Tarvitsen apuasi kuka ikinä tarjoutuu auttamnaan.

toivoton5

Hei olen nyt rehellinen ja avaudun tänne koska mikään muu ei auta nyt tilaani. Olen kärsinyt peliriippuvuudesta nyt vuode. Olen pelannut n. 10000e yhteensä tämän kuluneen vuoden aikana. En ole pystynyt vieläkään lopettamaan. Kuvittelen koko ajan että voittaisin yhden suurin potin jolla voisin maksaa pikavippini pois. Minulla on nyt yhteensä 4000e lainaa ja olen 23 vuotias mies. Toivon vain ja rukoilen että joku voisi tarjota apua. Tämä voi olla tyhmä idea mutta kokeilen nyt kaikkia keinoja millä hinnalla hyvänsä olen kyllästynyt tähän sairauteen ja haluan siitä lopun! Minä lupaan lopettavani uhkapelaamiset kun saan laskut maksettua voin vaikka antaa auttajalle laskuni ja todistaa itseni ihan kasvotusten.

14

177

Vastaukset 14

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • M. Eläjä.

Olisi kiva saada sotutunnus ja mielellään passikuva mukaan, keskustellaan sitten lisää.
      Siis ihan seuraavaan viestiin.

• hbcf

Riippuvuudesta pääsee eroon riippumalla tarpeeksi ja viemällä asiansa niin aivan päin persettä,, kyllä seinä tulee vastaan kaikessa mihin antautuu liikaa,,, lopulta.

Hoida ensin menosi, laskusi ja pelaa sitten vaikka ruokarahasi, kyllä nälkä opettaa ahneenkin tavoille.

• näin

Siperia opettaa.

• taktiikka sulle

Peliriippuvuuteen pätee sama metodi kuin tupakanpolttoon. Toteat viileästi, että nyt lopetat. Ja sitten pelaaminen loppui. Näin yksinkertaista, sillä kyse on tahdonvoimasta. Kun olet nyt saanut tämän tahdonvoiman esiin, voit käyttää sitä muuhunkin.

Tahdonvoima on tehokas keino aloituksiin ja lopetuksiin, hallitset täydellisesti elämäsi.

Kun olet nyt lopettanut, niin 4000 euron maksaminen palkasta vähitellen onnistuu. Edellyttää sitä, että on hankkinut ensin töitä.

Tilanteesi on siis kohtuullinen tällä metodilla, ei lainkaan toivoton.

• auttamaton

kokeilen nyt kaikkia keinoja millä hinnalla hyvänsä

Kun kukaan ei pysty sinun omia päätöksiäsi muuttamaan. Suomessa ei ole tapana ketään sulkea vankilaan henkilön omasta pyynnöstä.
      Niin että kokeilepa nyt ensin olla pelaamatta, kyllä sitä rahaa sitten alkaa vähitellen säästymään.

• M. Eläjä.

Näitä peliriippuvaisia on tosi paljon, että ihan todellinen ongelma.

Mutta valitettavasti tuskin tällä palstalla näitä asioita hoidetaan....vertaistuki voisi olla tässä tapauksessa kaikkein järkevin taho.

• Näin6

• Näin6 kirjoitti:

Jumala voi auttaa ja antaa todellisen sisällön elämään, joka ulottuu iankaikkisuuteen asti. Tässä lnkissä lisää. http://www.kolumbus.fi/pentti.toikkanen

Meinaatko, että perintätoimet eivät missään epämukavassa muodossa pääse piinaamaan, kunhan vain iankaikkisuuksiin asti niitä taitavasti välttelee?

• perheellinen nainen

Tiedän tunteen. Se on vaikeaa luopua tutusta tavasta, joka on kestänyt kauan. Yksinkertaisesti vaan lopetat!!!
      Teet päätöksen, että en mene pelaamaan!!
      Se on vaikeaa, mutta muuta tietä ei ole. Terapia kenties, mutta auttaako sekään? Itse olin syömishäiriöinen monta vuotta, nyt en enää liki 8 vuoteen. Se oli helvettiä. Ei saanut syödä niin paljoa kuin halusi ja tuli paha olo, pakotin itseni oksentamaan. Kärsin ja samaan aikaan nautin syömisestä. Sitten vain päätin yksi päivä, että kun tekee mieli ruokaa, niin tein muuta. Tein täysin vastakohtaista asiaa, esim menin suihkuun, että pahin meni ohi. No, eihän se helppoa ollut. Mutta luin, tein käsitöitä, runkkasin, lenkkeilin, kävelin, kävin kirjastossa, uimassa..... asioitahan alkoi tulla elämääni. Ja pikkuhiljaa sosiaalistuin, sain kavereita. Hankin koiran ja lenkkeilin sen kanssa. Meni noin puolitoista vuotta, kun huomasin muuttuneeni. En ajatellut ruokaa, Söin vain silloin kun tuli nälkä. Se näläntunnekin oli vierasta. En ollut siis syönyt aiemmin nälkääni vaan kun se oli opittu mukava tapa.
      Tsemppiä.
      Kun jotain oikein kovasti haluaa, siihen kykenee. Elämän laatu paranee, HUOMATTAVASTI. Sitouduin muuttamaan elämäni ja onneksi onnistuin.
      Terapiassakin olen neljä eri settiä käynyt. Eikä se ollut huonoa yhtään.
      Ajattelen sinua. Toivon sinulle parasta.

