JULKINEN ANTEEKSIPYYNTÖ!

Komentaja

Jumala puhui minulle tänä aamuna kylpyammeessa,että minun tulisi siistiä kotisivuni suosikkilinkityksiä;siksipä olenkin nyt poistanut linkit: Suomalaisasiamies! ja Pekka Siitoin in memoriam!Tämän tein,en omasta,enkä Eniron tai edes Oulun helluntaiseurakunnan,vaan itse Jumalamme tahdosta!Me ihmiset emme aina vain heti ymmärrä Herramme teitä!Jumala toimii!

Samalla tahdon yhä uudemman kerran esittäää julkisen anteeksipynnöön,lähinnä Suomen juutalaisille ja romaneille,jos olen aikoinani heitä loukannut sanoin,teoin tai kirjoituksin!

Huomioikaa,että ensimmäinen anteeksipyyntö esitettiin jo 02.07.1997!Teen tämän siis ilman minkään yhteisön painostusta,ainoastaan Jumalan tahdosta!Oma tahto tulee varmastikin perässä!

31

1381

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kadun nainen

No tämä on sitten 100% varmasti sitä helluntai-laisuutta.

Lainaa kylpyammettasi olevaiselle.

• Komentaja

...niin voitte ehkä tulla yhtä viisaaksi ja älykkääksi sekä neuvokkaaksi kuin Komentajanne!

• Todella vihainen
        Komentaja kirjoitti:

...niin voitte ehkä tulla yhtä viisaaksi ja älykkääksi sekä neuvokkaaksi kuin Komentajanne!

Kylppäreistä taloyhtiöt poistattavat ammeita kiihtyvää vauhtia.
        Perusteluna on veden ja sitä kautta rahan säästö.
        Eivät pölkkypäät ymmärrä mitä maailma siinä menettääkään. Tuhansien ihmisten Jumalaelämykset siinä
        uhrataan rahan alttareille.

• JuhaniOriginal

Kirjota sinäkin joskus niin, että joku sen ymmärtää. Sen minä ainakin ymmärrän, että olet katkera hapannaama joka on omasta mielestään hyvä ihminen.

Jos Komentaja on tosissaan sinäkö estät hänen uskossa kasvunsa?

• Kadun nainen
        JuhaniOriginal kirjoitti:

Kirjota sinäkin joskus niin, että joku sen ymmärtää. Sen minä ainakin ymmärrän, että olet katkera hapannaama joka on omasta mielestään hyvä ihminen.

Jos Komentaja on tosissaan sinäkö estät hänen uskossa kasvunsa?

Valitan jos sanomani ei tule ymmärretyksi. Mielikuvitukseni heiluu vähän niinkuin sinun oma tuulivoimalasi. Jos ylistän rinnallasi ja kerron uskoni, tai edes mörköni sängyn alla; käännyt kuin hangon keksi tuulen suuntaan. Heti kun tuuli laantuu, muuttuu puheesi parjaukseksi. Tuulivoimala toimii samalla tavalla reogoiden siihen suuntaan mistä tuulee ja tehden energiaa jokaisesta henkäyksestä. Sinäkin Juhani olet vain ihminen, joten jätä pauhaaminen Jumalan suulla.

Komentajalle toivon menestystä, ehkä olin liian jyrkkä, mutta olen myös epävarma ko. henkilön
        natsihenkisyyden vaihtamisesta hurmiolliseksi helluntailaisuudeksi. Koska molemmissa suunnissa on tietty "kerosiinin maku" suussa. (Saksassa muuten pyhähenki käännetään myös: Kraftstoff, joka merkitsee polttoainetta)

Toivotaan komentajalle täsmällisiä alaisia ja uskossa kasvua kessun jämiä jne.

• Linnea,
        Kadun nainen kirjoitti:

Valitan jos sanomani ei tule ymmärretyksi. Mielikuvitukseni heiluu vähän niinkuin sinun oma tuulivoimalasi. Jos ylistän rinnallasi ja kerron uskoni, tai edes mörköni sängyn alla; käännyt kuin hangon keksi tuulen suuntaan. Heti kun tuuli laantuu, muuttuu puheesi parjaukseksi. Tuulivoimala toimii samalla tavalla reogoiden siihen suuntaan mistä tuulee ja tehden energiaa jokaisesta henkäyksestä. Sinäkin Juhani olet vain ihminen, joten jätä pauhaaminen Jumalan suulla.

