Yritys seurustelukumppanin kanssa

sillitrooli

Onko täällä kellään mitään ajatuksia siitä, miten se tapahtuu, että tapaa jonkun kivan vastakkaisen sukupuolen edustajan, joka on lisäksi jotenkin sopivalla ammattialalla suhteessa omaan alaasi, ja sitten paitsi aloittaa suhteen sen ihmisen kanssa, niin lähtee pian myös perustamaan hänen kanssaan yhteistä yritystä?

Pahoittelut ylipitkästä lauseesta. Tuossa lauseessa kuitenkin tuli kokonaisuudessaan se, mistä haluaisin mielipiteitä ja kokemuksia. Tiedän pari pariskuntaa, jotka ovat olleet (suunnilleen) samalla alalla kummatkin, sitten tavanneet, alkaneet seurustella, ja hyvin pian myös perustaneet yhteisen yrityksen. En tunne näitä pariskuntia mitenkään ihan hirvittävän intiimisti, että voisin alkaa kysellä miten he tarkalleenottaen tapasivat ja miten rakkaus kehittyi myös yhteiseksi yritykseksi. Kumminkin, tuollainen olisi niin hienoa.

3

67

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 448789798797

Ja ihan yliopistokoulutus pohjalta.....jee.

• sillitrooli

Mitä tarkoitat? En ymmärrä.

• Kuulostaa projektilta joka voi joko tuoda elämään merkittävästi enemmän mielekkyyttä kuin muuten tai mennä aivan hirvittävällä tavalla pieleen.

Arkijärki varoittelee ettei kannata laittaa kaikkia munia samaan koriin: kun sekä työ- että kotielämä ovat auttamattomasti yhteydessä toisiinsa, niin ongelmat toisessa heijastuvat toiseen. Ja auta herra laupias sitten jos mahdollinen ero ei mene ihan siististi ja sulassa sovussa.

Toisaalta saisihan se parhaimmillaan sitoutumaan myös yritykseen ihan toisella tavalla, ja olisi mahtavaa tehdä yhdessä molemmille mielekästä työtä. En itse kuitenkaan välttämättä uskaltaisi moiseen ryhtyä.

Onnea ja menestystä heille.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      78
      5306
    2. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      125
      3634
    3. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      41
      3526
    4. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      51
      3124
    5. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      26
      2788
    6. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      7
      2329
    7. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      24
      2111
    8. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      199
      2010
    9. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      433
      1669
    10. Huomenta kulta

En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo
      Ikävä
      9
      1588
    Aihe