Kuinka pian lääke menee vanhaks eräpäivän mentyä?

Kyseessä on siis venlafaxine 75 mg ja päiväys on menny 4/2014, että onko vielä syötäviä vai pitäskö heittää jo pois. Ei tästä oo kauaa, kun käytin vielä noita ku oli hätätapaus ja autto vielä ainakin. Vai riippuuko se lääkkeestä?
467
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 4

Vanhimmat

Heitä pois, on jo vanhentuneita lääkkeitä.

Äänestä
  • Vien sitten apteekkiin ne, ku siellä on lääkkeille oma palautuspiste.

    Äänestä

osa muuttuu toksisiksi, joten....

EI se turhaan se ennen päiväys siellä ole=)

Äänestä

Mä söin kans venlafaxinen lääkettä, vaikka päiväys oli menny yli vuos sitten ja hyvin tehos vielä.

Äänestä

Kommentoi aloitusta


UPDATE_11178695 kirjoitti:

Kyseessä on siis venlafaxine 75 mg ja päiväys on menny 4/2014, että onko vielä syötäviä vai pitäskö heittää jo pois. Ei tästä oo kauaa, kun käytin vielä noita ku oli hätätapaus ja autto vielä ainakin. Vai riippuuko se lääkkeestä?

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu