Minä olen.
Oletteko harrastaneet seksiä ensi treffeillä?
12
165
Vastaukset
- piiloalfa
Olen kieltäytynyt seksistä ensitreffeillä ja toisista sitten kieltäydyinkin. Ai hitto mikä yYTM, tää meitsijäbä nimittäin. :DDD Voin kuvitella miten nainen runkkasi kotona tippa linssinkulmassa minua ajatellen.
- n.35.
En ole koskaan. En edes viidensillä treffeillä.
- YTM:n neuvot
Olen. Suurin osa parisuhteistani on alkanut tuolla tavalla, että ensin kuksitaan, kun tiedämme molemmat että haluamme kuitenkin. En ole joutunut tämän johdosta ongelmiin, sillä yleensä puhun pitempään vain selväjärkisille naisille, joista huomaa selkeästi etteivät ole ongelmatapauksia. Tämä johtaakin sitten helposti parisuhteeseen, kun on luontevaa tutustua paremmin.
- Jari Sillanpää
Suhde alkaa seksistä.
Pubeista on harrastettu seksiä ekalla tapaamisella.
- ...
Ei koskaan, tuohan on vallan siveetöntä käytöstä.
- kunnon mies
En ole harrastanut seksiä ollenkaan. Ensin pitää löytää oikea pysyvä parisuhde.
Harvoin olen treffeille päässyt. Ja seksi ensitreffeillä olisi minulle ihme. Joten, en ole harrastanut :)
Onnittelut kuitenkin sinulle. Teillä taisi olla sitä paljon puhuttua kemiaa.Juu. Yleensä.
Ihmiset ovat erilaisia, löytyy sellaisia, jotka harrastaa seksiä vain parisuhteessa.
Enemmän naisia ovat sellaisia, miehiä vähemmän.- ätmi
en oo harrastanut koskaan enkä päässyt ees treffeille ku ei naiset tykkää musta pitäs olla jännämies eikä tällanen kiltti ätmipaska
- 2+3
Kiltti ei kiroile. Jäit kiinni valehtelusta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt se on selvitetty: Sanna Marinin hallitus lisäsi menoja 41 miljardilla
”vasemmistohallitus oli katastrofaalisen huono”, sanoo kokoomus. Sanna Marinin (sd.) hallituksen tekemät menolisäykset27217604Purra sössi kaiken 2 vuodessa, itkee nyt Marinin perään
Nyt on taas sama vanha itkuvirsi, kun ei omat taidot riittänee. Kaikki on taas muiden syytä. No miten sen "Tunnin juna"19212512Eli persujen rääkyminen Marinin hallituksen velanotosta oli sitä itseään
"Valtiovarainministeriön mukaan Marinin hallitus lisäsi valtion pysyviä menoja 3 miljardia eikä 11 miljardia euroa." El736222MTV3 - Auerin poika todistaa videolla, miten Anneli pahoinpiteli lapsia!
Kello 10.04 – Ainakin kerran viikossa se löi. Löi muitakin sisaruksia, mutta ei isosiskoa. Nuorinta siskoa en ole nähny345178Orpon hallitus runnoi Tunnin junan ilman tarvetta
Näinkö valtiontaloutta hoidetaan? Siis asiantuntijoidenkin aikoja sitten kannattamattomaksi laskema Tunnin juna tehdään775048Orpon hallitus paskoi kaikki hommat
ja "yllätäen" ilmestyi raportti Marinin hallituksen tuhlailusta, raportti tuli kuin TILAUKSESTA.584196Kansa haluaa Marinin hallituksen takaisin ja Orpon pois
Suomen kansa on nyt ilmoittanut millaisen hallituksen Suomi tarvitsee. "Suomalaisten suosikki seuraavaksi hallituspohja513773Lindtman ylivoimainen suosikki pääministeriksi
Lindtmania kannattaa pääministeriksi peräti 50 prosenttia useampi kuin toiseksi suosituinta Kaikkosta. https://www.ilta1003712NO NIIN! Nyt on sitten prinsessa Sannan sädekehä lopullisesti rikottu
narsistia ei kannata enää kuin ne fanaattisimmat kulttilaiset, jotka ovat myös sitä Suomen heikkoälyisintä sakkia. Kun673496Sanna Marin - Maailman paras talousasiantuntija?
PersKeKoa pukkaa? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011636623.html1463179