänen uhrilahjansa puoleen;

        mutta Kainin ja hänen uhrilahjansa puoleen hän ei katsonut.
        Silloin Kain vihastui kovin,
        ja hänen hahmonsa synkistyi.

        Ja Herra sanoi Kainille:
        "Miksi olet vihastunut,
        ja miksi hahmosi synkistyy?
        Eikö niin:
        jos teet hyvin,
        voit kohottaa katseesi;
        mutta jos et hyvin tee,
        niin väijyy synti ovella,
        ja sen halu on sinuun,
        mutta hallitse sinä sitä!"

        Ja Kain sanoi veljellensä Aabelille:
        "Menkäämme kedolle."
        Ja heidän kedolla ollessansa Kain karkasi veljensä Aabelin kimppuun
        ja tappoi hänet.
        Niin Herra sanoi Kainille:
        "Missä on veljesi Aabel?"
        Hän vastasi:
        "En tiedä;
        olenko minä veljeni vartija?"
        Ja hän sanoi:
        "Mitä olet tehnyt?
        Kuule,
        veljesi veri huutaa minulle maasta.
        Ja nyt ole kirottu
        ja karkoitettu pois tältä vainiolta,
        joka avasi suunsa ottamaan veljesi veren sinun kädestäsi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tekö uskotte tuhoutuvanne, jos vastustatte sionismia? Ok. Entä eikö palestiinalaisten henki ole minkään arvoinen? Menette oma napa edellä vaan, että pääsette itse taivaaseen?

        Tässä näkee taas sen, miten uskollinen ja uhrautuva yhteistyökumppani kristitty on. Kristittyyn et voi luottaa koskaan.

        KR 1933/-38, Mal. 3:18
        Ja te näette jälleen,
        mikä on ero vanhurskaan
        ja jumalattoman välillä,
        sen välillä,
        joka palvelee Jumalaa,
        ja sen,
        joka ei häntä palvele.
        [valitettavasti kun raamattu jaettiin lukuihin ja jakeisiin lukojen asiayhteys ei tule ollenkaan selväksi, ja kuitenkin nämä on luettava samanaikaisesti]
        KR 1933/-38, Mal. 4:1
        Sillä katso:
        se päivä on tuleva,
        joka palaa kuin pätsi.
        Ja kaikki julkeat ja kaikki,
        jotka tekevät sitä,
        mikä jumalatonta on,
        ovat oljenkorsia;
        ja heidät polttaa se päivä,
        joka tuleva on,
        sanoo Herra Sebaot,
        niin ettei se jätä heistä juurta eikä oksaa.

        Putinhan juuri aikoo käyttää noita atomiaseita Ukrainassa kuin muuallakin maailmassa.


      • Anonyymi
        tehkää sovinto. kirjoitti:

        "Me emme tietenkään toki tietenkään alistu Israelin orjiksi joidenkin Raamattua mielensä mukaan vääntelevien kekkuleiden mieliksi."

        tuo tulee olemaan ainoa vaihtoehto, silloin kun todelliset rauhanehdot tulevat esille.

        Jesaja: 43 Mutta nyt, näin sanoo Herra, joka loi sinut, Jaakob, joka valmisti sinut, Israel: Älä pelkää, sillä minä olen lunastanut sinut, minä olen sinut nimeltä kutsunut; sinä olet minun.

        Jos vetten läpi kuljet, olen minä sinun kanssasi, jos virtojen läpi, eivät ne sinua upota; jos tulen läpi käyt, et sinä kärvenny, eikä liekki sinua polta.

        Sillä minä olen Herra, sinun Jumalasi, Israelin Pyhä, sinun vapahtajasi: minä annan sinun lunnaiksesi Egyptin, sinun sijastasi Etiopian ja Seban. Koska sinä olet minun silmissäni kallis ja suuriarvoinen ja koska minä sinua rakastan, annan minä ihmisiä sinun sijastasi ja kansakuntia sinun hengestäsi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tekö uskotte tuhoutuvanne, jos vastustatte sionismia? Ok. Entä eikö palestiinalaisten henki ole minkään arvoinen? Menette oma napa edellä vaan, että pääsette itse taivaaseen?

        Tässä näkee taas sen, miten uskollinen ja uhrautuva yhteistyökumppani kristitty on. Kristittyyn et voi luottaa koskaan.

        Mitä tarkoitat sionismilla? Kuinka se liittyy palestiinalaisten henkeen? Onko joku tässä keskustelussa ottanut tuohon jotain kantaa?

        Teet olkiukon ja sen perusteella tuomitset kristityt. Pidätkö itseäsi luotettavana?


    • 15+19

      KTS

      " Me emme tietenkään toki tietenkään alistu Israelin orjiksi joidenkin...."

      Israelin orjuus on hengellinen käsite ja tarkoittaa ' alistumista' totuuden palvelijaksi.

      • Ylistys Jumalalle!

        Ellette alistu Hebrealaisten Jumalan "orjiksi" niin teidät tuo profetian mukaan tuhotaan. Huom muuta vaihtoehtoa ei teille Jeesus lupaa.

        "Ja jos he oppivat minun kansani tiet, niin että vannovat minun nimeeni: 'Niin totta kuin Herra elää', niinkuin he opettivat minun kansaani vannomaan Baalin kautta, niin heidät rakennetaan minun kansani keskeen. Mutta jos he eivät kuule, niin minä tempaan pois ja hukutan sen kansan, sanoo Herra."


      • ja kiireellä
        Ylistys Jumalalle! kirjoitti:

        Ellette alistu Hebrealaisten Jumalan "orjiksi" niin teidät tuo profetian mukaan tuhotaan. Huom muuta vaihtoehtoa ei teille Jeesus lupaa.

        "Ja jos he oppivat minun kansani tiet, niin että vannovat minun nimeeni: 'Niin totta kuin Herra elää', niinkuin he opettivat minun kansaani vannomaan Baalin kautta, niin heidät rakennetaan minun kansani keskeen. Mutta jos he eivät kuule, niin minä tempaan pois ja hukutan sen kansan, sanoo Herra."

        Allahiahan sanotaan myös baal allahiksi ja tuon Jeremian profetian mukaan palestiinalaisten tulisi hyljätä koraanin opetukset ja ottaa Raamatun sanoma vastaan.


      • KTS (Ei kirj.)
        Ylistys Jumalalle! kirjoitti:

        Ellette alistu Hebrealaisten Jumalan "orjiksi" niin teidät tuo profetian mukaan tuhotaan. Huom muuta vaihtoehtoa ei teille Jeesus lupaa.

        "Ja jos he oppivat minun kansani tiet, niin että vannovat minun nimeeni: 'Niin totta kuin Herra elää', niinkuin he opettivat minun kansaani vannomaan Baalin kautta, niin heidät rakennetaan minun kansani keskeen. Mutta jos he eivät kuule, niin minä tempaan pois ja hukutan sen kansan, sanoo Herra."

        Me emme tietenkään toki tietenkään alistu Israelin emmekä minkään muunkaan maallisen valtion orjiksi joidenkin Raamattua mielensä mukaan vääntelevien kekkuleiden mieliksi.

        Israeliakin on voitava arvioida samoilla moraalin mittapuilla kuin muitakin valtioita sanoi jo ex arkkipiispamme Jukka Paarma.

        HYVÄ!


      • aaroninparta
        KTS (Ei kirj.) kirjoitti:

        Me emme tietenkään toki tietenkään alistu Israelin emmekä minkään muunkaan maallisen valtion orjiksi joidenkin Raamattua mielensä mukaan vääntelevien kekkuleiden mieliksi.

        Israeliakin on voitava arvioida samoilla moraalin mittapuilla kuin muitakin valtioita sanoi jo ex arkkipiispamme Jukka Paarma.

        HYVÄ!

        Niin pitäisi SAMOJEN.Maailmassa tapahtuu karmeita asioita, Syyria yli 200000, Ruanda 800000-1milj, Kongo 4-6 milj.Israel vastaa kun maahan ammutaan viides sadas kranaatti, alkaa älämölö Israel on rikollinen haagiin.


      • KTS (Ei kirj.)
        aaroninparta kirjoitti:

        Niin pitäisi SAMOJEN.Maailmassa tapahtuu karmeita asioita, Syyria yli 200000, Ruanda 800000-1milj, Kongo 4-6 milj.Israel vastaa kun maahan ammutaan viides sadas kranaatti, alkaa älämölö Israel on rikollinen haagiin.

        Missä ihmeen tynnyrissä elät, jos kuvittelet, että maailmanyhteisö on hyväksynyt nuokaan toimet. Se puhuu niistä joka päivä.

        Herää pahavi!


      • aaroninp
        KTS (Ei kirj.) kirjoitti:

        Missä ihmeen tynnyrissä elät, jos kuvittelet, että maailmanyhteisö on hyväksynyt nuokaan toimet. Se puhuu niistä joka päivä.

        Herää pahavi!

        Herellä ollaan.Mitään suuria otsikoita ei revitä.


      • KTS (Ei kirj.)
        aaroninp kirjoitti:

        Herellä ollaan.Mitään suuria otsikoita ei revitä.

        Revitään kissankokoisia viikoittain ja Ukrainassakin veriteko tuoreeltaan josta kyllä joka uutisissa.

        Tää on tatä päivää partaseni. Yks jos toinenkin rötöstelijä saadaan päivänvaloon. Ei jää sunkaan lössis pimentoon.


      • järkeä asiaan
        KTS (Ei kirj.) kirjoitti:

        Revitään kissankokoisia viikoittain ja Ukrainassakin veriteko tuoreeltaan josta kyllä joka uutisissa.

        Tää on tatä päivää partaseni. Yks jos toinenkin rötöstelijä saadaan päivänvaloon. Ei jää sunkaan lössis pimentoon.

        Mistä tiedät, etteikö Aabrahamin Jumala olisi antanut Ukrainaaan tulla kriisipesäkkeen juuri tuon Jeremian kautta tulleen sanoman vuoksi.

        Aaroninparta kirjoitti oikein ja juuri tuon profetian hengen mukaisesti: "Niin pitäisi SAMOJEN.Maailmassa tapahtuu karmeita asioita, Syyria yli 200000, Ruanda 800000-1milj, Kongo 4-6 milj.Israel vastaa kun maahan ammutaan viides sadas kranaatti, alkaa älämölö Israel on rikollinen haagiin." Muhamedin oppi tulisi vaatia Haagin tuomioistuimeen heti.

        " minä annan sinun lunnaiksesi Egyptin, sinun sijastasi Etiopian ja Seban. Koska sinä olet minun silmissäni kallis ja suuriarvoinen ja koska minä sinua rakastan, annan minä ihmisiä sinun sijastasi ja kansakuntia sinun hengestäsi."


      • KTS (Ei kirj.)
        järkeä asiaan kirjoitti:

        Mistä tiedät, etteikö Aabrahamin Jumala olisi antanut Ukrainaaan tulla kriisipesäkkeen juuri tuon Jeremian kautta tulleen sanoman vuoksi.

        Aaroninparta kirjoitti oikein ja juuri tuon profetian hengen mukaisesti: "Niin pitäisi SAMOJEN.Maailmassa tapahtuu karmeita asioita, Syyria yli 200000, Ruanda 800000-1milj, Kongo 4-6 milj.Israel vastaa kun maahan ammutaan viides sadas kranaatti, alkaa älämölö Israel on rikollinen haagiin." Muhamedin oppi tulisi vaatia Haagin tuomioistuimeen heti.

        " minä annan sinun lunnaiksesi Egyptin, sinun sijastasi Etiopian ja Seban. Koska sinä olet minun silmissäni kallis ja suuriarvoinen ja koska minä sinua rakastan, annan minä ihmisiä sinun sijastasi ja kansakuntia sinun hengestäsi."

        Minkäs takia se sun pellejumalas sitten tappoi kreivi Bernadotten?

        http://fi.wikipedia.org/wiki/Folke_Bernadotte

        Selitä tähän syy sieltä sun aivopieruosastoltas.


      • mahtavaa
        KTS (Ei kirj.) kirjoitti:

        Minkäs takia se sun pellejumalas sitten tappoi kreivi Bernadotten?

        http://fi.wikipedia.org/wiki/Folke_Bernadotte

        Selitä tähän syy sieltä sun aivopieruosastoltas.

        Tuokin asia löytyy Jeremian välittämästä profetiasta.

        "Koska sinä (israel) olet minun silmissäni kallis ja suuriarvoinen ja koska minä sinua rakastan, annan minä (bernadotten) ihmisiä sinun sijastasi ja (vaikka ruotsin) kansakuntia sinun hengestäsi" (Israel).


      • Anonyymi
        aaroninparta kirjoitti:

        Niin pitäisi SAMOJEN.Maailmassa tapahtuu karmeita asioita, Syyria yli 200000, Ruanda 800000-1milj, Kongo 4-6 milj.Israel vastaa kun maahan ammutaan viides sadas kranaatti, alkaa älämölö Israel on rikollinen haagiin.

        KR 1933/-38, Sak. 12:6
        Sinä päivänä minä teen Juudan sukuruhtinaat ikäänkuin tulipannuksi puitten sekaan ja ikäänkuin tulisoihduksi lyhteitten sekaan, ja he kuluttavat oikealta ja vasemmalta, kuluttavat kaikki kansat yltympäri. Ja Jerusalem saa yhäti asua paikoillansa - Jerusalemissa.
        Ja Herra on ensiksi vapauttava Juudan majat, ettei Daavidin suvun kunnia ja Jerusalemin asukasten kunnia ylvästelisi Juudaa vastaan. Sinä päivänä on Herra suojaava Jerusalemin asukkaita; ja kompastuvainen heidän seassansa on sinä päivänä oleva niinkuin Daavid, ja Daavidin suku on oleva niinkuin jumal'olento, niinkuin Herran enkeli heidän edessänsä. Mutta sinä päivänä minä tahdon hävittää kaikki pakanakansat, jotka hyökkäävät Jerusalemia vastaan.

        Tehkää siis rauha Israelin kanssa ilman ehtoja niin teidänkin käy hyvin.


      • Anonyymi
        KTS (Ei kirj.) kirjoitti:

        Me emme tietenkään toki tietenkään alistu Israelin emmekä minkään muunkaan maallisen valtion orjiksi joidenkin Raamattua mielensä mukaan vääntelevien kekkuleiden mieliksi.

        Israeliakin on voitava arvioida samoilla moraalin mittapuilla kuin muitakin valtioita sanoi jo ex arkkipiispamme Jukka Paarma.

        HYVÄ!

        Ja Edomista tulee alusmaa, Seir joutuu vihollistensa omaksi; mutta Israel tekee väkeviä tekoja

        Jesaja: 43 Mutta nyt, näin sanoo Herra, joka loi sinut, Jaakob, joka valmisti sinut, Israel: Älä pelkää, sillä minä olen lunastanut sinut, minä olen sinut nimeltä kutsunut; sinä olet minun.

