Moni mies hankkii nuken, koska ovat pettyneitä naisiin.
http://m.iltalehti.fi/ulkomaat/2015012119059510_ul.shtml
Nukke naisen tilalle
22
177
Vastaukset
- 2+1
Näinhän se on, itsekin joudun tyytymään halaamaan tyynyä.
- Tyynyhalit
Sama täällä.
- 65ty6776yhu676yhu
Panemiseen ja nukkumiseen vielä ymmärrän mutta naurettavaa raahata ympäriinsä. Pitäisiköhän kehittää androidi joka olisi yhteydessä palveluun missä olisi oikea nainen, niinkuin seksilinjoillakin.
Mää en kyllä ymmärrä miten yhteen tai muutamaan naiseen pettyminen voi aiheuttaa miehelle tuollaisen totaaliluovuttamisen parisuhteen löytymisen saralla. Eihän minullakaan ole miesten kanssa mitään muuta ikinä ollutkaan kuin pettymyksiä, mutta en silti usko etteikö vielä voisi löytyä se kunnollinenkin mies.
- zxcvnmmbvxzz
Naiset ovatkin julmempia.
- 16+6
Ero on siinä että olet nainen ja sulla kysyntää riittää, kunhan vaan valkkailet. Ei mulle tule naiset ehdottelemaan mitään treffejä.
Entäs jos naisella on dildo ja hän sanoo ettei tarvitse miestä ollenkaan?
Yleensä sellaista naista pidetään vahvana, itsenäisenä ja rohkeana.
Miksi sinulla ei ole miestä? Aivan varmasti halukkaita on ollut ja on edelleen. Toki ymmärrän että kunnollisen eli tarpeeksi hyvän miehen löytäminen on naiselle vaikeaa. Etenkin kun asettaa sen riman täysin liian korkealle.
Koitahan kestää. Kyllä vielä löydät kunnollisen miehen.Jonkinlaista huomionhakua se vaan on. Muutenkin kumma tyyppi kun pettynyt naisiin, mutta silti jonkinlainen nainen täytyy olla. Edes kuminen. Vähän samaa osastoa kuin jotkut palstalle kirjoittavat miehet. Naisiin pettyneitä ja kaikkea, mutta silti sellainen saada pitäis...
Muistan ajan kun olin itsekin kyllästynyt ja pettynyt vastakkaiseen sukupuoleen. Heh, itse en kyllä silloin naista, en edes kumista sellaista :D, kaivannut. Olin tyytyväinen elämääni yksinkin. Se oli oikeastaan elämäni onnellisimpia aikoja... :)
- Kallis on
Tuo kuvassa oleva nukke voittaa monet naiset. Ja nuken kohdalla ei tarvitse pelätä että se jättää sinut jonkun jyystärikarjun takia.
- ätmi
tollasen nuken mä haluun sais pimppii aina ku silt tuntuu kauheeta nussintaa aamusta iltaan olis se ihanaa
- living doll
Jos tuollainen korvaa jonkun mielestä kaiken sen mitä nainen voi miehelle olla, on kyllä aika erikoinen käsitys parisuhteesta.
- 11+10
living doll kirjoitti:
Jos tuollainen korvaa jonkun mielestä kaiken sen mitä nainen voi miehelle olla, on kyllä aika erikoinen käsitys parisuhteesta.
Sehän siinä on kun ei se juuri mitään korvaa. Sitä kaipais kuitenkin juttuseuraa, läheisyyttä ja seksissäkin kaipais vähän enemmän kuin että nainen vaan makaa paikallaan. Vaikka keksisivät jonkun robotinkin joka jopa liikkuis ja puhuis, niin silti epäilen että siihenkään pystyis mitenkään kiintymään, paitsi tietenkin jos ei edes tietäis että se olisi robotti, mutta jo se tieto että kyseessä olisi vain joku väkkyrä eikä oikea henkilö latistais koko tunnelman.
- kiju5jybuunnunub
11+10 kirjoitti:
Sehän siinä on kun ei se juuri mitään korvaa. Sitä kaipais kuitenkin juttuseuraa, läheisyyttä ja seksissäkin kaipais vähän enemmän kuin että nainen vaan makaa paikallaan. Vaikka keksisivät jonkun robotinkin joka jopa liikkuis ja puhuis, niin silti epäilen että siihenkään pystyis mitenkään kiintymään, paitsi tietenkin jos ei edes tietäis että se olisi robotti, mutta jo se tieto että kyseessä olisi vain joku väkkyrä eikä oikea henkilö latistais koko tunnelman.
Tuollaistahan se on monien parisuhteessakin.
- 15+10
kiju5jybuunnunub kirjoitti:
Tuollaistahan se on monien parisuhteessakin.
Niin varmaan on jos 2 tunneköyhää kylmää liitossa keskenään.
- lopenpettynytHCATM
Mä hankin muutama vuosi sitten RealDoll-nimisen nuken (Jenny mallisen) koska en enää jaksanut vuodesta toiseen epätoivoisesti yrittää saada naista. Naiset ei anna tämöiselle saastaisen ja oksettavan näköiselle monivammaiselle luuserille, se nyt vain on fakta - parisuhteesta on turha edes haaveilla.
Olen hyvin tietoinen siitä että nukke ei on pelkkää harhaa, mutta olen vuosien saatossa onnistunut aika hyvin aivopesemään itseni uskomaan että kyseessä on aito nainen, kysehän on vain siitä että saa samalla tavalla dopamiinin erittymään aivoissa kuin oikean naisen kanssa. Jos ei muuta, niin ainakin se helpottaa olotilaa jonkin verran, olisin vielä masentuneempi ilman nukkeani.- ei kiitos
Minusta tuollainen olisi masentavampi kuin olla kokonaan ilman.
- kiva ylläri
Eihän tuo kieltämättä mikään huono vaihtoehto ole ja ovat vielä hyvän näköisiä ja muodotkin paikallaan ja tiukka on varmasti tavarakin....
En kyllä kehtais mennä pitkin kyliä ja mantuja tuollaisen kanssa.
Parisuhtteessakin olisi kiva ylläri naiselle kun kaapista ottais tuollaisen että otetaanko kolmen kimppaa.... - 4+8
surullista jos nukke on naisen korvikkeena
- SaaAinaKunHaluaa
Hyvä puoli numero 1: pimppaa saa aina kun haluaa, nukkenainen ei ikinä pihtaa
- puistatus
Vähän muistuttaa nekrofiliaa. Kaikki miehille kelpaakin.
- dasadsdasads
Nukelta ei saa rakkautta : (
- 55676556757655676556
Sisään vielä muutama servo, muuta tekniikkaa ja yhdistää tällaiseen palveluun
http://edition.cnn.com/2014/10/14/world/asia/china-virtual-girlfriend/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku645230Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti672465- 2682406
Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362359Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä191694Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2191478Taas joku junan alle
Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai511077Harmittaa...Lampsiinjoen sillat
Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v131033- 891016
- 66947