Miksi pitää olla samanlainen kuin muut?

outo mies

Että tulee hyväksytyksi ja saa rakkautta. Pitää olla jonkilainen narsisti, alkoholisti, pelimies jolla on ainakin sata exä panoa. Pitää myös olla todella sosiaalinen , puhelias, paljon kavereita, etenkin nais kavereita ja entisiä panoja.

Ei riitä että miehellä on muutama kaveri ja yksi ex, jos mies ei käy baareissa joka viikonloppu ja ole koko ajan menossa jonnekkin niin se on kauhee turn off

23

211

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 17+10

"Että tulee hyväksytyksi ja saa rakkautta. Pitää olla jonkilainen narsisti, alkoholisti, pelimies jolla on ainakin sata exä panoa. Pitää myös olla todella sosiaalinen , puhelias, paljon kavereita, etenkin nais kavereita ja entisiä panoja.

Ei riitä että miehellä on muutama kaveri ja yksi ex, jos mies ei käy baareissa joka viikonloppu ja ole koko ajan menossa jonnekkin niin se on kauhee turn off "

Meh. Suurin osa ihmisistä on kuitenkin lähempänä tätä jälkimmäistä kategoriaa kuin tuota ensin mainittua ( tai ainakin aikuisista, eli 30v ihmisistä), joten sähän olet juuri kuin "kaikki muutkin" :D Ja eipä sun tartte olla ku oma ittesi ja pyrkiä siihen, että sulla on hyvä olla. Ja se ei sitten tarkota mitään itsekkyyttä ja välinpitämättömyyttä.

• 18+4

Etsit seuraa vääränlaisten naisten keskuudesta.

• vääränlainen mies

Yleisin ja helpoin vastaus kaikille jotka potee parisuhteettomuutta. "Etsit seuraa vääränlaisten naisten keskuudesta."
        Tiedän tasan tarkkaan kun en myöskään löydä naista että haku on laajaa joten yhtä ja samaa väärää ei ole haussa.
        Tuo on vain helpoin lause siirtyä seuraavaan avaukseen.

• 18+4
        vääränlainen mies kirjoitti:

Yleisin ja helpoin vastaus kaikille jotka potee parisuhteettomuutta. "Etsit seuraa vääränlaisten naisten keskuudesta."
        Tiedän tasan tarkkaan kun en myöskään löydä naista että haku on laajaa joten yhtä ja samaa väärää ei ole haussa.
        Tuo on vain helpoin lause siirtyä seuraavaan avaukseen.

Jos miestä ei huvita bilettää ja olla menossa tai olla sosiaalinen jolla paljon kavereita niin ihan turhaan hän etsii seuraa sellaisista naisista. Tästä ei pitäisi edes joutua käymään keskustelua.

Loput oletetusta vaatimuslistasta ovat aloittajan katkeraa itkun tihrustamista johon sen syvemmin tuskin tarvitsee myöskään paneutua.

• 69+69
        18+4 kirjoitti:

Jos miestä ei huvita bilettää ja olla menossa tai olla sosiaalinen jolla paljon kavereita niin ihan turhaan hän etsii seuraa sellaisista naisista. Tästä ei pitäisi edes joutua käymään keskustelua.

Loput oletetusta vaatimuslistasta ovat aloittajan katkeraa itkun tihrustamista johon sen syvemmin tuskin tarvitsee myöskään paneutua.

No älä lue sitten aloittajan tapaisia keskusteluja jos niin vitunYlimielisenä pitää ylpeillä omaa erinomaisuuttaan!

• 18+4
        69+69 kirjoitti:

No älä lue sitten aloittajan tapaisia keskusteluja jos niin vitunYlimielisenä pitää ylpeillä omaa erinomaisuuttaan!

Onnistumisen ensimmäinen askel on halu oppia. Jos haluaa oppimisen sijasta julistaa netissä kuinka naiset haluaa alkoholisoituneen sataa panneen narsistin niin se on oma valinta. Ja ihan turha ulista jos itse päättää rypeä katkeruudessaan.

