125kg

benny hill

Painan 100kg. Tänään kokeilin ekaa kertaa penkkiä ja 125kg tuli. teknikka kuulemma huono mut perse pysy penkissä.niin ne vahvat ukot sano.olis voinnu lisätä viel 10kg lisää.

51

7636

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • raanaaja

huh yllättävän kovassa kunnossa olet! lahjakas?
      mieti jos olisit jättänyt kaikki ne sipsit ja limpparit ym. roskaruuan syömättä, keskittynyt sensijaan treenaamaan, niin olisit varmaan nyt suomen parhaimmistoa!

way to go fätsö...

• benny hill

Olen kuitenki 180cm pitkä.

• ASDAD
        benny hill kirjoitti:

Olen kuitenki 180cm pitkä.

Mä olen sua 2 cm lyhyempi ja painan 78 kg.

• xxx

kun nostaa pakarat ilmaan penkistä se auttaa nostotoa tasan 20 kg. Siksi vahavat voimanostajat ei pidä vippi penkkiä missään arvossa.
      Minä painan 102 ja penkkasin sunnuntaina 175 mutta nosto meni vituiksi kun pakarat irtos penkistä= kyrsii vieläkin..

• laskukone

eli oikeasti jaksat nostaa penkistä tasan 155? ihan kova tulos kyllä sekin.

• Aki

laita ittes vyällä kiinni perseen kohoralta siihen penkkihin

• Hyöty Keholle
        laskukone kirjoitti:

eli oikeasti jaksat nostaa penkistä tasan 155? ihan kova tulos kyllä sekin.

Nostatte miten nostatte, pääasia, että lihakset, luusto ja hermosto saa vastusta, että keho pysyy kiinteänä ja isommalla vastuksella keho kiinteytyy enemmän, joten nouskoon takapuoli hivenen ilmaan, jotta kädet saavat isomman vasteen.

• pate

vaikka painaisit 200 kg,et nosta eka kerralla 100 kg penkissä.piste.asia loppuun käsitelty.finito.

• ei se ole paska puhetta

Mä painan 78kg olen käynyt pari kuukautta salilla ja nostin penkistä ekalla kerralla 120kg. Viime perjantaina tein uuden ennätyksen ja nostin kaksi kertaa 150kg. Lihakseni ei ole koskaan kipeät enkä tunne juuri mitään penkistä nostaessani.

• .....
        ei se ole paska puhetta kirjoitti:

Mä painan 78kg olen käynyt pari kuukautta salilla ja nostin penkistä ekalla kerralla 120kg. Viime perjantaina tein uuden ennätyksen ja nostin kaksi kertaa 150kg. Lihakseni ei ole koskaan kipeät enkä tunne juuri mitään penkistä nostaessani.

Onneks olkoon! Ihan ok kai tuokin, mutta aika paska jos vertaa mun suorituksiin. Kun ekan kerran nostin penkkiä painoin 52kg ja nostin 140kg nyt oon treenannu 2 vuotta ja nostan 290kg ja painan 89kg.

• sä sen sen teet?
        ei se ole paska puhetta kirjoitti:

Minkälaiset eväät sulla oikein on? ku tollasia tuloksia saat? kerro ihmeessä ku mul ei tuu muuta mieleen ku jotkun hormonit ja niistäkin oot aika kovan kuurin saanu vetästä huh huh...

• Erilainen Pystyy

Entäs, jos se Pystyy siksi kun sen keho on aivan eri materiaalia kuin muilla Ihmsill, sä lasket sen varaan, että kyseessä on Ihmisen ainetta ja hermostoa oleva yksilö, eikä sellanen, joka ilman treeniäkin nostaa pakarat kiinni penkissä kapeella otteella tosta vaan 165 kiloa

• Tyylitajua Please
        ..... kirjoitti:

Onneks olkoon! Ihan ok kai tuokin, mutta aika paska jos vertaa mun suorituksiin. Kun ekan kerran nostin penkkiä painoin 52kg ja nostin 140kg nyt oon treenannu 2 vuotta ja nostan 290kg ja painan 89kg.

Pysyisit edes vhän totuudessa, vai ootko jälkeenjäänyt Höppänä

• JOE KÄSIVAHVA

tuo on ihan ok tulos mutta mä painan saman verran ja nostan 155. mut kai mä sit vaan oon niin lahjakas.

• VMT

Mulla painoa 75 ja penkkitulos 105kg, oon tyytyväinen.

• se niin on

että jokainen nyt vähintään sen 100kg nostaa vaikka pitäs vetelät paskat housussa nostaa.
      Ite asunu koko ikäni maaseudulla ja täältä ei ainakaa alle satkun kaveria löydy!

