"2 Näin on Herra Sebaot puhunut: 'Olen päättänyt rangaista amalekilaisia, koska he asettuivat israelilaisten tielle, kun nämä tulivat Egyptistä.
3 Mene siis nyt ja kukista amalekilaiset. Julista heidät ja heidän omaisuutensa Herralle kuuluvaksi uhriksi. Älä sääli heitä vaan tapa kaikki, miehet ja naiset, lapset ja imeväiset, härät ja lampaat, kamelit ja aasit.'"
Jumala on rakkaus?
37
71
Vastaukset
- totuus osuu
Ai taisi osua totuus, kun täytyi poistattaa se vastaukseni.
Tämä on tällaista sananvapauden rajoitusta teiltä joiltakin ateisteilta.
No yritetään kestää, se on kristityn osa.
Mutta todelakin, olen siis kyllästynyt muihinkin kuin tämäntyyppisten ateistien jankutuksiin, täällä on ihan "uskovaisiakin" joiden jankutuksista olen saanut tarpeekseni. Palsta on täynnä jankuttajia.- höh!
Et sitten osannut muuta kuin jankuttaa
- näinon
Jumala on rakkaus ja sillä siisti. Turha sellaisten on Raamattua siteerata, jotka eivät siitä mitään ymmärrä.
- pahuus pois
Jumala on rakkaus!
Tuo amalekilaisten tuho on vasta pikku juttu, kun Jumala poistaa pahuuden maanpäältä tässä lähitulevaisuudessa.
Mitenkähän sinun käy tässä tohinassa sitten?Tätä olen pitänyt suurimpina huijauksena, että "Jumala on rakkaus". Jumalahan ei sano kertaakaan, että hän rakastaa ketään. Ei myöskään paranna, vaikka hellitään sanontaa; "Jumala parantaa".
Ne on jostain keksitty, koska niitä ei Raamatusta löydy. Mutta sitä tappamista löytyy senkin edestä. Sitä Jumala tekee, ja käskee tekemään.
Ja mistä tietää mitä Jumala tekee "tässä lähitulevaisuudessa"? Ei ole varmaan kertonut, mutta saahan sitä haaveilla.- ei muuta
"Jumala on rakkaus hokema taitaa olla vain joittenkin uskovien mantra joka pyörii kuin buddhalaisten rukousmylly ilman mitään muuta merkitystä.
- hoh-hoijaa
helsinkijokkeri kirjoitti:
Tätä olen pitänyt suurimpina huijauksena, että "Jumala on rakkaus". Jumalahan ei sano kertaakaan, että hän rakastaa ketään. Ei myöskään paranna, vaikka hellitään sanontaa; "Jumala parantaa".
Ne on jostain keksitty, koska niitä ei Raamatusta löydy. Mutta sitä tappamista löytyy senkin edestä. Sitä Jumala tekee, ja käskee tekemään.
Ja mistä tietää mitä Jumala tekee "tässä lähitulevaisuudessa"? Ei ole varmaan kertonut, mutta saahan sitä haaveilla.Sieltä löytyy juuri sitä mitä sinä haluat!
Pirukaan ei varmaan ole sieltä Jumalan rakkautta löytänyt.... hoh-hoijaa kirjoitti:
Sieltä löytyy juuri sitä mitä sinä haluat!
Pirukaan ei varmaan ole sieltä Jumalan rakkautta löytänyt....Minä "löydän" sitä mitä Raamatussa on tai ei ole. En ole muiden "tietämyksen" varassa. Voisit ehkä noin tietävänä kertoa, missä Jumala sanoo ketään rakastavansa tai että olisi parantanut. Tuhoteot on tosiaan helppo löytää, koska sitä tapahtuu varsin paljon; ei tarvitse itse keksiä.
- L. Ukenut
Tätä olen pitänyt suurimpina huijauksena, että "Jumala on rakkaus". Jumalahan ei sano kertaakaan, että hän rakastaa ketään. Ei myöskään paranna, vaikka hellitään sanontaa; "Jumala parantaa".
Ja mistä tietää mitä Jumala tekee "tässä lähitulevaisuudessa"? Ei ole varmaan kertonut, mutta saahan sitä haaveilla.Sokea oot, mene lukemaan Raamattu, UT:tti.
Syvällä rinta -äänellä sanon: Et tiedä mitään, valitettavasti.
Jumala on Rakkaus.
1 Joh. 4:
7. Rakkaani, rakastakaamme toinen toistamme, sillä rakkaus on Jumalasta; ja jokainen, joka rakastaa, on Jumalasta syntynyt ja tuntee Jumalan.
8. Joka ei rakasta, se ei tunne Jumalaa, sillä Jumala on rakkaus
2 Moose 20:
12. Kunnioita isääsi ja äitiäsi, että kauan eläisit siinä maassa, jonka Herra, sinun Jumalasi, sinulle antaa.
13. Älä tapa.
14. Älä tee huorin.
15. Älä varasta.
16. Älä sano väärää todistusta lähimmäisestäsi.
17. Älä himoitse lähimmäisesi huonetta. Älä himoitse lähimmäisesi vaimoa äläkä hänen palvelijaansa, palvelijatartaan, härkäänsä, aasiansa äläkä mitään, mikä on lähimmäisesi omaa."
Marmus 10:
18. Mutta Jeesus sanoi hänelle: "Miksi sanot minua hyväksi? Ei kukaan ole hyvä paitsi Jumala yksin.
19. Käskyt sinä tiedät: 'Älä tapa', 'Älä tee huorin', 'Älä varasta', 'Älä sano väärää todistusta', 'Älä toiselta anasta', 'Kunnioita isääsi ja äitiäsi.'
jaakob 2:
11. Sillä hän, joka on sanonut: "Älä tee huorin", on myös sanonut: "Älä tapa"; jos et teekään huorin, mutta tapat, olet lainrikkoja.
t. Lukenut, parantunut, nähnyt parantumisia kymmeniä. - ainakin tässä
Minä "löydän" sitä mitä Raamatussa on tai ei ole. En ole muiden "tietämyksen" varassa. Voisit ehkä noin tietävänä kertoa, missä Jumala sanoo ketään rakastavansa tai että olisi parantanut. Tuhoteot on tosiaan helppo löytää, koska sitä tapahtuu varsin paljon; ei tarvitse itse keksiä.
"Tämä on minun rakas poikani johon minä olen mielistynyt"
ainakin tässä kirjoitti:
"Tämä on minun rakas poikani johon minä olen mielistynyt"
Joo, rakasti siis vain itseään; onhan sekin jo jotain. Tai siis poikaansa.
L. Ukenut kirjoitti:
Sokea oot, mene lukemaan Raamattu, UT:tti.
Syvällä rinta -äänellä sanon: Et tiedä mitään, valitettavasti.
Jumala on Rakkaus.
1 Joh. 4:
7. Rakkaani, rakastakaamme toinen toistamme, sillä rakkaus on Jumalasta; ja jokainen, joka rakastaa, on Jumalasta syntynyt ja tuntee Jumalan.
8. Joka ei rakasta, se ei tunne Jumalaa, sillä Jumala on rakkaus
2 Moose 20:
12. Kunnioita isääsi ja äitiäsi, että kauan eläisit siinä maassa, jonka Herra, sinun Jumalasi, sinulle antaa.
13. Älä tapa.
14. Älä tee huorin.
15. Älä varasta.
16. Älä sano väärää todistusta lähimmäisestäsi.
17. Älä himoitse lähimmäisesi huonetta. Älä himoitse lähimmäisesi vaimoa äläkä hänen palvelijaansa, palvelijatartaan, härkäänsä, aasiansa äläkä mitään, mikä on lähimmäisesi omaa."