• fsafdsdsadsaöläöäö
        18+4 kirjoitti:

Onnistumisen ensimmäinen askel on halu oppia. Jos haluaa oppimisen sijasta julistaa netissä kuinka naiset haluaa alkoholisoituneen sataa panneen narsistin niin se on oma valinta. Ja ihan turha ulista jos itse päättää rypeä katkeruudessaan.

En minä ainakaan halua oppia jännämieheksi ja panoapinaksi. Mieluummin pysyn kunnon miehenä. Silti (tai juuri siksi) minulla on oikeus valittaa naisten huonoista valinnoista, ts. siitä että naiset ottavat mieluummin jännämiesluuserin kuin hyvän miehen.

• KilttiN

Miksi, oi miksi Sä sitten itket niiden vastaavien "jännänaisten" ja "panonaisten" perään? :)

Juu, toki ne varmasti herättää teissä ns.kunnon miehissäkin vetoa ja huomiota.. Mutta niin, niin niitäkin naisia viehättää ne miehet, jotka ovat samantyylisiä heihin nähden. Aika simppeliä..
        Ne naiset, joilla ei paljon ole kavereita eikä niitä panojakaan taustalla niin.. eivätpä ne herätä huomiota, koska a) eivät halua tai osaa ja b) ne yleensä ovatkin kotona tai ulkoilemassa kun muut baarissa.. ;) Mutta eivätpä nämä naiset sitten ole kiinnostavia. Jos haluaa kiinnostavan naisen niin pitää itsekin jotain sellasita osata olla, muuttua tai.. omata iso ja paksu lompakko. Tällöinkin lompakon tyhjäksi kupattua se jännänainen katoaa.....

• KilttiN kirjoitti:

Miksi, oi miksi Sä sitten itket niiden vastaavien "jännänaisten" ja "panonaisten" perään? :)

Juu, toki ne varmasti herättää teissä ns.kunnon miehissäkin vetoa ja huomiota.. Mutta niin, niin niitäkin naisia viehättää ne miehet, jotka ovat samantyylisiä heihin nähden. Aika simppeliä..
        Ne naiset, joilla ei paljon ole kavereita eikä niitä panojakaan taustalla niin.. eivätpä ne herätä huomiota, koska a) eivät halua tai osaa ja b) ne yleensä ovatkin kotona tai ulkoilemassa kun muut baarissa.. ;) Mutta eivätpä nämä naiset sitten ole kiinnostavia. Jos haluaa kiinnostavan naisen niin pitää itsekin jotain sellasita osata olla, muuttua tai.. omata iso ja paksu lompakko. Tällöinkin lompakon tyhjäksi kupattua se jännänainen katoaa.....

"Ne naiset, joilla ei paljon ole kavereita eikä niitä panojakaan taustalla niin.. "

Miten heistä voi olla kiinostunut, jos heitä ei edes tapaa missään. Vaikea kiinnostua henkilöstä, kenen olemassaoloa ei tiedä.

• sitä samaa

Kerropas miksi miehil ei kelpaa tuollainen. Heti sanotaan nirsoksi.

• mies.

Erilaisuus on huono juttu jos haluaa kumppanin. Naiset tekee aina saman virheen ja valittavat samoista asioista just niistä pelimiehistä. Joku hiljainen nörtti mies ei naisia kiinnosta.

• puh.elias
        mies. kirjoitti:

Erilaisuus on huono juttu jos haluaa kumppanin. Naiset tekee aina saman virheen ja valittavat samoista asioista just niistä pelimiehistä. Joku hiljainen nörtti mies ei naisia kiinnosta.

Nörtti kyllä kiinnostaisi, mutta minkä pirun takia on aina pakko olla HILJAINEN? Miksi sellainen ihminen joka ei edes halua puhua mitään muiden ihmisten kanssa pyrkii muiden seuraan tai etsii kumppania? Vaikea ymmärtää. Pelkkä pönöttely toistensa seurassa niin ettei kukaan sano mitään tuntuu kuin olisi jonkin zombin kanssa. Ja eihän sitä kehtaa itse kokoajan olla yksinään se puhuva osapuoli.