Komentajalle toivon menestystä, ehkä olin liian jyrkkä, mutta olen myös epävarma ko. henkilön
        natsihenkisyyden vaihtamisesta hurmiolliseksi helluntailaisuudeksi. Koska molemmissa suunnissa on tietty "kerosiinin maku" suussa. (Saksassa muuten pyhähenki käännetään myös: Kraftstoff, joka merkitsee polttoainetta)

Kenenkäs tuuli nyt pyöräytti ympäri? Se mistä toista syyttää siihen itse lankeaa.
        Juhani puhuu Jumalan sanaa koska on todistaja eli evankelista.

Miksi sinä et puhu Jumalan sanaa?

• JuhaniOriginal
        Kadun nainen kirjoitti:

Olet käsittänyt minut väärin.
        Joskus hiipii mieleen, että sinä ja eräs toinen olette sama henkilö.
        Syy: kukaan muu ei kehuskele akateemisuudellaan.
        Lisäksi toinen; kummaltakin puuttuu sydämen sivistys. Eihän sitä jumalattomalta voi paljoa vaatiakaan.

• Kadun nainen
        Linnea, kirjoitti:

Kenenkäs tuuli nyt pyöräytti ympäri? Se mistä toista syyttää siihen itse lankeaa.
        Juhani puhuu Jumalan sanaa koska on todistaja eli evankelista.

Miksi sinä et puhu Jumalan sanaa?

En epäile piiruakaan Juhanin tarkoitusperiä.
        Ne ovat varmasti mieleltään täysin kunnossa.
        Epäilen hänen uskoaan ensisijaisesti, koska tuollainen poukkoilu ei kerro tasapainoisesta uskosta. Ihmisiä syyttäminen on ihmisen omaa heikkoutta. Jos se tapahtuu noin voimakkaasti ja " random play " periaatteella, en puhuisi mistään evankelistasta. Ihmisenä hän on varmasti
        kasvanut itseensä kiinni täydellisesti, joka lienee ollutkin Jumalan tarkoitus.

• Kadun nainen
        JuhaniOriginal kirjoitti:

Olet käsittänyt minut väärin.
        Joskus hiipii mieleen, että sinä ja eräs toinen olette sama henkilö.
        Syy: kukaan muu ei kehuskele akateemisuudellaan.
        Lisäksi toinen; kummaltakin puuttuu sydämen sivistys. Eihän sitä jumalattomalta voi paljoa vaatiakaan.

Jussille.
        Olen yks. yrittäjä ja alemman akat. arvon suorittanut. En kehuskele kun ei ole varaa.
        Olen kuitenkin samanlainen Jumalan lapsi
        kuin sinäkin ja huolehdin huono-osaisista.
        Toimin niinkuin Jeesus ja jaan leivän tasapuolisesti ja kristillisesti. Voin luopua aina
        omasta. Olen elämässäni rikas.

• JuhaniOriginal
        Kadun nainen kirjoitti:

Jussille.
        Olen yks. yrittäjä ja alemman akat. arvon suorittanut. En kehuskele kun ei ole varaa.
        Olen kuitenkin samanlainen Jumalan lapsi
        kuin sinäkin ja huolehdin huono-osaisista.
        Toimin niinkuin Jeesus ja jaan leivän tasapuolisesti ja kristillisesti. Voin luopua aina
        omasta. Olen elämässäni rikas.

Sinulla on ainakin omia ajatuksia. Tuot joskus ne vain niin arvoituksellisesti esille etten aina ymmärrä.
        Minä taas joskus karrikoin ja jos tavattas matkan varrella, ei ehkä koskaan, niin yllätys voisi olla melkoinen. Uskoisin sen olevan positiivisen.
        Tarkemmin ajatellen et kyllä kehuskelekaan joten pahoittelen.
        En käännä tässä kelkkaa jos luulet niin. Se miksi joskus olen joutunut tarkistamaan kantaani johtuu, että olen silloin sanonut väärin ja haluan toimia oikeudenmukaisesti.

• Anonyymi
        Komentaja kirjoitti:

Siitin ei mahtunut ammeeseen, kun paino loirimaiset 170 kiloo.

Muutoin Siitoin olis lähteny ammeesta pois.

