Jumalaton hätä!

nanna

viisi viikkoa sitten kaikki oli hyvin..
Mulla oli mukula mahassa ja niin edespäin..
2vok sitten kävin kaupassa mut otettiin kiinni ja hakattiin.. ei pahasti mutta jotenkin, mä en ole sanonu kellekkään.. menetin lapseni siitä johtuu valtava suru!!!!
auttakaa.. miten voin korvata tän..
miten saan lapseni takaisin

5

595

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sanna

et mitenkään!!!! oot varmaan surullienen

• Hipsu

Mikset ihmeessä ole kertonut kenellekään tulleesi hakatuksi?? Surusi on varmasti valtava. Pistä tekijä vastuuseen, vaikkei se silti menetettyä takaisin tuo.

• Anssi K

Hei nanna sun täytyy muuttuu sun elämältä sulta puuttuu sä aina ............

• savateur

Se on varmaan pirun tiukka paikka,mutta ei sitä lasta mikään takaisin tuo.Mä itse olen selvinnyt elämässä sillä että olen yrittänyt ajatella mitä sitten onkin tapahtunut,että sillä on jokin tarkoitus.En minä sinullekaan voi mitään patenttiratkaisua antaa mutta sanovat että asian voi "purkaa" pois mielestään puhumalla tai vaikka kirjoittamalla se ulos.Uskoisin olevani mieheksi hyvä kuuntelija eli jos haluat niin voit puhua siitä minun kanssani, tavan ja kanavan saat valita itse. Jos vain voin auttaa niin vastaa.
        savateur

• savateur

voisit ainakin tehdä itsellesi ja muille selväksi sen että syyei ole sinun.Toisin sanoen miksi sinun pitäisi korvata se jotenkin.Jos joku niin sinun pahoinpitelijäsi ovat korvausvelvollisia,eivätkä hekään pysty ikinä korvaamaan tekoaan.Mikäli sinua ihmetyttää että minä täysin vieras ihminen haluan auttaa sinua ja tarjota "olkapäätä" näin netin välityksellä,voin kertoa sinulle etten ole mikään alan ihminen eli ns.ammatti auttaja.Olen vain ihan tavallinen talonmies,joka on vain myöntänyt itselleen olevansa myös tunteva ihminen.En tiedä auttaako se mitään mutta olisiko se mahdoton ajatus että joku tuolla "ylhäällä" olisi ollut sitä mieltä ettei lapsesi aika vielä ole?

kaikkea hyvää sinulle
      ja jaksamista
      T:savateur (ukkomies ilman taka-ajatuksia)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      318
      7464
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      66
      2156
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      175
      1827
    4. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      16
      1372
    5. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1277
    6. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1241
    7. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      169
      1220
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      55
      1151
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1081
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      290
      1019
    Aihe