• Terkkuja sulle
        puh.elias kirjoitti:

Nörtti kyllä kiinnostaisi, mutta minkä pirun takia on aina pakko olla HILJAINEN? Miksi sellainen ihminen joka ei edes halua puhua mitään muiden ihmisten kanssa pyrkii muiden seuraan tai etsii kumppania? Vaikea ymmärtää. Pelkkä pönöttely toistensa seurassa niin ettei kukaan sano mitään tuntuu kuin olisi jonkin zombin kanssa. Ja eihän sitä kehtaa itse kokoajan olla yksinään se puhuva osapuoli.

puh.elias. Tuskin hiljainen on AINA hiljaa. Mä mieluummin haluaisin rauhallisen miehen. Puhuu kun asiaa, osaa kysyä ja haluaa tehdä töitä suhteen eteen, ilman painostusta puolin ja toisin.
        Olihan mulla pitkä avoliitto, jossa mies oli passiivinen kaikelle, paitsi kun oli kyse hänen haluistaan.
        Rauhallisuus/ hiljaisuus ovat eri asioita, kuin välinpitämättömyys/ passiivisuus.
        Ei hiljaisessa miehessä ole mitään vikaa :). Ole reilusti just oma itsesi.

• Ei ole miestä
        Terkkuja sulle kirjoitti:

puh.elias. Tuskin hiljainen on AINA hiljaa. Mä mieluummin haluaisin rauhallisen miehen. Puhuu kun asiaa, osaa kysyä ja haluaa tehdä töitä suhteen eteen, ilman painostusta puolin ja toisin.
        Olihan mulla pitkä avoliitto, jossa mies oli passiivinen kaikelle, paitsi kun oli kyse hänen haluistaan.
        Rauhallisuus/ hiljaisuus ovat eri asioita, kuin välinpitämättömyys/ passiivisuus.
        Ei hiljaisessa miehessä ole mitään vikaa :). Ole reilusti just oma itsesi.

Olen minäkin huomannut olevani "outo". Ei vaan ole ikinä kiinnostanut pintaliito ja laumasieluisuus, asioissa eikä ajatuksissa.
        No, erosta pian 8v ja itsekseen olen edelleen.
        Kumppanin mentävä aukko sydämessä on ja välillä surettaa.
        Silti itsekseen elossa on mulla hyvä puoli, en koe itseäni yksinäiseksi. Haluaisin miehen yhdistämään elämämme. En myöskään ala kenenkään yksinäisyyden poistajaksi. Jos tätä mies ajaisi takaa, niin se on mielestäni väärä lähtökohta.

• 12354
        puh.elias kirjoitti:

Olen muiden seurassa yleensä hiljainen, koska ei ole mitään sanottavaa heidän turhista höpinöistään. En koe tarvetta pitää ääntä vain tuodakseni itseäni esille. Oman kumppanin kanssa puhuminen olisi luonnollisempaa, koska sille on käytännön tarvetta, kun jaetaan yhteinen arki, ja toivottavasti löytyy yhteisiä mielenkiinon kohteitakin, joista puhua.

• 18plus4
        12354 kirjoitti:

Olen muiden seurassa yleensä hiljainen, koska ei ole mitään sanottavaa heidän turhista höpinöistään. En koe tarvetta pitää ääntä vain tuodakseni itseäni esille. Oman kumppanin kanssa puhuminen olisi luonnollisempaa, koska sille on käytännön tarvetta, kun jaetaan yhteinen arki, ja toivottavasti löytyy yhteisiä mielenkiinon kohteitakin, joista puhua.

