Järvenpään ex poliiseja 50 -70 luvuilta

Vaari 72.

Ensimmäisenä tulee mieleen kaapin kokoinen Noso, joka nosteli juoppoja kuin höyheniä mustaan maijjaan, jollevat sovulla menneet.

20

1199

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • piikkilihassa

Jes Noso oli legenda jo eläessään.

• Ikämiesjo

Kyllä Noso edelleen on iso. En lähtisi painimaan.

• Noso-on-läskihomo

En minäkään painimaan, mutta munille potkisin ja laittaisin nippuun. Saattaisin tosin tonttikin viedä ja painia siltä paskat housuun,

• Polis

Olihan Leppälän Pekka ja " kidnappaaja" Kaskinen,tosi Cottoneja.Kaskinen heilui Korona baari edessä yöllä pistoolin kanssa vapaalla,Juostiin nurkan taa karkuun, oli Rale ,Tuure ja Mä.

• JJ-Man

Leinon Olli kävi köyrimässä Leppasen hyvän näköistä vaimoa. Erohan siitä tuli.

• polis

Kuuskyt luvulla Mustan Maijan rekisteri numero oli UG-5

• Jaskas1962

Minkä niminen olikaan se Poliisi , joka apui vahingossa Rantasen Jaskan pojan Volvo takapenkille ?

• otempotaomores

Miten kävi Seppo Saraspäälle. Hän oli ainakin jonkin aikaa slurkki

• jampanjeesus

Kytät on natsipaskoja! Jäken vanhin grafitti.

• Kajaanin_Painijat

• Farfaari

Refa oli rankka jätkä. Kiipesi kerran 20 metriseen koivuun kissaa hakemaan ja avasi vaijerilukon vanhan mummon fillarista paljain käsin nykäsemällä kun mummo oli hukannut avaimensa.

• Noso-tuote.fi

Onko tuo Noso jotain sukua Rajakallion auton Nosolle?

• Sadanpäämie

Nosollakin ei ollut kaikki asiat kohdallaa, oli viis virkaa ja kuus nälkää.
      Unohtiko verojakin, kun ulosottomies naulasi lappunsa talon seinään.

Muistan tapauksen,kun mummeli maksoi asiakirjojen toimittamisesta, mutta ne oli jäänyt muilta kiireiltä toimittamatta ja tyttären tytötkin sota-orpoina muutettu eri isälle ristiin.

• VesaE

Filmilinnan sivustalla oli aikoinaan teltta jossa oli ns. Unton ruletti. Isäni oli paikalla kun sinne tuli kaksi riskin näköistä heppua ja he alkoivat töniä muita pelaajia ja myös filmilinnan omistajaa Simosta, joka siellä ajankulukseen pelasi. Aikansa tuupittuaan kylän siihen aikaan kovin skragaaja hermostui ja haastoi molemmat heput teltasta ulos. Joku ehti varoittaa, että toinen taitaa olla voimanostaja. Lopputulos oli kuitenkin, että molemmat uhoajat ottivat lukua. Noso ilmestyi hetken päästä paikalle ja alkoi kysellä tekijää. Kukaan ei vasikoinut, joten Noso totesi, että lyötiinkö noinkin isoja miehiä tainnoksiin jollain tylpällä aseella. Siihen joku totesi, että aseena oli luuvitonen. Jälkeenpäin tuli tietoon, että toinen nukkumatti oli Hannu Saarelainen Hyvinkäältä mm. hopeamies.

• Patupappa

Vaikka Terholan Olli ei mikään iso korsto ollutkaan, niin lyönnit sillä olivat kuin härän potkuja ja räjähtävän nopeita.

• Muistelijavaari
        VesaE kirjoitti:

Filmilinnan sivustalla oli aikoinaan teltta jossa oli ns. Unton ruletti. Isäni oli paikalla kun sinne tuli kaksi riskin näköistä heppua ja he alkoivat töniä muita pelaajia ja myös filmilinnan omistajaa Simosta, joka siellä ajankulukseen pelasi. Aikansa tuupittuaan kylän siihen aikaan kovin skragaaja hermostui ja haastoi molemmat heput teltasta ulos. Joku ehti varoittaa, että toinen taitaa olla voimanostaja. Lopputulos oli kuitenkin, että molemmat uhoajat ottivat lukua. Noso ilmestyi hetken päästä paikalle ja alkoi kysellä tekijää. Kukaan ei vasikoinut, joten Noso totesi, että lyötiinkö noinkin isoja miehiä tainnoksiin jollain tylpällä aseella. Siihen joku totesi, että aseena oli luuvitonen. Jälkeenpäin tuli tietoon, että toinen nukkumatti oli Hannu Saarelainen Hyvinkäältä mm. hopeamies.

Olli oli tyrmännyt filmilinnan eteen kapiaisen, joka oli aloittanut posken soittamisen. Kun kapianen heräsi ja pääsi jaloileen niin hän alkoi uudelleen uhota, että Hyrylästä tulevat kostajat. Olli veti liikkuvat taakse ja kapianen oli toiseen kertaan taju kankaalla. Ei tullut kostajia, mutta kapiaisen koppalakki jäi minulle muistoksi.

• naurunappula

www.youtube.com/watch?v=oZKFN9XpOD4

• Sukulainen

Wallenius niminen mies oli niihin aikoihin ulosotossa ja kavalsi rahaa ja lopulta tappoi titsensä.

• Oivanpoika

Konstaapeli Kaskinen oli kova hillumaan pistoolilaan , mutta myös pidätti vei asemalle pienestäkin syystä. Faijani kertoi, että olivat kolmistaan äiskin (Seppo Vartiainen) ja Leinon Ollin kanssa äijänpojan kämpillä kolmen tytön kanssa, yksi oli Lissu nimeltään. Lissun faijja oli kuullut, että hänen likkansa on kylän pukkien samassa kämpässä hän soitti poliisit perään varmuuden vuoksi.
      Kaskinen tuli toisen poliisin kanssa oven taakse joka oli lukossa. Kaskinen huusi, tulkaa ulos, tai me tullaan väkisin sisään. Faijja avasi oven. Kaskinen kysyi kukas täällä on huoneiston haltija? Äiski oli sängyn alla piilossa, eikä tullut esiin.

Kaskinen sanoi, että sitten lähdetään koko porukkalla laitokselle selvittämään asioita, ja miksi poliisit soitetettiin ja mitä kämpillä oli oikein hommailtu.

Viisi lähti mukaan ja yksi , eli äiski jäi sängyn alle piiloon. Maijan kopissa Lissu sanoi pojille, ettei Kaskisesta ole huolta. Kun pääsivät laitokselle, niin Lissu pyysi Kaskisen kahden kesken juttelemaan. Hetken kuluttua Kaskinen tuli naama punaisena juttelemasta ja huusi ulos täältä koko porukka ja äkkiä .

Kun pääsivät pihalle, niin Lissu selvitti pojille miksi Kaskinen hermostui. Lissu oli uhannut kertoa Kaskisen esimiehelle, että Kaskisella oli tapana houkutella nuoria tyttöjä poliisiautoon ookailemaan ja virkahomat jäivät näin vähemmälle.

• Vaari77

Konstaapeli Kuokkanen oli vittumaisen poliisin maineessa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      116
      6010
    2. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      32
      4107
    3. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      82
      3362
    4. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      18
      2996
    5. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      252
      2064
    6. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      88
      2004
    7. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      43
      1817
    8. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      143
      1795
    9. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1696
    10. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1569
    Aihe