Marmus 10:
18. Mutta Jeesus sanoi hänelle: "Miksi sanot minua hyväksi? Ei kukaan ole hyvä paitsi Jumala yksin.
19. Käskyt sinä tiedät: 'Älä tapa', 'Älä tee huorin', 'Älä varasta', 'Älä sano väärää todistusta', 'Älä toiselta anasta', 'Kunnioita isääsi ja äitiäsi.'
jaakob 2:
11. Sillä hän, joka on sanonut: "Älä tee huorin", on myös sanonut: "Älä tapa"; jos et teekään huorin, mutta tapat, olet lainrikkoja.
t. Lukenut, parantunut, nähnyt parantumisia kymmeniä.Mitä järkeä oli laittaa kohtia, missä Jumala ei sano mitään. Mooses ei kerro muuta kuin mitä ei saa tehdä.
Itse en ole parantunut, enkä ole nähnyt kenenkään muunkaan parantuvan. Syvällä rintaäänellä: älä viitsi mulle puhua palturia.- ainakin tässä
No rakasti ja sitähän sinä väitit ettei ole sanonut rakastavansa. Etkö ollutkin väärässä?
- atskulle
Mitä järkeä oli laittaa kohtia, missä Jumala ei sano mitään. Mooses ei kerro muuta kuin mitä ei saa tehdä.
Itse en ole parantunut, enkä ole nähnyt kenenkään muunkaan parantuvan. Syvällä rintaäänellä: älä viitsi mulle puhua palturia.Itsekin tiedät, että Jumala on puhunut monelle ihmiselle ja Raamatussa niistä kerrotaan. Älä jankuta lapsellisuuksia.
Pidä epäuskosi ja lopeta sen selkäsi uikuttaminen. - ihmettelevä
Mitä järkeä oli laittaa kohtia, missä Jumala ei sano mitään. Mooses ei kerro muuta kuin mitä ei saa tehdä.
Itse en ole parantunut, enkä ole nähnyt kenenkään muunkaan parantuvan. Syvällä rintaäänellä: älä viitsi mulle puhua palturia.Miksi Jumalan olisi parantanut sinut?
- hkyig
ainakin tässä kirjoitti:
No rakasti ja sitähän sinä väitit ettei ole sanonut rakastavansa. Etkö ollutkin väärässä?
Itserakkautta siis. Sekö onkin raamatun jumalan sanoma.
hkyig kirjoitti:
Itserakkautta siis. Sekö onkin raamatun jumalan sanoma.
Juu. olin tosiaan väärässä. Katsoin vain sitä VT:a, jossa rakkautta ei näy, ei kuulu. Osaa Jumala kuitenkin Jeesusta rakastaa. Ja Jeesus on itseasiassa sama kuin Jumala itse?
- juuri niin
Kyllä, 1. käsky.
ihmettelevä kirjoitti:
Miksi Jumalan olisi parantanut sinut?
Koska olin aikoinaan uskossa, ja Jeesuksen tehtävä uskoville on parantaa sairaat, niin olisi kuvitellut paranevani. Miksi Jumala jätti parantamatta minut ja kaikki muutkin, joita seurasin vuosi vuoden jälkeen?
Ja en ole kyllä missään nähnyt Jumalan sanovan rakastavansa VT:ssa ketään. Se ei kai kuulu Jumalan tehtäviin. Eikä myöskään parantaminen. Turhauttaa tällainen jankkaus selvästä asiasta: lukekaa Raamattua!- jotain pyhää sentään?
Juu. olin tosiaan väärässä. Katsoin vain sitä VT:a, jossa rakkautta ei näy, ei kuulu. Osaa Jumala kuitenkin Jeesusta rakastaa. Ja Jeesus on itseasiassa sama kuin Jumala itse?
Niin on mutta sinun aivoillasi ei Jumalan olemusta voi ymmärtää joten jätä rääpimättä!