        Jos vetten läpi kuljet, olen minä sinun kanssasi, jos virtojen läpi, eivät ne sinua upota; jos tulen läpi käyt, et sinä kärvenny, eikä liekki sinua polta.

        Sillä minä olen Herra, sinun Jumalasi, Israelin Pyhä, sinun vapahtajasi: minä annan sinun lunnaiksesi Egyptin, sinun sijastasi Etiopian ja Seban. Koska sinä olet minun silmissäni kallis ja suuriarvoinen ja koska minä sinua rakastan, annan minä ihmisiä sinun sijastasi ja kansakuntia sinun hengestäsi.

        Älä pelkää, sillä minä olen sinun kanssasi; minä tuon sinun siemenesi päivänkoiton ääriltä, päivän laskemilta minä sinut kokoan. Minä sanon pohjoiselle: Anna tänne! ja etelälle: Älä pidätä! Tuo minun poikani kaukaa ja minun tyttäreni hamasta maan äärestä - kaikki, jotka ovat otetut minun nimiini ja jotka minä olen kunniakseni luonut, jotka minä olen valmistanut ja tehnyt. Tuo esiin sokea kansa, jolla kuitenkin on silmät, ja kuurot, joilla kuitenkin on korvat. Kaikki kansat ovat kokoontuneet yhteen ja kansakunnat tulleet kokoon. Kuka heistä voi ilmoittaa tämänkaltaista? Tai antakoot meidän kuulla entisiä; asettakoot todistajansa ja näyttäkööt, että ovat oikeassa: sittenpä kuullaan ja sanotaan: "Se on totta." Te olette minun todistajani, sanoo Herra, minun palvelijani, jonka minä olen valinnut, jotta te tuntisitte minut ja uskoisitte minuun ja ymmärtäisitte, että minä se olen. Ennen minua ei ole luotu yhtäkään jumalaa, eikä minun jälkeeni toista tule. Minä, minä olen Herra, eikä ole muuta pelastajaa, kuin minä. Minä olen ilmoittanut, olen pelastanut ja julistanut, eikä ollut vierasta jumalaa teidän keskuudessanne. Te olette minun todistajani, sanoo Herra, ja minä olen Jumala.
        2Kor. 1:20
        ”Sillä niin monta kuin Jumalan lupausta on, kaikki ne ovat hänessä "on"; sentähden tulee hänen kauttaan myös niiden "amen", Jumalalle kunniaksi meidän kauttamme.”


      • Anonyymi
        aaroninp kirjoitti:

        Herellä ollaan.Mitään suuria otsikoita ei revitä.

        "Näin puhuu Bileam, Beorin poika, näin puhuu mies, jonka silmä on avattu. Näin puhuu hän, joka kuulee Jumalan puheen, joka näkee Kaikkivaltiaan näkyjä, joka lankeaa loveen ja jonka silmät avataan. Kuinka ihanat ovat sinun majasi, Jaakob, sinun asuinsijasi, Israel! Niinkuin laajat purolaaksot, niinkuin puutarhat virran varrella, niinkuin aloepuut, Herran istuttamat, niinkuin setripuut vesien vierillä! Vettä läikkyy sen vesisangoista, ja sen laihot saavat runsaasti vettä. Agagia mahtavampi on sen kuningas, ylhäinen sen kuningasvalta. Jumala vei sen pois Egyptistä; sen sarvet ovat kuin villihärän. Se syö suuhunsa viholliskansat, heidän luunsa se murskaa ja lävistää heidät nuolillansa. Se on kyyristynyt, se on laskeutunut maahan kuin leijona, niinkuin naarasleijona - kuka uskaltaa sitä häiritä? Siunattu olkoon, joka sinua siunaa, joka sinua kiroaa!" on kirottu.


      • Anonyymi
        järkeä asiaan kirjoitti:

        Mistä tiedät, etteikö Aabrahamin Jumala olisi antanut Ukrainaaan tulla kriisipesäkkeen juuri tuon Jeremian kautta tulleen sanoman vuoksi.

        Aaroninparta kirjoitti oikein ja juuri tuon profetian hengen mukaisesti: "Niin pitäisi SAMOJEN.Maailmassa tapahtuu karmeita asioita, Syyria yli 200000, Ruanda 800000-1milj, Kongo 4-6 milj.Israel vastaa kun maahan ammutaan viides sadas kranaatti, alkaa älämölö Israel on rikollinen haagiin." Muhamedin oppi tulisi vaatia Haagin tuomioistuimeen heti.

        " minä annan sinun lunnaiksesi Egyptin, sinun sijastasi Etiopian ja Seban. Koska sinä olet minun silmissäni kallis ja suuriarvoinen ja koska minä sinua rakastan, annan minä ihmisiä sinun sijastasi ja kansakuntia sinun hengestäsi."

        KirkkoRaamattu 1933/38 2Aik 20:5-7
        Ja Joosafat astui esiin Juudan
        ja Jerusalemin seurakunnassa,
        Herran temppelissä,
        uuden esipihan edessä
        ja sanoi:
        "Herra,
        meidän isiemme Jumala,
        sinä olet Jumala taivaassa,
        ja sinä hallitset kaikkia pakanakansain valtakuntia.
        Sinun kädessäsi on voima
        ja väkevyys,
        eikä kukaan kestä sinun edessäsi.
        Sinä,
        meidän Jumalamme,
        karkoitit tämän maan asukkaat kansasi Israelin tieltä
        ja annoit sen ystäväsi Aabrahamin jälkeläisille ikuisiksi ajoiksi.


      • Anonyymi
        ja kiireellä kirjoitti:

        Allahiahan sanotaan myös baal allahiksi ja tuon Jeremian profetian mukaan palestiinalaisten tulisi hyljätä koraanin opetukset ja ottaa Raamatun sanoma vastaan.

        Tuo on kristittyjen propagandaa. Muslimien käännytys on juutalaiselta ehdottomasti kielletty.


      • Anonyymi
        järkeä asiaan kirjoitti:

        Mistä tiedät, etteikö Aabrahamin Jumala olisi antanut Ukrainaaan tulla kriisipesäkkeen juuri tuon Jeremian kautta tulleen sanoman vuoksi.

        Aaroninparta kirjoitti oikein ja juuri tuon profetian hengen mukaisesti: "Niin pitäisi SAMOJEN.Maailmassa tapahtuu karmeita asioita, Syyria yli 200000, Ruanda 800000-1milj, Kongo 4-6 milj.Israel vastaa kun maahan ammutaan viides sadas kranaatti, alkaa älämölö Israel on rikollinen haagiin." Muhamedin oppi tulisi vaatia Haagin tuomioistuimeen heti.

        " minä annan sinun lunnaiksesi Egyptin, sinun sijastasi Etiopian ja Seban. Koska sinä olet minun silmissäni kallis ja suuriarvoinen ja koska minä sinua rakastan, annan minä ihmisiä sinun sijastasi ja kansakuntia sinun hengestäsi."

        Mitä ihmettä? Siis Abrahamin jumala on teidän mielestä venäjän talouskriisin ja oligarkkien rahasodan takana? Välittäkää nyt vielä, että the Abrahamin jumala taikoi kaikki ryöstetyt miljardit Israeliin ja sieltä käsin suojeli niitä taikavoimin ❤️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo on kristittyjen propagandaa. Muslimien käännytys on juutalaiselta ehdottomasti kielletty.

        Mikä sen kieltää? Lähde?


      • Anonyymi
        KTS (Ei kirj.) kirjoitti:

        Me emme tietenkään toki tietenkään alistu Israelin emmekä minkään muunkaan maallisen valtion orjiksi joidenkin Raamattua mielensä mukaan vääntelevien kekkuleiden mieliksi.

        Israeliakin on voitava arvioida samoilla moraalin mittapuilla kuin muitakin valtioita sanoi jo ex arkkipiispamme Jukka Paarma.

        HYVÄ!

        KR 1933/-38, 1Moos. 21:2-12
        Ja Saara tuli raskaaksi ja synnytti Aabrahamille pojan hänen vanhoilla päivillään, juuri sinä aikana, jonka Jumala oli hänelle sanonut. 
        Ja Aabraham nimitti poikansa,
        joka hänelle oli syntynyt,
        sen,
        jonka Saara oli hänelle synnyttänyt,
        Iisakiksi. 
        Ja Aabraham ympärileikkasi poikansa Iisakin,
        tämän ollessa kahdeksan päivän vanha,
        niinkuin Jumala oli hänen käskenyt tehdä. 
        Aabraham oli sadan vuoden vanha,
        kun hänen poikansa Iisak syntyi hänelle.
        Ja Saara sanoi:
        "Jumala on saattanut minut naurunalaiseksi;
        kuka ikinä saa tämän kuulla,
        se nauraa minulle." 
        Ja hän sanoi vielä:
        "Kuka olisi tiennyt sanoa Aabrahamille:
        Saara on imettävä lapsia?
        Ja nyt minä kuitenkin olen synnyttänyt hänelle pojan hänen vanhoilla päivillään." 
        Ja poika kasvoi,
        ja hänet vieroitettiin.
        Ja Aabraham laittoi suuret pidot siksi päiväksi,
        jona Iisak vieroitettiin. 

        Ja Saara näki egyptiläisen Haagarin pojan,
        jonka tämä oli Aabrahamille synnyttänyt,
        ilvehtivän 
        ja sanoi Aabrahamille:
        "Aja pois tuo orjatar poikinensa,
        sillä ei tuon orjattaren poika saa periä minun poikani,
        Iisakin, kanssa." 
        Aabraham pahastui suuresti tästä puheesta poikansa tähden. 
        Mutta Jumala sanoi Aabrahamille:
        Kuule Saaraa kaikessa,
        mitä hän sinulle sanoo,
        "Älä pahastu siitä poikasi ja orjattaresi tähden.

        sillä ainoastaan Iisakista sinä saat nimellesi jälkeläiset
        ja Efesolaiskirje:5:4
        älköön myös rivoutta tai tyhmää lorua tai ilvehtimistä,
        jotka ovat sopimattomia,
        vaan paremmin kiitosta


      • Anonyymi
        KTS (Ei kirj.) kirjoitti:

        Revitään kissankokoisia viikoittain ja Ukrainassakin veriteko tuoreeltaan josta kyllä joka uutisissa.

        Tää on tatä päivää partaseni. Yks jos toinenkin rötöstelijä saadaan päivänvaloon. Ei jää sunkaan lössis pimentoon.

        Juuri noin, katso mitä Israelin Jumala sanoi profeetta Jeremian kautta Israelin vihollisista.
        "Näin sanoo Herra kaikista minun pahoista naapureistani, jotka koskevat siihen perintöosaan, minkä minä olen antanut kansalleni Israelille: "Katso, minä tempaan heidät pois heidän maastansa, ja Juudan heimon minä tempaan pois heidän keskeltänsä.

        Mutta senjälkeen kuin minä olen temmannut heidät pois, minä jälleen armahdan heitä ja palautan heidät, itsekunkin perintöosaansa ja itsekunkin maahansa.
        Ja jos he oppivat minun kansani tiet, niin että vannovat minun nimeeni: 'Niin totta kuin Herra elää', niinkuin he opettivat minun kansaani vannomaan Baalin kautta, niin heidät rakennetaan minun kansani keskeen. Mutta jos he eivät kuule, niin minä tempaan pois ja hukutan sen kansan, sanoo Herra."


      • Anonyymi
        KTS (Ei kirj.) kirjoitti:

        Minkäs takia se sun pellejumalas sitten tappoi kreivi Bernadotten?

        http://fi.wikipedia.org/wiki/Folke_Bernadotte

        Selitä tähän syy sieltä sun aivopieruosastoltas.

        Jesaja: 43 Mutta nyt, näin sanoo Herra, joka loi sinut, Jaakob, joka valmisti sinut, Israel: Älä pelkää, sillä minä olen lunastanut sinut, minä olen sinut nimeltä kutsunut; sinä olet minun.

        Jos vetten läpi kuljet, olen minä sinun kanssasi, jos virtojen läpi, eivät ne sinua upota; jos tulen läpi käyt, et sinä kärvenny, eikä liekki sinua polta. Sillä minä olen Herra, sinun Jumalasi, Israelin Pyhä, sinun vapahtajasi: minä annan sinun lunnaiksesi Egyptin, sinun sijastasi Etiopian ja Seban. Koska sinä olet minun silmissäni kallis ja suuriarvoinen ja koska minä sinua rakastan, annan minä ihmisiä sinun sijastasi ja kansakuntia sinun hengestäsi.

        Älä pelkää, sillä minä olen sinun kanssasi; minä tuon sinun siemenesi päivänkoiton ääriltä, päivän laskemilta minä sinut kokoan. Minä sanon pohjoiselle: Anna tänne! ja etelälle: Älä pidätä! Tuo minun poikani kaukaa ja minun tyttäreni hamasta maan äärestä - kaikki, jotka ovat otetut minun nimiini ja jotka minä olen kunniakseni luonut, jotka minä olen valmistanut ja tehnyt. Tuo esiin sokea kansa, jolla kuitenkin on silmät, ja kuurot, joilla kuitenkin on korvat. Kaikki kansat ovat kokoontuneet yhteen ja kansakunnat tulleet kokoon. Kuka heistä voi ilmoittaa tämänkaltaista? Tai antakoot meidän kuulla entisiä; asettakoot todistajansa ja näyttäkööt, että ovat oikeassa: sittenpä kuullaan ja sanotaan: "Se on totta."

        Te olette minun todistajani, sanoo Herra, minun palvelijani, jonka minä olen valinnut, jotta te tuntisitte minut ja uskoisitte minuun ja ymmärtäisitte, että minä se olen. Ennen minua ei ole luotu yhtäkään jumalaa, eikä minun jälkeeni toista tule. Minä, minä olen Herra, eikä ole muuta pelastajaa, kuin minä. Minä olen ilmoittanut, olen pelastanut ja julistanut, eikä ollut vierasta jumalaa teidän keskuudessanne. Te olette minun todistajani, sanoo Herra, ja minä olen Jumala.

        Tästedeskin minä olen sama. Ei kukaan voi vapauttaa minun kädestäni; minkä minä teen, kuka sen peruuttaa? Näin sanoo Herra, teidän lunastajanne, Israelin Pyhä: Teidän tähtenne minä lähetän sanan Baabeliin, minä syöksen heidät kaikki pakoon, syöksen kaldealaiset laivoihin, jotka olivat heidän ilonsa. Minä, Herra, olen teidän Pyhänne, minä, Israelin Luoja, olen teidän kuninkaanne.


      • Anonyymi
        KTS (Ei kirj.) kirjoitti:

        Minkäs takia se sun pellejumalas sitten tappoi kreivi Bernadotten?

        http://fi.wikipedia.org/wiki/Folke_Bernadotte

        Selitä tähän syy sieltä sun aivopieruosastoltas.

