Jätin maitotuotteet - kehitys alkoi

Lautaperse

Ok, Pakkisteinit ja fitnessbimbot kainuhä rahtaa kotiin sitä maitorahkaa, mutta minäpä tein toisin. Ainoa maitotuote jota syön on juusto aamiaisella. Ja se on meikäläiselle todella radikaalia, sillä olen viimeiset 16 vuotta syönyt todella aljon suomalaista rahkaa ja raejuustoa.

Kaikkimalkoimsiitä että asuin ulkomailla vuoden. Sikäläiseen kulttuuriin ei kuulunut maitotuotteilla mässäily, joten jätin ne pois. Ja muutaman kuukauden tauoSta huolimatta aloin saada todella hyviä tuloksia.

En väitä että suomal maitotuotteissa olisi naishormonia edistäviä aineita tai itse niitä hormoneja, mutta olen itse selittänyt asian sillä.

9

137

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • maitoparta

Jeah! Sama mulla. Maitorahkat on pahaa ja maidot myös. En edes tykkää kaupan maidosta, täysmaito just ja just menee. Harvoin kun juon niin tilalta suoraan, nam! Mut joo proteiinit jostain muualta kun maitorahkasta, hyi!

• maidoton

Tohan on just hyvä, että olet löytänyt ruokavalion joka toimii. Ei ne maitotuotteet mitenkään välttämättömiä ole.

Maitotuotteet voivat esimerkiksi pitää yllä kehon tulehdustilaa, mikä saattaa haitata kehittymistä. Toisaalta, rasvattomat maitotuotteet eivät sisällä mitenkään älyttömästi ravinteita, joten niiden korvaaminen muilla proteiininlähteillä (esim. liha) voi korjata elimistön ravinnetilaa ja sitä kautta edistää kehitystä.

• Laktoositonta

Kohtuullinen maidon käyttö on ok.

• vettäjanoon

Rahka on pääasiassa kaseiinia ja lisäksi sen fosfori-kalsiumsuhde on huono. Se lisää elimistön happokuormaa ja on todennäköisesti luustolle haitallista.

Perusmaitotuotteet ovat hyvin hitaasti pilkkoutuvaa, huonosti imeytyvää proteiinia, joka estää muiden ravintoaineiden imeytymisen. Tämä taas hidastuttaa aineenvaihduntaa. Se on kuitupitoisesti köyhää ravintoa.

http://personal.inet.fi/koti/remeli/maito.htm

• kikkihiiri7cm

Hyvä valinta. Ei ole mitään perusteita syödä maitotuotteita. Enemmän vihanneksia ja hedelmiä, niistä saat kuitua. Valkuaista saa ilman maitotuotteitakin ihan riittämiin.

• mmaauyt
    • maidoton

maito ei ole ihmisen ravintoa imeväisvaiheen jälkeen. Mikään eläin ei juo maitoa aikuisena kuin ihminen.

• MrJuha82outolintu

Maito on hyvää, tekee hyvää luustolle.
      Kaikki jos kielletään, niin ei sekään mee hyvään.
      Kaikkea KOHTUUDELLA on jonkun viisaan filosofin toteamus.
      Haloo ihmiset!!!!!!!!!!!
      Liian ahdasmielinen ajattelu ei oo hyvästä.
      Hermot siinä menee.
      =)

• maidoton

On paljon muitakin asioita jotka tekee hyvää luustolle kuin maito. Ja jos kokee, että olo ja tulokset paranee ilman maitotuotteita, niin ei kai niitä pakko ole syödä. Kukaan ei ole maitoa kieltämässä, sä voit ihan rauhassa jatkaa rahkan syömistä. Mie jätän väliin, parempiakin vaihtoehtoja on.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1984
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1740
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      61
      1414
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      80
      1397
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      1038
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      946
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      943
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      892
    9. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      73
      876
    10. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      109