- ihmettelevä
Koska olin aikoinaan uskossa, ja Jeesuksen tehtävä uskoville on parantaa sairaat, niin olisi kuvitellut paranevani. Miksi Jumala jätti parantamatta minut ja kaikki muutkin, joita seurasin vuosi vuoden jälkeen?
Ja en ole kyllä missään nähnyt Jumalan sanovan rakastavansa VT:ssa ketään. Se ei kai kuulu Jumalan tehtäviin. Eikä myöskään parantaminen. Turhauttaa tällainen jankkaus selvästä asiasta: lukekaa Raamattua!Sinä mitään uskossa ole ollut. Älä siis valehtele. ET edes tiedä mitä on olla uskossa.
- pieni sivuhuom.
Ja en ole kyllä missään nähnyt Jumalan sanovan rakastavansa VT:ssa ketään. Se ei kai kuulu Jumalan tehtäviin. Eikä myöskään parantaminen. Turhauttaa tällainen jankkaus selvästä asiasta: lukekaa Raamattua!Mikä sairaus sinulla sitten oli niin vakava nuorena miehenä jo, että se olisi pitänyt parantaa?
Vai onko se vain sitä, anna nyt mulle joulupukki kaikki heti ja nyt, ja jos minulla on jokin pieni vaiva, se on otettava pois?
Minä ainakin olen tyytynyt siihenkin, että Jumala antaa joidenkin tehdä pahaa kuten Herzogin, Herzog jopa veti pari hammasta suustani, kun pidin hänen touhuaan jumalanpilkkana, joten hänellä on noitavoimia. Voima ei tule Jumalalta, vaan jostain muualta. Jumala silti salli saatanan kiusata minua. Ilmeisesti joku hullu Herzog-fani kirosi minut.
En ole pyytänyt Jumalaa taikomaan suuhuni hampaita, vaikka olen rutiköyhä. Joudun kulkemaan naurettavan näköisenä kaksi hammasta puuttuen, kunnes lopulta saan ne.
Varoitan siis: Herzog on saatanasta, varokaa ja juoskaa karkuun. Itse en muuta kuin arvostelin ja pidin törkeänä jumalanpilkkana hänen hampaiden suuhun taikomistaan ennestään vauraille ihmisille (tuossahan Jumala sitten taas antaa huijata ennestään ahneita ihmisiä, elävät länsimaailmassa ja pitäisi saada peräti kultahampaat suuhun, jos pyytäisin Jumalalta hampaita, ei niiden tarvitsisi kultaa olla). jotain pyhää sentään? kirjoitti:
Niin on mutta sinun aivoillasi ei Jumalan olemusta voi ymmärtää joten jätä rääpimättä!
Ei aivoja tarvitakaan: pelkkä lukutaito riittää siihen, mitä Jumala Raamatussa tekee ja mitä ei. Sen näkeminen ei ole ollenkaan vaikeaa.
pieni sivuhuom. kirjoitti:
Mikä sairaus sinulla sitten oli niin vakava nuorena miehenä jo, että se olisi pitänyt parantaa?
Vai onko se vain sitä, anna nyt mulle joulupukki kaikki heti ja nyt, ja jos minulla on jokin pieni vaiva, se on otettava pois?
Minä ainakin olen tyytynyt siihenkin, että Jumala antaa joidenkin tehdä pahaa kuten Herzogin, Herzog jopa veti pari hammasta suustani, kun pidin hänen touhuaan jumalanpilkkana, joten hänellä on noitavoimia. Voima ei tule Jumalalta, vaan jostain muualta. Jumala silti salli saatanan kiusata minua. Ilmeisesti joku hullu Herzog-fani kirosi minut.
En ole pyytänyt Jumalaa taikomaan suuhuni hampaita, vaikka olen rutiköyhä. Joudun kulkemaan naurettavan näköisenä kaksi hammasta puuttuen, kunnes lopulta saan ne.
