Ok, Pakkisteinit ja fitnessbimbot kainuhä rahtaa kotiin sitä maitorahkaa, mutta minäpä tein toisin. Ainoa maitotuote jota syön on juusto aamiaisella. Ja se on meikäläiselle todella radikaalia, sillä olen viimeiset 16 vuotta syönyt todella aljon suomalaista rahkaa ja raejuustoa.
Kaikkimalkoimsiitä että asuin ulkomailla vuoden. Sikäläiseen kulttuuriin ei kuulunut maitotuotteilla mässäily, joten jätin ne pois. Ja muutaman kuukauden tauoSta huolimatta aloin saada todella hyviä tuloksia.
En väitä että suomal maitotuotteissa olisi naishormonia edistäviä aineita tai itse niitä hormoneja, mutta olen itse selittänyt asian sillä.
Jätin maitotuotteet - kehitys alkoi
9
193
Vastaukset 9
- maitoparta
Jeah! Sama mulla. Maitorahkat on pahaa ja maidot myös. En edes tykkää kaupan maidosta, täysmaito just ja just menee. Harvoin kun juon niin tilalta suoraan, nam! Mut joo proteiinit jostain muualta kun maitorahkasta, hyi!
- maidoton
Tohan on just hyvä, että olet löytänyt ruokavalion joka toimii. Ei ne maitotuotteet mitenkään välttämättömiä ole.
Maitotuotteet voivat esimerkiksi pitää yllä kehon tulehdustilaa, mikä saattaa haitata kehittymistä. Toisaalta, rasvattomat maitotuotteet eivät sisällä mitenkään älyttömästi ravinteita, joten niiden korvaaminen muilla proteiininlähteillä (esim. liha) voi korjata elimistön ravinnetilaa ja sitä kautta edistää kehitystä. - Laktoositonta
Kohtuullinen maidon käyttö on ok.
- vettäjanoon
Rahka on pääasiassa kaseiinia ja lisäksi sen fosfori-kalsiumsuhde on huono. Se lisää elimistön happokuormaa ja on todennäköisesti luustolle haitallista.
Perusmaitotuotteet ovat hyvin hitaasti pilkkoutuvaa, huonosti imeytyvää proteiinia, joka estää muiden ravintoaineiden imeytymisen. Tämä taas hidastuttaa aineenvaihduntaa. Se on kuitupitoisesti köyhää ravintoa.
http://personal.inet.fi/koti/remeli/maito.htm - kikkihiiri7cm
Hyvä valinta. Ei ole mitään perusteita syödä maitotuotteita. Enemmän vihanneksia ja hedelmiä, niistä saat kuitua. Valkuaista saa ilman maitotuotteitakin ihan riittämiin.
- mmaauyt
Asian meininkiä jättää maitoa ja rahkat hyllylle
https://www.youtube.com/watch?v=DpEzwKCYL6k - maidoton
maito ei ole ihmisen ravintoa imeväisvaiheen jälkeen. Mikään eläin ei juo maitoa aikuisena kuin ihminen.
- MrJuha82outolintu
Maito on hyvää, tekee hyvää luustolle.
Kaikki jos kielletään, niin ei sekään mee hyvään.
Kaikkea KOHTUUDELLA on jonkun viisaan filosofin toteamus.
Haloo ihmiset!!!!!!!!!!!
Liian ahdasmielinen ajattelu ei oo hyvästä.
Hermot siinä menee.
=)- maidoton
On paljon muitakin asioita jotka tekee hyvää luustolle kuin maito. Ja jos kokee, että olo ja tulokset paranee ilman maitotuotteita, niin ei kai niitä pakko ole syödä. Kukaan ei ole maitoa kieltämässä, sä voit ihan rauhassa jatkaa rahkan syömistä. Mie jätän väliin, parempiakin vaihtoehtoja on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra on mukana Suomen huutokauppakeisari -sarjassa
Suomen huutokauppakeisari on tavallisten suomalaisten ohjelma. Sarjan suosiosta kertoo se, että nyt alkaa jo 19. kausi t1971836Kuuleppas
ensimmäiset naissuhteet toimii miehelle eräänlaisena oppikouluna, mutta hän ei välttämättä itse ymmärrä oppineensa mitää2681246Gallup: Kansalaiset eivät usko velkajarruun
Puolet suomalaisista ei usko velkajarrun vaatimien sopeutusten toteutuvan, kertoo Iro Researchin kyselytutkimus. Kokoom671014Mulla ei ole Suomessa enää mitään
4 vuotta joutuu asumaan henkisessä vankilassa. Sitten voi muuttaa takaisin ulkomaille.188953- 63914
Provider miehistä..
Tietyt miehet puhuvat ilkeästi naisista, jotka haluavat elää miehen tuloilla. Eikö? Mutta miksi tietyt miehet siitä pah252822- 61808
Sinulle nainen
En ehkä koskaan osannut sanoa tätä oikein. Minun vaikeuteni luottaa liittyi ennen kaikkea menettämisen pelkoon. Siihen64798- 48769
- 94754
- 177754
Yt:t kunnassa päättyi
Oliko nämä tarpeelliset ja ratkeaako taloushuolet näiden avulla? Lehdessä ilmoitettujen lukujen perusteella lisää on tul76692- 42676
Ethän voinut nainen tietää, että rikot rikotun
Omaa elämää taas mietin aamuyön tunteina. En vieläkään löytänyt muistin sokkeloista ainuttakaan onnen hetkeä. Kaipuu on72672Martsusta tuli leuhka
Ja ylimielinen. Hän ei nosta persettäkään ilmaseksi . Luulempa et nämä ei tee hyvää hyvinvointivalmennuksille.... Nannal204663Hei rakkaani.
Kohtaaminen lähestyy. Miten teemme sen? Kumpi ottaa yhteyttä vai törmäämmekö jossain sattumalta? Tuleva vaimosi50643- 31598
Tulisitpa käymään joskus vielä
Olisi niin kiva nähdä pitkästä aikaa. Oletko vielä joskus tulossa?... Niin monet muutoksen tuulet puhaltavat, olisi lohd24596Kuisla Group Oy jättänyt yrityssaneeraushakemuksen
Samalla yrityssaneeraukseen on hakeutunut Kuisla henkilökohtaisesti ja Seinäjoen Motelli Oy, joka omistaa Sorsanpesän ki26593Kiulu myynnissä!
Kiulu hakee taas uutta yrittäjää. https://www.yritysporssi.fi/etela-pohjanmaa-lansi-suomi-finland/myytavat/yritykset/ma26568