        Mutta Israelin Jumalan suunnitelmat on kokonaan toisenlaiset!
        Israel (1948)
        - Israel perustetaan uudestaan juutalaisvaltiona. Jes. 11:11, Aam. 9:11
        - Juutalaiset tulevat olemaan vain jäännös (holokaustista) valtiota perustettaessa. Jes. 11:11
        - Brittiläiset laivat ovat ensimmäisiä, jotka tuovat juutalaiset ihmiset kotimaahansa. Jes. 60:9
        - Israel tulee takaisin yhtenä valtiona, ei kahtena. Hoos. 1:11, Hes. 37:18,19,22
        - Israelin valtio perustetaan päivässä (hetkessä). Jes. 66:8
        - Israelin valtion perustaja tulee olemaan David (Ben-Gurion). Hoos. 3:5
        - Elvytetyn valtion nimi tulee olemaan Israel. Hes. 37:11
        - Davidin Tähti tulee olemaan perustettavan valtion lipuna. Jes. 11:10
        - Valtio tullaan perustamaan muinaiseen Kaananinmaahan. Jer. 30:2-3, Hes. 37:12
        - Israelissa ei enää puhuta Egyptistä vapautumisesta. Jer. 16:14-15
        - Israel ei enää tule olemaan kuningaskunta. Miik. 5:5
        - Israel tulee perustetaan ennustettuna vuonna ja kuukautena. Dan. 4, Hes. 4:4-6
        - Heprean kieli elvytetään Israelissa. Jer. 31:23, Sef. 3:9
        - Jerusalem jaetaan kahtia. Sak. 14:1-3
        - Jordania miehittää Länsirantaa. Sef. 2:8, Sak. 12:1-7
        - Israel ennallistetaan aluksi ilman Jerusalemia. Sak. 12:1-7
        - Israelilla tulee olemaan voimakas armeija. Sak. 12:1-7, Jes. 41:12-14
        - Juutalaiset tulevat takaisin jumalattomina. Hes. 37:7,8,11
        - Juutalaiset maahanmuuttajat Jemenistä palaavat kotimaahansa. Jes. 43:3-7
        - Juutalaiset täyttävät maan uudelleen. Hes. 36:11
        - Jerusalem on oleva pyhinvaelluskohde. Sak. 8:22, Miik. 4:1
        - Israel ei enää tulee olemaan erämaata. Jes. 41:18-20, Jes. 51:3
        - Isrealista lähtee hedelmiä ympäri maailmaa. Jes. 27:6
        - Juutalaisten maahanmuutto ympäri maailmaa. Sak. 8:7-8, Jes. 43:5-6
        - Jerusalem on muuttuva maailman polttopisteeksi. Sak. 12:2
        Kuten huomaat Aabrahamin, Iisakin ja Jaakobin Jumala on tuonut jo osan omaan maahansa ja Hän tulee tuomaan heistä loputkin kotimaahansa. Aamen!!!!!


    • 2+8

      Minä uskon myös, että Jumala antoi meille oman kriisipesäkeen ( Ukraina ) koska olimme liikkaa Israelin kimpussa.
      Muuta ajateltavaa, ei käy juutalaisillei liian raskaaksi. .

      Oli myös aika lopettaa terrorismin tukeminen israelilaisia vastaan ja siksi hän antaa meille omat terroristit nähdäkseen tuemmeko heitä nyt.

      • KTS (Ei kirj.)

        Tässä sulle TODELLISEN eli OIKEUDENMUKAISEN Jumalan siumauksia eikä minkään huutosakipellejumalan aivopieruja:

        Ruotsin kirkko poisti helvetin opeistaan 1920-luvulla => Maa säästyi sodalta

        Ruotsin kirkko hyväksyi naispappeuden 1958 => Maa vaurastui muhkeasti

        Ruotsi hyväksyi tasa-arvoisen avioliittolain 2009 => Maa säästyi pahimmalta lamalta

        Ruotsi tunnusti Palestiinan 2014 => Talous nousee kohisten

        Revi siitä!


      • Alistukaa!
        KTS (Ei kirj.) kirjoitti:

        Tässä sulle TODELLISEN eli OIKEUDENMUKAISEN Jumalan siumauksia eikä minkään huutosakipellejumalan aivopieruja:

        Ruotsin kirkko poisti helvetin opeistaan 1920-luvulla => Maa säästyi sodalta

        Ruotsin kirkko hyväksyi naispappeuden 1958 => Maa vaurastui muhkeasti

        Ruotsi hyväksyi tasa-arvoisen avioliittolain 2009 => Maa säästyi pahimmalta lamalta

        Ruotsi tunnusti Palestiinan 2014 => Talous nousee kohisten

        Revi siitä!

        Herra antanut myös Saksalle armonaikaa ja se vasta onkin vaarallista. Mutta Ruotsissa kuin Suomessakin on Jeesuksen opetuslapsia ja sen vuoksi vanhurkautettuja ihmisiä. Siksi tuomio odottaa aikaansa.

        puhutteleva valokuva, jossa Merkelin nenän alle piirtyy Netanyahun sormesta yllättäin "hitlerin viikset" ttp://www.iltasanomat.fi/ulko maat/art1288658811913.html Tämä tapahtui tilanteessa, jossa Saksan liittokansleri Merkel tuomitsi jyrkästi juutalaisten rakentamat siirtokunnat "palestiinalaisalueille" eli Jumalan Israelille antamille alueille Samariaan ja Juudeaan, joita nimitetään virheellisesti "palestiinalaisten länsirannaksi". Okei! Arabit meni töihin kun Israelia rakennettiin ennen maan itsenäisyyttä, mutta nyt he sanovat tämä maa on meidän! Höpö. Höpö.
        Ruotsiin töihin menneiden Suomalaisten ja heidän lastensa tulee tämän kaavan mukaan vaatia itselle omat valtiolliset oikeudet Volvot ja asuinalueet. Hehän myös ovat sorrettuja työn perässä ruotsissa, kuten arabit jotka nyt vaativat itselleen Israelia. Ruotsissa asuvien tulee tehdä noin.


      • arabit ulos Israelis
        Alistukaa! kirjoitti:

        Herra antanut myös Saksalle armonaikaa ja se vasta onkin vaarallista. Mutta Ruotsissa kuin Suomessakin on Jeesuksen opetuslapsia ja sen vuoksi vanhurkautettuja ihmisiä. Siksi tuomio odottaa aikaansa.

        puhutteleva valokuva, jossa Merkelin nenän alle piirtyy Netanyahun sormesta yllättäin "hitlerin viikset" ttp://www.iltasanomat.fi/ulko maat/art1288658811913.html Tämä tapahtui tilanteessa, jossa Saksan liittokansleri Merkel tuomitsi jyrkästi juutalaisten rakentamat siirtokunnat "palestiinalaisalueille" eli Jumalan Israelille antamille alueille Samariaan ja Juudeaan, joita nimitetään virheellisesti "palestiinalaisten länsirannaksi". Okei! Arabit meni töihin kun Israelia rakennettiin ennen maan itsenäisyyttä, mutta nyt he sanovat tämä maa on meidän! Höpö. Höpö.
        Ruotsiin töihin menneiden Suomalaisten ja heidän lastensa tulee tämän kaavan mukaan vaatia itselle omat valtiolliset oikeudet Volvot ja asuinalueet. Hehän myös ovat sorrettuja työn perässä ruotsissa, kuten arabit jotka nyt vaativat itselleen Israelia. Ruotsissa asuvien tulee tehdä noin.

        Juuri noin se menisi arabien logiikan mukaisesti! Arabit pitää poistaa kokonaa Juudeasta ja Samariasta...Gaza on tyhjennettävä, koska siellä taas kaivetaan tunneleita ja halutaan jatkaa sotimista Israelia vastaan! Ollaankohan nyt menossa jo Pslamin 83 kohdalla? Se on piste sitten arabimuslimit aivan varmasti!

        Israel on liian kiltti ja antaa ampua kaupunkeihinsa liian kauan. Arabit luulevat sitä pelkuruudeksi, he eivät kunnioita sellaista....aavikkokansaa ja tavat sen mukaiset!


      • KTS (Ei kirj.)
        Alistukaa! kirjoitti:

        Herra antanut myös Saksalle armonaikaa ja se vasta onkin vaarallista. Mutta Ruotsissa kuin Suomessakin on Jeesuksen opetuslapsia ja sen vuoksi vanhurkautettuja ihmisiä. Siksi tuomio odottaa aikaansa.

        puhutteleva valokuva, jossa Merkelin nenän alle piirtyy Netanyahun sormesta yllättäin "hitlerin viikset" ttp://www.iltasanomat.fi/ulko maat/art1288658811913.html Tämä tapahtui tilanteessa, jossa Saksan liittokansleri Merkel tuomitsi jyrkästi juutalaisten rakentamat siirtokunnat "palestiinalaisalueille" eli Jumalan Israelille antamille alueille Samariaan ja Juudeaan, joita nimitetään virheellisesti "palestiinalaisten länsirannaksi". Okei! Arabit meni töihin kun Israelia rakennettiin ennen maan itsenäisyyttä, mutta nyt he sanovat tämä maa on meidän! Höpö. Höpö.
        Ruotsiin töihin menneiden Suomalaisten ja heidän lastensa tulee tämän kaavan mukaan vaatia itselle omat valtiolliset oikeudet Volvot ja asuinalueet. Hehän myös ovat sorrettuja työn perässä ruotsissa, kuten arabit jotka nyt vaativat itselleen Israelia. Ruotsissa asuvien tulee tehdä noin.

        EMME ALISTU VAAN TUEMME VANHURSKAUTTA JA OIKEUTTA!

        2.Mooseksen kirja:
        23:9 Muukalaista älä sorra, sillä te tiedätte muukalaisen mielialan, koska itsekin olette olleet muukalaisina Egyptin maassa.


      • Ylistys
        KTS (Ei kirj.) kirjoitti:

        EMME ALISTU VAAN TUEMME VANHURSKAUTTA JA OIKEUTTA!

        2.Mooseksen kirja:
        23:9 Muukalaista älä sorra, sillä te tiedätte muukalaisen mielialan, koska itsekin olette olleet muukalaisina Egyptin maassa.

        Ainoastaan Israelille on annettu tämä lupaus:
        ja niin kaikki Israel on pelastuva, niinkuin kirjoitettu on: "Siionista on tuleva pelastaja, hän poistaa jumalattoman menon Jaakobista.

        Jesaja: 43 Mutta nyt, näin sanoo Herra, joka loi sinut, Jaakob, joka valmisti sinut, Israel: Älä pelkää, sillä minä olen lunastanut sinut, minä olen sinut nimeltä kutsunut; sinä olet minun.  

        Jos vetten läpi kuljet, olen minä sinun kanssasi, jos virtojen läpi, eivät ne sinua upota; jos tulen läpi käyt, et sinä kärvenny, eikä liekki sinua polta. 

        Sillä minä olen Herra, sinun Jumalasi, Israelin Pyhä, sinun vapahtajasi: minä annan sinun lunnaiksesi Egyptin, sinun sijastasi Etiopian ja Seban. Koska sinä olet minun silmissäni kallis ja suuriarvoinen ja koska minä sinua rakastan, annan minä ihmisiä sinun sijastasi ja kansakuntia sinun hengestäsi.


      • Israel elää
        KTS (Ei kirj.) kirjoitti:

        EMME ALISTU VAAN TUEMME VANHURSKAUTTA JA OIKEUTTA!

        2.Mooseksen kirja:
        23:9 Muukalaista älä sorra, sillä te tiedätte muukalaisen mielialan, koska itsekin olette olleet muukalaisina Egyptin maassa.

        Israelissa asuu 1,5 milj. arabia eikä heitä sorreta...heillä on Israelin kansalaisuus....mitä höpiset?Koska nämä aavikonasukkaat eivät opi ihmisten tavoille vaan riitelevät, tappavat ja opettavat jo lapsensakin vihaamaan juutalaista, nämä riitelijät saavat poistua Israelin maasta kokonaan! Sinussa ei sitten löydy totuutta nimeksikään...iänikuinen vääntäjä ja asioiden vääristeliä. Käärmeen sihinää on kirjoituksesi täynnä!
        Tällaiset sheikit on revittävä juurineen pois demokraattisesti hallitusta Israelista! Ne eivät älyä mitään muuta kuin vihata...menkööt aavikolle vihaamaan ja toisiaan tappamaan, sillä aiahan muslimit tappelevat vaikka keskenään kuten sunnit ja shiat, jos ei juutalaisia tai kristittyjä ole!

        ässä islamin rauhanjulistusta:
        Sheikki Iljan, Gazan Moskeijassa

        Siunaus sille, joka antautuu Jihadiin Allahin tehden!
        Siunaus sille, joka iskee Allahin tähden!
        Siunaus sille, joka panee räjähdevyön ylleen tai poikansa/tyttärensä ylle syöksyen sinne missä on juutalaisia huutaen Allah Akbar= Ylistys Allahille.
        Ei ole muuta Jumalaa kuin Allah ja Muhammd on hänen profeettansa.


      • Anonyymi
        KTS (Ei kirj.) kirjoitti:

        Tässä sulle TODELLISEN eli OIKEUDENMUKAISEN Jumalan siumauksia eikä minkään huutosakipellejumalan aivopieruja:

        Ruotsin kirkko poisti helvetin opeistaan 1920-luvulla => Maa säästyi sodalta

        Ruotsin kirkko hyväksyi naispappeuden 1958 => Maa vaurastui muhkeasti

        Ruotsi hyväksyi tasa-arvoisen avioliittolain 2009 => Maa säästyi pahimmalta lamalta

        Ruotsi tunnusti Palestiinan 2014 => Talous nousee kohisten

        Revi siitä!

        KR 1933/-38, 1Moos. 16:8-13
        Ja hän sanoi: "Haagar,
        Saarain orjatar,
        mistä tulet ja mihin menet?"
        Hän vastasi:
        "Olen paossa emäntääni Saaraita."
        Ja Herran enkeli sanoi hänelle:
        "Palaa emäntäsi tykö
        ja nöyrry hänen kätensä alle."
        Ja Herran enkeli sanoi hänelle: "Minä teen sinun jälkeläistesi luvun niin suureksi, ettei heitä voida lukea heidän paljoutensa tähden."
        Vielä Herran enkeli puhui hänelle:
        "Katso,
        sinä olet raskaana
        ja synnytät pojan
        ja kutsut hänet Ismaeliksi,
        sillä Herra on kuullut sinun hätäsi.
        Hänestä
        tulee
        mies
        kuin
        villiaasi:
        hänen kätensä on kaikkia vastaan,
        ja kaikkien käsi on häntä vastaan,
        ja hän on kaikkien veljiensä niskassa."
        Ja Haagar nimitti Herraa,
        joka oli häntä puhutellut,
        nimellä:
        "Sinä olet ilmestyksen Jumala."
        Sillä hän sanoi:
        "Olenko minä tässä vilaukselta saanut nähdä hänet,
        joka minut näkee?"


