Tarvitsen apuasi kuka ikinä tarjoutuu auttamnaan.

toivoton5

Hei olen nyt rehellinen ja avaudun tänne koska mikään muu ei auta nyt tilaani. Olen kärsinyt peliriippuvuudesta nyt vuode. Olen pelannut n. 10000e yhteensä tämän kuluneen vuoden aikana. En ole pystynyt vieläkään lopettamaan. Kuvittelen koko ajan että voittaisin yhden suurin potin jolla voisin maksaa pikavippini pois. Minulla on nyt yhteensä 4000e lainaa ja olen 23 vuotias mies. Toivon vain ja rukoilen että joku voisi tarjota apua. Tämä voi olla tyhmä idea mutta kokeilen nyt kaikkia keinoja millä hinnalla hyvänsä olen kyllästynyt tähän sairauteen ja haluan siitä lopun! Minä lupaan lopettavani uhkapelaamiset kun saan laskut maksettua voin vaikka antaa auttajalle laskuni ja todistaa itseni ihan kasvotusten.

14

75

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • M. Eläjä.

      Olisi kiva saada sotutunnus ja mielellään passikuva mukaan, keskustellaan sitten lisää.
      Siis ihan seuraavaan viestiin.

    • hbcf

      Riippuvuudesta pääsee eroon riippumalla tarpeeksi ja viemällä asiansa niin aivan päin persettä,, kyllä seinä tulee vastaan kaikessa mihin antautuu liikaa,,, lopulta.

      Hoida ensin menosi, laskusi ja pelaa sitten vaikka ruokarahasi, kyllä nälkä opettaa ahneenkin tavoille.

    • näin

      Siperia opettaa.

    • taktiikka sulle

      Peliriippuvuuteen pätee sama metodi kuin tupakanpolttoon. Toteat viileästi, että nyt lopetat. Ja sitten pelaaminen loppui. Näin yksinkertaista, sillä kyse on tahdonvoimasta. Kun olet nyt saanut tämän tahdonvoiman esiin, voit käyttää sitä muuhunkin.

      Tahdonvoima on tehokas keino aloituksiin ja lopetuksiin, hallitset täydellisesti elämäsi.

      Kun olet nyt lopettanut, niin 4000 euron maksaminen palkasta vähitellen onnistuu. Edellyttää sitä, että on hankkinut ensin töitä.

      Tilanteesi on siis kohtuullinen tällä metodilla, ei lainkaan toivoton.

    • auttamaton

      kokeilen nyt kaikkia keinoja millä hinnalla hyvänsä

      Kun kukaan ei pysty sinun omia päätöksiäsi muuttamaan. Suomessa ei ole tapana ketään sulkea vankilaan henkilön omasta pyynnöstä.
      Niin että kokeilepa nyt ensin olla pelaamatta, kyllä sitä rahaa sitten alkaa vähitellen säästymään.

      • M. Eläjä.

        Näitä peliriippuvaisia on tosi paljon, että ihan todellinen ongelma.

        Mutta valitettavasti tuskin tällä palstalla näitä asioita hoidetaan....vertaistuki voisi olla tässä tapauksessa kaikkein järkevin taho.


      • Näin6

      • Näin6 kirjoitti:

        Jumala voi auttaa ja antaa todellisen sisällön elämään, joka ulottuu iankaikkisuuteen asti. Tässä lnkissä lisää. http://www.kolumbus.fi/pentti.toikkanen

        Meinaatko, että perintätoimet eivät missään epämukavassa muodossa pääse piinaamaan, kunhan vain iankaikkisuuksiin asti niitä taitavasti välttelee?


    • perheellinen nainen

      Tiedän tunteen. Se on vaikeaa luopua tutusta tavasta, joka on kestänyt kauan. Yksinkertaisesti vaan lopetat!!!
      Teet päätöksen, että en mene pelaamaan!!
      Se on vaikeaa, mutta muuta tietä ei ole. Terapia kenties, mutta auttaako sekään? Itse olin syömishäiriöinen monta vuotta, nyt en enää liki 8 vuoteen. Se oli helvettiä. Ei saanut syödä niin paljoa kuin halusi ja tuli paha olo, pakotin itseni oksentamaan. Kärsin ja samaan aikaan nautin syömisestä. Sitten vain päätin yksi päivä, että kun tekee mieli ruokaa, niin tein muuta. Tein täysin vastakohtaista asiaa, esim menin suihkuun, että pahin meni ohi. No, eihän se helppoa ollut. Mutta luin, tein käsitöitä, runkkasin, lenkkeilin, kävelin, kävin kirjastossa, uimassa..... asioitahan alkoi tulla elämääni. Ja pikkuhiljaa sosiaalistuin, sain kavereita. Hankin koiran ja lenkkeilin sen kanssa. Meni noin puolitoista vuotta, kun huomasin muuttuneeni. En ajatellut ruokaa, Söin vain silloin kun tuli nälkä. Se näläntunnekin oli vierasta. En ollut siis syönyt aiemmin nälkääni vaan kun se oli opittu mukava tapa.
      Tsemppiä.
      Kun jotain oikein kovasti haluaa, siihen kykenee. Elämän laatu paranee, HUOMATTAVASTI. Sitouduin muuttamaan elämäni ja onneksi onnistuin.
      Terapiassakin olen neljä eri settiä käynyt. Eikä se ollut huonoa yhtään.
      Ajattelen sinua. Toivon sinulle parasta.

    • ukjjjk
    • peliseis

      Annat luvan itsellesi pelata kun toivot, että kun voit niin paljon että on puntit tasan. Et ikinä voit. Tarvitset Jumalaa ja myös ammatillista apua.

      • "Tarvitset Jumalaa ja myös ammatillista apua." Kaikki voipa Jumala ei siis pysty ilman ammatti-apua auttamaan? Mikä shokki!


    • vm41

      Älkää ny viitikö enää jumalaa tuohon keitokseen sekoittaa.
      Onhan se jo koko sekamelskan muutenkin aikaansaanut, joten nyt tarvitaan realistisia keinoja, joko naru kaulaan , hyppy katolta, hyppy risteilyllä laivasta mereen yöllä, tai joku muu radikaali keino. Rahan "vinkuminen" täältä sivustoilta, on typerin, sekä luonteen heikkouden osoittama keino paikata aikaansaannoksiasi.
      Kirves ja pokasaha kouraan ja mottimettään, siellä ne turhat haaveet risukkoon hukkuu.

    • auttamaton

      No mites on toivoton5 oletko päässyt mihinkään tulokseen. Pari kuukautta on kulunut kun pyysit ohjeita. Pelaatko edelleen?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1252
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      19
      1245
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1166
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1164
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1143
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1141
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1134
    8. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1127
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1119
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1110
    Aihe