Miten tuo voi tehdä yksin niin, ettei olkapäät huuda hoosiannaa? Etenkin kapeaa penkkiä tehdessä irroitus on kaikista haasteellisinta, itse toistot nousevat helposti. Alle kolmen sarjoja ei edes pysty tekemään ilman apuria, koska tanko ei hievahdakaan telineestä!!
Penkkipunnerruksen aloitus eli tanko räkistä irti
4
145
Vastaukset
- putte tango
Ihan vakavasti: vähennä hiukan painoa, purista lujasti tankoa, lämmittele olkapäät, etenkin kiertäjäkalvosimet kunnolla.
- raw
Ootko liian kaukana tangosta...?
- raw240
Joo, olen kilpaillut penkissä menestyksellä ja koskaan en ole antanut avustaa tankoa telineistä käsille. Se on osa lajia, ja painot ovat yksinkertaisesti liian isot, jos itse ei tankoa saa telineistä irrotettua. Itse telineistä irrottaminen pitää penkkaamisen turvallisena, kun treenataan ja kilpillaan vain niillä painoilla jotka urheilija oikeasti itse hallitsee. V....u tämä mikään joukkuepeli ole, enkä todellakaan välitä haistella kenenkään "käsilleantajan " palleja suoritukseni aikana. Lisäisi lajin arvostusta, jos huippupenkkaajatkin nostaisivat ihan itse painonsa.
- rawbench
Näin on. Usein ei yleisökään näe suorituksen alkua, kun joukkueellinen avustajia heiluu lavalla. Turvaraudat on keksitty ja kisassakin olisi ihan paikallaan antaa kilpailijan niitä käyttää. Mikäli heikkous tulee vastaan, niin painovoima auttaa kyllä kuorman tuvaraudoille :) .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1356191
- 574386
- 592861
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282808Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161885- 151544
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹351427Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗261427- 311251
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431161