      • Anonyymi
        KTS (Ei kirj.) kirjoitti:

        Tässä sulle TODELLISEN eli OIKEUDENMUKAISEN Jumalan siumauksia eikä minkään huutosakipellejumalan aivopieruja:

        Ruotsin kirkko poisti helvetin opeistaan 1920-luvulla => Maa säästyi sodalta

        Ruotsin kirkko hyväksyi naispappeuden 1958 => Maa vaurastui muhkeasti

        Ruotsi hyväksyi tasa-arvoisen avioliittolain 2009 => Maa säästyi pahimmalta lamalta

        Ruotsi tunnusti Palestiinan 2014 => Talous nousee kohisten

        Revi siitä!

        Kansojen karttaa katsellessani näin entisen Neuvostoliiton symbolin - sirppi ja vasara - kuin reväistynä kahtia. Sirppi heilui Moskovan yllä, mutta vasara jossain Ukrainan alueella. Yhtäkkiä näin leveäteräisen verta valuvan "islamin miekan" iskevän jostain Lähi-Idän suunnalta kohti Ukrainaa ja muita irti reväistyjä kansoja. Sitten nuo irrallaan olleet sirppi ja vasara alkoivat lähestyä toisiaan tihkuen verta: vainotuiksi joutuneiden juutalaisten ja kristittyjen verta. Yhdyttyään entiseen asentoonsa sirppi ja vasara laskeutuivat punaiselle vaatteelle, joka vähitellen muuttui verivirraksi. Kaikkialta alkoi kuulua itkua ja valitusta. Vainottujen itku ja vihaisten kansanjoukkojen kiroilu sekoittuivat toisiinsa. Vihaiset nyrkit kohottautuivat kohti taivasta ja hallitusta - kaiken pahan aiheuttajalle vaadittiin kostoa. Kun verivirrat huuhtoivat kansoja, kuulin väkevänä itkun ja valituksen keskeltä pyhien kiitosta ja ylistystä, sillä he ymmärsivät Jeesuksen tulemuksen olevan edessä. Mutta sirppi ja vasara sekä "islamin miekka" valuivat verta niin, että verivirrat huuhtoivat noiden hetken vapaudestaan huokailleiden kansojen ylitse.
        Kesken kaiken järkytyksen kuulin voimallisen huudon: "Työpäivänne on lyhyt mutta siunattu. Täyttykää Hengellä! Palatkaa alkulähteille, sillä ilman Pyhää Henkeä ette kestä, mitä edessä on. Katso, minä tulen pian, sanoo Herra."
        (Ihmeitä läpi elämän. Sivut 95-96.)


      • Anonyymi
        KTS (Ei kirj.) kirjoitti:

        Tässä sulle TODELLISEN eli OIKEUDENMUKAISEN Jumalan siumauksia eikä minkään huutosakipellejumalan aivopieruja:

        Ruotsin kirkko poisti helvetin opeistaan 1920-luvulla => Maa säästyi sodalta

        Ruotsin kirkko hyväksyi naispappeuden 1958 => Maa vaurastui muhkeasti

        Ruotsi hyväksyi tasa-arvoisen avioliittolain 2009 => Maa säästyi pahimmalta lamalta

        Ruotsi tunnusti Palestiinan 2014 => Talous nousee kohisten

        Revi siitä!

        Kansojen karttaa katsellessani näin entisen Neuvostoliiton symbolin - sirppi ja vasara - kuin reväistynä kahtia. Sirppi heilui Moskovan yllä, mutta vasara jossain Ukrainan alueella. Yhtäkkiä näin leveäteräisen verta valuvan "islamin miekan" iskevän jostain Lähi-Idän suunnalta kohti Ukrainaa ja muita irti reväistyjä kansoja. Sitten nuo irrallaan olleet sirppi ja vasara alkoivat lähestyä toisiaan tihkuen verta: vainotuiksi joutuneiden juutalaisten ja kristittyjen verta. Yhdyttyään entiseen asentoonsa sirppi ja vasara laskeutuivat punaiselle vaatteelle, joka vähitellen muuttui verivirraksi. Kaikkialta alkoi kuulua itkua ja valitusta. Vainottujen itku ja vihaisten kansanjoukkojen kiroilu sekoittuivat toisiinsa. Vihaiset nyrkit kohottautuivat kohti taivasta ja hallitusta - kaiken pahan aiheuttajalle vaadittiin kostoa. Kun verivirrat huuhtoivat kansoja, kuulin väkevänä itkun ja valituksen keskeltä pyhien kiitosta ja ylistystä, sillä he ymmärsivät Jeesuksen tulemuksen olevan edessä. Mutta sirppi ja vasara sekä "islamin miekka" valuivat verta niin, että verivirrat huuhtoivat noiden hetken vapaudestaan huokailleiden kansojen ylitse.
        Kesken kaiken järkytyksen kuulin voimallisen huudon: "Työpäivänne on lyhyt mutta siunattu. Täyttykää Hengellä! Palatkaa alkulähteille, sillä ilman Pyhää Henkeä ette kestä, mitä edessä on. Katso, minä tulen pian, sanoo


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kansojen karttaa katsellessani näin entisen Neuvostoliiton symbolin - sirppi ja vasara - kuin reväistynä kahtia. Sirppi heilui Moskovan yllä, mutta vasara jossain Ukrainan alueella. Yhtäkkiä näin leveäteräisen verta valuvan "islamin miekan" iskevän jostain Lähi-Idän suunnalta kohti Ukrainaa ja muita irti reväistyjä kansoja. Sitten nuo irrallaan olleet sirppi ja vasara alkoivat lähestyä toisiaan tihkuen verta: vainotuiksi joutuneiden juutalaisten ja kristittyjen verta. Yhdyttyään entiseen asentoonsa sirppi ja vasara laskeutuivat punaiselle vaatteelle, joka vähitellen muuttui verivirraksi. Kaikkialta alkoi kuulua itkua ja valitusta. Vainottujen itku ja vihaisten kansanjoukkojen kiroilu sekoittuivat toisiinsa. Vihaiset nyrkit kohottautuivat kohti taivasta ja hallitusta - kaiken pahan aiheuttajalle vaadittiin kostoa. Kun verivirrat huuhtoivat kansoja, kuulin väkevänä itkun ja valituksen keskeltä pyhien kiitosta ja ylistystä, sillä he ymmärsivät Jeesuksen tulemuksen olevan edessä. Mutta sirppi ja vasara sekä "islamin miekka" valuivat verta niin, että verivirrat huuhtoivat noiden hetken vapaudestaan huokailleiden kansojen ylitse.
        Kesken kaiken järkytyksen kuulin voimallisen huudon: "Työpäivänne on lyhyt mutta siunattu. Täyttykää Hengellä! Palatkaa alkulähteille, sillä ilman Pyhää Henkeä ette kestä, mitä edessä on. Katso, minä tulen pian, sanoo

        KR 1933/-38, 2Aikak. 20:1-11
        Senjälkeen tulivat mooabilaiset ja ammonilaiset, ja heidän kanssaan myös muita paitsi ammonilaisia, sotimaan Joosafatia vastaan.
        Niin tultiin ilmoittamaan tästä Joosafatille: "Suuri joukko tulee sinua vastaan meren toiselta puolelta, Aramista,
        ja katso,
        he ovat jo Hasason-Taamarissa";
        se on Een-Gedissä.
        Silloin Joosafat peljästyi
        ja kääntyi kysymään Herralta ja kuulutti paaston koko Juudaan.
        Niin Juuda kokoontui etsimään apua Herralta;
        myös kaikista Juudan kaupungeista tultiin etsimään Herraa.
        Joosafat astui esiin Juudan ja Jerusalemin seurakunnassa,
        Herran temppelissä,
        uuden esipihan edessä
        ja sanoi:
        "Herra, meidän isiemme Jumala,
        sinä olet Jumala taivaassa,
        ja sinä hallitset kaikkia pakanakansain valtakuntia.
        Sinun kädessäsi on voima ja väkevyys,
        eikä kukaan kestä sinun edessäsi.
        Sinä,
        meidän Jumalamme,
        karkoitit tämän maan asukkaat kansasi Israelin tieltä
        ja annoit sen ystäväsi Aabrahamin jälkeläisille ikuisiksi ajoiksi.
        He asettuivat tänne
        ja rakensivat täällä sinulle,
        sinun nimellesi, pyhäkön sanoen:
        'Jos meitä kohtaa joku onnettomuus,
        miekka,
        rangaistustuomio,
        rutto tai nälänhätä,
        niin me astumme tämän temppelin eteen
        ja sinun eteesi,
        sillä sinun nimesi on tässä temppelissä;
        ja me huudamme sinua hädässämme,
        ja sinä kuulet ja autat.'
        Ja katso,
        siinä ovat nyt ammonilaiset ja mooabilaiset
        ja Seirin vuoristolaiset,
        joiden alueen kautta sinä et antanut israelilaisten kulkea,
        kun he tulivat Egyptin maasta,
        vaan nämä kääntyivät heistä pois eivätkä tuhonneet heitä.
        Katso,
        nyt he kostavat sen meille:
        he tulevat karkoittamaan meitä maasta,
        joka on sinun omasi
        ja jonka sinä olet antanut meidän omaksemme.


      • Anonyymi
        KTS (Ei kirj.) kirjoitti:

        Tässä sulle TODELLISEN eli OIKEUDENMUKAISEN Jumalan siumauksia eikä minkään huutosakipellejumalan aivopieruja:

        Ruotsin kirkko poisti helvetin opeistaan 1920-luvulla => Maa säästyi sodalta

        Ruotsin kirkko hyväksyi naispappeuden 1958 => Maa vaurastui muhkeasti

        Ruotsi hyväksyi tasa-arvoisen avioliittolain 2009 => Maa säästyi pahimmalta lamalta

        Ruotsi tunnusti Palestiinan 2014 => Talous nousee kohisten

        Revi siitä!

        KR 1933/-38, Hes. 16:1
        Hesekiel:
        Ja minulle tuli tämä Herran sana:
        "Ihmislapsi, ilmoita Jerusalemille sen kauhistukset
        ja sano:
        'Näin sanoo Jerusalemille Herra, Herra:
        Sinun sukusi ja syntysi on kanaanilaisten maasta;
        isäsi oli amorilainen
        ja äitisi heettiläinen.
        Ja näin oli sinun syntymäsi:
        sinä päivänä,
        jona synnyit,
        sinulta ei leikattu napanuoraa,
        sinua ei pesty vedellä,
        että olisit puhdistunut,
        sinua ei hierottu suolalla eikä sinua kääritty kapaloihin.
        Ei kenkään sinua säälinyt,
        niin että olisi tehnyt sinulle mitään tällaista
        ja armahtanut sinua,
        vaan sinut pantiin heitteille kedolle:
        niin halpana pidettiin sinun henkesi sinä päivänä,
        jona synnyit.
        Mutta minä kuljin ohitsesi
        ja näin sinut,
        kun sätkyttelit verissäsi.
        Ja minä sanoin sinulle,
        kun olit siinä verissäsi:
        'Sinun
        pitää
        elämän'
        - niin sanoin minä sinulle,
        kun olit siinä verissäsi:
        'Sinun pitää elämän,

        (tämän mukaan raamattu kertoo Israelin esi-isän Aabrahamin syntymisen korutoman totuuden ja jo silloin Jumala teki hänen kanssansa liiton. Ja tuon liiton takaajaksi Jeesus tuli. Revippä nyt vuorostasi tästä.
        KirkkoRaamattu 1933/38, Fil. 2:10-11
        kaikkien polvien pitää Jeesuksen nimeen notkistuman,
        sekä niitten,
        jotka taivaissa ovat,
        että niitten,
        jotka maan päällä ovat,
        ja niitten,
        jotka maan alla ovat,
        ja jokaisen kielen pitää tunnustaman Isän Jumalan kunniaksi,
        että Jeesus Kristus on Herra.


      • Anonyymi

        Koittakaa nyt lopettaa tuo sekoilu. Mikään ”herra” ei ole tämän sodan takana, vaan talousrikolliset. Älkää jumalauta alkako palvoa Israelia yhtään enempää tämän takia. Sehän suojelee jo rikollisia, jopa niitä jotka oli osallisena tämän sodan aloittamiseen. Enempää antisemitismin aiheita ei nyt tarvita.

        Kunpa te joskus tajuaisitte, miten tuo teidän tekopyhä saivartelu pahentaa vihaa juutalaisia kohtaan. Ei pahalla, mutta teistä kristityistä sionisteista on juutalaisille pelkkää harmia. Israel on ainoa joka tuosta sekoilusta hyötyy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koittakaa nyt lopettaa tuo sekoilu. Mikään ”herra” ei ole tämän sodan takana, vaan talousrikolliset. Älkää jumalauta alkako palvoa Israelia yhtään enempää tämän takia. Sehän suojelee jo rikollisia, jopa niitä jotka oli osallisena tämän sodan aloittamiseen. Enempää antisemitismin aiheita ei nyt tarvita.

        Kunpa te joskus tajuaisitte, miten tuo teidän tekopyhä saivartelu pahentaa vihaa juutalaisia kohtaan. Ei pahalla, mutta teistä kristityistä sionisteista on juutalaisille pelkkää harmia. Israel on ainoa joka tuosta sekoilusta hyötyy.

        Kommentti-nappi ei näköjään toimi taaskaan. Vastaus liittyy Ukrainan sotaan ylempänä


      • Anonyymi
        Israel elää kirjoitti:

        Israelissa asuu 1,5 milj. arabia eikä heitä sorreta...heillä on Israelin kansalaisuus....mitä höpiset?Koska nämä aavikonasukkaat eivät opi ihmisten tavoille vaan riitelevät, tappavat ja opettavat jo lapsensakin vihaamaan juutalaista, nämä riitelijät saavat poistua Israelin maasta kokonaan! Sinussa ei sitten löydy totuutta nimeksikään...iänikuinen vääntäjä ja asioiden vääristeliä. Käärmeen sihinää on kirjoituksesi täynnä!
        Tällaiset sheikit on revittävä juurineen pois demokraattisesti hallitusta Israelista! Ne eivät älyä mitään muuta kuin vihata...menkööt aavikolle vihaamaan ja toisiaan tappamaan, sillä aiahan muslimit tappelevat vaikka keskenään kuten sunnit ja shiat, jos ei juutalaisia tai kristittyjä ole!

        ässä islamin rauhanjulistusta:
        Sheikki Iljan, Gazan Moskeijassa

        Siunaus sille, joka antautuu Jihadiin Allahin tehden!
        Siunaus sille, joka iskee Allahin tähden!
        Siunaus sille, joka panee räjähdevyön ylleen tai poikansa/tyttärensä ylle syöksyen sinne missä on juutalaisia huutaen Allah Akbar= Ylistys Allahille.
        Ei ole muuta Jumalaa kuin Allah ja Muhammd on hänen profeettansa.

        KirkkoRaamattu 1933/-38, Kol. 3:17
        Ja kaikki,
        minkä teette sanalla tai työllä,
        kaikki tehkää Herran Jeesuksen nimessä,
        kiittäen Isää Jumalaa hänen kauttansa.


      • Anonyymi
        KTS (Ei kirj.) kirjoitti:

        Tässä sulle TODELLISEN eli OIKEUDENMUKAISEN Jumalan siumauksia eikä minkään huutosakipellejumalan aivopieruja:

        Ruotsin kirkko poisti helvetin opeistaan 1920-luvulla => Maa säästyi sodalta

        Ruotsin kirkko hyväksyi naispappeuden 1958 => Maa vaurastui muhkeasti

        Ruotsi hyväksyi tasa-arvoisen avioliittolain 2009 => Maa säästyi pahimmalta lamalta

        Ruotsi tunnusti Palestiinan 2014 => Talous nousee kohisten

        Revi siitä!

        KR 1933/-38, 1Moos. 21:2
        Ja Saara tuli raskaaksi ja synnytti Aabrahamille pojan hänen vanhoilla päivillään, juuri sinä aikana, jonka Jumala oli hänelle sanonut.
        21:3 Ja Aabraham nimitti poikansa, joka hänelle oli syntynyt, sen, jonka Saara oli hänelle synnyttänyt, Iisakiksi.
        21:4 Ja Aabraham ympärileikkasi poikansa Iisakin, tämän ollessa kahdeksan päivän vanha, niinkuin Jumala oli hänen käskenyt tehdä.
        21:5 Aabraham oli sadan vuoden vanha, kun hänen poikansa Iisak syntyi hänelle.
        21:6 Ja Saara sanoi: "Jumala on saattanut minut naurunalaiseksi; kuka ikinä saa tämän kuulla, se nauraa minulle."
        21:7 Ja hän sanoi vielä: "Kuka olisi tiennyt sanoa Aabrahamille: Saara on imettävä lapsia? Ja nyt minä kuitenkin olen synnyttänyt hänelle pojan hänen vanhoilla päivillään."
        21:8 Ja poika kasvoi, ja hänet vieroitettiin. Ja Aabraham laittoi suuret pidot siksi päiväksi, jona Iisak vieroitettiin.
        21:9 Ja Saara näki egyptiläisen Haagarin pojan, jonka tämä oli Aabrahamille synnyttänyt, ilvehtivän
        21:10 ja sanoi Aabrahamille: "Aja pois tuo orjatar poikinensa, sillä ei tuon orjattaren poika saa periä minun poikani, Iisakin, kanssa."
        21:11 Aabraham pahastui suuresti tästä puheesta poikansa tähden.
        21:12 Mutta Jumala sanoi Aabrahamille: "Älä pahastu siitä poikasi ja orjattaresi tähden. Kuule Saaraa kaikessa, mitä hän sinulle sanoo, sillä ainoastaan Iisakista sinä saat nimellesi jälkeläiset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koittakaa nyt lopettaa tuo sekoilu. Mikään ”herra” ei ole tämän sodan takana, vaan talousrikolliset. Älkää jumalauta alkako palvoa Israelia yhtään enempää tämän takia. Sehän suojelee jo rikollisia, jopa niitä jotka oli osallisena tämän sodan aloittamiseen. Enempää antisemitismin aiheita ei nyt tarvita.

        Kunpa te joskus tajuaisitte, miten tuo teidän tekopyhä saivartelu pahentaa vihaa juutalaisia kohtaan. Ei pahalla, mutta teistä kristityistä sionisteista on juutalaisille pelkkää harmia. Israel on ainoa joka tuosta sekoilusta hyötyy.

        Jumala on mielistynyt Israelista ja antoi Benjamin Netanjahulle voiton vaaleissa.
        Jeesus on Herra ja toimii tänäänkin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kansojen karttaa katsellessani näin entisen Neuvostoliiton symbolin - sirppi ja vasara - kuin reväistynä kahtia. Sirppi heilui Moskovan yllä, mutta vasara jossain Ukrainan alueella. Yhtäkkiä näin leveäteräisen verta valuvan "islamin miekan" iskevän jostain Lähi-Idän suunnalta kohti Ukrainaa ja muita irti reväistyjä kansoja. Sitten nuo irrallaan olleet sirppi ja vasara alkoivat lähestyä toisiaan tihkuen verta: vainotuiksi joutuneiden juutalaisten ja kristittyjen verta. Yhdyttyään entiseen asentoonsa sirppi ja vasara laskeutuivat punaiselle vaatteelle, joka vähitellen muuttui verivirraksi. Kaikkialta alkoi kuulua itkua ja valitusta. Vainottujen itku ja vihaisten kansanjoukkojen kiroilu sekoittuivat toisiinsa. Vihaiset nyrkit kohottautuivat kohti taivasta ja hallitusta - kaiken pahan aiheuttajalle vaadittiin kostoa. Kun verivirrat huuhtoivat kansoja, kuulin väkevänä itkun ja valituksen keskeltä pyhien kiitosta ja ylistystä, sillä he ymmärsivät Jeesuksen tulemuksen olevan edessä. Mutta sirppi ja vasara sekä "islamin miekka" valuivat verta niin, että verivirrat huuhtoivat noiden hetken vapaudestaan huokailleiden kansojen ylitse.
        Kesken kaiken järkytyksen kuulin voimallisen huudon: "Työpäivänne on lyhyt mutta siunattu. Täyttykää Hengellä! Palatkaa alkulähteille, sillä ilman Pyhää Henkeä ette kestä, mitä edessä on. Katso, minä tulen pian, sanoo Herra."
        (Ihmeitä läpi elämän. Sivut 95-96.)

        Sillä minä olen Herra, sinun Jumalasi, Israelin Pyhä, sinun vapahtajasi: minä annan sinun lunnaiksesi Egyptin, sinun sijastasi Etiopian ja Seban. Koska sinä olet minun silmissäni kallis ja suuriarvoinen ja koska minä sinua rakastan, annan minä ihmisiä sinun sijastasi ja kansakuntia sinun hengestäsi.

        Älä pelkää, sillä minä olen sinun kanssasi; minä tuon sinun siemenesi päivänkoiton ääriltä, päivän laskemilta minä sinut kokoan. Minä sanon pohjoiselle: Anna tänne! ja etelälle: Älä pidätä! Tuo minun poikani kaukaa ja minun tyttäreni hamasta maan äärestä - kaikki, jotka ovat otetut minun nimiini ja jotka minä olen kunniakseni luonut, jotka minä olen valmistanut ja tehnyt. Tuo esiin sokea kansa, jolla kuitenkin on silmät, ja kuurot, joilla kuitenkin on korvat. Kaikki kansat ovat kokoontuneet yhteen ja kansakunnat tulleet kokoon. Kuka heistä voi ilmoittaa tämänkaltaista? Tai antakoot meidän kuulla entisiä; asettakoot todistajansa ja näyttäkööt, että ovat oikeassa: sittenpä kuullaan ja sanotaan: "Se on totta." Te olette minun todistajani, sanoo Herra, minun palvelijani, jonka minä olen valinnut, jotta te tuntisitte minut ja uskoisitte minuun ja ymmärtäisitte, että minä se olen. Ennen minua ei ole luotu yhtäkään jumalaa, eikä minun jälkeeni toista tule. Minä, minä olen Herra, eikä ole muuta pelastajaa, kuin minä. Minä olen ilmoittanut, olen pelastanut ja julistanut, eikä ollut vierasta jumalaa teidän keskuudessanne. Te olette minun todistajani, sanoo Herra, ja minä olen Jumala.
        2Kor. 1:20
        ”Sillä niin monta kuin Jumalan lupausta on, kaikki ne ovat hänessä "on"; sentähden tulee hänen kauttaan myös niiden "amen", Jumalalle kunniaksi meidän kauttamme.”


      • Anonyymi
        KTS (Ei kirj.) kirjoitti:

        Tässä sulle TODELLISEN eli OIKEUDENMUKAISEN Jumalan siumauksia eikä minkään huutosakipellejumalan aivopieruja:

        Ruotsin kirkko poisti helvetin opeistaan 1920-luvulla => Maa säästyi sodalta

        Ruotsin kirkko hyväksyi naispappeuden 1958 => Maa vaurastui muhkeasti

        Ruotsi hyväksyi tasa-arvoisen avioliittolain 2009 => Maa säästyi pahimmalta lamalta

        Ruotsi tunnusti Palestiinan 2014 => Talous nousee kohisten

        Revi siitä!

        Sen vuoksi siellä on islamistisia nuoriso joukkoja kaduilla!


      • Anonyymi
        KTS (Ei kirj.) kirjoitti:

        Tässä sulle TODELLISEN eli OIKEUDENMUKAISEN Jumalan siumauksia eikä minkään huutosakipellejumalan aivopieruja:

        Ruotsin kirkko poisti helvetin opeistaan 1920-luvulla => Maa säästyi sodalta

        Ruotsin kirkko hyväksyi naispappeuden 1958 => Maa vaurastui muhkeasti

        Ruotsi hyväksyi tasa-arvoisen avioliittolain 2009 => Maa säästyi pahimmalta lamalta

        Ruotsi tunnusti Palestiinan 2014 => Talous nousee kohisten

        Revi siitä!

        Ruotsin kirkko poisti helvetin opeistaan 1920-luvulla => Maa rikastui tukemalla natsi-Saksaa

        Ruotsin kirkko hyväksyi naispappeuden 1958 => Maa on ajatunut hyvin kauas kristinuskosta

        Ruotsi hyväksyi tasa-arvoisen avioliittolain 2009 - Suomessa on ollut tasa-arvoinen avioliittolaki vuodesta 1929

        Ruotsi tunnusti Palestiinan 2014 => Islamistit ovat nyt jo ottamassa tosiasiallisen vallan Ruotsissa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ruotsin kirkko poisti helvetin opeistaan 1920-luvulla => Maa rikastui tukemalla natsi-Saksaa

        Ruotsin kirkko hyväksyi naispappeuden 1958 => Maa on ajatunut hyvin kauas kristinuskosta

        Ruotsi hyväksyi tasa-arvoisen avioliittolain 2009 - Suomessa on ollut tasa-arvoinen avioliittolaki vuodesta 1929

        Ruotsi tunnusti Palestiinan 2014 => Islamistit ovat nyt jo ottamassa tosiasiallisen vallan Ruotsissa

        Revitään sitten. Ruotsi toi Suomeen borgian saastuttaman Roomalaiskatolilaisen uskonnon armeijansa parhaiden miekkamiesten avulla.
        Ja orjjinaan meitä 700 vuotta.
        He eivät saarnanneet Jumalan sanaa Suomeksi vaan latinaksi, ja pakkottivat ottamaan tuon borgia kirkon lapsikasteineen päivineen.
        KR 1933/-38, Matt. 26:52
        Silloin Jeesus sanoi hänelle:
        "Pistä miekkasi tuppeen;
        sillä kaikki, jotka miekkaan tarttuvat,
        ne miekkaan hukkuvat.
        Tämän mukaan Ruotsalaiset ovat saaneet jo esimakua maaha tulleiden alueiden nuoriso-levottomuuksista.
        hurrien jääkiekkojoukkue on jo hyljännyt kristinuskon ja maajoukkueen logona on jo puolikuu..
        Näin hurrit joutuvat alistumaan puolikuu joukkojen alaisuuteen,
        Siis joka miekkaan tarttuu se miekkaan hukkuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jumala on mielistynyt Israelista ja antoi Benjamin Netanjahulle voiton vaaleissa.
        Jeesus on Herra ja toimii tänäänkin!

        Saatana ne vaalit järjesti kuten muuallakin huijari maissa.
        Mutta ne tulee ilmi kaikki...


    • Tuomiopäivä tulee

      Ja tämäkään ketju ei edusta juutalaisuutta, vaan yhden historiaa, juutalaisuutta, kristinuskoa ja teologiaa kunnioittamattoman lahkolaisen omia, lahkonsa ylimielisiä selityksiä "Raamatusta" ja "juutalaisuudesta".

      Helluntaimustalaiset kun ovat ryhtyneet juutalaisten opettajiksi: "annas kun minä otan rikan pois silmästäsi!" vaikkeivät edes juutalaisuutta, eivätkä Raamattua tunne ja toiminnallaan aliarvioivat, loukkaavat.

      Minä varaan itselleni aitiopaikan Viimeisellä tuomiolla, nähdäkseni kun tämä joukkio tuomitaan. Niin paljon pahaa ovat sekä helluntailaiset yleensä, että mustalaiset erikseen, eri ihmisille aiheuttaneet. Juutalaisille ja kristityille, valkolaisille. Pitäneet meitä pilkkanaan.

      Ja tehtyähän ei koskaan saa tekemättömäksi ja katumus on ainoastaan teeskentelyä. Olisi parempi olla tekemättä pahaa, kuin sitten muita vahingoitettuaan muka hurskaasti "katua" ja taas jatkaa pahuudessaan! Saahan sitä taas katua!

      Eikä aikomustakaan esim. palauttaa varastamaansa omaisuutta sen oikeille omistajille, kun "Herra on antanut kaikki anteeksi ja taloudellisesti näin siunannut!"

      Mutta uhrit eivät anna anteeksi. Eivätkä unohda.

      Eikä tällainen harha ole edes kristinoppia.
      .

      • Anonyymi

        Satanistit perustivat lahkot. Samaa ajattelin tästä aloituksesta ja palstasta.
        Vaahtoavat vale juutalaisesta,kahazareista jotka tehneet paljon pahaa maailmassa tappamalla valkoisia ihmisiä. Eivät ne lahkot tunne historiaa ja sekin on valheellinen.
        Jeesus ei perustanut Kirkko-ja,uskontoja eikä lahkoja ei palvontaa,ei veriuhreja mitä vale juutaaliset tekee,satanistiset tavat edelleen. Jeesus ei ollut juutalainen. Raamatun tekstiä on muutettu roomal katolisessa ja zionisti,jesuiiitta,muurari piireissä. Tekstejä on saatu pois Vatikaanista ja raamattu julkaistaan korjattuna.
        Valkoiset kirjoittivat raamatun valkoisille.


    • Anonyymi

      KR 1933/-38, Luuk. 2:6-16
      Niin tapahtui heidän siellä ollessaan, että Marian synnyttämisen aika tuli.
      Ja hän synnytti pojan, esikoisensa, ja kapaloi hänet ja pani hänet seimeen, koska heille ei ollut sijaa majatalossa. Ja sillä seudulla oli paimenia kedolla vartioimassa yöllä laumaansa. Niin heidän edessään seisoi Herran enkeli, ja Herran kirkkaus loisti heidän ympärillään, ja he peljästyivät suuresti.
      Mutta enkeli sanoi heille:
      "Älkää peljätkö;
      sillä katso,
      minä ilmoitan teille suuren ilon,
      joka on tuleva kaikelle kansalle:
      teille on tänä päivänä syntynyt Vapahtaja,
      joka on Kristus,
      Herra,
      Daavidin kaupungissa.
      Ja tämä on teille merkkinä:
      te löydätte lapsen kapaloituna
      ja seimessä makaamassa."
      Ja yhtäkkiä oli enkelin kanssa suuri joukko taivaallista sotaväkeä,
      ja he ylistivät Jumalaa
      ja sanoivat:
      "Kunnia Jumalalle korkeuksissa,
      ja maassa rauha ihmisten kesken,
      joita kohtaan hänellä on hyvä tahto!"
      Ja kun enkelit olivat menneet paimenten luota taivaaseen,
      niin nämä puhuivat toisillensa:
      "Menkäämme nyt Beetlehemiin katsomaan sitä,
      mikä on tapahtunut
      ja minkä Herra meille ilmoitti."
      Ja he menivät kiiruhtaen
      ja löysivät Marian
      ja Joosefin
      ja lapsen,
      joka makasi seimessä.