Sitäpaitsi kalja lihottaa ja kusettaa jumalattomasti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siitin ei mahtunut ammeeseen, kun paino loirimaiset 170 kiloo.

Muutoin Siitoin olis lähteny ammeesta pois.

Sitäpaitsi kalja lihottaa ja kusettaa jumalattomasti.

Miksi kaivoit esiin vanhan ketjun vuodelta 2004? Puolet sen kirjoittajistakin on jo kuollut. No no, miksi sinä teit sen?!?

• Tästä mä tykkään! Mä olen monesti sanonut että mitä me luulemme menettämään kun me rakkautta annamme ja pyydämme anteex ja saadamme hyvän olon?
      Kokeilisit sinäkin syyttäjä! Mutta eihän saatana koskaan pyytä anteex! Ja jos pyytä niin silloinkin vain tekopyhyyttä ja pinnallisesti! Näön vuoxi! Juu kokeilisitte niinkuin komentaja ottakaa hänestä malli! Tiedän että saatana kuiskaa että se on heikouutta ja että menetät kaikenlaista! Juu tämä sä menetät mitä raamatussa löytyy!

Miika 7:18
      Kuka on senkaltainen Jumala kuin sinä olet, joka synnit annat anteeksi? hän menee ohitse perimisensä jääneiden rikoksia; ei hän pidä vihaa ijäti, sillä hänellä on halu laupiuteen.
      Sef. 3:17
      Sillä Herra sinun Jumalas on sinun tykönäs, väkevä vapahtaja; hän on sinusta suuresti riemuitseva, ja on oleva sinulle suloinen, ja antava anteeksi, ja sinusta pitää kiitoksella riemuittaman.
      Matt. 6:12
      Ja anna meille meidän velkamme anteeksi, niinkuin mekin anteeksi annamme meidän velvollistemme.
      Matt. 6:14
      Sillä jos te anteeksi annatte ihmisille heidän rikoksensa, niin myös teidän taivaallinen Isänne antaa teille anteeksi.
      Matt. 6:15
      Vaan jollette anteeksi anna ihmisille heidän rikoksiansa, niin ei myös teidän Isänne anteeksi anna teidän rikoksianne.

• Mc-Gyver
    • B.Lily

Olen iloinen että Herra puhutteli sinua ja korjasit omalta osaltasi asian, joten tuon suhteen ei ole enää tarvis käydä uusia kärhämöitä.

Pyydän puolestani anteeksi, mikäli olet kokenut kirjoitteluni hyökkäyksenä itseäsi vastaan. Niin ei ole ollut tarkoitus. Olenhan sanonut jossain viestissänikin, että "natsikin on ihminen" eli vaikka virheitä tekisikin, ne voidaan ehkä korjata, sitten katua ja saada anteeksi.

En ole hyökännyt enkä hyökkää sinun henkilöäsi vastaan. Ihmisenä olet minulle lähimmäinen.

Se että omasta puolestani annan sinulle anteeksi ja pyydän puolestani anteeksi ei tarkoita että suhteeni natsismiin olisi muuttunut. Rasismi ja syrjintä ovat sekä rikos että synti. Onneksi olet löytänyt rikkaamman elämän Jeesuksessa Kristuksessa!

• Uskis

Jumala rauhaa sinulle uskovainen; pyysit anteeksi ja saat! Minäkin pyydän sinulta anteeksi; kun niin hyökkäsin. Mutta syy oli siinä, kun olen itsekin romaani,ja en voinut sinun kirjoitustasi vain niellä protestoimatta...Mutta uskon,että olet tosissasi nyt....Ja toivotankin sinulle sydämestäni siunausta, koska sama on meillä matkan-päämäärä.....Jeesus terveisin:Ola

• Komentaja

Olen uskonratkaisuni (02.07.1997) jälkeen itse ollut naimisissa romaniverisen,mutta valkolaisten kasvattaman, naisen kanssa!Siis täten romanikulttuuri on minulle osittain tuttu,kieltä myöten!Kun oikein tarkkaan tutkitte kotisivujani,löydätte sieltä oikean "minän"!

