Vievät ensin vapauden ja kusettavat sen jälkeen vielä rahatkin.
-1
ASPA Palvelut Oy
Slowpoke394823498
5
1143
Vastaukset
- Slowpoke394823498
Näyttävät olevan nämä ulkoistetut sotepalvelut lain yläpuolella.
- titityyy
saako kysyä näin aspan palveluja käyttävänä, että mikä aspassa sitten mättää? Minulla itselläni on kyllä hyviä kokemuksia kyseisetä yrityksestä.
- 5_5_6_6_6
Mitkä ASPA Palvelut Oy
- Anonyymi
Täysin epäjohdonmukaista ja tavoitteetonta toimintaa. Ei täytä sote-lainsäädännön velvoitteita. Heidän toimintaansa ei valvota ja heikossa asemassa olevia ihmisiä käytetään hyväksi. Tämä on vierestä seuranneen arvio.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1651596
- 104931
- 75743
- 51635
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa16605ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40547Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45498Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m158486Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;188428- 26419