nainen mitä sanot miehestä

rakastut häneen

jos tapaat miehen joka haluaa tyydyttää sinut ainakin 3 kertaa päivässä tai enemmänkin joka päivä

15

117

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei kiitos

yök

• ystäväsi

mitä etkö halua olla tyydytetty ja tyytyväinen

• No eiköhän toi ole ihan perussettiä hyvän suhteen alkuvaiheessa...

• ...

sulla on ollu tosi hyviä suhteita.

Meillähän se oli noin kolme kertaa viikkoon suhteen alkuvaiheessa...nykyään kerran kolmeen vuoteen.

• ystävä

mitä mitä silmäni näkevätkään sanoitko SUHTEEN älä kahlitse ja vangitse anna vapaus vain YSTÄVINÄ toistan YSTÄVINÄ suhde pilaa kaiken haluaa olla vapaa mutta YSTÄVIÄ ei ole koskaan liikaa

• No jos olisi hyvä mies, niin jo vain kelpaisi, tuollaisilla reunaehdoilla erityisesti.

• ei palloa jalkaan

niin mihin kelpaa

• kiitos neuvoistanne

anteeksi naiset ymmärrätte kai opettelen olemaan kunnon mies aloitukseni tuli vahingossa ahdasmielisenä mulkvistina vahingossa sanoin tai tarkoitin sille yhdelle neiti oikealle mutta kunnon tulevana aviomiehenä tarkoitin kerran pari viikossa kerran kerrallaan että jaksaa tyydyttää muitakin ystävättäriäni tosiaan opettelen kunnon mieheksi otin neuvoistanne vaarin ja juon nyt kaljaa vaikka en haluaisi

• Ktn-

Ei kiitos. Rasittavaksihan tuo jo kävisi.

Seksi ei ole niin tärkeää elämässäni, että tarvisisin sitä edes joka viikko.

Toisaalta, mistä sitä tietää jos jonkun tyypin kanssa sitten kunnolla innostuu.

• En ymmärrä

Ai millä tavalla tyydyttää? Antaa rahaa 3 kertaa päivässä?

• ifitmakesyouhappy

No jos saat tyydytyksen rahasta

• jcbkkvbnnn

Ei kiitos! Olen kerran elämässä ollut kolmessa yhdynnässä päivän sisään ja pillu ei kyl tykänny yhtään, oli kipeänä siitä

• Mutta.

Antaisiko nainen seksiä, jos ei olisi varma siitä että tämä mies menee kanssaan naimisiin, ostaa asunnon, auton, koiran, kissan, tekee pari lasta ja on "kunnollinen perheen isi"? Täytyykö miehen olla vähintään yhtä hyvin koulutettu ja ehdottomasti paremmin ansaitseva? Loppuukko ja väheneekö seksin antaminen sitten kun nämä asiat on saavutettu?

Mikään ei ole ilmaista. YTM:lle nainen voiihastuessaan antaa ilman mitään edellämainituista palkinnoistakin, mutta jollekin huonommalle miehelle antaessaan nainen varmasti pitää huolen ettei pimpsa ole ilmaista.

• noin ei toimita

Seksillä ei avioliitossa kauppaa käydä. Sitä ei anneta palkinnoksi eikä sitä evätä rangaistuksena.

• Jaa-a. Eihän täällä voi vastata kuin omasta puolestaan kun muiden naisten mielipiteistä minulla ei ole hölkäsen pöläystä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Näin kun katsoit salaa ja

Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku
      Ikävä
      64
      5230
    2. Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."

No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      67
      2465
    3. Kuvaa yhdellä sanalla meidän välejä tällä hetkellä

Vastaa kuin vastaisit Hänelle.
      Ikävä
      268
      2406
    4. Katu täyttyy...

Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt
      Ikävä
      36
      2359
    5. Korjaa toki jos...

Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä
      Ikävä
      19
      1694
    6. Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"

Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm
      Maailman menoa
      219
      1478
    7. Taas joku junan alle

Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai
      Loimaa
      51
      1077
    8. Harmittaa...Lampsiinjoen sillat

Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v
      Imatra
      13
      1033
    9. Joko luovutat

Mun suhteen?
      Ikävä
      89
      1016
    10. Jalat alta

Multa kun veit 😎 👘 🦵🦵🤏
      Ikävä
      66