Bussiliikenne ihan pilalla

alkaa täyttyä

Järkyttävää kärsiä jonkun pilaamasta bussiliikenteestä. Kunta vastaa, että käytännön järjestelystä vastaavat ELY-keskus ja liikennöitsijä. Liikennöitsijä ilmoittaa kotisivuillaan, että järjestelystä vastaa kunta ja ELY-keskus. ELY-keskus kertoo sivuillaan luovansa edellytykset toimivalle joukkoliikenteelle.

Kukaan ei vastaa sähköposteihin eikä puhelimiin.

On liikenneturvallisuuden vaarantamista, että jäljelle jääneet vuorot ajavat ylikuormalla. Eikö tilapäisen ylikuorman katto ole 15%? Jos linja-autossa seisoo 25henkilöä käytävällä, on se laitonta touhua.

Jos soitan poliisit pysäyttämään bussin niin väärä kaveri saa sanktion.

Ja sitten vielä kehutaan joukkoliikennettä ja harhautetaan väkeä käyttäjiksi!

Voi V----!

14

249

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • janioooo

      Kyllä. Täyttä paskaa koko järjestely. Nykyään jopa bussin vaihto 40km matkalla kaikilta Klaukkalan läpi kulkevilta korsisaaren busseilla. Aamulla bussi ottaa kyytiin, vie klaukkalaan jossa kaikki odottavat varikolta tyhjänä tulevaa bussia. Aikataulusta ollaan myöhässä riippumatta sääolosuhteista joihin korsisaari sivuillaan on vedonnut. Palautteita ei kuunnella. Kuljettajat itsekin puhuvat ja kiroilevat tilannetta. Vuoroja vähemmän ja ihmiset pakkautuvat kilpailevien yritysten busseihin. Bussissa on sitten täyttä. Käytävällä seisoo ihmiset. Se ei tosiaan ole näiden bussifirmojen vika, vaan ahneen paskan korsisaaren. Olen huomenna menossa auto -ostoksille. En uskonut että perheeseen tullaan tarvitsemaan toinen auto, mutta tilanne on nyt se että sellainen tulee. Korsisaari, paskaa palvelua ihmisestä välittämättä. Palautteisiin ei tietenkään vastata, koska vastauksia ei haluta antaa. Hävetkää.

      • meniskonkkaan

        Onneksi en ole ainoa. Minulla on neljä eri kertaa mennyt vaihto ohi. Korsisaari ei vastaa yhteydenottopyyntöihin. Sellainen vastuunkantaja.


    • Hiilijalanjälki

      Käytä julkista näin neuvotaan. Ei ole varaa käyttää julkista,omalla autolla (peni diesel) halvenpaa liikkua ja pääsen ovelta ovelle ilman odotteluja sekä vaihtoja.

    • dkgds

      Nykyään ei kukaan ota vastuuta mistään. Ohjataan vaan eteenpäin jonnekin muualle.

    • mukavaamatkaa

      Itse en kovin usein bussia käytä, mutta päätin ruveta rohkeaksi ja yritin taittaa matkan helsinkiin. Eipä näkynyt bussia ei. Seuraavaa bussia onneksi oli aikaa odotella. Bussiakataulun numero ei sitten täsmännyt bussin numeroon, joten meinasin jäädä pois tästäkin kyydistä. Yllättävän hankalaa siis liikkua korsisaarella. Pienemällä vaivalla selviää, kun ajaa itte. Jos olisi kunnollinen bussiliikenne niin ilokseenhan sitä bussissa istuisi ilman parkki huolia. Nyt se ei vain ole mahdollista ellei aikaa ole loputtomiin ja varapäreitä kassillista.

      • Bussikaistatpois

        Ostakaa kunnon Bemari-maasturi, sillä pääsee nimittäin Ei tartte täällä nillittää...


      • 440cid
        Bussikaistatpois kirjoitti:

        Ostakaa kunnon Bemari-maasturi, sillä pääsee nimittäin Ei tartte täällä nillittää...

        Mikä takia pitäis joku natzi paska ostaa? Jenkit sano,mikään ei voita kuutio tuumia.Bensaa toki menee reilusti,mut kasin voima ja ääni...YES


      • Seääni

        No onhan toi ihan eri asia ! Suuri Respect ! Paskat pensan kulutuksesta, on tärkeämpiäkin asioita.


      • Anonyymi
        Bussikaistatpois kirjoitti:

        Ostakaa kunnon Bemari-maasturi, sillä pääsee nimittäin Ei tartte täällä nillittää...

        Ei ole varaa autoon. Ei bussimatkaan. Mihinkään ei pääse, kun Korsipaska vetää parinkymmenen kilometrin bussimatkasta seitsemän euroa.

        HSL:n puolella sama matka on 4,90 euroa. Kyllä on Korsisaarella ahneus huipussaan ja kusi päässä. Omistajakin istuu kunnanhallituksessa, joten monopolista ei pääse eroon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole varaa autoon. Ei bussimatkaan. Mihinkään ei pääse, kun Korsipaska vetää parinkymmenen kilometrin bussimatkasta seitsemän euroa.

        HSL:n puolella sama matka on 4,90 euroa. Kyllä on Korsisaarella ahneus huipussaan ja kusi päässä. Omistajakin istuu kunnanhallituksessa, joten monopolista ei pääse eroon.

        Korsisaaren käyttäminen on samantasoista korruptoitunutta paskaa kuin Keravan keppijumppakaupat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Korsisaaren käyttäminen on samantasoista korruptoitunutta paskaa kuin Keravan keppijumppakaupat.

        Tarkoitan korruptiolla siis sitä sopimusta, jonka Nurmijärven kunta TAAS teki Korsisaaren kanssa noin kymmeneksi vuodeksi. En tajua miksi kunnanhallituksen jäsenen annetaan monopolisoida julkinen liikenne.


    • Anonyymi

      Korsisaaressa ole mitään vikaa! Hyvä kun suositaan paikallisia toimijoita! Muuten hommat saattaa loppua tai pienentyä ja taas lähtee yksi työnantaja pois täältä...

      • Anonyymi

        monopolista pitäisi luopua ,tarjouskilpailussa aikanaan olisi pitännyt liikenne jakaa osiin ja laittaa rajat mikä voi olla yhden liikennöitsijän osuus liikenteestä , kuten on HSL liikenteessä on ,samoin maksajan (kunta ely) kunnollinen valvonta ja aikataulusuunnittelu tilaajan vastuulle ,


    • Anonyymi

      SINUN SOITTAMAT KYTÄT HÖPÖ HÖPÖ PAIKALLIS LIIKENNE NS PYSTYLASTISSA OLEVAT DÖSÄT KYTÄT EI PUUTU. TILAUSAJO DÖSÄT SEISOMASSA NS PYSTYLASTIA EI YHTÄÄN. LUE TIELIIKKENNELAKI PAIKALLIS DÖSÄT JA TILAUAJO DÖSÄT HENKILÖMÄÄRÄT LAILLISESTI. ÄLÄ OPETA KALOJA UIMAAN.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      573
      3806
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3288
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2771
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2709
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2104
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2061
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1887
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1835
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1760
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1719
    Aihe