      "Kunnia
      Jumalalle
      korkeuksissa,
      ja maassa rauha ihmisten kesken,
      joita kohtaan hänellä on hyvä tahto!"

    • Anonyymi

      Israel on ainoa Jumalan kansa. Muut ovat pakanakansoja. Mutta seurakunta koostuu uskoon tulleista juutalaisista, joiden yhteyteen pakanuudesta kääntyneetkin ovat saaneet tulla.

      Israelista tuli voimallinen YKSI kansa Egyptin orjuudessa. Katso video:
      https://youtu.be/IG6RUmwsQXQ

      • Anonyymi

        KirkkoRaamattu 1933/-38, Room. 11:15 -36
        Sillä jos heidän hylkäämisensä on maailmalle sovitukseksi, mitä heidän armoihin-ottamisensa on muuta kuin elämä kuolleista?
        Mutta jos uutisleipä on pyhä, niin on myös koko taikina, ja jos juuri on pyhä, niin ovat myös oksat.
        Mutta jos muutamat oksista ovat taitetut pois ja sinä, joka olet metsäöljypuu, olet oksastettu oikeiden oksien joukkoon ja olet päässyt niiden kanssa osalliseksi öljypuun mehevästä juuresta,
        niin älä ylpeile oksien rinnalla; mutta jos ylpeilet, niin et sinä kuitenkaan kannata juurta, vaan juuri kannattaa sinua.
        Sinä kaiketi sanonet: "Ne oksat taitettiin pois, että minut oksastettaisiin."
        Oikein; epäuskonsa tähden ne taitettiin pois,
        mutta sinä pysyt uskosi kautta.
        Älä ole ylpeä,
        vaan pelkää.
        Sillä jos Jumala ei ole säästänyt luonnollisia oksia,
        ei hän ole säästävä sinuakaan.
        Katso siis Jumalan hyvyyttä ja ankaruutta:
        Jumalan ankaruutta langenneita kohtaan,
        mutta hänen hyvyyttänsä sinua kohtaan,
        jos hänen hyvyydessänsä pysyt;
        muutoin sinutkin hakataan pois.

        Mutta nuo toisetkin,
        jos eivät jää epäuskoonsa,
        tulevat oksastettaviksi,
        sillä Jumala on voimallinen oksastamaan ne jälleen.
        Sillä jos sinä olet leikattu luonnollisesta metsäöljypuusta
        ja vasten luontoa oksastettu jaloon öljypuuhun,
        kuinka paljoa ennemmin nämä luonnolliset oksat tulevat oksastettaviksi omaan öljypuuhunsa!
        Sillä minä en tahdo, veljet
        - ettette olisi oman viisautenne varassa
        - pitää teitä tietämättöminä tästä salaisuudesta,
        että Israelia on osaksi kohdannut paatumus
        - hamaan siihen asti,
        kunnes pakanain täysi luku on sisälle tullut,
        ja niin kaikki Israel on pelastuva,
        niinkuin kirjoitettu on:
        "Siionista on tuleva pelastaja,
        hän poistaa jumalattoman menon Jaakobista.
        Ja tämä on oleva minun liittoni heidän kanssaan,
        kun minä otan pois heidän syntinsä."
        Evankeliumin kannalta he kyllä ovat vihollisia teidän tähtenne,
        mutta valinnan kannalta he ovat rakastettuja isien tähden.
        Sillä ei Jumala armolahjojansa
        ja kutsumistansa kadu.
        Samoin kuin te ennen olitte Jumalalle tottelemattomia,
        mutta nyt olette saaneet laupeuden näiden tottelemattomuuden kautta,
        samoin nämäkin nyt ovat olleet tottelemattomia,
        että myös he teille tulleen armahtamisen kautta nyt saisivat laupeuden.
        Sillä Jumala on sulkenut kaikki tottelemattomuuteen,
        että hän kaikkia armahtaisi.
        Oi sitä Jumalan rikkauden
        ja viisauden
        ja tiedon syvyyttä!
        Kuinka tutkimattomat ovat hänen tuomionsa
        ja käsittämättömät hänen tiensä!
        Sillä kuka on tuntenut Herran mielen?
        Tai kuka on ollut hänen neuvonantajansa?
        Tai kuka on ensin antanut hänelle jotakin,
        joka olisi tälle korvattava?
        Sillä hänestä
        ja hänen kauttansa
        ja häneen on kaikki;
        hänelle kunnia iankaikkisesti!
        Amen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        KirkkoRaamattu 1933/-38, Room. 11:15 -36
        Sillä jos heidän hylkäämisensä on maailmalle sovitukseksi, mitä heidän armoihin-ottamisensa on muuta kuin elämä kuolleista?
        Mutta jos uutisleipä on pyhä, niin on myös koko taikina, ja jos juuri on pyhä, niin ovat myös oksat.
        Mutta jos muutamat oksista ovat taitetut pois ja sinä, joka olet metsäöljypuu, olet oksastettu oikeiden oksien joukkoon ja olet päässyt niiden kanssa osalliseksi öljypuun mehevästä juuresta,
        niin älä ylpeile oksien rinnalla; mutta jos ylpeilet, niin et sinä kuitenkaan kannata juurta, vaan juuri kannattaa sinua.
        Sinä kaiketi sanonet: "Ne oksat taitettiin pois, että minut oksastettaisiin."
        Oikein; epäuskonsa tähden ne taitettiin pois,
        mutta sinä pysyt uskosi kautta.
        Älä ole ylpeä,
        vaan pelkää.
        Sillä jos Jumala ei ole säästänyt luonnollisia oksia,
        ei hän ole säästävä sinuakaan.
        Katso siis Jumalan hyvyyttä ja ankaruutta:
        Jumalan ankaruutta langenneita kohtaan,
        mutta hänen hyvyyttänsä sinua kohtaan,
        jos hänen hyvyydessänsä pysyt;
        muutoin sinutkin hakataan pois.

        Mutta nuo toisetkin,
        jos eivät jää epäuskoonsa,
        tulevat oksastettaviksi,
        sillä Jumala on voimallinen oksastamaan ne jälleen.
        Sillä jos sinä olet leikattu luonnollisesta metsäöljypuusta
        ja vasten luontoa oksastettu jaloon öljypuuhun,
        kuinka paljoa ennemmin nämä luonnolliset oksat tulevat oksastettaviksi omaan öljypuuhunsa!
        Sillä minä en tahdo, veljet
        - ettette olisi oman viisautenne varassa
        - pitää teitä tietämättöminä tästä salaisuudesta,
        että Israelia on osaksi kohdannut paatumus
        - hamaan siihen asti,
        kunnes pakanain täysi luku on sisälle tullut,
        ja niin kaikki Israel on pelastuva,
        niinkuin kirjoitettu on:
        "Siionista on tuleva pelastaja,
        hän poistaa jumalattoman menon Jaakobista.
        Ja tämä on oleva minun liittoni heidän kanssaan,
        kun minä otan pois heidän syntinsä."
        Evankeliumin kannalta he kyllä ovat vihollisia teidän tähtenne,
        mutta valinnan kannalta he ovat rakastettuja isien tähden.
        Sillä ei Jumala armolahjojansa
        ja kutsumistansa kadu.
        Samoin kuin te ennen olitte Jumalalle tottelemattomia,
        mutta nyt olette saaneet laupeuden näiden tottelemattomuuden kautta,
        samoin nämäkin nyt ovat olleet tottelemattomia,
        että myös he teille tulleen armahtamisen kautta nyt saisivat laupeuden.
        Sillä Jumala on sulkenut kaikki tottelemattomuuteen,
        että hän kaikkia armahtaisi.
        Oi sitä Jumalan rikkauden
        ja viisauden
        ja tiedon syvyyttä!
        Kuinka tutkimattomat ovat hänen tuomionsa
        ja käsittämättömät hänen tiensä!
        Sillä kuka on tuntenut Herran mielen?
        Tai kuka on ollut hänen neuvonantajansa?
        Tai kuka on ensin antanut hänelle jotakin,
        joka olisi tälle korvattava?
        Sillä hänestä
        ja hänen kauttansa
        ja häneen on kaikki;
        hänelle kunnia iankaikkisesti!
        Amen.

        KR 1933/-38, Sak. 13:1-2
        Sinä päivänä on Daavidin suvulla
        ja Jerusalemin asukkailla oleva avoin lähde syntiä
        ja saastaisuutta vastaan.
        Ja sinä päivänä,
        sanoo Herra Sebaot,
        minä hävitän epäjumalain nimet maasta,
        eikä niitä enää muisteta.
        Myöskin profeetat
        ja saastaisuuden hengen minä ajan maasta pois.


      • Anonyymi

        Ajattele nyt miten psykopaattiselta tuo vale juutalaisten valhe kuulostaa.
        Saatan oppi on myös veriuhraus ja lasten murhaaminen kuten ne raamattuun väärensivät. Tästä aiheesta kuulette tuonempana.
        Onko nuo lahkolaiset ihan yhtä hullua sakkia? Yksi lahkokin on käynyt oven takana
        vihaisesti soittamassa kelloa ja jättää sitten vielä uhkaus kirje lapun helvetista luukusta.


    • Anonyymi

      16:20 Ja Delila sanoi: "Filistealaiset ovat kimpussasi, Simson!" Kun hän heräsi unestaan, niin hän ajatteli: "Kyllä minä selviydyn niinkuin aina ennenkin ja pudistan itseni vapaaksi." Eikä hän tiennyt, että Herra oli poistunut hänestä.
      16:21 Silloin filistealaiset ottivat hänet kiinni ja puhkaisivat hänen silmänsä. Ja he veivät hänet Gassaan ja kytkivät hänet vaskikahleisiin, ja hänen täytyi jauhaa vankilassa.
      16:22 Mutta hiukset rupesivat jälleen kasvamaan hänen päähänsä sen jälkeen, kuin ne olivat ajetut.
      16:23 Niin filistealaisten ruhtinaat kokoontuivat uhraamaan suurta uhria jumalalleen Daagonille ja iloa pitämään, sillä he sanoivat: "Meidän jumalamme on antanut vihollisemme Simsonin meidän käsiimme." >> Jakeen lisätiedot
      16:24 Kun kansa näki hänet, niin he ylistivät jumalaansa, sillä he sanoivat: "Meidän jumalamme on antanut käsiimme vihollisemme, maamme hävittäjän, sen, joka surmasi meistä niin monta."
      16:25 Ja kun heidän sydämensä olivat tulleet iloisiksi, niin he sanoivat: "Noutakaa Simson huvittamaan meitä." Niin Simson noudettiin vankilasta huvittamaan heitä. Ja he asettivat hänet seisomaan pylvästen väliin.
      16:26 Silloin Simson sanoi palvelijalle, joka piti kiinni hänen kädestään: "Päästä minut tunnustelemaan pylväitä, joiden varassa rakennus on, nojatakseni niihin."
      16:27 Mutta huone oli täynnä miehiä ja naisia; myöskin kaikki filistealaisten ruhtinaat olivat siellä, ja katolla oli noin kolmetuhatta miestä ja naista katselemassa, kuinka Simson heitä huvitti.
      16:28 Silloin Simson huusi Herraa ja sanoi: "Herra, Herra, muista minua ja vahvista minua ainoastaan tämä kerta, oi Jumala, niin että saisin filistealaisille yhdellä kertaa kostetuksi molemmat silmäni!"
      16:29 Sitten Simson kiersi käsivartensa molempien keskipylväiden ympäri, joiden varassa rakennus oli, toisen ympäri oikean ja toisen ympäri vasemman käsivartensa, ja painautui niitä vastaan.
      16:30 Ja Simson sanoi: "Menköön oma henkeni yhdessä filistealaisten kanssa!" Ja hän taivuttautui eteenpäin niin rajusti, että rakennus luhistui ruhtinasten ja kaiken siinä olevan kansan päälle. Ja kuolleita, jotka hän surmasi kuollessaan, oli enemmän kuin niitä, jotka hän oli surmannut eläessään.
      16:31 Niin hänen veljensä ja koko hänen isänsä perhe menivät ja ottivat hänet ja veivät ja hautasivat hänet Soran ja Estaolin välille, hänen isänsä Maanoahin hautaan. Hän oli ollut tuomarina Israelissa kaksikymmentä vuotta.
      <

    • Anonyymi

      KR 1933/-38, Tuom. 16:1-5
      Niin Simson meni Gassaan,
      ja hän näki siellä porton
      ja meni sen luo.
      Kun gassalaisille kerrottiin,
      että Simson oli tullut sinne,
      niin he piirittivät hänet
      ja väijyivät häntä koko yön kaupungin portilla.
      Mutta he olivat hiljaa koko yön,
      ajatellen:
      "Kun aamu valkenee, surmaamme hänet."
      Ja Simson makasi siellä puoliyöhön asti.
      Mutta
      puoliyön
      aikana
      hän
      nousi,
      tarttui kaupungin portin oviin
      ja molempiin pihtipieliin,
      nosti ne salpoineen paikaltansa,
      asetti hartioilleen
      ja vei ne sen vuoren laelle,
      joka on vastapäätä Hebronia.

    • Anonyymi

      Jumala tulee kyllä kostamaan kansoille, mitä he ovat tehneet Jaakobin pojille.

      • Anonyymi

        Jaakobin poikien pitää vastaanottaa Kristus vapahtajana


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaakobin poikien pitää vastaanottaa Kristus vapahtajana

        KR 1933/-38, Sak. 12:1-13
        Ennustus,
        Herran sana Israelista.
        Näin sanoo Herra,
        joka on jännittänyt taivaan
        ja perustanut maan
        ja joka on luonut ihmisen hengen hänen sisimpäänsä:
        Katso,
        minä teen Jerusalemin juovuttavaksi maljaksi kaikille kansoille yltympäri,
        ja myös Juudan kohdalle se on tuleva Jerusalemia piiritettäessä.

