Oletteko harrastaneet seksiä ensi treffeillä?

Mies 18 vuotta

Minä olen.

12

134

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • piiloalfa

      Olen kieltäytynyt seksistä ensitreffeillä ja toisista sitten kieltäydyinkin. Ai hitto mikä yYTM, tää meitsijäbä nimittäin. :DDD Voin kuvitella miten nainen runkkasi kotona tippa linssinkulmassa minua ajatellen.

    • n.35.

      En ole koskaan. En edes viidensillä treffeillä.

    • YTM:n neuvot

      Olen. Suurin osa parisuhteistani on alkanut tuolla tavalla, että ensin kuksitaan, kun tiedämme molemmat että haluamme kuitenkin. En ole joutunut tämän johdosta ongelmiin, sillä yleensä puhun pitempään vain selväjärkisille naisille, joista huomaa selkeästi etteivät ole ongelmatapauksia. Tämä johtaakin sitten helposti parisuhteeseen, kun on luontevaa tutustua paremmin.

    • Jari Sillanpää

      Suhde alkaa seksistä.

    • Pubeista on harrastettu seksiä ekalla tapaamisella.

    • ...

      Ei koskaan, tuohan on vallan siveetöntä käytöstä.

    • kunnon mies

      En ole harrastanut seksiä ollenkaan. Ensin pitää löytää oikea pysyvä parisuhde.

    • Harvoin olen treffeille päässyt. Ja seksi ensitreffeillä olisi minulle ihme. Joten, en ole harrastanut :)

      Onnittelut kuitenkin sinulle. Teillä taisi olla sitä paljon puhuttua kemiaa.

    • Juu. Yleensä.

    • Ihmiset ovat erilaisia, löytyy sellaisia, jotka harrastaa seksiä vain parisuhteessa.
      Enemmän naisia ovat sellaisia, miehiä vähemmän.

    • ätmi

      en oo harrastanut koskaan enkä päässyt ees treffeille ku ei naiset tykkää musta pitäs olla jännämies eikä tällanen kiltti ätmipaska

      • 2+3

        Kiltti ei kiroile. Jäit kiinni valehtelusta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nykynuoret puhuu nolosti englantia suomen sekaan, hävetkää!

      Kamalan kuuloista touhua. Oltiin ravintolassa ja viereen tuli 4 semmosta 20-25v lasta. Kaikki puhui samaan tyyliin. Nolo
      Maailman menoa
      185
      4184
    2. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      226
      2158
    3. 133
      1637
    4. Luovutetaanko nainen?

      En taida olla sinulle edes hyvän päivän tuttu. Nauratkin pilkallisesti jo selän takana.
      Ikävä
      67
      1301
    5. Miten olette lähestyneet kiinnostuksen kohdettanne?

      Keskusteluita seuranneena tilanne tuntuu usein olevan sellainen, että palstan anonyymit kaipaajat eivät ole koskaan suor
      Ikävä
      63
      1018
    6. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      171
      1014
    7. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      77
      1007
    8. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      54
      942
    9. Mies, tunnistatko minut tästä

      🙋 Nainen, järkevä, mukava ja kiltti?
      Ikävä
      77
      915
    10. Tule mukaan

      Sanoisin sinulle jos uskaltaisin. Kertoisin miten kaipuu täyttää minut päivisin ja öisin huudollaan. Se huuto kaikuu sis
      Ikävä
      39
      904
    Aihe