Varoitan siis: Herzog on saatanasta, varokaa ja juoskaa karkuun. Itse en muuta kuin arvostelin ja pidin törkeänä jumalanpilkkana hänen hampaiden suuhun taikomistaan ennestään vauraille ihmisille (tuossahan Jumala sitten taas antaa huijata ennestään ahneita ihmisiä, elävät länsimaailmassa ja pitäisi saada peräti kultahampaat suuhun, jos pyytäisin Jumalalta hampaita, ei niiden tarvitsisi kultaa olla).No, selkävika on ollut ja pahentunut vuodesta 1997 asti; elin silloin uskossa ja perheenisänä. Jeesus antoi tehtäväksi parantaa, parannettavan uskoa ei tarvita.
- jotain pyhää sentään?
Ei aivoja tarvitakaan: pelkkä lukutaito riittää siihen, mitä Jumala Raamatussa tekee ja mitä ei. Sen näkeminen ei ole ollenkaan vaikeaa.
No nyt puhut asiaa. Sinulla ei ole aivoja!
Jankuttaminen käy hyvin ilman niitäkin.
Oikeastaan olet säälittävä... - joopa joo
No, selkävika on ollut ja pahentunut vuodesta 1997 asti; elin silloin uskossa ja perheenisänä. Jeesus antoi tehtäväksi parantaa, parannettavan uskoa ei tarvita.
Et siis sen takia makaa miesten kanssa kun selkä ei kestä.
Siksi vain suikit ja tumputtelet ja väität, että se ei ole synti. - pieni sivuhuom.
No, selkävika on ollut ja pahentunut vuodesta 1997 asti; elin silloin uskossa ja perheenisänä. Jeesus antoi tehtäväksi parantaa, parannettavan uskoa ei tarvita.
Mutta eihän selkävika vielä sellainen ole, mistä kovasti pitäisi ottaa yhteyttä ja pyytää parannusta. Tai ainakaan sillä ehdolla, että jos et nyt paranna, ei sinua ole olemassakaan.
Ei millään pahalla, itsekin olen kärsinyt selästäni, mutta ei ole kyllä juolahtanut mieleen edes rukoilla siitä, saati että menettäisin uskoni, jos ei Jumala vastaisi kaikkiin pyyntöihini. En ole ikinä tullut edes ajatelleeksi, että Hän olisi jonkinlainen rukousautomaatti, vaikka nyt tietysti kaikenlaista voi rukoilla. Kerran rukoilin fyysisestä vaivasta, kun korvasta meni kuulo ja se parantui, mutta kärsin sitä ensin aikani, työtä oli vaikea hoitaa. Arvelin, että siihen vastattiin lähinnä sen tähden, että se oli ikään kuin vahinko. Olin pyöräillyt kesällä ja myöhemmin arveltiin, sitä ei koskaan ehditty diagnosoimaan, eikä voitukaan sillä se oli sisäkorvassa , mutta arveltiin että se oli syntynyt pyöräilystä kesällä, eli verenkiertohäiriö sisäkorvassa. Rukoilin yksikseni ja seuraavana päivänä korvaan tuli kuulo. Olin kyllä sietänyt sitä aikani. Se meni siis täysin kuuroksi ja joku lääkäri taisi pelotella että jää tuollaiseksi. Yleensä minulla onkin sitten vasta siinä vaiheessa tapana jotain rukoilla, kun ei mitään muutakaan voi tehdä enää. Mutta olen varma, että jos oltaisi tarkoitettu että toisesta korvasta tulee kuuro loppuiäksi, niin sitten olisi ollut tarkoitettu jostain syystä. Nyt se oli ikään kuin ei-tarkoitettu, joten siihen sitten vastattiin. - pieni sivuhuom.
pieni sivuhuom. kirjoitti:
Mutta eihän selkävika vielä sellainen ole, mistä kovasti pitäisi ottaa yhteyttä ja pyytää parannusta. Tai ainakaan sillä ehdolla, että jos et nyt paranna, ei sinua ole olemassakaan.
