Iso rummutus ollut eri kauppojen hinnanalennuksista. Minkä tuotteen alennuksen olet itse havainnut ostoskorissasi?
Omaa listaani
- Oltermanni-kermajuusto, hyvä tukkimaan verisuonia, prismassa nyt 4,90 /1kg.
- Pikkupaketti Fazer-leipomoiden Reissumiehiä, lidlissä 0,38 /paketti.
- Bensiini 95E, nesteen kylmäasema, 1,31 /litra.
- Pussi porkkanoita, äsmarket, 0,50 /kilo (lemmikkikanille)
- Säkillinen hookoo blöötä, 1€ / paketti
Samalla erinomainen tilaisuus mainostaa kulutustottumuksillanne:)
Sinkun ostoskori tarkasteluun
6
125
Vastaukset
- ölölölölöööööööööööö
Bensiini 95e oli gulffin kylmäasemal 1,24 litra.
- scrg
Hyvät kaupat.
Gulffilla tankatessa saa samalla vähän "vanhojen hyvien aikojen" tunnelmaa.
Oikeastaan vain halvan maidon olen omakohtaisesti havainnut, muuten pitää hinnanalennukset vaan uskoa kun kerran uutisissa sanotaan. Tuo S-ketjun uusi "kotimaista" tms. tuoteryhmä kyllä kiinnitti huomiota, vaikuttaa edullisemmalta kuin verrokkituotteet.
- scrg
Eli maidossa kaupan oma merkki (eli pirkka, kotimaista, milbona tms) on oikeasti halventunut?
Epäilykseni kun on, että tämä on osin "keisarin uudet vaatteet"-tyylinen halpuutus. scrg kirjoitti:
Eli maidossa kaupan oma merkki (eli pirkka, kotimaista, milbona tms) on oikeasti halventunut?
Epäilykseni kun on, että tämä on osin "keisarin uudet vaatteet"-tyylinen halpuutus.Tarkoitatko siis, että hinta ei ole todella laskenut vaan että metakkaa pitämällä ja pakkauksen väriä vaihtamalla saadaan meidät lyhytmuistiset ihmiset niin luulemaan? Kuulostaa melko epätodennäköiseltä, vaikka suhteellisen laiskana hintojen tarkkailijana en voikaan vääräksi todistaa. Vaikken sentin tarkkuudella juuri nyt osaa sanoa lähi ässän hintoja ja on aivan liian kylmä tarpoa tarkistamaan, niin muisti väittää että vielä tovi sitten halvin rasvaton maito oli seitsemänkymmentä jotain, niin nyt on kuusikymmentä jotain.
Mitä ainakin uutisoinnissa, mahdollisesti myös markkinoinnissa mainittuihin "pysyviin" hinnanalennuksiin (kaikkien tuotteiden osalta) niin tulkitsisin tuota sanaa vastakohtana kamppanja- tai kausihinnoittelulle. Eiväthän ne ketjut voi talouden rattaita jäädyttää, nousu- ja laskusuhdanteita sekä muita hintaan vaikuttavia muuttujia tulee ja menee niin kuin ennenkin. Saa nähdä mitä tapahtuu kun vienti Venäjälle lähtee taas rullaamaan.- scrg
se_vinee kirjoitti:
Tarkoitatko siis, että hinta ei ole todella laskenut vaan että metakkaa pitämällä ja pakkauksen väriä vaihtamalla saadaan meidät lyhytmuistiset ihmiset niin luulemaan? Kuulostaa melko epätodennäköiseltä, vaikka suhteellisen laiskana hintojen tarkkailijana en voikaan vääräksi todistaa. Vaikken sentin tarkkuudella juuri nyt osaa sanoa lähi ässän hintoja ja on aivan liian kylmä tarpoa tarkistamaan, niin muisti väittää että vielä tovi sitten halvin rasvaton maito oli seitsemänkymmentä jotain, niin nyt on kuusikymmentä jotain.
Mitä ainakin uutisoinnissa, mahdollisesti myös markkinoinnissa mainittuihin "pysyviin" hinnanalennuksiin (kaikkien tuotteiden osalta) niin tulkitsisin tuota sanaa vastakohtana kamppanja- tai kausihinnoittelulle. Eiväthän ne ketjut voi talouden rattaita jäädyttää, nousu- ja laskusuhdanteita sekä muita hintaan vaikuttavia muuttujia tulee ja menee niin kuin ennenkin. Saa nähdä mitä tapahtuu kun vienti Venäjälle lähtee taas rullaamaan.Kyllä se halvimman maidon hinta varmaan onkin pudonnut, mutta toisaalta siitähän ei kauan olekaan kun kilpailuvirasto nimenomaan kielsi myymästä sitä halvalla.
Mutta muuten: maito, yksi juusto ja yksi ruisleipä mainittu. Sen lisäksi onko keisarilla vaatteita, vai mitä ne osuuskaupan pääuutislähetyksessä mainitut hinnanalennukset on?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1701479
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa3361096- 45924
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html174801- 39749
- 49710
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244530585- 52571
- 116568
Tiesitkös rakas
Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔44531