• lotus

Treenaamaton keskivertomies nostaa useimmiten 60-70 kg. Penkkiprässissä tuo 100 kg on varsin tyypillinen tulos myös maaseudulla, mutta se ei missään olosuhteissa ole vertailukelpoinen vapailla painoilla nostoon.

• joo-o

Joo ja mä sain täysin treenaamatta kyykystä 200 kg :):):)

Treenaamaton normijätkä saa nippanappa 60 kiloo penkistä. Penkkiprässit on sit ihan erijuttu, niiden tulokset ei oo millään lailla vertailukelpoisia levytankoon.

• BENNY HILL

Onko se noin ihmeellistä. Olen metsuri ja harrastan painia. olisko sillä jotain vaikutusta asiaan.?

• laskukone
        BENNY HILL kirjoitti:

Onko se noin ihmeellistä. Olen metsuri ja harrastan painia. olisko sillä jotain vaikutusta asiaan.?

olipa harrastuksesi mikä tahansa niin jos et ole penkkiä ennen koittanut niin 100 kiloa ei nouse vaikka voimaa olisi kuinka. Jossain prässissä ehkä voisi nousta kun tangon liikerataa ei tarvitse hallita.

En ole kuullut yhdestäkään todistetusta tapauksesta että joku olisi eka kerralla nostanut 100 tai enemmän. Tyypillinen aloitus on nuorella 40-60, vahvalla aikuisella voi olla 70 luokkaa.

• jpe

olet lahjakas.

Ite ku menin eka kerran salille 7 vuotta sitten painoa oli 63 kg ja penkkitulos 45 kg.

Nyt painoa 93 kg ja penkki 135 kg, tosin tuo 7 vuotta ei oo ollu koko ajan totista reeniä. Taukoja on tullu liikaa.

• Höyhen

Kun menin eka kerran salille ja kokeiltiin paljoko nousee penkistä, nostin tasan 60kg, olin sillon 15...Nyt nostan 105kg ja painoa on 70kg. Onko hyvä tulos?

• Vapaasielu
        Höyhen kirjoitti:

Kun menin eka kerran salille ja kokeiltiin paljoko nousee penkistä, nostin tasan 60kg, olin sillon 15...Nyt nostan 105kg ja painoa on 70kg. Onko hyvä tulos?

hyvä tulos..kauanko on treeniä takana??
        itsellä ekan kerran kun penkkii kokeilin taisi mennä 50..nytten on vähän alle 10 kk treeniä takana ja penkistä nousee 95. ja ennen uutta vuotta menee se legendaarinen 100..:)

• Höyhen
        Vapaasielu kirjoitti:

hyvä tulos..kauanko on treeniä takana??
        itsellä ekan kerran kun penkkii kokeilin taisi mennä 50..nytten on vähän alle 10 kk treeniä takana ja penkistä nousee 95. ja ennen uutta vuotta menee se legendaarinen 100..:)

Siis että 10kuukaudessa penkkituloksesi on noussut 45kg? Se on kyllä aika paljon. Itse olen treenannut 4vuoden ajan, tosin kesät olen ollut aina treenaamatta ja muutenkin on ollut pitkiä taukoja. Aloitin treenaamaan ohjelman mukaan syyskuussa, josta lähtien olen käynyt salilla säännöllisesti. Aiemmin tein kaikki lihakset samana päivänä, silloin sitä ei vielä tiennyt mistään mitään :). Uuden vuoden jälkeen tavoitteena nostaa 110kg.

• Vapaasielu
        Höyhen kirjoitti:

Siis että 10kuukaudessa penkkituloksesi on noussut 45kg? Se on kyllä aika paljon. Itse olen treenannut 4vuoden ajan, tosin kesät olen ollut aina treenaamatta ja muutenkin on ollut pitkiä taukoja. Aloitin treenaamaan ohjelman mukaan syyskuussa, josta lähtien olen käynyt salilla säännöllisesti. Aiemmin tein kaikki lihakset samana päivänä, silloin sitä ei vielä tiennyt mistään mitään :). Uuden vuoden jälkeen tavoitteena nostaa 110kg.

Eikös penkkitulosta voi maksimissaan nostaa vuoteen 50kg? ainakin ekana vuonna...

• salilla käynyt
        Vapaasielu kirjoitti:

Eikös penkkitulosta voi maksimissaan nostaa vuoteen 50kg? ainakin ekana vuonna...

voi nostaa mutta ei enää seuraavana vuonna.

• tju
        Höyhen kirjoitti:

on se ekanakin vuonna 50 kilon nousu aika paljon.

• Ivana

Kun nostin eka kerran penkkiä sain 32kg, 11-12 vuotiaana. Nyt menee 102 kiloisena 175kg merkistä.
      Näin sitä ihminen vahvistuu. Ennen vuotta 2005 penkkaan 180kg ja sitten lopetan kun olen tarpeeksi vahva. Vois siirtyä bodaukseen seuraavaksi vuodeksi?