• ukjjjk
    • peliseis

Annat luvan itsellesi pelata kun toivot, että kun voit niin paljon että on puntit tasan. Et ikinä voit. Tarvitset Jumalaa ja myös ammatillista apua.

• "Tarvitset Jumalaa ja myös ammatillista apua." Kaikki voipa Jumala ei siis pysty ilman ammatti-apua auttamaan? Mikä shokki!

• vm41

Älkää ny viitikö enää jumalaa tuohon keitokseen sekoittaa.
      Onhan se jo koko sekamelskan muutenkin aikaansaanut, joten nyt tarvitaan realistisia keinoja, joko naru kaulaan , hyppy katolta, hyppy risteilyllä laivasta mereen yöllä, tai joku muu radikaali keino. Rahan "vinkuminen" täältä sivustoilta, on typerin, sekä luonteen heikkouden osoittama keino paikata aikaansaannoksiasi.
      Kirves ja pokasaha kouraan ja mottimettään, siellä ne turhat haaveet risukkoon hukkuu.

• auttamaton

No mites on toivoton5 oletko päässyt mihinkään tulokseen. Pari kuukautta on kulunut kun pyysit ohjeita. Pelaatko edelleen?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Venäjä alkaa iskemään Suomen politiikkaan.

Tässä on valtion ja koko länsiliiton päämiehet varoitelleet, että Venäjä alkaa talven aikana taas iskemään hybridisesti.
      Sinkut
      135
      795
    2. Muistelen lämmöllä

Se oli vaikein päätös, jonka olen joutunut tekemään. En pidä valehtelusta, mutta näin sait päätöksen asioille. Rakasti
      Ikävä
      48
      642
    3. Ajattelitko ikinä pyytää anteeksi?

Tiedät kyllä mistä.
      Ikävä
      70
      619
    4. Tunnistan mun rakkaan

Kirjoituksen heti kun se on täällä. Mä vaan tiedän sen ja tunnen 🤗
      Ikävä
      81
      571
    5. Miten oletkin noin

osaamaton kaikin tavoin :)
      Ikävä
      39
      529
    6. Tyrkytät ittees liian

tasokkaille :)
      Ikävä
      46
      510
    7. Jos olen aiheuttanut pahaa, pyydän anteeksi

Jos olen omalla kirjoittelullani aiheuttanut täällä jollekin pahaa mieltä tai sotkenut asioita, niin pyydän sitä anteeks
      Ikävä
      64
      489
    8. Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä

Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä
      Ikävä
      36
      475
    9. Odotan tosi paljon et nähdään uudelleen

Sinussa on piirteitä, jotka sai kiinnostumaan.
      Ikävä
      21
      468
    10. Pakko myöntää mies

En mä aina ihan rehellinen sulle ollut
      Ikävä
      94
      462
    11. Teinipersu Bergbom lupasi ensimmäisenä euron bensaa

Teinipersu julkaisi Tiktok-videonsa marraskuussa 2021. Videolla Bergbom viittaa bensan hintoja esittelevään kylttiin ja
      Maailman menoa
      261
      449
    12. Vaihdevuodet ja psykoottinen käytös

Estrogeenilla on suora yhteys aivojen välittäjäaineisiin, erityisesti serotoniiniin, joka säätelee mielialaa, impulssiko
      Suomussalmi
      36
      401
    13. Timo Vornanen.

On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.
      Maailman menoa
      25
      397
    14. Luottamus

Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.
      Ikävä
      86
      396
    15. Sofia ja Jeffrey yhdessä

Sofia julkaisi instassa kuvan hänestä ja Jeffreystä kuvan, taustalla soi Happy birthday biisi ja Jeffrey kasvot peitetty
      Kotimaiset julkkisjuorut
      80
      395
    16. 21
      392
    17. Onko se loukkaavaa jos pelkkä seksi kiinnostaa?

En tiedä olisiko meillä muuta yhteistä edes. En kyllä oikein osaa nähdä meitä menemässä naimisiin, paitsi ehkä jossain U
      Ikävä
      33
      391
    18. Mikä on ollut ihanin

Kohtaaminen kaivattusi kanssa? Mistä haaveilet hänen kanssaan?
      Ikävä
      13
      385
    19. Kun asiat pitkittyy niin ne mutkistuu

Mutkaista jo on, ei nämä enää selviä.
      Ikävä
      29
      374
    20. Joka ilta mietin

sua❤️Mitä teet, missä meet? Kaipaatko yhtään? Yön tullen toivotan mielessäni sulle hyvää yötä ja aamuisin huomenet. Joka
      Ikävä
      24
      366
    Aihe