Treffit.Suomi24.fi

kyllästynyt_treffaaja

Miksei naiset suostu juttelemaan Suomi24 Treffit palstalla, vaikka usein naiset kirjoittaa kuvaukseen etsineensä elämänkumppniaan?

Onko naiset niin laiskoja nkyään ettei jaksa edes vaivautua vastaamaan?

5

184

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Syitä voi olla monia, mikseivät vastaa. Ehkä heillä on jo tarpeeksi keskustelukumppaneita. Ehkä profiilissasi joku ei napannut. Ehkä viesti jonka lähetit ei napannut.

      Meitä on moneen junaan ja monia mieltymyksiä, koita olla ottamatta henkilökohtaisesti.

      • kyllästynyt_treffaaja

        Joo en ota henkilökohtaisesti, mutta ihmettelen vaan kun ei vaivauduta edes vastaamaan et on muuta seuraa tms.


      • ht_
        kyllästynyt_treffaaja kirjoitti:

        Joo en ota henkilökohtaisesti, mutta ihmettelen vaan kun ei vaivauduta edes vastaamaan et on muuta seuraa tms.

        Se on ihan normaalia ettei naiset nettideitissä vastaa. Kaikki ihmiset on jossain määrin laiskoja (niin miehet kuin naisetkin). Ja osa on myös ihan oikeasti kiireisiä.

        Ja nettideitissä etenkin kun osa tavallisista/kauniista naisista saa sadoittain viestejä kuukaudessa, tai vähintään kymmenittäin (jollei ole kämmännyt profiiliaan), niin naiset valitsee sen helpoimman ratkaisun ja jättää vaan vastaamatta niille, jotka ei kiinnosta.

        Joko parannat profiiliasi (kuvaa, tekstiä) että saat paremman vastausprosentin, tai suuntaat omat viestisi niille naisille jotka saavat vähemmän aloitteita miehiltä, jolloin mahdollisuus saada edes se kieltävä vastaus paranee. :)


      • dshahfsgdhg
        ht_ kirjoitti:

        Se on ihan normaalia ettei naiset nettideitissä vastaa. Kaikki ihmiset on jossain määrin laiskoja (niin miehet kuin naisetkin). Ja osa on myös ihan oikeasti kiireisiä.

        Ja nettideitissä etenkin kun osa tavallisista/kauniista naisista saa sadoittain viestejä kuukaudessa, tai vähintään kymmenittäin (jollei ole kämmännyt profiiliaan), niin naiset valitsee sen helpoimman ratkaisun ja jättää vaan vastaamatta niille, jotka ei kiinnosta.

        Joko parannat profiiliasi (kuvaa, tekstiä) että saat paremman vastausprosentin, tai suuntaat omat viestisi niille naisille jotka saavat vähemmän aloitteita miehiltä, jolloin mahdollisuus saada edes se kieltävä vastaus paranee. :)

        Ei ole paljon ihmisarvoa sellaisella, joka ei osaa sisäistää edes alkeellisimpia käytöstapojen perusteita, kuten että asialliseen treffiprofiiliviestiin pitää vastata. Jos ongelmana on, että tulee liikaa asiallisia viestejä, sopii rajata profiilissaan tarkemmin, millaista seuraa etsii ja millaisilta ihmisiltä haluaa yhteydenottoja. Tällöin vaatimusten ulkopuolelle jäävien on turha otta yhteyttä tai ainakin turha odottaa vastausta.


      • älyhoiäöläölälöölä
        ht_ kirjoitti:

        Se on ihan normaalia ettei naiset nettideitissä vastaa. Kaikki ihmiset on jossain määrin laiskoja (niin miehet kuin naisetkin). Ja osa on myös ihan oikeasti kiireisiä.

        Ja nettideitissä etenkin kun osa tavallisista/kauniista naisista saa sadoittain viestejä kuukaudessa, tai vähintään kymmenittäin (jollei ole kämmännyt profiiliaan), niin naiset valitsee sen helpoimman ratkaisun ja jättää vaan vastaamatta niille, jotka ei kiinnosta.

        Joko parannat profiiliasi (kuvaa, tekstiä) että saat paremman vastausprosentin, tai suuntaat omat viestisi niille naisille jotka saavat vähemmän aloitteita miehiltä, jolloin mahdollisuus saada edes se kieltävä vastaus paranee. :)

        Hullun hommaa valikoida kohteet sen mukaan, kuka oletettavasti saa vähiten viestejä. Eihän tarkoituksena ole maksimoida mahdollisuuksia, että oma viesti luetaan tai siihen vastataan, vaan löytää sellainen henkilö, jonka kanssa on mahdollisuuksia suhteeseen (tai mitä sitten haluaakaan). Eli viestit pitää kohdistaa niille, jotka ovat itselle sopivia, riippumatta siitä paljonko he muuten saavat viestejä.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      105
      1044
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      102
      918
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      96
      787
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      85
      703
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      645
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      16
      580
    7. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      34
      506
    8. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      495
    9. Kuinka paljon hänestä tykkäät?

      Vai tykkäätkö ollenkaan? 🤣
      Ikävä
      43
      482
    10. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      45
      472
    Aihe