• ....

jos lopetat niin voimasi häipyvät, voimaa pitää pitää yllä!

• Heikko

Tääl vaan jengi selittää et paljo painaa ja paljon menee penkist..Täytyy sanoo et heikkoija me ollaan kaikki.sitku penkkaa yli 300kg ni sit voi sanoo olevansa vahva. Mun mielest se et paljo nostaa ei oo tärkeint vaan se et on omaan tulokseensa ite tyytyväinen. Se on kaiken A ja O voimailussakin.

• áatu

Läskit on aina häviäjiä, ihan sama kuinka vitusti on voimaa.

• BENNY HILL

OLEN AIVAN SAMAA MIELTÄ.

• laskukone
        BENNY HILL kirjoitti:

OLEN AIVAN SAMAA MIELTÄ.

jotenkin kateellinen? Sehän kuuluu raavaan miehen perusvoimaan pökätä penkiltä 100kg..

Eihän se ole edes mikään ihme lukema.!

Sellaiset ei tuota usko, jotka notkuu kuppiloissa ja vetää sätkää syö pullaa. Ja kun tulee puhe työnteosta menee maha kuralle ;-)

• laskukone
        laskukone kirjoitti:

jotenkin kateellinen? Sehän kuuluu raavaan miehen perusvoimaan pökätä penkiltä 100kg..

Eihän se ole edes mikään ihme lukema.!

Sellaiset ei tuota usko, jotka notkuu kuppiloissa ja vetää sätkää syö pullaa. Ja kun tulee puhe työnteosta menee maha kuralle ;-)

jos joku nostaisi eka yrittämällä 125 penkistä, mulla tuohon kului 7 vuoden treeni (75 kiloisena). Tiedän että monet nostavat tuon paljon nopeammin, voi olla että todella perusvahva iso jässikkä nostaa tuon ehkä puolen vuoden treenillä.
        Mutta en ole siis koskaan kuullut todistettavaa tapausta että joku olisi eka yrittämällä penkannut 100 tai enemmän. Juttuja ja kehuskeluja kyllä kuulee, netissä varsinkin.

• mosse

Kolme vuotta sitte inttiaikaan painoa oli 72 kg ja penkkimax 85kg. Nyt painoa 101kg ja penkki 150kg. treeni enimmäkseen bodityylistä...

• Mr Body

29 kiloa lisää elopainoa 3 vuodessa? Kui se on mahdollista? Suurin osa tuosta on jotain muuta kuin lihasta. Penkki on ihan kohtuu tulos noin painavalle. Bodityylistä...siis kehonrakennustako?

• The one

Miks ihmees sä kerrot sen tääl? Ketä kiinnostaa mitä sä penkkaat tai väität penkkaavas. Mua ainakii kiinnostaa enemmän mun oma penkki ku netin p####njauhajat. Hankkikaa elämä!

• ana

vittuako sinä luet näitä sit saatanan kyrpä!!!

• reenaaja

Paskapuhetta! jotkut hölmöt vielä jopa uskookin sua!

• Deca-duraus

Nää on näitä mihin ei edes viitsi kommentoida.
      Kuuluu sarjaa maanviljeliä otti ensi kertaa
      elämässä salilla käydessä 200kg kyykkyä.
      Kertokaa mulle yksikin maanviljeliä ihan nimellä?
      Kun on niin kauan tätä hommaa nähnyt ja tehnyt
      niin ainoa laji missä joku voi "yllättää" on maastaveto joku "metsuri" kiskaista ihan suht
      hyvät raudat vaikka tekniikasta ei tietoakaan.
      Pekkiä ei KUKAAN OTA ILMAN TREENIÄ 120-130KG

• asfsf

vitun ääliö!!!!
        googleta jani murtomäki ja lue sen haastattelu...

• BENNY HILL

NO MENI SIT LOPULTA SE 140KG PENKISSÄ.KYYKKY ON NOIN 245KG MUT SITÄ OLEN TEHNY JO VUOSIA.

• patu

tässäpä natura-penkkikehitystä 22 vuoden ajalta.
        treenin alku;paino 75 kg ,penkki 60 kg, vuonna 1982.
        1 v , 80 kg, 90 kg
        2-3 v 85 kg, 110 kg
        3-5 v 90 kg, 120 kg
        5-7 v 95 kg, 140 kg
        7-10 v 95 kg, 160 kg

10-21 v ,95 kg 160 kg eli kymmenen vuotta pysy penkki paikallaan, treenailua silloin tällöin.

