Asensin Firefoxin ton hälinän jälkeen ja olin poistavinani IE:n. No tossahan toi edelleen hilluu... Eli messi riippuvainen IE:stä vai mulla asetukset päin mäntyä???? Neuvokaa tumpeloa!
Vastaukset 5
- elav
IE selaimen poistoyritykset saavat Win pohjaisen käyttöjärjestelmän sekaisin. Jos et ole rekisteri- ja ohjelma-asiantuntija älä yritä poistaa. Aseta Firefox oletusselaimeksi.
Messenger on sidottu IE
Kts palomuuriasetuksista, jotka muuttuvat kun asetat Firefox - niin minäkin
Mulle sanottiin ettei IE:tä saa poistaa koneelta kokonaan, koska se muka sotkee sit kaiken (?!). Mutta suljin sen pääsyn palomuurilta, internet-asetuksista "älä näytä työpöydällä", ja laitoin Ff:n oletusselaimeksi. Siellä se hilluu, mutta käytän pelkästään Ff:ää. Toistaiseksi toimii hyvin..
Msn Mese ainakin toimii, ei mitään ongelmia.Kuulemma menee ohjauspaneeliin > Lisää/Poista > sieltä jotain (en muista mitä) mistä voi poistaa windowsin osia. Ruksi pois IE:nkohdalta ja se raksuttaa hetken.
IE:tä tarvii kuitenkin selatakseen Windows Update sivustoa. Ehkä.- =)=)
lammas-jr kirjoitti:
Kuulemma menee ohjauspaneeliin > Lisää/Poista > sieltä jotain (en muista mitä) mistä voi poistaa windowsin osia. Ruksi pois IE:nkohdalta ja se raksuttaa hetken.
IE:tä tarvii kuitenkin selatakseen Windows Update sivustoa. Ehkä.Heh..ehkä ei ihan noin helpolla IE lähde ja miksi pitäsikään. Laittaa koko selaimen banniin ja avaa sen vaan kerran kuussa hetkeks katselemaan päivityksiä. Thats it. Muuhun siitä ei sitten olekkaan.
- niin minäkin
lammas-jr kirjoitti:
Kuulemma menee ohjauspaneeliin > Lisää/Poista > sieltä jotain (en muista mitä) mistä voi poistaa windowsin osia. Ruksi pois IE:nkohdalta ja se raksuttaa hetken.
IE:tä tarvii kuitenkin selatakseen Windows Update sivustoa. Ehkä.Kiitos!
Ohjauspaneeli/käynnistä poista windowsin osia..otin ruksin pois. Yhteys on auki ja toistaiseksi kaikki toimii :-)
Nytköhän IE:stä on poistettu kaikki mitä voi..?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1842036
- 981504
- 1141033
- 106960
Olen osastolla
Henkisesti olen aivan rikki siitä mitä olen tehnyt. Lisäksi olen vakavasti sairas. Verikokeet kertoo sen.65804- 61682
Oletkohan tajunnut mitä olen päättänyt
En tule koskaan, ikinä, sanomaan sinulle mitään, ei tervehtimistä, ei aloitetta, ei katsetta, ei mitään, koska et ole si41669- 50640
- 27605
Sinulle nainen
Koitan vihdoin jättäytyä täältä pois. Taas koko illan tänne tullut vain jotain pilkkaus viestejä, ei jaksa tuollaista. M75585