Ei millään pahalla, itsekin olen kärsinyt selästäni, mutta ei ole kyllä juolahtanut mieleen edes rukoilla siitä, saati että menettäisin uskoni, jos ei Jumala vastaisi kaikkiin pyyntöihini. En ole ikinä tullut edes ajatelleeksi, että Hän olisi jonkinlainen rukousautomaatti, vaikka nyt tietysti kaikenlaista voi rukoilla. Kerran rukoilin fyysisestä vaivasta, kun korvasta meni kuulo ja se parantui, mutta kärsin sitä ensin aikani, työtä oli vaikea hoitaa. Arvelin, että siihen vastattiin lähinnä sen tähden, että se oli ikään kuin vahinko. Olin pyöräillyt kesällä ja myöhemmin arveltiin, sitä ei koskaan ehditty diagnosoimaan, eikä voitukaan sillä se oli sisäkorvassa , mutta arveltiin että se oli syntynyt pyöräilystä kesällä, eli verenkiertohäiriö sisäkorvassa. Rukoilin yksikseni ja seuraavana päivänä korvaan tuli kuulo. Olin kyllä sietänyt sitä aikani. Se meni siis täysin kuuroksi ja joku lääkäri taisi pelotella että jää tuollaiseksi. Yleensä minulla onkin sitten vasta siinä vaiheessa tapana jotain rukoilla, kun ei mitään muutakaan voi tehdä enää. Mutta olen varma, että jos oltaisi tarkoitettu että toisesta korvasta tulee kuuro loppuiäksi, niin sitten olisi ollut tarkoitettu jostain syystä. Nyt se oli ikään kuin ei-tarkoitettu, joten siihen sitten vastattiin.Toki olin aika hädissäni silloin, eikä auttajia missään, joten kaipa Jumala vastaa enemmän oikein hätähuutoihin.
Yleensä olen omituisesti huomannut hätähuutoihin vastaamisen. Joskus on hätähuutoihin toisten puolesta vastattu. Mutta ei se ole mitään sellaista, että kaikki toiveet pitäisi täyttää tai jotain sellaista, ja ettei mitään hätää tai kärsimystä saisi olla. Eikä kaikkiin rukouksiin saa mitään vastausta, joten se siitä. Minkä takia se jotenkin vähentäisi Jumalan olemassaoloa? jotain pyhää sentään? kirjoitti:
No nyt puhut asiaa. Sinulla ei ole aivoja!
Jankuttaminen käy hyvin ilman niitäkin.
Oikeastaan olet säälittävä...En sanonut, ettei minulla ole aivoja, vaan että Raamatun lukemiseen ei aivoja tarvita. Luetaanhan lapsillekin Raamattua, ja Koraania muslimilapsille. Ja mitä aivoja käytetään, kun uskotaan Hai-jumalan tai Allahin olemuksiin?
joopa joo kirjoitti:
Et siis sen takia makaa miesten kanssa kun selkä ei kestä.
Siksi vain suikit ja tumputtelet ja väität, että se ei ole synti.Kyllä selkäni kestää vaikka mitä, ei estä seksiä eikä mitään normaalia touhua. Mutta olisi ollut kiva saada se terveeksi. On nimittäin nikama siirtynyt, ja siirtyy lisää.
Tämän palstan todellisuus on sama kuin aiempi kokemus: kaikki puhuu parantamisista, mutta kun pyydän esittäjiä parantamaan minut, niin kaikki kaikkoaa kauas. Ja kukaan e siis voi todistaa sanojaan. Ja minä jään epäuskoiseksi.