• tod e

esitin sinulle muutama viikko sitten, että ottaisit linkki-luetteloosi osoitteen www.ihmisoikeudet.net/ihmisoikeudet,sota ja rauha/pakolaiset.
      tyrmäsit ehdotukseni siltä istumalta. mites nyt?

toivon, että puhdistat sivusi kokonaan sinivalko-ajattelusta eli kansallis-sosialistisesta linjasta ja alkaisit tosisydämisesti palvella Jumalaa.
      olen varma, että jos Jumala on puhunut sinulle, Hän on maininnut kokonaisuudessaan edellä kirjaamistani asioista.
      nimittäin ,toisin kuin mies81 jossakin tällä palstalla kertoo, Jumala ei tahdo meistä yhden kansan kansallis-sosialisteja vaan "kahden maan kansalaisia".

toivon sinulle terveyttä, joka näinä harmaina marraskuun päivinä on vaarassa horjua entisestään eli näitä "amme-juttuja" tulee sitten helposti esille...

• Komentaja

Suomen Kansan Sinivalkoiset -puolueen puheenkohtaja ja minäkin nimenomaa kaipaamme toimintaamme mukaan suomalaisia herätysliikkeitä,helluntailaiset, mukaanlukien!
        Kun suostuin aikoinani edustamaan SKS:ia eri vaaleissa kristillisyyden sallimminen oli nimenomaa EHTONA!
        Puheenjohtajammekin ,Olavi Mäenpää,on ilmoittanut olevansa uudestisyntyntynyt kristitty!Tässä tämä lyhyesti.
        Juuri kristinusko eroittaa meidät Kalevala-uskoisesta Suomi-Isänmaa -ryhmittymästä!

• Komentaja

SKS:ssä on kommunismi ja natsismi kielettyä,näiden työväenliikkeen aatesuuntien väkivaltaisuuden vuoksi!Isänmaan rakkaus ei ole kansallissosailismia,eikä missään nimessä ainakaan syntiä! U know?

• Komentaja

Minun toimintani ei ole tällä haavaa kohdennettu Amnesty International-tyyppiselle ihmisoikeusasialle,vaikka Amnestyn apua olen itsekin jäänyt kaipaamaan - ja monesti!
        Isänmaansuojelijat ovat oma kohdennettu "viitekehysryhmäni"!
        Hengellinen viitekehysryhmäni on Oulun helluntaiseurakunta,koska olen siellä kohdannut Jeesuksen!Näin yksinkertaista se on! U know?

• tod e
        Komentaja kirjoitti:

Minun toimintani ei ole tällä haavaa kohdennettu Amnesty International-tyyppiselle ihmisoikeusasialle,vaikka Amnestyn apua olen itsekin jäänyt kaipaamaan - ja monesti!
        Hengellinen viitekehysryhmäni on Oulun helluntaiseurakunta,koska olen siellä kohdannut Jeesuksen!Näin yksinkertaista se on! U know?

et kuitenkaan kuulu oulun helluntaiseurakuntaan, etkä mihinkään muuhunkaan vastaavaan, näin infona mainittuna.

• Mc-Gyver
        Komentaja kirjoitti:

Suomen Kansan Sinivalkoiset -puolueen puheenkohtaja ja minäkin nimenomaa kaipaamme toimintaamme mukaan suomalaisia herätysliikkeitä,helluntailaiset, mukaanlukien!
        Kun suostuin aikoinani edustamaan SKS:ia eri vaaleissa kristillisyyden sallimminen oli nimenomaa EHTONA!
        Puheenjohtajammekin ,Olavi Mäenpää,on ilmoittanut olevansa uudestisyntyntynyt kristitty!Tässä tämä lyhyesti.
        Juuri kristinusko eroittaa meidät Kalevala-uskoisesta Suomi-Isänmaa -ryhmittymästä!

... Olavi Mäenpäästä on meillä Turussa aika erilainen kuva. Olavi Mäenpää tunnetaan Turussa rasistisena heppuna.

Mäenpää ei suostu edes istumaan maahanmuuttajavaltuustotoverinsa vieressä. Mäenpäällä on kova poika ottamaan viinaa ja kiroilee kuin turkkilainen. Hän on ollut mukana yllyttämässä suomalaisia tappeluun maahanmuuttajia vastaan. Mäenpää on hyvin väkivaltainen henkilö. Hänet on tuomittu pahoinpitelystä (kapakkatappelu). Tuomio oli ehdoton.