Vaikutat kyllä pikemminkin sulkeutuneelta kuin hiljaiselta. Pidät muiden asioita "turhana höpinänä", puhuisit parisuhteessa koska on käytännössä pakko ja toivot että harrastus tai vastaava toisi jotain puhuttavaa. Tuosta viestistä myös paistaa halveksunta niitä kohtaan jotka eivät ole hiljaisia.

• puh.elias kirjoitti:

Hiljaisellakin on seksuaalisuus ja hiljainenkin kaipaa läheisyyttä.
        Vai eikö hiljaisella ole oikeutta näihin asioihin?

Se, ettei jaksa mölistä turhia, ei tarkoita ettei kaipaisi kumppania.

• 12354
        18plus4 kirjoitti:

Vaikutat kyllä pikemminkin sulkeutuneelta kuin hiljaiselta. Pidät muiden asioita "turhana höpinänä", puhuisit parisuhteessa koska on käytännössä pakko ja toivot että harrastus tai vastaava toisi jotain puhuttavaa. Tuosta viestistä myös paistaa halveksunta niitä kohtaan jotka eivät ole hiljaisia.

Muiden puhe ei ole automaattisesti turhaa höpinää vain sen takia, että se on muiden eikä omaani. Käytännössä olen vain huomannut, että muiden puheenaiheet eivät yleensä minua kiinnosta, eli ne ovat minun kannaltani turhaa höpinää. Ei huvita osallistua väkisin, jos ei ole tietystä aiheesta mitään erityistä sanottavaa.

Tietenkin toivon, että parisuhteessa olisi asioita, joista molempia kiinnostaa jutella. Sehän on itsestään selvää. Pitäisikö muka puhua koko ajan jotain, mistä kumpikaan ei ole kiinnostunut? Tai pitäisikö ottaa kumppani, jonka kanssa ei ole mitään mielenkiintoista puhuttavaa?

Kerro, millä perusteella muka halveksun niitä, jotka eivät ole hiljaisia. Älä syyttele, jos sinulla ei ole minkäänlaisia perusteita. Se vain saa sinut näyttämään hölmöltä.

• 18plus4
        12354 kirjoitti:

Muiden puhe ei ole automaattisesti turhaa höpinää vain sen takia, että se on muiden eikä omaani. Käytännössä olen vain huomannut, että muiden puheenaiheet eivät yleensä minua kiinnosta, eli ne ovat minun kannaltani turhaa höpinää. Ei huvita osallistua väkisin, jos ei ole tietystä aiheesta mitään erityistä sanottavaa.

Tietenkin toivon, että parisuhteessa olisi asioita, joista molempia kiinnostaa jutella. Sehän on itsestään selvää. Pitäisikö muka puhua koko ajan jotain, mistä kumpikaan ei ole kiinnostunut? Tai pitäisikö ottaa kumppani, jonka kanssa ei ole mitään mielenkiintoista puhuttavaa?

Kerro, millä perusteella muka halveksun niitä, jotka eivät ole hiljaisia. Älä syyttele, jos sinulla ei ole minkäänlaisia perusteita. Se vain saa sinut näyttämään hölmöltä.

Halveksunta välittyi sanoista kuten "turha höpinä", "pitää ääntä vain tuodakseen itseään esille". Tuskin kiistät sitä, että nuo luovat vaikutelman ettet arvosta muiden puhetta.

Suurin osa ihmisistä puhuu ilman "oikeaa asiaa". Esimerkiksi näkemästään ja kokemastaan.

• Meirami51

Jos muiden puhe on turhaa höpinää, on asenne aika ylenkatsova. Sillä turhalla höpinälläkin luodaan yhteenkuuluvuuden tunnetta ja jaetaan jotain mielipiteitä. Sinä päätät jäädä ulkopuolelle.
      Hiljainen saa olla, mutta ei toisia alaviistoon katsovasti.
      Mulle kelpaisi hiljainen ja rauhallinen, kiltti kunnon mies, mutta mä taas en kelpaa niille. Olen melko eläväinen ja monessa mukana. Pitäisi olla joku neitsytmarian, perusmartan ja äititeresan sekoitus.
      Mitään jännämiestäkään en enää halua, kokeiltu on. Ollaan siis kaikki yksin ja mökötetään omissa nurkissamme.