        Ja sinä päivänä minä teen Jerusalemin väkikiveksi kaikille kansoille:
        kaikki, jotka sitä nostavat,
        repivät pahoin itsensä; ja kaikki maan kansakunnat kokoontuvat sitä vastaan.
        Sinä päivänä, sanoo Herra, minä lyön kaikki hevoset vauhkoudella
        ja niiden ratsastajat hulluudella.
        Mutta Juudan heimoa kohti minä avaan silmäni,
        ja kaikki kansojen hevoset minä lyön sokeudella.
        Silloin Juudan sukuruhtinaat sanovat sydämessään:
        "Minun väkevyyteni ovat Jerusalemin asukkaat Herrassa Sebaotissa,
        heidän Jumalassansa."
        Sinä päivänä minä teen Juudan sukuruhtinaat ikäänkuin tulipannuksi puitten sekaan
        ja ikäänkuin tulisoihduksi lyhteitten sekaan,
        ja he kuluttavat oikealta
        ja vasemmalta,
        kuluttavat kaikki kansat yltympäri.
        Ja Jerusalem saa yhäti asua paikoillansa - Jerusalemissa.
        Ja Herra on ensiksi vapauttava Juudan majat,
        ettei Daavidin suvun kunnia
        ja Jerusalemin asukasten kunnia ylvästelisi Juudaa vastaan.
        Sinä päivänä on Herra suojaava Jerusalemin asukkaita;
        ja kompastuvainen heidän seassansa on sinä päivänä oleva niinkuin Daavid,
        ja Daavidin suku on oleva niinkuin jumal'olento,
        niinkuin Herran enkeli heidän edessänsä.
        Mutta sinä päivänä minä tahdon hävittää kaikki pakanakansat,
        jotka hyökkäävät Jerusalemia vastaan.
        Ja minä vuodatan Daavidin suvun päälle
        ja Jerusalemin asukasten päälle armon
        ja rukouksen hengen.

        He katsovat minuun,
        jonka he ovat lävistäneet.
        Ja he valittavat häntä,
        niinkuin valitetaan ainokaista,
        murehtivat häntä katkerasti,
        niinkuin murehditaan katkerasti esikoista.
        Sinä päivänä pidetään Jerusalemissa suuret valittajaiset,
        niinkuin olivat Hadadrimmonin valittajaiset Megiddon laaksossa.
        Ja maa pitää valittajaisia,
        kukin sukukunta erikseen:
        Daavidin huoneen sukukunta erikseen
        ja heidän naisensa erikseen,
        Naatanin huoneen sukukunta erikseen
        ja heidän naisensa erikseen,
        Leevin huoneen sukukunta erikseen
        ja heidän naisensa erikseen,
        siimeiläisten sukukunta erikseen
        ja heidän naisensa erikseen.
        Kaikki muut sukukunnat,
        kukin sukukunta erikseen
        ja heidän naisensa erikseen.


      • Anonyymi

        Teillä sionistikristityillä on ihan oma sota antisionistikristittyjä vastaan. Kumpikaan ei välitä juutalaisista pätkääkään. Nähty on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teillä sionistikristityillä on ihan oma sota antisionistikristittyjä vastaan. Kumpikaan ei välitä juutalaisista pätkääkään. Nähty on.

        KR 1933/-38, 1Tess. 5:14-25
        Me kehoitamme teitä, veljet: nuhdelkaa kurittomia, rohkaiskaa alakuloisia, holhotkaa heikkoja, olkaa pitkämieliset kaikkia kohtaan.
        Kiittäkää joka tilassa. Sillä se on Jumalan tahto teihin nähden Kristuksessa Jeesuksessa.
        Katsokaa, ettei kukaan kosta kenellekään pahaa pahalla, vaan pyrkikää aina tekemään hyvää toinen toisellenne ja kaikille.
        Olkaa aina iloiset.
        Rukoilkaa lakkaamatta.
        Kiittäkää joka tilassa. Sillä se on Jumalan tahto teihin nähden Kristuksessa Jeesuksessa.
        Henkeä älkää sammuttako,
        profetoimista älkää halveksuko,
        mutta koetelkaa kaikki, pitäkää se, mikä hyvää on;
        karttakaa kaikenkaltaista pahaa.
        Mutta itse rauhan Jumala pyhittäköön teidät kokonansa, ja säilyköön koko teidän henkenne ja sielunne ja ruumiinne nuhteettomana meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen tulemukseen.
        Hän, joka teitä kutsuu, on uskollinen, ja hän on sen myös tekevä.
        Veljet, rukoilkaa meidän edestämme.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teillä sionistikristityillä on ihan oma sota antisionistikristittyjä vastaan. Kumpikaan ei välitä juutalaisista pätkääkään. Nähty on.

        Kuka hölmö välittää vale juutlaisista eli khazarian mafiasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka hölmö välittää vale juutlaisista eli khazarian mafiasta.

        Putin. Siksi hän tuuttaa trollitehtaittensa kautta nyt kovalla paineella tarinaa "khazaareista" negatiivisessa valossa, yhdistää heihin juutalaiset ja ukrainalaiset. Tällä Putin pyrkii luomaan kuvaa, että hänen hyökkäyksensä Ukrainaa vastaan on perusteltu ja tällä hän pyrkii pian perustelemaan myös hyökkäyksensä Israelia vastaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka hölmö välittää vale juutlaisista eli khazarian mafiasta.

        KR 1933/-38 Jooel 3:8 minä myyn teidän poikianne ja tyttäriänne Juudan poikien käsiin, ja he myyvät ne sabalaisille, kaukaiselle kansalle. Sillä Herra on puhunut. Julistakaa tämä pakanakansain seassa, alkakaa pyhä sota, innostakaa sankareita, lähestykööt, hyökätkööt kaikki soturit. Takokaa vantaanne miekoiksi ja vesurinne keihäiksi. Sanokoon heikko: "Minä olen sankari." Käykää avuksi, tulkaa, kaikki kansakunnat joka taholta. He kokoontuvat sinne. Anna, Herra, sanka-riesi astua sinne alas. Lähtekööt liikkeelle, hyökätkööt kansakunnat Joosafatin laaksoon; sillä siellä hän istuu tuomitsemassa kaikkia pakanakansoja, joka taholta tulleita. Lähettäkää sirppi, sillä sato on kypsynyt. Tulkaa polkemaan, sillä kuurna on täynnä ja kuurna-altaat pursuvat ylitse; sillä heidän pahuutensa on suuri. Meluavia joukkoja, meluavia joukkoja ratkaisulaak-sossa! Sillä lähellä on Herran päivä ratkaisulaaksossa. Aurinko ja kuu käyvät mustiksi, ja tähdet kadottavat valonsa. Herra ärjyy Siionista ja antaa äänensä kuulua Jerusalemista, ja taivaat ja maa järkkyvät; mutta Herra on kansansa suoja, Israelin lasten turva.Ja te tulette tietämään, että minä olen Herra, teidän Jumalanne, joka asun Siionissa, pyhällä vuorellani. Ja Jerusalem on oleva pyhä, ja vieraat eivät enää kulje sen läpi. Sinä päivänä vuoret tiukkuvat rypälemehua, ja kukkulat vuotavat maitoa; kaikissa Juudan puronotkois-sa virtaa vettä, ja Herran huoneesta juoksee lähde, ja se kastelee Akasialaakson. Egypti tulee autioksi, ja Edom tulee autioksi erämaaksi väkivallan tähden, jota ne ovat tehneet Juudan lapsille, kun ovat vuodattaneet viatonta verta heidän maassan -sa. Mutta Juuda on oleva asuttu iankaikkisesti ja Jerusalem polvesta polveen. Ja minä julistan heidät puhtaiksi verivelasta, josta en ole heitä puhtaiksi julistanut. Ja Herra on asuva Siionissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka hölmö välittää vale juutlaisista eli khazarian mafiasta.

        Tuo on kyllä tosi pahasti sanottu.
        Toiset vale juutalaiset välittää. Pakkohan se on, halusi tai ei, kun teihin ei voi luottaa.


    • Anonyymi

      Lopputulos : On vain Palestiinan valtio joka tunnustetaan. Tehty rikos korjataan.

      • Anonyymi

        Juuri näin. Monelle muslimille ja vihavasemmistolaiselle on edelleen vaikeaa tunnustaa, että Palestiina-nimisen alueen valtio on Israel.


      • Anonyymi

        Sinä päivänä minä teen Juudan sukuruhtinaat ikäänkuin tulipannuksi puitten sekaan ja ikäänkuin tulisoihduksi lyhteitten sekaan, ja he kuluttavat oikealta ja vasemmalta, kuluttavat kaikki kansat yltympäri. Ja Jerusalem saa yhäti asua paikoillansa - Jerusalemissa.
        Ja Herra on ensiksi vapauttava Juudan majat, ettei Daavidin suvun kunnia ja Jerusalemin asukasten kunnia ylvästelisi Juudaa vastaan. Sinä päivänä on Herra suojaava Jerusalemin asukkaita; ja kompastuvainen heidän seassansa on sinä päivänä oleva niinkuin Daavid, ja Daavidin suku on oleva niinkuin jumal'olento, niinkuin Herran enkeli heidän edessänsä. Mutta sinä päivänä minä tahdon hävittää kaikki pakanakansat, jotka hyökkäävät Jerusalemia vastaan.

        Tehkää siis rauha Israelin kanssa ilman ehtoja niin teidänkin käy hyvin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri näin. Monelle muslimille ja vihavasemmistolaiselle on edelleen vaikeaa tunnustaa, että Palestiina-nimisen alueen valtio on Israel.

        Voi ressukkaa. Koko ikä hajautettu valheilla.


      • Anonyymi

        KR 1933/-38, Mal. 3:15
        Nyt me kiitämme julkeitten onnea. Ne, jotka tekevät sitä, mikä jumalatonta on, ne tulevat raketuiksi. He kiusaavat Jumalaa, mutta pelastuvat." Silloin myös Herraa pelkääväiset puhuvat toinen toisensa kanssa, ja Herra tarkkaa ja kuulee; ja muistokirja kirjoitetaan hänen edessänsä niiden hyväksi, jotka Herraa pelkäävät ja hänen nimensä kunniassa pitävät.Ja he ovat, sanoo Herra Sebaot, sinä päivänä, jonka minä teen, minun omaisuuteni. Ja minä olen heille laupias, niinkuin mies on laupias pojallensa, joka häntä palvelee. Ja te näette jälleen, mikä on ero vanhurskaan ja jumalattoman välillä, sen välillä, joka palvelee Jumalaa, ja sen, joka ei häntä palvele.[ja profetia jatkuu Mal 4:1→ tuli polttaa heidät]
        KR 1933/-38, Mal. 4:1 Sillä katso: se päivä on tuleva, joka palaa kuin pätsi. Ja kaikki julkeat ja kaikki, jotka tekevät sitä, mikä jumalatonta on, ovat oljenkorsia; ja heidät polttaa se päivä, joka tuleva on, sanoo Herra Sebaot, niin ettei se jätä heistä juurta eikä oksaa. Mutta teille, jotka minun nimeäni pelkäätte, on koittava vanhurskauden aurinko ja parantuminen sen siipien alla, ja te käytte ulos ja hypitte kuin syöttövasikat ja tallaatte jumalattomat; sillä he tulevat tomuksi teidän jalkapohjienne alle sinä päivänä, jonka minä teen, sanoo Herra Sebaot.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi ressukkaa. Koko ikä hajautettu valheilla.

        Niin on. Kova on kohtalo muslimeilla ja vihavasemmistolla.


      • Anonyymi

        Reverse Balfour, joka on D.Rotschildin tekosia. Israelissa ei ole edes paljon ns oikeita juutalaisia ja osa lähti aikoinaan Välimeren rannoilta muihin maihin. Joskus saamme tästäkin asiasta oikeata tietoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Reverse Balfour, joka on D.Rotschildin tekosia. Israelissa ei ole edes paljon ns oikeita juutalaisia ja osa lähti aikoinaan Välimeren rannoilta muihin maihin. Joskus saamme tästäkin asiasta oikeata tietoa.

        KirkkoRaamattu 1933/-38, Jer. 3:12-14
        Mene ja julista nämä sanat pohjoiseen päin ja sano:
        Palaja, sinä luopiovaimo Israel,
        sanoo Herra;
        minä en enää synkistä teille kasvojani,
        sillä minä olen armollinen,
        sanoo Herra,
        enkä pidä vihaa iankaikkisesti.
        Ainoastaan tunne rikoksesi,
        että olet luopunut Herrasta,
        Jumalastasi,
        ja juossut sinne
        ja tänne vieraitten jumalain tykö,
        kaikkien viheriäin puitten alle,
        ettekä ole kuulleet minun ääntäni,
        sanoo Herra.
        Palatkaa takaisin,
        te luopuneet lapset,
        sanoo Herra,
        sillä minä olen ottanut teidät omikseni,
        ja minä noudan teidät, yhden ainoankin kaupungista
        ja kaksi sukukunnasta,
        ja tuon teidät Siioniin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Reverse Balfour, joka on D.Rotschildin tekosia. Israelissa ei ole edes paljon ns oikeita juutalaisia ja osa lähti aikoinaan Välimeren rannoilta muihin maihin. Joskus saamme tästäkin asiasta oikeata tietoa.

        Millä logiikalla "reverse Balfour" on Rothschildin tekosia?

        Loppu onkin sitten Putinin propagandaa, jolla Putin pyrkii kääntämään länsimaat Ukrainaa, Israelia ja juutalaisia, erityisesti Ukrainan juutalaisia, vastaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri näin. Monelle muslimille ja vihavasemmistolaiselle on edelleen vaikeaa tunnustaa, että Palestiina-nimisen alueen valtio on Israel.

        Israelin alue laajenee pian valtavasti. Psalmin 83 sota on syttymäisillään. Siinä Israelia ympäröivät vihgolliset liittoutuvat ja hyökkäävät, ja Jumala tuhoaa ne lähes kokonaan. Näin Israel ottaa haltuunsa alueita ympäriltään, rakentaa kolmannen temppelinsä ja solmii valerauhan antikristuksen (jota he luulevat messiaakseen) kanssa, ja elää näennäisessä rauhassa kolme ja puoli vuotta. Sen jälkeen alkaa juutalaisten vaino, jota ei ole koskaan ennen ollut eikä enää koskaan tule. Jumala suojelee ne, jotka ovat paenneet Jumalan heille osoittamaan paikkaan. Jeesus, juutalaisten oikea Messias, palaa meidän kirkon ajan uskovien kanssa Harmagedoniin tuon Jaakobin ahdistuksen ajan lopussa, tuhoaa juutalaisten viholiset ja asettuu hallitsemaan Jerusalemiin tuhanneksi vuodeksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Israelin alue laajenee pian valtavasti. Psalmin 83 sota on syttymäisillään. Siinä Israelia ympäröivät vihgolliset liittoutuvat ja hyökkäävät, ja Jumala tuhoaa ne lähes kokonaan. Näin Israel ottaa haltuunsa alueita ympäriltään, rakentaa kolmannen temppelinsä ja solmii valerauhan antikristuksen (jota he luulevat messiaakseen) kanssa, ja elää näennäisessä rauhassa kolme ja puoli vuotta. Sen jälkeen alkaa juutalaisten vaino, jota ei ole koskaan ennen ollut eikä enää koskaan tule. Jumala suojelee ne, jotka ovat paenneet Jumalan heille osoittamaan paikkaan. Jeesus, juutalaisten oikea Messias, palaa meidän kirkon ajan uskovien kanssa Harmagedoniin tuon Jaakobin ahdistuksen ajan lopussa, tuhoaa juutalaisten viholiset ja asettuu hallitsemaan Jerusalemiin tuhanneksi vuodeksi.