Yllämainitut asiat ovat olleet esillä mm sanomalehdissä. Tätä taustaa vasten tuntuu jotenkin omituiselta että Olavi Mäenpää olisi uudestisyntynyt kristitty. Vai onko kyseessä aivan tuore tapahtuma?

• tod e
        Mc-Gyver kirjoitti:

... Olavi Mäenpäästä on meillä Turussa aika erilainen kuva. Olavi Mäenpää tunnetaan Turussa rasistisena heppuna.

Mäenpää ei suostu edes istumaan maahanmuuttajavaltuustotoverinsa vieressä. Mäenpäällä on kova poika ottamaan viinaa ja kiroilee kuin turkkilainen. Hän on ollut mukana yllyttämässä suomalaisia tappeluun maahanmuuttajia vastaan. Mäenpää on hyvin väkivaltainen henkilö. Hänet on tuomittu pahoinpitelystä (kapakkatappelu). Tuomio oli ehdoton.

Yllämainitut asiat ovat olleet esillä mm sanomalehdissä. Tätä taustaa vasten tuntuu jotenkin omituiselta että Olavi Mäenpää olisi uudestisyntynyt kristitty. Vai onko kyseessä aivan tuore tapahtuma?

minulla ei ole avauksen aiheeseen tällä hetkellä mitään uutta kommentoitavaa, vaan

aattelin vain toivottaa sinulle itsellesi siunausta Jeesuksessa ja hyvää viikonloppua!

• Mc-Gyver
        tod e kirjoitti:

minulla ei ole avauksen aiheeseen tällä hetkellä mitään uutta kommentoitavaa, vaan

aattelin vain toivottaa sinulle itsellesi siunausta Jeesuksessa ja hyvää viikonloppua!

...ja siunattua viikonloppua sinullekin!

• Linnea,
        Mc-Gyver kirjoitti:

...ja siunattua viikonloppua sinullekin!

Kun luin sun galleia sivut ni nousi kiitosaihe Jeesukselle.

Jumala sinua runsaasti siunatkoon Jeesuksessa. Herra täyttäköön väkevästi Pyhällä Hengellään jatkuvasti.

• Mc-Gyver
        Linnea, kirjoitti:

Kun luin sun galleia sivut ni nousi kiitosaihe Jeesukselle.

Jumala sinua runsaasti siunatkoon Jeesuksessa. Herra täyttäköön väkevästi Pyhällä Hengellään jatkuvasti.

...Linnea. Jumalan siunausta sinullekin ja hyvää itsenäisyyspäivää!

• Komentaja
        tod e kirjoitti:

et kuitenkaan kuulu oulun helluntaiseurakuntaan, etkä mihinkään muuhunkaan vastaavaan, näin infona mainittuna.

Mm. seuraavaan seurakuntaan: Oulun evl. kirkon Tuiran Seurakuntaan.Asia on varma!

• Komentaja
        Komentaja kirjoitti:

...että olen ottanut uskon armon ja uskovien kasteen Oulun helluntaiseurakunnassa!Jo 17.08.1997 (kaste) ja uskon armo 02.07.1997!Nämä tosiasiat vahvistetaan myös Oulun helluntaiherätyksestä!Soittakaa sinne,jos ette muutoin ymmärrä!Numero on luettelossa ja tietysti tiedustelussakin! U know?

• Anonyymi
        tod e kirjoitti:

Minun narratiivini lähti KEPUsta ja olen Siionisti, joskus kommunisti ja aina nisti, minut voi tuomita vain juristi koska olen turisti tässä maailmassa.

• Anonyymi

Ei nyt muuta keksitty. Johtuu kylpyvaahdosta. Ilakointi.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      85
      1768
    2. Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu

Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia
      Apua aloittelijalle
      120
      1174
    3. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      62
      1050
    4. No ei sun asunto eikä mikään

muukaan sussa ole erikoista. 🤣 köyhä 🤣
      Ikävä
      62
      936
    5. Hyvin. Ikävää nainen,

Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan
      Ikävä
      74
      856
    6. Mitä mietit Honey?

Kulta nainen ❤️❤️
      Ikävä
      57
      800
    7. Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta

Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli
      Pyhäjärvi
      79
      798
    8. Linnasuolla poliisi operaatio

Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/8646060
      Imatra
      29
      796
    9. Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin

Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.
      Ikävä
      45
      777
    10. Missä kaikessa olet erilainen

Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.
      Ikävä
      39
      757
    Aihe