• Hahahaahaaa

Eli olet kokeillu jännämiehiä ja elänyt riettaasti jonka jälkeen nyt tahdot sitten kiltin miehen.
        Sen jälkeen valittelet että nuo kiltit miehet haluavat äiti teresan joka on huo-ran vastakohta.

Teit vääriä valintoja, kultasani. Kukaan ei välitä.

• Meirami51
        Hahahaahaaa kirjoitti:

Eli olet kokeillu jännämiehiä ja elänyt riettaasti jonka jälkeen nyt tahdot sitten kiltin miehen.
        Sen jälkeen valittelet että nuo kiltit miehet haluavat äiti teresan joka on huo-ran vastakohta.

Teit vääriä valintoja, kultasani. Kukaan ei välitä.

Elänyt riettaasti? Tarkoittaako se sitä, että kiltti mies ei esim. harrasta seksiä edes vaimonsa kanssa? Jos riettaasti eläminen on sitä, että on tullut petetyksi ja huonosti kohdelluksi, niin sitten olen kai elänyt kadehtimallasi tavalla. Itse et varmaan sitten ole ikinä tehnyt virhevalintoja, no et tietysti kun sinulla ei sitä naista ole ikinä ollutkaan.
        Jaa-a näyttää siltä, että ne jännämiehet taitaa olla kuitenkin avarakatseisempia, kuin kunnon miehet. Siispä katse takaisin sinne päin.

• "Miksi pitää olla samanlainen kuin muut? Että tulee hyväksytyksi ja saa rakkautta. Pitää olla jonkilainen narsisti, alkoholisti, pelimies jolla on ainakin sata exä panoa. Pitää myös olla todella sosiaalinen , puhelias, paljon kavereita, etenkin nais kavereita ja entisiä panoja."

No, miksi? Minä en nimittäin tiedä, miksi pitäisi. Koskaan en ole seurustellut narsistin, alkoholistin tai pelimiehen kanssa, eikä kyllä ystävissäni ja sukulaisissanikaan sellaisia pareja löydy.

Ehdotan, että kysyt tuota kysymystä niiltä tuttavapiirisi naisilta, jotka edellyttävät miehiltä tuollaisia ominaisuuksia, koska vain he pystyvät vastaamaan kysymyksiisi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan uusi poikakaveri

Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      156
      1581
    2. Rakastan sinua

Enkä halua enkä aio sinua satuttaa. Satuttaisin samalla itseäni. Olet ihana mies ja olen pahoillani kuinka sinua kohteli
      Ikävä
      55
      1258
    3. Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.

Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva
      Maailman menoa
      182
      1023
    4. Kun viimeksi tapasit kaivattusi

Kasvokkain ( ei netti, varmuudeksi vielä tarkennan), jännittikö? Jos, miten se ilmeni? Huomasitko jännittikö kaivattuasi
      Ikävä
      51
      996
    5. Laita mulle viesti!!

Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus
      Ikävä
      76
      958
    6. Vanhemmalle naiselle

alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e
      Ikävä
      36
      899
    7. Jos lähestyisin

näyttäisitkö ovea vai vihreää valoa?
      Ikävä
      57
      831
    8. Leppäskän tarratoimikunta kävi Suviseuroussa haastamassa riitaa!

Voiko enää törkeämmin häiritä uskovien juhlia? https://www.kirkkojakaupunki.fi/-/tarratoimikunnan-aktivistit-kokivat-sy
      Luterilaisuus
      206
      824
    9. Mitä Raamattu opettaa samaa sukupuolta olevien avioliitosta 4.0

Edelliset kolme ketjua tuli täyteen joten jatketaan keskustelua. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että homoseksuaali
      Luterilaisuus
      153
      793
    10. Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!

"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze
      Maailman menoa
      110
      773
    Aihe