2004: 95 kg, 170 kg; kokeilin 5*5 treeniä puolivuotta ala pakkotoisto.tavoite on nyt saada 180 v2005, samalla metodilla,näyttää toimivan vanhemmalla patullakin. Tutina on että meikän ehdoton maksimi on tuon 180-200 välillä.sillä pärjää ikämieskisoissa 4-6 tienoille.

Eli kehitys on alussa 1-2 vuotta kovaa, sitten se on keskimäärin 5-10 kg/v riippuen siitä miten päin peetä treenaa, tiettyyn rajaan saakka.Napeilla tilanne on sitten toinen, 20-40 kg/v ei ole mikään ihme.

• oo7oo
        patu kirjoitti:

tässäpä natura-penkkikehitystä 22 vuoden ajalta.
        treenin alku;paino 75 kg ,penkki 60 kg, vuonna 1982.
        1 v , 80 kg, 90 kg
        2-3 v 85 kg, 110 kg
        3-5 v 90 kg, 120 kg
        5-7 v 95 kg, 140 kg
        7-10 v 95 kg, 160 kg

10-21 v ,95 kg 160 kg eli kymmenen vuotta pysy penkki paikallaan, treenailua silloin tällöin.

2004: 95 kg, 170 kg; kokeilin 5*5 treeniä puolivuotta ala pakkotoisto.tavoite on nyt saada 180 v2005, samalla metodilla,näyttää toimivan vanhemmalla patullakin. Tutina on että meikän ehdoton maksimi on tuon 180-200 välillä.sillä pärjää ikämieskisoissa 4-6 tienoille.

Eli kehitys on alussa 1-2 vuotta kovaa, sitten se on keskimäärin 5-10 kg/v riippuen siitä miten päin peetä treenaa, tiettyyn rajaan saakka.Napeilla tilanne on sitten toinen, 20-40 kg/v ei ole mikään ihme.

onko mahollista nostaa jotain 150-170kg penkistä kolmen vuoden harjottelulla.

• Ajattele Itse
        oo7oo kirjoitti:

onko mahollista nostaa jotain 150-170kg penkistä kolmen vuoden harjottelulla.

Riippuu ominaisuuksistasi, treenistä, riittävä lepo, riittävät ravinteet ja lahjakkuudesta. 8 päivän välein, että lihakset palautuvat, muuten kehitystä ei tule. Eikö 125 kiloa riitä, miksi turhaan mennä yli 130 kilon nostoihin, kun silloin paikat hajoaa ja repeää.

• joopa

joo

• benny hill

aina vaan penkki tulos paranee!!!!!!!!

• Raskaat Ovet

Benny Hill ja muutkin kirjoittelijat ovat placebo treenaajia, elikkä mielikuvitus treeniä, eivätkä ole oikeasti ikinä edes Kuntosalien ovia avanneet, kun niiden paino jo säikäyttää.

• å

haistappa paska!

• --..--

Tällä hetkellä omapaino 85kg ja penkki 120kg.
      Nostin vuodessa penkkitulosta 90kg-->120kg. mielestäni ihan ok.

• dfghjklöä

olen aina ihmetellyt, mistä nuo valtavat erot eri ihmisten välillä aloituspainoissa johtuvat? siis jos on kyse ihmisistä, jotka eivät ole koskaan treenanneet penkkiä tai muutenkaan yläkroppaa. tuollainen 125 kiloa ensiyrittämällä tuntuu ihan käsittämättömän isolta. itse kun kokeilin ensimmäisen kerran penkkiä, jaksoin tehdä peräti 6 toistoa 30 kilolla. toki olen siis nainen ja silloin olin noin 53 kiloinen, jos noilla asioilla on jotain merkitystä, mutta mitä omalla salilla olen aloittelevia miehiäkin seurannut, niin eipä nuo paljoa yli parillakymmenellä kilolla aloittele.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sä et pääse yli, mä en pääse yli

Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V
      Ikävä
      128
      1498
    2. Hirvittävä onnettomuus.

Voimia ja lohdutusta suuressa surussanne🙏🙏.
      Rovaniemi
      37
      1411
    3. Missä väleissä ollaan

Jatkossa? Vai ollaanko missään? Koetko ikäväksi näkemisen)
      Ikävä
      67
      1215
    4. Hei sinä nainen

Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa
      Ikävä
      54
      1149
    5. Riittääkö vielä

Pelkät kuvat? 😉
      Ikävä
      69
      994
    6. Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?

Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi
      Maailman menoa
      255
      961
    7. Kelan perkeleellinen käytäntö

Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei
      Maailman menoa
      195
      948
    8. Mitä toivot

Välienne olevan?
      Ikävä
      73
      911
    9. Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää
      Suomalaiset julkkikset
      16
      830
    10. Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta

Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps
      Maailman menoa
      106
      818
    Aihe