        On sinulle kuvitelmia. Kun käy päinvastoin. Israelia ei ole valtiona. Se mitätöidään, sitä se reverse tarkoittaa. Laittomuuden kumoamista entiselleen. Jumalan rangaistus odottaa rikoksista joita tehneet ihmisyyttä vastaan. ym ym.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Israelin alue laajenee pian valtavasti. Psalmin 83 sota on syttymäisillään. Siinä Israelia ympäröivät vihgolliset liittoutuvat ja hyökkäävät, ja Jumala tuhoaa ne lähes kokonaan. Näin Israel ottaa haltuunsa alueita ympäriltään, rakentaa kolmannen temppelinsä ja solmii valerauhan antikristuksen (jota he luulevat messiaakseen) kanssa, ja elää näennäisessä rauhassa kolme ja puoli vuotta. Sen jälkeen alkaa juutalaisten vaino, jota ei ole koskaan ennen ollut eikä enää koskaan tule. Jumala suojelee ne, jotka ovat paenneet Jumalan heille osoittamaan paikkaan. Jeesus, juutalaisten oikea Messias, palaa meidän kirkon ajan uskovien kanssa Harmagedoniin tuon Jaakobin ahdistuksen ajan lopussa, tuhoaa juutalaisten viholiset ja asettuu hallitsemaan Jerusalemiin tuhanneksi vuodeksi.

        Jeesus ei ikinä ole ollut juutalaisten kuningas, messias eikä mitään muutakaan. Hän on täysin merkityksetön hahmo.
        Antikristus on kristittyjen keksimä, sekään ei liity juutalaisuuteen millään tavoin.
        Juutalaisille Jumala on yksi - ei kaksi, kolme tai neljä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Israelin alue laajenee pian valtavasti. Psalmin 83 sota on syttymäisillään. Siinä Israelia ympäröivät vihgolliset liittoutuvat ja hyökkäävät, ja Jumala tuhoaa ne lähes kokonaan. Näin Israel ottaa haltuunsa alueita ympäriltään, rakentaa kolmannen temppelinsä ja solmii valerauhan antikristuksen (jota he luulevat messiaakseen) kanssa, ja elää näennäisessä rauhassa kolme ja puoli vuotta. Sen jälkeen alkaa juutalaisten vaino, jota ei ole koskaan ennen ollut eikä enää koskaan tule. Jumala suojelee ne, jotka ovat paenneet Jumalan heille osoittamaan paikkaan. Jeesus, juutalaisten oikea Messias, palaa meidän kirkon ajan uskovien kanssa Harmagedoniin tuon Jaakobin ahdistuksen ajan lopussa, tuhoaa juutalaisten viholiset ja asettuu hallitsemaan Jerusalemiin tuhanneksi vuodeksi.

        Tämän sairaan väkivaltaisen fantasianne takia te ”rakastatte” Israelia.

        Suunnaton häpeä niiden juutalaisten puolesta, jotka uskoo teidän vilpittömyyteen ja ihmisrakkauteen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jeesus ei ikinä ole ollut juutalaisten kuningas, messias eikä mitään muutakaan. Hän on täysin merkityksetön hahmo.
        Antikristus on kristittyjen keksimä, sekään ei liity juutalaisuuteen millään tavoin.
        Juutalaisille Jumala on yksi - ei kaksi, kolme tai neljä.

        Jeesus oli olemassa ja kuolevainen. Itseään juutalaisiksi sanovat vihaavat Jeesusta. Niin paljon on merkitystä että Jeesuksen sukua ja etsitty koko ajan ja tapettaviksi. Ei kristityt Jeesusta Jumalana palvo. Jeesus ei ole perustanut uskontoja. Jeesus oli profeetta ja opettaja hyvään elämämään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämän sairaan väkivaltaisen fantasianne takia te ”rakastatte” Israelia.

        Suunnaton häpeä niiden juutalaisten puolesta, jotka uskoo teidän vilpittömyyteen ja ihmisrakkauteen.

        "Sen jälkeen alkaa juutalaisten vaino, jota ei ole koskaan ennen ollut eikä enää koskaan tule"

        Kenen sinä ajattelit fantasioivan tuosta?


      • Anonyymi

        Palestiina on jo käytännössä tuhottu kun Israelin persuhallitus on ollut vallassa niin pitkään. Ikävä kyllä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Sen jälkeen alkaa juutalaisten vaino, jota ei ole koskaan ennen ollut eikä enää koskaan tule"

        Kenen sinä ajattelit fantasioivan tuosta?

        En minä tiedä. Luulin, että se on teidän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Palestiina on jo käytännössä tuhottu kun Israelin persuhallitus on ollut vallassa niin pitkään. Ikävä kyllä.

        Oletko sinä ensimmäinen vihavasemmistolainen, joka osaa sanoa, mitä tarkoittaa Palestiinalla?

        Kovin kömpelöä väittää, että Israelissa olisi ollut persuhallitus. Tuo kertoo vain sen, ettei ole tutustunut lainkaan aiheeseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En minä tiedä. Luulin, että se on teidän.

        En tiedä keiksi sinä minua luulet, mutta taisit erehtyä pahasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä keiksi sinä minua luulet, mutta taisit erehtyä pahasti.

        Kristityksi luulin. Mitä muuta se on kuin fantasiaa, odottaa sellaista juutalaisten tuhoa, mitä ei ole koskaan ennen ollut eikä tule koskaan tulemaan? Ei sellainen koskaan toteudu.
        Minusta tuo kuulostaa perus antisemitistiseltä paskalta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kristityksi luulin. Mitä muuta se on kuin fantasiaa, odottaa sellaista juutalaisten tuhoa, mitä ei ole koskaan ennen ollut eikä tule koskaan tulemaan? Ei sellainen koskaan toteudu.
        Minusta tuo kuulostaa perus antisemitistiseltä paskalta.

        En ole koskaan kuullut tuosta mutta globalisti zionistien kristittyjen valkoisten tappamisesta olen lukenut ja kuullut koko elämäni ajan. Hyvin ne ovat onnistuneet. Kaikin tavoin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kristityksi luulin. Mitä muuta se on kuin fantasiaa, odottaa sellaista juutalaisten tuhoa, mitä ei ole koskaan ennen ollut eikä tule koskaan tulemaan? Ei sellainen koskaan toteudu.
        Minusta tuo kuulostaa perus antisemitistiseltä paskalta.

        Se, että näet tuon fantasiana, kertoo vain sinusta ja vihavasemmistosta. Se ei kerro mitään kristityistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole koskaan kuullut tuosta mutta globalisti zionistien kristittyjen valkoisten tappamisesta olen lukenut ja kuullut koko elämäni ajan. Hyvin ne ovat onnistuneet. Kaikin tavoin.

        Kommenttisi kertoo vain sinusta itsestäsi, mutta ei mitään minkäänlaisista kristityistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko sinä ensimmäinen vihavasemmistolainen, joka osaa sanoa, mitä tarkoittaa Palestiinalla?

        Kovin kömpelöä väittää, että Israelissa olisi ollut persuhallitus. Tuo kertoo vain sen, ettei ole tutustunut lainkaan aiheeseen.

        On kömpelöä, myönnetään. Korjaan: äärioikeistohallitus eli äärinationalistit eli kansallismieliset eli uusnatsit.

        Laita uusiksi tuo kysymys, niin vastaan siihenkin. Ymmärrän mitä tarkoittaa ”Palestiinalla” mutta kysymyksestä taitaa puuttua joku sana (tms).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se, että näet tuon fantasiana, kertoo vain sinusta ja vihavasemmistosta. Se ei kerro mitään kristityistä.

        Älä sotke vihervasemmistoa tähän. Puhutaan uskonnoista.

        Mikä muu tuo on kuin fantasia? Sanotko, että te tosissaan uskotte tuohon? Siis että se on teille totta eikä fantasiaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin on. Kova on kohtalo muslimeilla ja vihavasemmistolla.

        Miksi te kristityt jahtaatte muslimeja ja vihervasemmistoa?
        Monoteismi, luonnon kunnioittaminen, vaurauden jakaminen... mitä pilkattavaa näissä arvoissa on?


    • Anonyymi

      KirkkoRaamattu 1933/-38, Jeesusus sanoi Matt. 10:33-38
      Mutta joka kieltää minut ihmisten edessä,
      sen minäkin kiellän Isäni edessä,
      joka on taivaissa.
      Älkää luulko,
      että minä olen tullut tuomaan rauhaa maan päälle;
      en ole tullut tuomaan rauhaa,
      vaan miekan.
      Sillä minä olen tullut 'nostamaan pojan riitaan isäänsä vastaan
      ja tyttären äitiänsä vastaan
      ja miniän anoppiansa vastaan;
      ja ihmisen vihamiehiksi tulevat hänen omat perhekuntalaisensa.'
      Joka rakastaa isäänsä taikka äitiänsä enemmän kuin minua,
      se ei ole minulle sovelias;
      ja joka rakastaa poikaansa taikka tytärtänsä enemmän kuin minua,
      se ei ole minulle sovelias;
      ja joka ei ota ristiänsä
      ja seuraa minua,
      se ei ole minulle sovelias.

      • Anonyymi

        Suuruudenhullu ukko. Yäk!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suuruudenhullu ukko. Yäk!!

        KR 1933/-38, Ps. 24:7-10
        Nostakaa päänne,
        te portit,
        nostakaa päänne,
        te ikuiset ovet,
        kunnian kuninkaan käydä sisälle!
        Kuka on se kunnian kuningas?
        Hän on Herra,
        väkevä
        ja voimallinen,
        Herra,
        voimallinen sodassa.
        Nostakaa päänne, te portit,
        nostakaa päänne, te ikuiset ovet,
        kunnian kuninkaan käydä sisälle!
        Kuka on se kunnian kuningas?
        Hän on Herra Sebaot,
        hän on kunnian kuningas. Sela.


    • Anonyymi

      Jewish Freemasonery. Mihin ne oikein uskoo? Muka tai ketkä ovat ns heidän jumalat?

      • Anonyymi

        KR 1933/-38, Jaak. 1:1-11
        Jaakob,
        Jumalan ja Herran Jeesuksen Kristuksen palvelija,
        lähettää tervehdyksen kahdelletoista hajalla asuvalle sukukunnalle.
        Veljeni,
        pitäkää pelkkänä ilona,
        kun joudutte moninaisiin kiusauksiin,
        tietäen,
        että teidän uskonne kestäväisyys koetuksissa saa aikaan kärsivällisyyttä.
        Ja kärsivällisyys tuottakoon täydellisen teon,
        että te olisitte täydelliset
        ja eheät ettekä missään puuttuvaiset.
        Mutta jos joltakin teistä puuttuu viisautta,
        anokoon sitä Jumalalta,
        joka antaa kaikille alttiisti
        ja soimaamatta,
        niin se hänelle annetaan.
        Mutta anokoon uskossa,
        ollenkaan epäilemättä;
        sillä joka epäilee, on meren aallon kaltainen,
        jota tuuli ajaa ja heittelee.
        Älköön sellainen ihminen luulko Herralta mitään saavansa,
        kaksimielinen mies,
        epävakainen kaikilla teillään.
        Alhainen veli kerskatkoon ylhäisyydestään,
        mutta rikas alhaisuudestaan,
        sillä hän on katoava niinkuin ruohon kukka.
        Aurinko nousee helteineen
        ja kuivaa ruohon,
        ja sen kukka varisee,
        ja sen muodon sulous häviää;
        niin on rikaskin lakastuva retkillänsä.


      • Anonyymi

        Juutalaisilla on 1 jumala ja vapaamuurarien ehtona taitaa myös olla usko 1 jumalaan.
        Ei jumalalla ole nimeä eikä sitä pysty määrittämään.


      • Anonyymi

        Vapaamuurarit on hyvävelikerho. Ei kai tällaisissa rahakerhoissa uskontoa käytetä muuhun kuin hyväksi, selittämään kyseenalaisia tekoja, sitomaan jäseniä toisiinsa, kiristämään jne.
        Ei näillä ole oikeasti mitään tekemistä uskovaisuuden kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juutalaisilla on 1 jumala ja vapaamuurarien ehtona taitaa myös olla usko 1 jumalaan.
        Ei jumalalla ole nimeä eikä sitä pysty määrittämään.

        Heidän jumalillaan on monta nimeä. Baal,Moolok,Baphomet,.stana


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heidän jumalillaan on monta nimeä. Baal,Moolok,Baphomet,.stana

        Vain kristitty voi olla saatananpalvoja.
        Juutalainen jumala on 1.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vain kristitty voi olla saatananpalvoja.
        Juutalainen jumala on 1.

        Kristitty ei ole eikä voi olla kristitty jos on ateisti taimpalvoo saatanaa eri nimillä Lusifer,Baal,Baphomet,Moolok.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kristitty ei ole eikä voi olla kristitty jos on ateisti taimpalvoo saatanaa eri nimillä Lusifer,Baal,Baphomet,Moolok.

        Saatananpalvojat on kaikki joko kristittyjä, ex-kristittyjä tai kristittyjen hyväksikäyttämiä. Muilla ei ole saatanaa! Se on teiltä otettu, se on teidän teologiaa. Nuo lucifer-saatana jutut on ihan naurettavia juutalaisen korviin. Uskokaa vaikka joulupukkiin, se ei ole muilta pois, kunhan ette levitä valheita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saatananpalvojat on kaikki joko kristittyjä, ex-kristittyjä tai kristittyjen hyväksikäyttämiä. Muilla ei ole saatanaa! Se on teiltä otettu, se on teidän teologiaa. Nuo lucifer-saatana jutut on ihan naurettavia juutalaisen korviin. Uskokaa vaikka joulupukkiin, se ei ole muilta pois, kunhan ette levitä valheita.

        En näytä tuntevan kristinuskoa. Kristitty ei voi olla saatananpalvoja. Sellainen on täysi mahdottomuus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En näytä tuntevan kristinuskoa. Kristitty ei voi olla saatananpalvoja. Sellainen on täysi mahdottomuus.

        Muilla ei ole saatanaa. Muut ei voi palvoa sitä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muilla ei ole saatanaa. Muut ei voi palvoa sitä!

        AinoastaanJeesuksen omilla on pelastus varmuus. saatana ei mahda heille mitään, sillä saatana alistettu heidän jalkainsa alle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        AinoastaanJeesuksen omilla on pelastus varmuus. saatana ei mahda heille mitään, sillä saatana alistettu heidän jalkainsa alle.

        Valitse Jeesus, niin saat saatanan. Ei ole toista ilman toista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valitse Jeesus, niin saat saatanan. Ei ole toista ilman toista.

        Sitähän se Lusifer nyt parkuu.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 154
      4453
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      115
      4040
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      25
      2720
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1901
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1764
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1659
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      21
      1643
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      91
      1571
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1553
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1511
    Aihe