Tuosta artikkelista lukekaa vakavia varoituksen ja kriittisyyden sanoja ja tietoja te, jotka olette sinisilmäisesti uskomassa noihin "enkeleihin" hyvinä olentoina ja luotatte "enkeliterapiaan"!
http://www.argumentti.fi/argumentti/2015/01/enkeli-kristinusko/
Vakava varoitus enkeleistä
2
162
Vastaukset
- merituulineiro
Tämä enkeliusko on melkoista höyrytystä ja eksytystä ohi Jumalan ja Jeesuksen sovitustyön. Enkeliin keskittymällä ja mahdollisesti heiltä hyvää oloa saamalla, ohitamme totuuden: jos haluamme periä iankaikkisen elämän meidän on kohdattava Jumalan Poika Jeesus Kristus syntiemme sovittajana ja pelastuksemme antajana. Enkelit toimivat vain Jumalan avustajina, eikä meidän tule heitä rukoilla tai palvoa.
- LyyrisLyllerö
Ihan oikeaa asia puhut merituulineiro.
Ei Raamattu opeta enkeleitä rukoilemaan ja palvomaan eikä suoraan itse lähestymään enkeleitä, vaan uskon ja rukouksen kohde on Jumala Isä ja Poika Jeesus Kristus.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1235580
- 715218
- 994305
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753670Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603318- 432891
- 152327
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️582069- 451937
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381743