Kaikki media pois..joku vanha levy soittoon...huomaatko, mitä tunteita se herättää?!
Musiikin vaikutus on uskomaton, selaan omia cd-levyjäni soitellen niitä...tää on terapiaa suorastaan, musiikki tuo tunteet pintaan, kytkee tilanteisiin, ei aina niin iloisiinkaan.
Soittaisin ja laulaisin, mutta ei nyt, tämän voi kokea vahvasti. Kokeilkaa!
Listen, kuunnelkaa
Musicc
3
114
Vastaukset
- järki mijaan
Tunteet kuriin koska näissä asioissa pitää olla järki mukana.
- hevi tulee hevi tapp
Onhan ne vanhat 80 luvun hevi metallilevyt ihan ok.
- ettäsellasta
Itselläni soi kuulokkeissa Dmitri Shostakovichin 7 Leningrad sinfonia. Stalin ei tykännyt ko. teoksesta.
Hassu juttu, että alkuillasta kuuntelin Pjotor Jazkowskin viidennen, jonka pääteemaa Dimitri lainasi yhden kokonaisen osan verran naiivistisena muunnelmana.
Kyllä hyvä musiikki vaikuttaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043558
- 623207
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342704- 822507
- 852458
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422134- 972103
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil501752Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221730- 121706