Synniksi on sanottu vain, jos makaa miehen kanssa tai kuukautislilassa olevan naisen kanssa. Kaikkea muuta varmaan saa tehdä, eikä se ole syntiä. Maata siis naisen kanssa silloin kun ei ole kuukautisia, ja olla miehen kanssa muulla tavoin. Jumala on antanut aika tarkat ohjeet mikä syntiä on.pieni sivuhuom. kirjoitti:
Toki olin aika hädissäni silloin, eikä auttajia missään, joten kaipa Jumala vastaa enemmän oikein hätähuutoihin.
Yleensä olen omituisesti huomannut hätähuutoihin vastaamisen. Joskus on hätähuutoihin toisten puolesta vastattu. Mutta ei se ole mitään sellaista, että kaikki toiveet pitäisi täyttää tai jotain sellaista, ja ettei mitään hätää tai kärsimystä saisi olla. Eikä kaikkiin rukouksiin saa mitään vastausta, joten se siitä. Minkä takia se jotenkin vähentäisi Jumalan olemassaoloa?Vaimolleni tuli mieleen selkäni paraneminen, ja ajattelin itsekin sen olevan Jeesuksen tarkoittama toiminta uskoville. Mutta en parantanut.
Jeesuksen mukaan parantaminen on "automaatti": "Menkää talosta taloon ja parantakaa siellä sairaat ja julistakaa Jumalan valtakuntaa". Uskovan yksi merkki on parantaa sairaat. Ja Jeesus vastasi Johannes Kastajalle vankeuteen, että täällä parannetaan sokeita, kuulovammaisia, rammat kävelevät.
Siis parantaminen on uskovan ja Jeesuksen keskeinen toiminta.
- suurin Rakkaus
Joh 3:16 "Sillä niin paljon Jumala on maailmaa rakastanut että antoi oman Poikansa, jotta yksikään, joka Häneen uskoo ei hukkuisi, vaan saisi iankaikkisen elämän."
Joh 15:9 "Niinkuin Isä on minua rakastanut, niin minäkin olen rakastanut teitä; pysykää minun rakkaudessani."
Joh 15:12 "Tämä on minun käskyni, että te rakastatte toisianne, niinkuin minä olen teitä rakastanut.13 Sen suurempaa rakkautta ei ole kenelläkään, kuin että hän antaa henkensä ystäväinsä edestä."Edelleenkään noita sanoja ei ole sanout itse Jumala. Jeesus kyllä rakasti paljokin omien sanojensa mukaan.
- jankunjankun
Edelleenkään noita sanoja ei ole sanout itse Jumala. Jeesus kyllä rakasti paljokin omien sanojensa mukaan.
Oletko koskaan kuullut profeetoista joita Jumala käyttää.
Mitä sinä tulta jankutat kun et kuitenkaan usko. jankunjankun kirjoitti:
Oletko koskaan kuullut profeetoista joita Jumala käyttää.
Mitä sinä tulta jankutat kun et kuitenkaan usko.Jumala kyllä puhuu Raamatussa ihan omalla suullakin, eikä sanavarasosta löydy rakkautta. Toki muut Raamatussa rakkautta esillä pitävät, myös Jumalan puolesta, kun ylistetään ja esitetään virsiä.
Minä uskon mitä lukee, vaikka en Jumalaan uskokaan.- siitä vaan
Jumala kyllä puhuu Raamatussa ihan omalla suullakin, eikä sanavarasosta löydy rakkautta. Toki muut Raamatussa rakkautta esillä pitävät, myös Jumalan puolesta, kun ylistetään ja esitetään virsiä.
Minä uskon mitä lukee, vaikka en Jumalaan uskokaan.Siinähän uskot itseäsi ja jankutat vaikka maailman tappiin.
- ,--
http://m.youtube.com/results?q=john spong&sm=1
Jumalan voi käsittää monella tavalla, mm. rakkautena. Pari muutakin oivaltavaa näkemystä piispalta linkissä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1307054Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631654310Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen533432Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4913069Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2932060Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361723Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja201631- 911553
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1751461Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151416